Күлкі терапиясы




Презентация қосу
Қызылорда облысы Шиелі ауданы
№50 Абай атындағы орта мектеп

“Мен болашақты болжаймын”
2030 жылы мектеп қандай
дәрежеде болады?
(Жоба )

Жоба қорғаушы:
Бастауыш сынып мұғалімі: Омарова Жазира

2013-2014 оқу жылы
«...Біз бүкіл елімізде әлемдік
стандарттар деңгейінде
сапалы білім беру қызметіне
қол жеткізуге тиіспіз»

Қазақстан Республикасы Президентінің
Қазақстан халқына Жолдауынан
Президент жолдауынан
ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз – белсенді, білімді және
денсаулығы мықты азаматтар. Бұл үшін біз не істеуіміз керек?
• 2020 жылға қарай Қазақстандағы 3-6 жас аралығындағы
балаларды мектепке дейінгі біліммен 100 пайыз қамту;
• Орта білім жүйесінде жалпы білім беретін мектептерді
Назарбаев зияткерлік мектептеріндегі оқыту деңгейіне
жеткізу;
• Мектеп түлектері қазақ, орыс және ағылшын тілдерін білуге
тиіс;
• Таяудағы 3 жыл ішінде, 2017 жылға дейін орын
жетіспеушілігін жойып, қажетті жерлерде елдегі барлық
мектепті екі ауысыммен оқытуға көшіру керек.
• орта білім беру ұйымдарының 90 %-ында электрондық оқыту
жүйесі пайдаланылады;
Болашақтағы біздің мектебіміздің
көрінісі

Алдынан қарағандағы
Мектептің сызбасы
көрінісі
Мұғалімдер мен оқушылардың жұмысы
электронды түрде жүргізіледі

Оқушы автоматтандырылған
жүйеде жеке портфолиосын,
күнтізбесін, күнделігін жүргізеді.
Мұғалім күнтізбелік-
тақырыптық жоспары бар
электрондық дәптерді, сынып
журналын, хабарландыру
қызметі (алда болатын жоспарлы
және жоспардан тыс жиналыстар
мен кездесулер туралы
оқушылардың ата-аналарына e-
mail немесе sms-хабарламалар,
есептілік және т.б. жіберу)
толтыратын болады.
АҒЫМДАҒЫ ЖАЙ-КҮЙДІ ТАЛДАУ

Әлемдік тәжірибеде электрондық оқыту
қазiргi бiлiмнiң ажырамас бөлiктерінің бірі болып
табылады.
Электрондық оқытуды тарату деңгейі бойынша
Қазақстан АҚШ, Финляндия, Сингапур, Оңтүстiк
корея, Канада, Австралия, Жаңа Зеландия
елдерімен салыстырғанда бірнеше жылға артта
қалып келеді. Бұл елдерде жасалған білім беру
үлгілері экономиканың жедел түрде дамуына және
елдің бәсекеге қабілеттілігін арттыру болып
табылатын стратегиялық мақсаттарға табысты
жетуге жұмыс жасайды.

Қыс мезгіліндегі ауа-райының жайсыздығына байланысты
барлық мектепте электронды оқыту іске асады.
Сынып бөлмелері

Оқытушылар жасаған электрондық білім беру ресурстары
(медиатекаларды бір орталықтан құру және ресурстармен толтыру)
дамытылады.
Озық үлгідегі мектеп-
оқушыға да, мұғалімге
де барлық жағдай
жасалған мектеп.
Кәсіптік білім беру мақсатында
ботаникалық бақтың берері көп
Ауылымызыдың көлемінің үлкендігіне байланысты оқушылардың
тасымалына арналған микроавтобустар шығады.

Болашақта кіріктірілген сыныптар болады. 22 балаға 1 мүмкіндігі шектеулі
бала қосылып оқылса, онда сыныпта 25 бала болып саналады.
Болашақта электрондық кітапхана жүйесі іске асады.
Олимпиада резервтерін ауыл балаларынан
дайындауға да болады.
Оқушылар мен мұғалімдердің
жұмыстары нақты ғылыми ізденістерге
бағытталады.
Оқушыларды 12 жылдық білім негізінде
кәсіптік білімге баулу
Осындай озық үлгідегі ауыл мектептерінде
болашақ олимпиада чемпиондары дайындалады.
Қуыршақ терапиясы - саусақтарға киілген қуыршақтар
балалардың танымдық белсенділігін арттырады,
қызығушылығын және шығармашылық қабілеттерін
қалыптастырады, баланың эмоциялы және адамдық
дамуын арттырады
Президент жолдауынан
Бесіншіден, мүмкіндігі шектеулі азаматтарымызға
көбірек көңіл бөлу керек. Олар үшін Қазақстан кедергісіз
аймаққа айналуға тиіс. Бізде аз емес ондай адамдарға
қамқорлық көрсетілуге тиіс – бұл өзіміздің және қоғам
алдындағы біздің парызымыз.
Біз оларды белсенді өмірге тартамыз, олар тек
жәрдемақы алып қана қоймайды, сонымен бірге, өздерін
қоғамның мүшесі, пайдалы еңбеккер ретінде сезінетін
болады.

2013-2014 оқу жылында мектепте 10 мүмкіндігі шектеулі бала бар.
Оларды болашақта кіріктірілген сыныптарға әкелеміз.
Ертегі
терапиясы
Д
Кү лкі тер ельф
и яс ы а пи и н
ап ясы
тер

АРТ
ТЕРАПИЯ

у
ле
ттее

е
ҚҚұұ иияясс

й н я сы
рраа

е
мм ыы

Б пи
пп

а
тер
Қуыршақ
терапиясы
Ертегі терапиясы - белгілі бір ритуалдан бастап, сонымен аяқтау
маңызды. Балалар «сиқырлы» нәрселерді бар ынтасын салып
орындайды.Бұл ритуалдарды орындау балаларға қуаныш әкеледі.
Дельфин терапиясы
Дельфинмен «тіл табысқан» адам шаршағанын ұмытып, ойлау қабілеті жақсарады, тез әрі дұрыс шешім қабылдайтын болады.
Бейнелеу терапиясы

Бейнелеу терапиясын қолданудың негізгі мақсаты- баланың қандай
да бір қимылды таңдауына қарамастан, баланың өзін-өзі тануына
және өз әлемінде өмір сүруіне демеу беру болып табылады.

1. Сабынмен сурет салу.
2. Щеткамен сурет салу.
3. Майшаммен сурет салу.
Қозғалмалы би терапиясы
Қозғалмалы би терапиясы – тірек-қимыл қозғалысының
жетілуіне әсер етеді. Өмір сүруге деген ынтасын
арттырады.
Күлкі терапиясы

Қазіргі таңда әлемде гепотология деп аталатын жаңа ғылым
пайда болды. Басқа атауы – күлкі терапиясы. Күлкі адам
ғұмырының ұзақ болуына ықпал жасап қана қоймай, ағзаға
оң пайдасын тигізеді.

Күлкі иммунитетті күшейтеді .
Құм терапиясы

Құм терапиясы - балалардың құм терапиясында қиял,
көрнекі – бейнелік ойлауды, сөздік – логикалық ойлауды,
көрнекі іс-әрекеттік ойлауды, шығармашылық қабілетін
дамытады.
Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім
қандай болса, мектеп сондай болмақшы.
Яғни, мұғалім білімді болса, ол
мектептен балалар көбірек білім алып
шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі
мектепке керегі – білімді, педагогика,
методикадан хабардар, жақсы оқыта
білетін мұғалім.

Ахмет Байтұрсынов

Ұқсас жұмыстар
Құм терапиясы арқылы баланың жүйке жүйесін тыныштандыру
Хош иіс терапиясы
Дөрекілікпен күлу
ОТТЕКТІК ТЕРАПИЯ ӘДІСІ
Құм терапияның түрлері
БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚОСУ
Қалпына келтіріп емдеудің және медициналық оңалтудың түрлері
Дамуында ауытқуы бар және қалыпты балалармен жұмыс жасаудағы драматерапия
Абдукаримова Улжан Ануаровна речмердің синтетикалық терапиясы
Ерекше білімді қажет ететін балаларға арналған ойын терапиясы
Пәндер