Оқушылардың әсемдік, жан сұлулығы туралы түсініктерін кеңейту



Әсемдікке ұмтылайық
Сабақ тақырыбы:
Нуртазаева Н. М.

Мақсаты

Үй тапсырмасы
“Іздеген жетер мұратқа”
тақырыбына эссе жазу

“Сырты сұлуға көз қызығады,
іші сұлуға жүрек қызығады”
Ғ. Мұстафин.
Дәйексөз

Нұрға бөлену

Табиғаттағы адамның міндеті
Ш. Сариевтің “Сұлулық”
өлеңін оқып, сұрақтарға жауап беру

Ойланайық, пікірлесейік
Адамды сұлу ететін не нәрсе?
Әсем, сұлу нәрсе көргенде қандай сезімде боласыңдар?
Жан сұлулығын қалай түсінесіңдер?

Сұлулық адам жанын марқайтатын, көзін қуантатын, тамсантып тәнті ететін, таңырқатып, сүйсіндіретін көрініс.
Айналадағы дүниенің әсемдігін түйсіну, сұлулық пен ұсқынсыздықты
айыра алуға, бағалай білуге үйретеді.
Сұлулық адамның ізгі сезімдерін тербеп, көңілі мен жүрегін баурап алады.
Сұлулық дегеніміз не?
Оқу ақпаратының мағынасын ашып көрсетіңдер

Мағжан Жұмабаевтің “Сұлулық сезімдері” атты мәтінін оқу.
Табиғаттың сұлулығы неде?
Адамның көру, есту сезімдерін тудыратын сұлулық дегенді қалай түсінесіңдер?
Адамға сұлулық қаншалықты қажет?
Мағжан Жұмабаевтің “Сұлулық сезімдері” атты мәтінін оқу.

Тапсырма
Жаратылыстың қандай құбылыстары
сұлулық сезімін тудыратынын айтыңдар.

Ұғыммен жұмыс жүргізу технологиясы
“Әсемдік”ұғымы
1-Кезең. Ұғымға анықтама беру.
Әсемдік - зат пен табиғат құбылыстарында, қоғамдық өмірде, адамның моральдық және сымбаттық көркінде, көркем өнер шығармаларында көрінетін эстетиканың негізгі категорияларының бірі.
2-кезең. Ұқсас ұғымдарды табу.
Бойында осындай құндылықтары бар адамды қалай атауға болады?

3-кезең. Қарама-қарсы ұғымдағы сөздерді атау. 1. Бойында осындай жағымсыз жақтары жоқ адамды қалай атауға болады? 2. Көріксіз, ұсқынсыз деген нені білдіреді?

4-кезең.
Ұғымның басымдық жағына анықтама беру.
Бұл қасиет несімен бағалы?
Осы қасиет адамға қажет пе?
Егер осы қасиет өз бойыңнан табылса, сен қандай күйде болар едің?
Осы қасиетті иеленген адамның қандай артықшылығы болады?
Бойында осы қасиет жоқ адам қандай күйде болады?

жұмыс
Ұғымның кемшілік жақтарын табу.
- Әсемдікте кемшілік бар ма?
Әсемдік
Жағымды жақтары Жағымсыз жақтары
. . . . . .
6-кезең. Өзара әрекеттестік рефлексиясы.
- Өз көңіл-күйлеріңді айтып беріңдер.
5-кезең.

Ә. Қастеевтің “Таңғы арай” және “Қарлы Алатау”, Г. Ысмайылованың “Қазақ вальсі”, А. Жақыпбековтің “Томирис” атты өнер туындыларын мұқият қарап шығып, әрқайсысындағы сұлулықтың мәнін ашыңдар.
Шығармашылық жұмыс

Топпен ән айту
Сөзі А. Шаяхметов
Әні Ғ. Наурызбаев
“Әдемі” әні

Егер сендерге жер бетіндегі ең әсем, ең сұлу нәрсені табу тапсырылса, өз ізденістеріңді неден бастар едіңдер? . Сипаттап жазыңдар.
Үйге тапсырма:

Сабақты қорытындылау сәті

Назарларыңызға рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz