Оқушылардың әсемдік, жан сұлулығы туралы түсініктерін кеңейту




Презентация қосу
Сабақ тақырыбы:

Әсемдікке
ұмтылайық

Нуртазаева Н.М.
Мақсаты
Оқушылардың әсемдік, жан
сұлулығы туралы түсініктерін
кеңейту
Міндеттері:
Білімділік:
Оқушыларға қоршаған ортаның
әсемдігі, адамның жан сұлулығы
туралы түсінік беру
Дамытушылық:
Оқушылардың эстетикалық
талғамдарын дамытуға ықпал ету;
Тәрбиелік:
Оқушыларды сұлулықты, әсемдікті
Үй тапсырмасы

“Іздеген жетер мұратқа”
тақырыбына эссе жазу
Дәйексөз

“Сырты сұлуға көз қызығады,
іші сұлуға жүрек қызығады”
Ғ.Мұстафин.
ен у
ғ а б өл
Нұ р
Ш.Сариевтің “Сұлулық”
өлеңін оқып, сұрақтарға
жауап беру

Табиғаттағы адамның
міндеті
Ойланайық, пікірлесейік

• Адамды сұлу ететін не нәрсе?
• Әсем, сұлу нәрсе көргенде қандай
сезімде боласыңдар?
• Жан сұлулығын қалай
түсінесіңдер?
Сұлулық адам жанын марқайтатын,
көзін қуантатын, тамсантып тәнті
ететін, таңырқатып, сүйсіндіретін
көрініс.
Айналадағы дүниенің әсемдігін
түйсіну, сұлулық пен ұсқынсыздықты
айыра алуға , бағалай білуге үйретеді.
Сұлулық адамның ізгі сезімдерін
тербеп, көңілі мен жүрегін баурап
алады.
• Сұлулық дегеніміз не?
• Оқу ақпаратының мағынасын ашып көрсетіңдер
Мағжан Жұмабаевтің “Сұлулық
сезімдері” атты мәтінін оқу.

• Табиғаттың сұлулығы неде?
• Адамның көру, есту сезімдерін
тудыратын сұлулық дегенді қалай
түсінесіңдер?
• Адамға сұлулық қаншалықты қажет?
Тапсырма

Жаратылыстың қандай құбылыстары
сұлулық сезімін тудыратынын айтыңдар.
Ұғыммен жұмыс жүргізу
технологиясы

“Әсемдік”ұғымы
1-Кезең. Ұғымға анықтама беру.
Әсемдік – зат пен табиғат құбылыстарында,
қоғамдық өмірде, адамның моральдық және
сымбаттық көркінде, көркем өнер
шығармаларында көрінетін эстетиканың негізгі
категорияларының бірі.
2-кезең. Ұқсас ұғымдарды табу.
Бойында осындай құндылықтары
бар адамды қалай атауға болады?
3-кезең. Қарама-қарсы
ұғымдағы сөздерді атау.

1. Бойында осындай жағымсыз
жақтары жоқ адамды қалай атауға
болады?
2.Көріксіз, ұсқынсыз деген нені
білдіреді?
4-кезең.
Ұғымның басымдық жағына
анықтама беру.
Бұл қасиет несімен бағалы?
Осы қасиет адамға қажет пе?
Егер осы қасиет өз бойыңнан табылса, сен қандай
күйде болар едің?
Осы қасиетті иеленген адамның қандай
артықшылығы болады?
Бойында осы қасиет жоқ адам қандай күйде
болады?
5-кезең.
Ұғымның кемшілік жақтарын табу.
- Әсемдікте кемшілік бар ма?

Әсемдік

Жағымды жақтары Жағымсыз жақтары
... ...
6-кезең. Өзара әрекеттестік рефлексиясы.
- Өз көңіл-күйлеріңді айтып беріңдер.
ыс
Шығармашылық
жұмыс

Ә.Қастеевтің “Таңғы арай” және “Қарлы
Алатау”, Г.Ысмайылованың “Қазақ вальсі”,
А. Жақыпбековтің “Томирис” атты өнер
туындыларын мұқият қарап шығып,
әрқайсысындағы сұлулықтың мәнін
ашыңдар.
Топпен ән айту

Сөзі А.Шаяхметов
Әні Ғ. Наурызбаев
“Әдемі” әні
Үйге тапсырма:

Егер сендерге жер бетіндегі ең
әсем, ең сұлу нәрсені табу
тапсырылса, өз ізденістеріңді
неден бастар едіңдер?

. Сипаттап жазыңдар.
Сабақты
қорытындылау
сәті
Назарларыңызға
рахмет

Ұқсас жұмыстар
Табиғат аясында
Қыз бала - ұлттың ұяты, халықтың шырайы
Жүректен - жүрекке шеңбері
Менің жылы жүрегіме рахмет
Балабақшадағы балаларға айналаны қоршаған ортамен таныстыру
Бейінді оқытуда таңдау курстары арқылы оқушылардың таным белсенділіктерін арттыруды ұйымдастыру жолдары
Тура толықтауыш
Жалпылау есімдігі
Балалардың еркін ойындары
2008-2009 оқу жылында жүргізілген тәрбие жұмыстары
Пәндер