Шүкірлік негізгі мектебі




Презентация қосу
Аты-жөні: Калиева Эльмира Мұратқызы
Білімі: жоғары
Оқу орны, бітірген жылы: Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік
университеті, 2013 ж
Диплом бойынша мамандығы: математика білім бакалавры
Жұмыс орны: Шүкірлік негізгі мектебі
Қызметі: математика пәнінің мұғалімі
Педагогикалық еңбек өтілі: 12,4
Қызметі бойынша еңбек өтілі: 6,4
Санаты: ІІ
04.02.2015 жыл

Сабақтың тақырыбы:
Квадрат теңдеулер
тарауын қайталау.
8 сынып
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың тарау бойынша алған
білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу, бекіту.
Дамытушылық: оқушылардың логикалық
ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ой-өрістерін
кеңейтуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге
мүмкіндік жасау.
Тәрбиелік: шапшаңдыққа, ұжым намысын
қорғай білетін, шығармашылық қабілеті
дамыған тұлға тәрбиелеу.

04/13/2019 http://aida.ucoz.ru 3
Қайталау- білім анасы
1. Ұйымдастыру бөлімі.

2. Ой қозғау. Теориялық сайыс.

3. Ассоциациялау – топтастыру әдісі.

4. Практикалық сайыс.

5. Өмірмен байланысты есеп.

6. Бекіту. Семантикалық карта толтыру.

7. Қорытындылау. Үй жұмысы.

04/13/2019 http://aida.ucoz.ru 4
2. Ой қозғау. Теориялық сайыс.
Үй жұмысы. Өтілген тарау бойынша теориялық сайыс. Сұрақ – жауап. Әр жауапқа 1 ұпай. Сұрақ кезектесіп
беріледі.
• Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз?
• Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не?
• Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не?
• Теңдеудің түбірі дегеніміз не?
• Теңдеуді шешу дегеніміз не?
• а мен с қандай болғанда ах2 +с = 0 теңдеуінің шешімі бар болады?
• Квадраттық теңдеу түбірлерінің дискриминантын қалай табамыз?
• Квадраттық теңдеудің түбірлерінің санын қалай анықтаймыз?
• Квадраттық теңдеуде в=2к яғни жұп сан болса, түбірдің
формуласын қалай жазамыз?
• Келтірілген квадраттық теңдеудің түбірінің формуласын қалай
жазамыз?
3. Ассоциациялау – топтастыру әдісі. Толық жауапқа 5 ұпай.
Квадрат теңдеу
04/13/2019 http://aida.ucoz.ru 7
5. «Білгенге маржан». Өмірмен байланысты есеп:
Қай топ дұрыс және бірінші боп шешімін табады
сол топқа 5 ұпай, келесі топқа дұрыс шешімі
болған жағдайда 4 ұпай беріледі.

Айдың басында әкеміз 67000 теңге жалақы алды.
Осы ақшадан – 15000 тг коммуналдық төлемге
төленді, -40000 тг банктен алынған несиесін
төледі, жанұядағы үлкен ұлдың сыртқы киімін
алуға-20000 тенге қажет болды. Айдың ортасында
анамыз +50000 тенге жалақы алды. Балалардың
мектептегі күнделікті тамағына -8000 тг,
жанұяның тамағына -20000 тг, машинаның қысқы
дөңгелегіне -20000 тг бөлінсе, жанұяға кірген бір
айлық табыс жетеме?
6. Бекіту. Семантикалық карта толтыру Жалпы ұпай (5) болу керек. Бағалау:
Қате жоқ – 5 ұ., 1-2 қате – 4 ұ., 3 - 4 қате - 3 ұ., 5 - 6 қате – 2 ұ.

Теңдеулер толық толымсыз келтірілген келтірілмеген биквадрат

1. х4 + 5х2 +3 = 0

2. 9х2 - 9 = 0

3. х2 – 4х = 0

4. –х2 + 5х +6 = 0

5. 5х + 3х2 -2 =0
Сабақты
қорыту

Мейлі, сені бір түгелі, жүз ұстаз
баулысын, - егер өзіңді өзің
көндірмесең, өзің өзіңнен талап ете
білмесең олар да дәрменсіз.

04/13/2019 http://aida.ucoz.ru 10
Бағалау.
Үй жұмысы:
Тарихи мәлімет – 77-78 бет,
карточкадағы есептерді шығарып келу.

Теңдеуді графиктік тәсілмен шешіңдер:
1) x2-4=0; 2) x2 - 6x - 5=0.

04/13/2019 http://aida.ucoz.ru 11
Шүкірлік негізгі мектебі 2015 жыл
04/13/2019 12
Шүкірлік негізгі мектебі 2015 жыл
04/13/2019 13
04/13/2019 Шүкірлік негізгі мектебі 14
04/13/2019 Шүкірлік негізгі мектебі 2015 жыл 15
04/13/2019 http://aida.ucoz.ru 16

Ұқсас жұмыстар
Кіндігімнің жас қаны тамған жерім, ауылым
Бақытыңды балаңнан ізде
Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу
Мәшһүр Жүсіп Көпеев «Соқыр, саңырау жән жалаңаш» өлеңі
НАУРЫЗ КЕЛДІ, ҚАРСЫ АЛАЙЫҚ
Дін-рухтық тәрбие
Антикалық философия
Милет мектебі
Менеджмент туралы ғылымды қалыптастыру және дамыту
Ғылымит менеджмент мектептері
Пәндер