Тоқсандық жиынтық бағалау
Презентация қосу
Тақырыбы:
Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу
жетістігін критериалды бағалау
Мақсаты:
Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістігін
критериалды бағалау бойынша әдістемелік көмек көрсету
Күтілетін нәтиже:
• 1.Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың
ерекшеліктерін түсінеді.
• 2.Бөлім бойынша жиынтық бағалауды ұйымдастыруды
үйренеді.
• 3.Критериалды бағалау бойынша оқыту семинарын
өткізеді.
Критериалды бағалаудың қағидаттары. Критериалды бағалау
жүйесінің мазмұны.
Критериалды бағалаудың құрылымы. Қалыптастырушы бағалау үдерісі.
Критериалды
бағалау жүйесі
Жиынтық бағалау үдерісі.
Баға қою тәртібі. Білім алушы портфолиосы.
«Критериалды бағалау» терминін алғаш рет Роберт Юджин Глейзер
(1963) қолданған және бұл термин оқушылардың оқу жетістіктерінің
қол жеткізген және потенциалды деңгейлері арасындағы сәйкестікті
анықтауға мүмкіндік беретін үдерісті сипаттайды.
Критериалды бағалау – оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру
мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-
анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге
негізделген үдеріс.
Критериалды бағалау оқушылардың жетістіктерін бір-бірімен
салыстырмайды және бір-біріне тәуелді етпейді, сонымен қатар әр
оқушының құзыреттілік деңгейі туралы ақпарат беруге
бағытталады.
Glaser, R. 1963. Instructional technology and the measurement of learning outcomes: some questions. The American psychologist. Issue: 8. Vol.18. pp. 519 - 521
Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны
ҚР МЖМБС
Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар
стандарты
Бағалау
(күтілетін нәтижелер Б.Блум таксономиясына негізделген)
Пән бойынша оқу бағдарламалары
Пән бойынша оқу мақсаттары, бөлім, ортақ тақырыптар, бөлімшелер
Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез, бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
құралдары
Бағалау
Бағалау критерийлері -
білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі
Түрлі деңгейдегі тапсырмалар
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау
Бағалау
үдерісі
критерийлерге негізделген
Кері байланыс Балдар Ойлау дағдыларының Баға
Нәтиже
Күнделікті тәжірибе Әр бөлім және деңгейлері Оқу жылын аяқтау
тоқсан бойынша Әр бөлім және тоқсанды бойынша
аяқтау бойынша 4
5, 7-сыныптарда білім беру үрдісін
ұйымдастыруда
• ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен
бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті
стандарты,
• Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы
23 қарашадағы №668 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін
пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары,
• «Білім беру ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқулықтардың,
оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да
қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі
тізбесін бекіту туралы» ҚР Білім және ғылым министрі міндетін
атқарушының 2013 жылғы 27 қыркүйектегі № 400 бұйрығына
өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым
министрінің 2017 жылғы 4 сәуірдегі №150 бұйрығымен бекітілген оқу
басылымдары басшылыққа алынады.
Бағалау жүйесінің ерекшеліктері:
Ықпалдастық
Бағалау
Бағалауда қолданылатын құжаттар:
1. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты
(бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім)
2. Оқу бағдарламасы (пән бойынша)
3. Оқу жоспары (пән бойынша)
4. Жалпы білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын, білім беру ұйымдарындағы
білім алушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау ережесі (бастауыш, негізгі
орта, жалпы орта білім беру);
5. Бастауыш/Негізгі орта және жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне
арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық
6. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
7. Жиынтық бағалауға арналған ұсыныстар
• Бағалау критерийлері, тапсырмалар үлгілері, дескрипторлар, балл, бөлім
бойынша рубрикалар
• Бағалау критерийлері, тапсырмалар үлгілері және тоқсандық жиынтық
бағалаудың спецификациясы
Smk.edu.kz
8
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу
• Қритериалды бағалау бойынша
• Оқу бағдарламасы нұсқаулықтар
• Критериалды бағалау ережесі
• Оқу жоспары • Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмалар жинағы
Оқу мақсаттарын талдау және оқу Оқу үдерісін түзетуге қажетті
бағдарламасына сәйкес бағалау Дайындау:
ақпараттырды жинау
критерийлерін анықтау - Бағалау критерийлеріне сәйкес
тапсырмалар дайындау
Қолжеткізген нәтижені анықтайтын Оқушылар мен ата-аналарға кері
- Тапсырмаларға дескрипторлар
бағалау құралдарын анықтау байланыс ұсыну
құрастыру
Оқыту әдістерін жоспарлау - Кері байланыс ұсыну түрлерін
Сабақ жоспарын құру анықтау
Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі түйінді мәселелер
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Өткізіледі Ақпараттандырады Оқушының қызметі
Мұғалім және • материалды оқу барысында
оқушының • Оқу үдерісіне белсене
тапсырманы қаншалықты дұрыс қатысады;
қатысуымен орындағаны жөнінде оқушылар
• Бағалау критерийлері мен
тоқсан ақпарат алады;
дескрипторларды түсінеді;
барысында • оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім
• өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі
өткізеді ақпарат алып, оқыту үдерісіне
өзгерістер енгізе алады. бағалайды.
Мұғалімнің қызметі Өткізілу формасы
• оқу мақсаттарына сәйкес бағалау
критерийлерін анық жазады;
• бағалау критерийлеріне сәйкес жеке
тапсырмалар құрастырады; жұппен
• тапсырмаға дескриптор құрастырады;
• оқушыларға тиімді кері байланыс береді; топпен
• оқыту мен бағалау үдерісіне түзету ауысатын топтар құрамында
енгізеді;
Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру
1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын 2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының
шолу деңгейлерімен сәйкестендіру.
3. Бағалау критерийлерін құру.
№ Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары
1 Табиғат 5.1 «Күштер 1.5.1.1 Түрлі денелердің Ойлау Бағалау критерийлері
физикасы» және қозғалысынан мысалдар дағдыларының
қозғалыс» келтіру. деңгейлері
Білу және түсіну Денелердің қозғалысын сипаттап
айтады.
Қолдану
Қозғалысқа түсетін денелерге
мысалдар келтіреді.
4. Тапсырма түрін анықтау және құрастыру
1-тапсырма
6. Кері байланыс 5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру Суреттегі денелер қалай қозғалады? Тағы қандай денелер
қозғалысқа түс
Дескрипторлар: Оқушы
еді? Екі-үш мысал келтіріңіз.
- суреттегі денелердің қозғалысын
сипаттайды;
-қозғалысқа түсетін денелерге мысал 2-тапсырма
келтіреді. Берілген суреттерді қиып алыңыз. Оларды қозғалысына қарай
Оқушы сәйкес ұяшыққа желімдеңіз.
- суреттегі жануарларды атайды;
- суреттегі жануарларды қозғалысына
қарай сәйкес ұяшыққа орналастырады.
Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру
1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын шолу 2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының
деңгейлерімен сәйкестендіру.
3. Бағалау критерийлерін құру.
№ Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары
1 7.1А Бүтін Бүтін 7.2.1.1 сандық өрнектердің
көрсеткіш көрсеткішті мәндерін табуда бүтін көрсеткішті Ойлау Бағалау критерийлері
ті дәреже. дәреже және дәреже қасиеттерін қолдану; дағдыларының
оның 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді деңгейлері
қасиеттері ықшамдауда дәреженің қасиеттерін
Талдау Тізбектегі заңдылықты анықтайды
қолдану;
Дәрежелі 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді Синтез Барлық мүшелері үшін ортақ
өрнектерді ықшамдауда дәреженің қасиеттерін ережені анықтайды
түрлендіру қолдану;
7.2.3.1 құрамында дәрежесі бар
сандар тізбегінің орналасу
заңдылығын анықтау және
толықтыру. 4. Тапсырма түрін анықтау және құрастыру
Тапсырма
6. Кері байланыс 5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру Тізбек берілген .
Дескрипторлар:
- Тізбектің мүшелерін салыстырады; Тізбектің мүшелерінің өзгеру заңдылығын сипаттаңыз.
- Тізбектің мүшелерінің өзгеру Тізбектің х – белгісіз мүшесін табыңыз. Тізбектің n-ші
заңдылықтарын анықтайды және мүшесінің формуласын жазыңыз.
сипаттайды;
- Тізбектің белгісіз мүшесін табады;
- Заңдылықты тізбектің n-ші мүшесінің
формуласы арқылы жазады Толық жауапқа негізделген сұрақтар
Жиынтық бағалау үдерісі
Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу
• Оқу бағдарламасы • Негізгі, жалпы орта негізгі • Критериалды бағалау ережесі
• Оқу жоспары мектептердің мұғалімдеріне
• Оқу жылын бойынша бағалау жоспары арналған критериалды бағалау
бойынша нұсқаулық;
• Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Пәннен сынып бойынша оқу бағдарламасына Бағалау критерийлеріне сәйкес Өткізіледі:
сәйкес бағалау үдерісін өткізу саны тапсырмалар дайындалады. - Бөлім/ортақ тақырып бойынша
анықталады: Бөлім/ортақ тақырып және тоқсан жиынтық бағалау (мұғалім)
Ғылыми-жаратылыс және тілдік пәндер бойынша жиынтық бағалаулар үшін - Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
бойынша - бөлімдер дескрипторлар мен ұпайлар (балл) (мұғалім)
Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша анықталады
- Білім деңгейі бойынша жиынтық
- ортақ тақырыптар бағалау (ҰТО)
БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДЫҚ
ы ра д ы
*Мұғалім
д ы/қ ұраст
ы нда й
да й
д а йды
тал
*ПӨО және ҰБА ұсынған әдістемелік құралдарды басшылыққа алады
Математика пәнінен бөлім бойынша жиынтық бағалау үлгісі
Бөлім 7.1С Көпмүшелер
Бөлімше Көпмүшелер
Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу және түсіну
Қолдану
Бағалау критерийлері Бірмүшені стандарт түрге келтіруді біледі, оның коэффициентін анықтайды;
Көпмүшелерді қосу және азайтуды орындайды.
Тапсырма
1. Бірмүшені стандарт түрге келтіріңіз және оның коэффициентін көрсетіңіз:
2 ,1 a 2 b 2 c 4 1 bc 3 d
2. Көпмүшелердің қосындысын және айырмасын құрастырып, мәнін есептеңіздер және нәтижесін стандарт түрге
келтіріңіздер: және 3y2 6y 3
2 y 2 8 y 11
№ Дескрипторлар Балл
Бірмүшелердің коэффициенттерін көбейтеді 1
Айнымалыларды көбейткенде дәреженің қасиеттерін қолданады 1
1 Бірмүшені стандарт түрде жазады 1
Бірмүшенің коэффициентін көрсетеді 1
Көпмүшелердің қосындысын табады 1
2 Көпмүшелердің айырмасынтабады 1
Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерінің сәйкестігі
Ойлау Бағалау критерийлері
Бөлім Бөлімше Оқу мақсаты дағдыларының
деңгейі
Бірмүше және
оларға 7.2.1.2
Бірмүшенің анықтамасын
амалдар Қолдану Бірмүшені стандарт түрге келтіреді, оның
білу, оның коэффициенті
қолдану. мен дәрежесін табу коэффициентін анықтайды
7.1С Бірмүшенің
Көпм дәрежесі,
үше стандарт түрі
(12 с)
Білі және түсіну
Көпмүшеге 7.2.1.7 Көпмүшелерді қосуды және азайтуды
амалдар Көпмүшені қосу және орындайды
қолдану. азайту;
1 тоқсан бойынша жиынтық бағалау (үзінді)
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесі
бойынша кері байланыс құралы - РУБРИКА
• Рубрика – бағалау критерийлеріне сәйкес оқу жетістігінің деңгейлерін көрсеру құралы
• Рубрикада мұғалім әрбір оқушы үшін әрбір критерий бойынша оның қол жеткізген оқу
жетістігінің деңгейін белгілеп көрсетеді
Деңгейлер
Бағалау критерийлері
Жоғары Орта Төмен
Бірмүшені стандарт Дәреженің қасиеттерін Бірмүшені стандарт түрге
Бірмүшені стандарт түрге
түрге келтіруді біледі, қолданады, бірмүшені келтіруде және
келтіргенде дәрежені
бірмүшенің стандарт түрге келтіреді, коэффициентін анықтағанда
қолданады, бірақ аздаған
коэффициентін бірмүшенің коэффициентін қиналады, қателеседі
қателер жібереді
анықтайды анықтайды
Көпмүшелердің қосындысы Көпмүшелердің қосындысы Көпмүшелерді қосу және
Көпмүшелерді қосу және
мен айырмасын дұрыс мен айырмасын толық азайтуды орындағанда
азайтуды орындайды
табады орындай алмайды қателеседі
БӨЛІМ/ОРТАҚ ТАҚЫРЫП БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
• Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауға арналған
тапсырма оқу мақсаттары мен бағалау критерийлеріне сәйкес
құрастырылады
• Мектептің әдістемелік бірлестіктері оқу жылына арналған жиынтық
бағалау жоспарын құрады және бекітеді
• Әрбір пән бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалардың
үлгілері берілген әдістемелік ұсыныстарды ПӨО және ҰБА
дайындайды
Тоқсандық жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау тоқсан аяғында өткізіліп, балл және баға қою арқылы оқушының
білімі, дағдысы, түсінуі туралы дәлелдемелерін көрсетеді.
Тоқсандық жиынтық бағалау түрлі бақылау және тексеру жұмыстарын ұйымдастыру арқылы
өткізіледі.
Тоқсандық жиынтық жұмысты құрастыруда оның білу мен түсінуді, қолдану дағдыларымен
ғана шектелмей, оқушының жоғарғы деңгейдегі ойлау қабілетін: анализ, синтез және баға
беруін анықтауға мүмкіндік беретін тапсырмаларды қамтуы маңызды екендігін ескерген жөн.
Тоқсандық жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар үлгілері әдістемелік нұсқаулықтарда
беріледі.
Дегенмен әр мектеп жиынтық бағалау тапсырмаларын өз еркімен дайындай алады. Мұғалімге
көмек ретінде жиынтық бағалаудың тапсырмалары жинақталған базасы да қолданылуы мүмкін.
Оқу жылының басында мектептегі әдістемелік бірлестікте оқу жылына
арналып жасалған бағалау жоспары әзірленеді.
ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Тапсырманы құрастырушы мұғалім :
оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына шолу жасайды;
тест спецификациясына сәйкес тапсырмалар түрлерін анықтайды
және құрастырады;
құрастырылған тапсырмалар мен балл қою кестелерін ПӨО мен
ҰБА-на сараптамаға жібереді;
Сараптамадан кейін тапсырмалар мен балл қою кестелерін
толықтырады және ПӨО жібереді.
ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау
спецификациясы (ЖБС)- жиынтық
Оқу бағдарламасы бағалаудың мазмұны мен форматын
Пән көрсететін құжат.
Тест спецификация тапсырмаларды
бағалаудың мазмұны мен форматынан,
сондай-ақ, тапсырмалардың негізгі
мазмұнының сипаттамасынан тұрады.
.
ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫ ӨТКІЗУ
• Тоқсандық бағалау жұмыстарын және балдарды қою кестесін әзірлеу бір параллельдегі барлық
сыныптар үшін біркелкі Тест спецификациясы негізінде жүзеге асырылады.
• Тоқсандық жиынтық жұмыстар әр түрлі болуы мүмкін (тест, сынақтар, бақылау жұмысы және т.б.).
• Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу кестесі мектеп директорының бұйрығымен бекітіліп, тоқсан
басында ата-аналар мен оқушылардың назарына жеткізіледі.
• Тоқсандық жиынтық жұмыс бір параллель үшін бірдей жағдайда өткізіледі.
• Тоқсандық жиынтық бағалауды қайтадан орындауға (көшіруге) болмайды.
• Егер оқушы тоқсандық жиынтық бағалауға белгілі бір себептермен қатыса алмаған жағдайда (ауырып
қалуы, конференцияға, олимпиадаға және басқа да ғылыми жарыстарға қатысқан жағдайда), пән
бойынша орындай алмаған тоқсандық жиынтық жұмысын мектепке келгеннен кейінгі екі апта ішінде
орындауы тиіс; бұл жағдайда тоқсандық жиынтық бағалау жұмысының қосымша нұсқасы
қолданылады.
МОДЕРАЦИЯ
Бағалаудың бірыңғай стандартын белгілеу үшін оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижесін
талқылау үдерісі.
Модерация :
бағалауды стандарттау мақсатында оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижесін мұғалімдердің
талқылауы үшін белгіленген.
Модерация:
бірдей сыныпта сабақ беретін мұғалімдердің қатысуымен өтеді;
олар белгілі бір пән бойынша балл қою кестесін бірыңғай қолданудың тәсілі арқылы жұмысты бастапқы
бағалауды талқылайды.
Білу маңызды:
Модерация қорытындысы бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың нәтижесі өзгеруі мүмкін.
Модерациялау бойынша төраға әдістемелік бірлестіктің жетекшісімен қатар кез келген пән мұғалімі болуы
мүмкін.
Тоқсандық жиынтқө бағалауды модерациялау тәртібі Критериалды бағалау ережелерімен белгіленеді
МОДЕРАЦИЯ
Мұғалімнің әрекеті
МОДЕРАЦИЯ
1-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңыз: 73 + 25 – (46 – 27)
(4 балл)
Балл қою кестесі
Сұрақ Жауап Балл Қосымша нұсқаулар
1 Дұрыс амалдар ретін таңдайды 1 Бірінші амал қосу
қабылданады
Қосу нәтижесін алады 98 1
Азайту нәтижесін алады 19 1
Азайту нәтижесін алады 79 1 ?
МОДЕРАЦИЯ
Тапсырма 2. Әсеттің қадамының ұзындығы 7 дм, ал Әнуардың қадам
ұзындығы 20 см-ге кем. Әнуардың қадамының ұзындығын табыңыз.
Жауабыңызды сантиметрмен жазыңыз.
(2 балл)
Балл қою кестесі
Сұрақ Жауап Балл Қосымша нұсқаулар
2 Өлшем бірліктерін түрлендіреді 1
7 дм = 70 см
70 – 20 = 50 1
Тоқсандық жиынтық модерация хаттамалары
Оқушылардың оқу жетістіктері нәтижелерін тіркеу
Оқушылардың тоқсандық бағасын есептеу үлгісі
Бөлім/ортақ Бөлім/ортақ Бөлім/ортақ Тоқсандық Тоқсандық
тақырып тақырып тақырып ЖБ баға
бойынша ЖБ бойынша ЖБ бойынша ЖБ
15% 15% 20% 100 %
50%
50%
1-бөлім /о.т. 2-бөлім /о.т. 3-бөлім /о.т. Тоқсандық Балды бағаға айналдыру
бойынша ЖБ бойынша ЖБ бойынша ЖБ ЖБ шәкілі (бастауыш
сыныптар үшін)
Балл Макс. Балл Макс. Балл Макс. Балл Макс.
балл балл балл балл "1" 0-20%
7 10 8 10 4 12 15 20 "2" 21%-40%
15% 15% 20% 50% "3" 41%-60%
2,1 3 2,4 3 1,3 4 7,5 10 "4" 61%-80%
"5" 81%-100%
Оқушының тоқсандық
2,1+2,4+1,3+7,5 = 13,3 из 20 бағасы «4»
13,3 ~ 66,5%
*Балдар мен бағалардың есебі автоматты түрде электронды қ журналда ж үзеге асырылады 30
Оқушылардың жылдық бағасын есептеу
үлгісі
Оқушылардың 1-4 тоқсандардағы нәтижесі
1-тоқсан 2-тоқсан 3-тоқсан 4-тоқсан
Оқушы Макс. балл Оқушы Макс. балл
балы балы Оқушы балы Макс. балл Оқушы балы Макс. балл
13,3 20 16 20 24 30 15 20
Оқушының жылдық бағасы
Төрт тоқсан бойынша балл қосындысы
13,3 + 16 + 24 + 15 = 68,3 (90)
Балды бағаға айналдыру шәкілі
Барлық балдар "1" 0-20%
Оқушы Макс. "2" 21%-40%
балы балл
68,3 ~ 75,9 % "3" 41%-60%
68,3 90 "4" 61%-80%
"5" 81%-100%
Оқушының жылдық бағасы «4»
*Балдар мен бағалардың есебі автоматты түрде электронды қ журналда ж үзеге асырылады 31
Тоқсандық және жылдық бағаны есептеу
Пайыздық
Жиынтық бағалау
мөлшері
Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық
50%
бағалау
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау 50%
Тоқсан бойынша қорытынды баға 100%
Тоқсандық
+
бағаны
есептеу
механизмі
«Математика» 1 тоқсан бойынша оқушының ЖБ нәтижесі.
№ Жиынтық бағалау Оқушының Ең үлкен балл Оқу 5-балдық шәкіл Пайыздық Пайыздық
(ЖБ) алған балы жетістігінің бойынша қатыс, мөлшері
деңгейі болжамдық баға %
1 Жб 1-бөлім 8 12 Орта (66%) 3-4
2 Жб 2-бөлім 5 10 Орта (50%) 3-4 50% 33,8%
3 Жб 3-бөлім 10 12 Жоғары (83%) 5
4 ЖБ тоқсан 18 20 - - 50% 45%
Барлығы: 78,8
Бес балдық бағаға ауыстыру
33,8% + 45% = 78,8%
Бағалау сипаттамасы Негізгі мектеп Жалпы орта мектеп
Баға үшін пайыздық үшін пайыздық
мазмұны мазмұны Оқушының тоқсандық бағасы «4»
«1» бағаланбады 0 0 - 49%
«2» қанағаттанарлықсық 1% - 20% 50% - 59%
«3» қанағаттанарлық 21% - 50% 60% - 74%
«4» жақсы 51% - 80% 75% - 89%
«5» өте жақсы 81% - 100% 90% - 100%
Жылдық ¿
бағаны ¿
есептеу
механизмі
Жылдықбаға= (
ЖБ ( бөлімдер т.) алған балдарының қосындысы (�−�т.)
ЖБ(бөлім т.)бойыншаең үлкен балдардың қосындысы (�−�т.) )(
∗��% +
ЖБжинаған балл(�−�т)
ЖБең үлкен балл(�−�т)
∗��%
)
«Математика» пәнінен 1-4 тоқсан бойынша оқушының нәтижелері
Жиынтық 1 тоқсан 2 тоқсан 3 тоқсан 4 тоқсан Барлық Пайыздық Оқу жылы
бағалау (ЖБ) балл саны қаты, бойынша
% пайыздық мөлшері
ЖБ (бөлім/о.т.) 23 (34тен) 20 (30дан) 21 (25тен) 18 (20дан) 82 (109дан 50% 37,6%
)
ЖБ (тоқсан) 18 (20дан) 15 (20дан) 19 (20дан) 16 (20дан) 68 (80нен) 50% 42,5%
Барлығы: 80,1 %
Бес балдық бағаға ауыстыру
Бағалау Негізгі мектеп Жалпы орта мектеп
37,6% + 42,5% = 80,1%
Баға сипаттамасы үшін пайыздық үшін пайыздық
мазмұны мазмұны
«1» бағаланбады 0 0 - 49% Оқушының жылдық бағасы «4»
«2» қанағаттанарлықсық 1% - 20% 50% - 59%
«3» қанағаттанарлық 21% - 50% 60% - 74%
«4» жақсы 51% - 80% 75% - 89%
«5» өте жақсы 81% - 100% 90% - 100%
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz