Тіл дамыту әдістемесінің курсы




Презентация қосу
Тақырыбы: Тіл дамыту
әдістемесінің курсы
1. Тіл дамыту әдісінің зерттелу әдістемесі
2. ҚР Тіл туралы Заңы
3. Мектеп жасына дейінгі базистік оқу жоспары
4. Қазақ балабақшасында тірбие мен білім беру тұжырымдамасының
маңызы
еліктеу әдісі;

Тәрбиешінің
қайталап айту сөйлеу мәден
әдісі; Балалрд
ың тілін
дамыту
әдісі

құрастырып айту әдісі.
сөйлесу әдісі;
№ Білім беру салалары Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
(бір жылғы сабақ саны)
3 жастан бастап 4 жастан бастап 5 жастан бастап 5 жастагн 6 (7)
4 жасқа дейін 5 жасқан дейін 6 жасқа дейін жасқа дейін

«Денсаулық»
Дене шынықтыру 72 72 72 108
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері - - 36 36
Валеология Білім беру салалары Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
№ (бір жылғы сабақ саны)
«Қатынас» 3 4 5 5
Тіл дамыту 36 жастан 36 бастап 6 (7)
жастан жастан жастагн
бастап бастап 18 36
4 жасқа 5 6 жасқа жасқа
Көркем әдебиет 18 дейін жасқан
18 дейін дейін
дейін
18 18
Сауат ашу мен жазу негіздері 1. «Денсаулық»
- 2 2- 3 4 36 54
Орыс тіл Дене шынықтыру
18 2- 2- 18 21 31
Қауіпсіз мінез-құлық
72 108
3. негіздері
«Таным» Валеология

Сенсорика 2. «Қатынас»
Тіл дамыту
- 2
- 4
0,5
Қарапайым математика Көркем әдебиет
Сауат ашу мен жазу
0,5
-
0,5
-
0,5
0,5
1,5
36 54
негіздері
Құрастыру Орыс тіл 36 0,5 36
0,5 2 3 36 36
3. «Таным» 2 3 3 3
Экология негіздері Сенсорика 9 - - 18 - - 18 18
Қарапайым 0,5 1 1 1,5
Қоршаған ортамен таныстыру математика 9 18 18 18
4. Құрастыру 1 1 1 0,5
«Шығармашылық» Экология негіздері 0,25 0,5 0,5 0,25
Қоршаған ортамен 0,25 0,5 0,5 0,75
Сурет салу таныстыру 36 36 36 36
4. «Шығармашылық» 4 4 5 5
Мүсіндеу Сурет салу 18 1 118 1 1 36 36
Мүсіндеу 0,5 0,5 1 1
Жапсыру Жапсыру 18 0,5 18
0,5 1 1 36 36
Музыка 2 2 2 2
Музыка 5. 72
«Әлеуметтік орта» 1 172 2 2 72 72
5. Қоршаған ортамен 0,25 0,25 0,25 0,25
«Әлеуметтік орта» таныстыру
Экология негіздері 0,25 0,25 0,25 0,25
Қоршаған ортамен таныстыру Көркем әдебиет 9 0,5 9
0,5 0,5 0,5 9 9
Өзін-өзі тану - - 1 1
Экология негіздері 9
Барлық сағат саны 11 9
12 17 20 9 9
6 Вариативтік бөлім 1 2 3 4
Көркем әдебиет 18 18 18 18
Өзін-өзі тану 36 36
Барлық сағат саны 396 432 612 738
6 Вариативтік бөлім 36 72 108 144
Балалардың тілін дамыту әдістемесі және оны
жүзеге асыру жолдару.

3. Арнаулы ҰОІӘ
балардың сөздік
2. Еркін сөйлеу қорын байыту
қатысында әдіс- тәсілдері
балардың сөздік
1. Лексика тіл қорын байыту
құрылымының әдіс-тәсілдері.
компонеттері
ретінде.

.
Баланың сөйлеу қабілетінің 2 жылында дамуы
екі кезеңге бөліне өтеді

1 жастан 1 жас 5-6 1 жас 5-6 айдан 2
айға дейін жасқа дейін

сөз қоры тез
тілді түсіну қабілеті
молайып, активті
дамиды
тілді пайдаланады
Қазақ балабақшасының тұжырымдамасының маңызы

1) айналадағылардың сөзін одан әрі түсінуді – келер шақты, өткен шақты
түсіне білуді, сөздің мағынасын көріп тұрған жағдайда ғана емес, сондай-ақ
одан да тыс түсіне білуді қамтамасыз ету;
2) балалардың актив сөзін жетілдіру – сөздікті байыту, барлық сөз таптарын
пайдалана отырып, сөйлем құрып сөйлеуді үйрету, сөздің грамматикалық
құрылысын жетілдіру, оның дұрыс айтылуын және эмоциялық әсерлілігін
жақсарту;
3) сөзді пайдалануды кеңейту — өз әсерлерін сөзбен бере білу, оларға
сұрақтар қойып, жауап бере білу, үлкендермен балалармен белсенді тілдік
қарым-қатынас жасау себептерін ұлғайту;
:
4) айналадағыға қарап бағдарлауды ұлғайту;
5) қарым-қатынасқа қабілеттілікті дамыту, балаларда табиғат
құбылыстары туралы, хайуанаттар өмірі, қоғамдық өмірдің балалар
түсінігіне жеңіл құбылыстар туралы ересектердің еңбек, уақыт, сан,
кеңістік қатынастарды, заттардың атқарар қызметі және т.б. туралы аса
қарапайым түсініктер мен ұғымдарды қалыптастыру;
6) сөзді қабылдауды және құлақ қойып тыңдауды – үлкендердің
айтқанын жақсы тыңдай білуді, шағын әңгіме, өлең тыңдауды
жақсарту;
7) мәдени тілдің дағдыларына – ақырын, асықпай, оның үстіне
қолдарды ербеңдетпей және т.б. сөйлеуге тәрбиелеу.
Ана тілді үйретудің
заңдылығы,

1) өзіні сөйлеу органы бұлшық еттерін адамның жұмыс істете
білу қабылеты – сөздің дыбысын артикулдеу, интонация
элементтерін, просодемаларды моделдеу және оларды есту;
2) дыбыс комплекістері мен интонацияны тілден тыс
шындықпен салыстыру қабылеті, яғни оларды сөйлеу
элементінің мағынасы ретінде түсіну;
3) сөздің мағыналы элементін өз сезімімен салыстыра білу
қабылеті, яғни оларды бағалау;
4) араласу, тану, сөзді және адамның мінез-құлқын тәртіптеу
процесінде сөздің мағыналық үйлесімділік дәстүрін және
бағалау элементін есте сақтау қабылеті.
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет

Ұқсас жұмыстар
Тіл дамыту әдістемесі
Тіл дамыту әдістемесі. Жазу және тіл
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінен мазмұнды суреттермен жұмыс
Тіл дамыту әдістемесі басқа ғылымдармен байланысы
Ұлттық клиникалық басқарушылық,құрылу қағидалары
Биология оқу әдістемесінің дамуына үлес қосқан Қазақстандық адіскерлер жане олардың еңбектері
Ұлттық клиникалық басқарушылық
Шетел тілін оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы
Пән мен тілді кіріктіріп оқыту
Пәндер