Тіл дамыту әдістемесінің курсы



Тақырыбы: Тіл дамыту әдістемесінің курсы
1. Тіл дамыту әдісінің зерттелу әдістемесі
2. ҚР Тіл туралы Заңы
3. Мектеп жасына дейінгі базистік оқу жоспары
4. Қазақ балабақшасында тірбие мен білім беру тұжырымдамасының маңызы

еліктеу әдісі;
құрастырып айту әдісі.
Тәрбиешінің сөйлеу мәден

№
Білім беру салалары
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
(бір жылғы сабақ саны)
3 жастан бастап
4 жасқа дейін
4 жастан бастап
5 жасқан дейін
5 жастан бастап
6 жасқа дейін
5 жастагн 6 (7) жасқа дейін
1.
«Денсаулық»
2
2
3
4
Дене шынықтыру
2
2
2
3
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері Валеология
-
-
1
1
2.
«Қатынас»
2
2
4
6
Тіл дамыту
1
1
0, 5
1
Көркем әдебиет
0, 5
0, 5
0, 5
0, 5
Сауат ашу мен жазу негіздері
-
-
1
1, 5
Орыс тіл
0, 5
0, 5
2
3
3.
«Таным»
2
3
3
3
Сенсорика
-
-
-
-
Қарапайым математика
0, 5
1
1
1, 5
Құрастыру
1
1
1
0, 5
Экология негіздері
0, 25
0, 5
0, 5
0, 25
Қоршаған ортамен таныстыру
0, 25
0, 5
0, 5
0, 75
4.
«Шығармашылық»
4
4
5
5
Сурет салу
1
1
1
1
Мүсіндеу
0, 5
0, 5
1
1
Жапсыру
0, 5
0, 5
1
1
Музыка
2
2
2
2
5.
«Әлеуметтік орта»
1
1
2
2
Қоршаған ортамен таныстыру
0, 25
0, 25
0, 25
0, 25
Экология негіздері
0, 25
0, 25
0, 25
0, 25
Көркем әдебиет
0, 5
0, 5
0, 5
0, 5
Өзін-өзі тану
-
-
1
1
Барлық сағат саны
11
12
17
20
6
Вариативтік бөлім
1
2
3
4
№
Білім беру салалары
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
(бір жылғы сабақ саны)
3 жастан бастап
4 жасқа дейін
4 жастан бастап
5 жасқан дейін
5 жастан бастап
6 жасқа дейін
5 жастагн 6 (7) жасқа дейін
1.
«Денсаулық»
Дене шынықтыру
72
72
72
108
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері Валеология
-
-
36
36
2.
«Қатынас»
Тіл дамыту
36
36
18
36
Көркем әдебиет
18
18
18
18
Сауат ашу мен жазу негіздері
-
-
36
54
Орыс тіл
18
18
72
108
3.
«Таным»
Сенсорика
-
-
Қарапайым математика
18
36
36
54
Құрастыру
36
36
36
36
Экология негіздері
9
18
18
18
Қоршаған ортамен таныстыру
9
18
18
18
4.
«Шығармашылық»
Сурет салу
36
36
36
36
Мүсіндеу
18
18
36
36
Жапсыру
18
18
36
36
Музыка
72
72
72
72
5.
«Әлеуметтік орта»
Қоршаған ортамен таныстыру
9
9
9
9
Экология негіздері
9
9
9
9
Көркем әдебиет
18
18
18
18
Өзін-өзі тану
36
36
Барлық сағат саны
396
432
612
738
6
Вариативтік бөлім
36
72
108
144

Балалардың тілін дамыту әдістемесі және оны жүзеге асыру жолдару.
2. Еркін сөйлеу қатысында балардың сөздік қорын байыту әдіс-тәсілдері.
3. Арнаулы ҰОІӘ балардың сөздік қорын байыту әдіс- тәсілдері

Баланың сөйлеу қабілетінің 2 жылында дамуы екі кезеңге бөліне өтеді
1 жастан 1 жас 5-6 айға дейін
1 жас 5-6 айдан 2 жасқа дейін
тілді түсіну қабілеті дамиды
сөз қоры тез молайып, активті тілді пайдаланады

Қазақ балабақшасының тұжырымдамасының маңызы
1) айналадағылардың сөзін одан әрі түсінуді - келер шақты, өткен шақты түсіне білуді, сөздің мағынасын көріп тұрған жағдайда ғана емес, сондай-ақ одан да тыс түсіне білуді қамтамасыз ету;
2) балалардың актив сөзін жетілдіру - сөздікті байыту, барлық сөз таптарын пайдалана отырып, сөйлем құрып сөйлеуді үйрету, сөздің грамматикалық құрылысын жетілдіру, оның дұрыс айтылуын және эмоциялық әсерлілігін жақсарту;
3) сөзді пайдалануды кеңейту - өз әсерлерін сөзбен бере білу, оларға сұрақтар қойып, жауап бере білу, үлкендермен балалармен белсенді тілдік қарым-қатынас жасау себептерін ұлғайту;

:
4) айналадағыға қарап бағдарлауды ұлғайту;
5) қарым-қатынасқа қабілеттілікті дамыту, балаларда табиғат құбылыстары туралы, хайуанаттар өмірі, қоғамдық өмірдің балалар түсінігіне жеңіл құбылыстар туралы ересектердің еңбек, уақыт, сан, кеңістік қатынастарды, заттардың атқарар қызметі және т. б. туралы аса қарапайым түсініктер мен ұғымдарды қалыптастыру;
6) сөзді қабылдауды және құлақ қойып тыңдауды - үлкендердің айтқанын жақсы тыңдай білуді, шағын әңгіме, өлең тыңдауды жақсарту;
7) мәдени тілдің дағдыларына - ақырын, асықпай, оның үстіне қолдарды ербеңдетпей және т. б. сөйлеуге тәрбиелеу.



Ана тілді үйретудің заңдылығы,
өзіні сөйлеу органы бұлшық еттерін адамның жұмыс істете білу қабылеты - сөздің дыбысын артикулдеу, интонация элементтерін, просодемаларды моделдеу және оларды есту;
дыбыс комплекістері мен интонацияны тілден тыс шындықпен салыстыру қабылеті, яғни оларды сөйлеу элементінің мағынасы ретінде түсіну;
сөздің мағыналы элементін өз сезімімен салыстыра білу қабылеті, яғни оларды бағалау;
араласу, тану, сөзді және адамның мінез-құлқын тәртіптеу процесінде сөздің мағыналық үйлесімділік дәстүрін және бағалау элементін есте сақтау қабылеті.

Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz