Менеджменттегі коммуникация: рөлі, элементтері, бағыттары және кедергілерді жою


Slide 1

Менеджменттегі коммуникация

Slide 2

Басқарудағы коммуникацияның рөлі

Slide 3

Коммуникациялық процесс бұл екі немесе оданда көп адамдар арасындағы мәлімет алмасу, әрі оның негізгі мақсаты мәліметтін түсінікті болуын қамтамасыз ету. Мәлімет (ақпарат) алмасу процесінің элементтері мыналар:

Slide 4 Slide 5 Slide 6

Мысалы

Slide 7

Басқарудағы коммуникацияның бағыттары

Жоғары коммуникация

Төмен

коммуникация

Горизонталь коммуникация

Басшы мен оның бағыныштары арасындағы бұйрық, нұсқау, өтініш және т. б. түріндегі қатынас

Қызметкерлер өз ойларын, пікірлерін мен ескертпелерін білдіре алатын жүйе

Басышының қызметкерлермен ашық мәжілісі

Басқаруда бірдей деңгейде ие болып, әртүрлі бөлім арасындағы каналдардың бар болуы, олардың келісіп жұмыс істеуіне жағдай жасау

Slide 8

Вице президент

Кәсіпорын басшысы

(Қарағанды)

Бөлім басшысы

Техник (мастер) немесе бөлім басқармасы

Ақпарат ағыны

Кәсіпорын басшысы

(Алматы)

Кәсіпорын басшысы

(Тараз)

Иерархиялық деңгейлер бойынша ақпарат ағыны

Slide 9

Қарым-қатынас кедергісі және

оны жою әдістері

Slide 10

Менеджменттегі коммуникацияның

Вербалсыз қатынас кұралдары

Әңгімелеушінің маңызды мәліметтерінде бет және қол қимылдарымен қоса, дене қимылы да ерекше орын алады.

Slide 11

Әңгіме-кеңес өткізушінің нақты жағдайдан тұтастай мағлұматы болуы тиіс. Бір жағдайда ұйым ішіндегі өзара сөйлесуі, екінші бір жағдайда сауда ісінде сөйлесу маңызды рөл атқаруы мұмкін. Кестеде осы тарапында кейбір мәліметтер келтірілген

Вербалсыз қарым-қатынастың ең табиғи амалы - көзқарас. Оның өзі көптеген жайді аңғартады. Егер әңгіме-дүкен кұруға машықтанған адамдар өзінің сезім күйін ыммен немесе дене қимылымен білдіретін болса, онда ол өзінің кез қимылына бақылау жасай алмайды. Оның көзі еріксізден біресе ұлғаяды, біресе кішірейеді, сол арқылы әңгімелесушіге өз пікірін білдіреді.

Slide 12 Slide 13
Ұқсас жұмыстар
Басқарудағы коммуникация: рөлі, түрлері, коммуникация процесі және кедергілерді жою әдістері
Ұйымдағы коммуникация: түсінігі, элементтері, түрлері және кедергілерді жою әдістері
Менеджменттегі коммуникация: ұғымы, түрлері, кедергілері және жою әдістері
Менеджменттегі коммуникация: теориясы, арналары және кедергілері
Коммуникация: түсінігі, коммуникациялық процесс және тұлғааралық пен ұйымдық кедергілерді еңсеру жолдары
Коммуникация процесі: вербалды және вербалсыз қатынас, кедергілер мен оларды жою әдістері
Ұйымды басқарудағы коммуникация: рөлі, түрлері және кедергілері
Қазақстан Республикасының көліктік-коммуникация кешенінің қазіргі жағдайы мен даму бағыттары
Бұқаралық коммуникация әлеуметтануы: ұғымы, құралдары, типологиясы және қоғамдағы рөлі
Жеке тұлғаралық коммуникация: процесс, модельдер, кедергілер және вербалсыз қатынас
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz