Саяси жарнаманың SWOT талдауы және стратегиялық менеджмент негіздері


Slide 1

SWOT талдау

Орындаған:

Slide 2 Slide 3

СВОТ (ағылшынның SWOT - strength - күш, қуат, weak - әлсіздік, opportunіty - мүмкіндік, threat - қатер) компанияның(фирманың) менеджері өзінің қызметін жүзеге асыратын экономикалық жағдайды, сондай-ақ қолда бар (немесе ықтимал) ресурстарды талдау үшін пайдаланатын қысқарған сөз.

Ағылшынның “қуат”, “әлсіздік”, “мүмкіндік”, “қатер” (сыртқы ортаға қатысты) деген мағынаны беретін сөздерінің басқы әріптерінен құралған. Фирманың жай-күйі осы факторларды ескере отырып айқындалады. Сонан соң міндет қойылып, мүмкіндікті пайдаланып, қатерге жол бермеу, қуатты еселеп, әлсіздікті жою жоспарлары жасалады.

Slide 4

SWOT-талдау - стратегиялық және маркетингтік жоспарлардың кез-келген деңгейін жасаудың міндетті кезеңі, зерттеудің маңызды элементі. Ситуациялық талдау нәтижесінде алынған деректер компанияның стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін дамытудың негізгі элементтері болып табылады

Slide 5

SWOT-талдау: саяси жарнама Менеджмент саласының дамуы XX ғасырдың басында орын алып, басқаруды ғылыми түрде ұйымдастыруға болады деген түсініктер қалыптасты. Бұл менеджмент саласындағы жаңа кезеңді бастады. Дегенмен, менеджмент нақты ғылымдарға ұқсамайды. Себебі, басқару барысында нақты ұсыныстармен бірге, алдын ала болжау мен кейбір түсініспеушіліктер орын алады. Ғылыми және әдістемелік әдебиеттерде стратегиялық менеджмент ұғымына қатысты бірнеше анықтамалар ұсынылады. Дегенмен, олардың барлығы төмендегі үш әдістердің бірімен байланыста болады:

1) ұйымдастырушылық өлшемдеріне назар аударатын әдіс (қоршаған ортаны сараптау) ;

2) ұйымның ұзақмерзімді мақсаттары мен оған жету жолдарына сүйенетін әдіс (мақсаттары мен құралдары) ;

3) стратегияны орындау барысында қызметтік әрекеттерді басты мақсат тұтатын әдіс (қызметтік тәсіл) . Бірінші әдіс стратегиялық жоспарлау тәсілдерімен тығыз байланыста. Қолданылу барысында қоршаған ортаның ықпалы көп әсер етеді.

Slide 6

Сондықтан, SWOT-талдау барысында төмендегі нәтижелер анықталды:

1. Жағымды жақтары (Strengths) : жарнамалық қызметтің заңнамалық, нормативті-құқықтық негіздері қалыптасты, жарнама саясатын мемлекет қолдайды және реттейді, ел тұрғындарының компьютерлік сауаттылығының жоғарылығы және ақпаратты алудың жоғарғы деңгейде болуы, саяси жарнама билік пен халық арасындағы өзара байланысты орнатады, мемлекеттік БАҚ-тармен қатар, жеке БАҚ-тардың қалыптасуы, билік орындары мен саяси партиялар, халық саяси нарыққа дағдыланды, саяси жарнамалық ақпаратты алудағы және таратудағы мүмкіндіктердің тең дәрежеде пайдаланылады, қоғам саяси құндылықтарды байыпты қабылдайды, әлеуметтік-саяси реформалардың орындалуы хабарланады, азаматтардың саяси тұрақтылықты күшейту қызығушылығын тудырады, саяси лидерлердің қоғамдағы жоғарғы рөлі көрсетіледі, сайлау науқаны кезеңінде электорат тек тұғырнамамен танысып қана қоймай, олардың нақты ұстанымдарын ұрандар арқылы қабылдайды.

Slide 7

2. Жағымсыз жақтары (Weaknesses) : саяси жарнамада манипуляциялық тәсілдерге ерекше мән беріледі, аталған сала бойынша мамандардың аздығы, заңнамалық құжаттарда саяси жарнама туралы тек үгіт ретінде көрсетіледі, жарнамада саяси нарықтың сегментация принциптеріне, яғни, географиялық, мінез-құлықтық, демографиялық себептеріне мән берілмейді, азаматтар саяси жарнаманы тек сайлауалды үгіт-насихат кезеңінде тікелей түрін қабылдайтындықтан, электораларалық кезеңдегі жанама (тікелей емес) әсерін байқамайды.

3. Мүмкіндіктері (Opportunities) : қоғам мен мемлекет арасындағы өзара байланыс шарттарын қамтамасыз етеді, сәтті орындалып жатқан саяси реформалар жаңа заңнамалық, нормативті-құқықтық негізін қалыптастырады, қоғам мүшелері саяси реформалардың жүргізілу маңыздылығын түсінеді, адамгершілік құндылықтарын үндейді, саяси жарнаманың қолдану салаларына мемлекеттік көмек, электораттың саяси мәдениетінің деңгейін көтереді.

Slide 8

5. Қатерлері (Threats) : жасанды саяси имидж дайындалады, саяси жарнаманы реттеудегі заңнамалық базаның әлсіздігі жөнсіз жарнаманы пайдалануға әкеледі, мамандарды дайындаудағы тиімді жүйенің жоқтығы, сайлау науқаны кезеңінде “лас” технологиялар қолданылады.

2. SWOT элементтерінің бір-бірінен айтарлықтай ерекшеленетінін, әсіресе шығу тегі мен әсер ету салаларына қатысты екенін түсіну керек. Мысалы, компанияның күшті және әлсіз жақтары компанияның ішкі сипаттамалары болып табылады, сондықтан олар оны бақылайды. Мүмкіндіктер мен қауіп-қатерлер - нарықтың сыртқы, объективті, тәуелсіз сипаттамалары және олар ұйымның ықпалын тигізбейді.

3. Компанияның күшті және әлсіз жақтары субъективті болып табылады. Бірақ бұл сипаттамалар туралы пікір басшыларды немесе тіпті бәсекелестерді емес, тұтынушылар, сатып алушылар, серіктестер, инвесторлар тарапынан көрсетілуі керек. Бұл элементтерді қалай қабылдайтынын және қабылдайтыны - бұл оның жолы. Күштер оларды бәсекеге қабілетті деп танитындай болады.

Slide 9

Тұжырымдама неғұрлым нақты болса, соғұрлым пайдалы талдау болады. Сондықтан сатып алушылардың көпшілігіне ешнәрсе білдірмейтін ұзақ, нақты емес және біркелкі емес мәлімдемелерден аулақ болу керек.

Жан-жақты енгізуді деректер объективті талдау үшін пайдаланылуы тиіс. Ауқымды маркетингтік зерттеулер нәтижелерін алуға мүмкін емес, тіпті егер ол бір адамға жұмыс уақытын шектеу үшін жеткілікті болып табылады дегенді білдірмейді. талдау және тереңдігі дәлдігін үшін компанияның барлық функционалдық бөлімдерінің көзқарасын, идеялар алмасу білу және ескеру пікірталас ұйымдастыру үздік болып табылады. Кез келген ақпарат немесе өңделмеген деректер дәлелді дәлелдер арқылы қолдау көрсетілуі тиіс (ресми хат ұсыныстарын, секторына статистиканы, баспасөзде есептерді, дилерлер ақпаратты, сатып алушылар пікірлері мен, үкімет жарияланымдар растады) .


Ұқсас жұмыстар
SWOT талдауы: саяси жарнама және маркетингтік стратегияларда қолданылуы
Стратегиялық жоспарлау: ұғымы, кезеңдері және саяси жарнамаға арналған SWOT-талдау
Медициналық ұйымдарда сапа менеджмент жүйесі: бизнесті жоспарлау және SWOT талдау
FlyArystan авиакомпаниясының SWOT талдауы
Кәсіпорын стратегиясы мен тауар стратегиясы: стратегиялық жоспарлау, SWOT және Портер матрицасы
Логистикалық жүйе: даму тарихы, концепциялары және стратегиялық менеджмент
Масштабтау және нарыққа шығу: тауар стратегиясы, стратегиялық жоспарлау, SWOT-талдау және Портердің матрицасы
Богемалық мейрамхана: қызмет түрін таңдау және SWOT-талдауы
Құймақ кафесін ашуға арналған бизнес-жоспар және SWOT талдауы
Автокөлік сату бизнесінің SWOT талдауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz