Қонақ үйдің негізгі функциялары




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН
РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ
ҚОНАҚ ҮЙ БИЗНЕСІН
ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ОРЫНДАҒАНДАР: ҚҰЛЖАБАЕВА
АЙДАНА
ЕРГАЗИНА ЖАНСАЯ
ТЕРГЕУБАЕВА САИДА
НУРИМБЕТОВА САБИРА
ТЕМИРТАС АСЫЛ
ШҮКІРБАЙ АЙГЕРІМ
■ Қонақжайлылық индустрияның бірден-бір құраушысы қонақ үйде орналастыру құралы
болып табылады.
■ Қонақ үй – ол жиһаздалған үй, қонақтарды қабылдау мен олардың қонуына арналған,
келесі мақсаттардың біреуіне баруға болады: іскерлік, конгрестік, демалыстық, ойын-
сауық, тану, саудалық миссия, этникалық, діни-таным, емделу және спорттық мақсаттар.
■ Қонақ үйдің негізгі белгілері нөмірлердің болуы мен қосымша қызметтермен бірге
жүретін қызметтер болып табылады.

Қонақ үйдің негізгі
функциялары:

Қонақтарды жатын орындармен Толыққанды демалу үшін жағдайлау
қамтамасыз ету. жасау.

Қонақтарды тамақтандырумен Клиенттің тұруына байланысты
қамтамасыз ету. қосымша қызметтер көрсету
■ Қонақ үй қызметтерінің сапасы өндірістік
фирмалардың сапасынан шұғыл ерекшелінеді.
Оның ерекшелігі қонақ үй кәсіпорынның өнімі
бір уақытта өндіріліп – тұтынылатынында.
Зерттеушілер сапаны қонақ үміттерін
қанағаттандырып, одан асу мүмкіндігі ретінде
анықтайды. Сапаға ұмтылу – шексіз үрдіс,
бірақ бүгінгі күн қонақ үй бизнесіндегі барлық
бірлестіктер онымен айналысатын уақыт.
Қызмет көрсету сапасының моделі танылған
бес сатылы модель ретінде кең қолданылады.
Ол қызмет көрсетудің сапасын қонақтың
үміттерін қанағаттандыру көзқарасынан
анықтайды. Модельді жасағандардың
айтуынша “қызмет көрсетудің бір қадамы –
қонақтардың үміттерін және қызмет көрсету
сапасында қандай қиындықтар туу мүмкіндігін
білу болып табылады. Басқаша айтқанда,
фирма өз қонағының үміттерін білу, және де
сол күтулерін үлгілі сапамен іске асыру керек”
■ Қазақстанда қазір 1559-қа жуық қонақ үй жұмыс істесе, оның басым көпшілігі
■ Қазақстанда қазір 1559-қа жуық қонақ үй жұмыс істесе, оның басым көпшілігі
Астанада, Алматыда, Қарағандыда, Шығыс Қазақстан және Оңтүстік Қазақстан
Астанада, Алматыда, Қарағандыда, Шығыс Қазақстан және Оңтүстік Қазақстан
обылыстары аумағында орналасқан. Қонақ үй шаруашылығын туристік
обылыстары аумағында орналасқан. Қонақ үй шаруашылығын туристік
шаруашылықтан бөліпқарауға болмайды. Ал соңғысымен біздің елдің жағдайы
шаруашылықтан бөліпқарауға болмайды. Ал соңғысымен біздің елдің жағдайы
тамаша емес. Әрине сыртқы туризм бізде біршама жақсы дамыған:
тамаша емес. Әрине сыртқы туризм бізде біршама жақсы дамыған:
қазақстандықтар үшін шетелде демалуды әдетке айналдырған – 45,8%, ішкі туризм
қазақстандықтар үшін шетелде демалуды әдетке айналдырған – 45,8%, ішкі туризм
бойынша – 37,9% көрсетсе, туристердің Қазақстанға келу көрсеткіші небәрі
бойынша – 37,9% көрсетсе, туристердің Қазақстанға келу көрсеткіші небәрі
16,3%-ке ғана жетеді. Мемлекет осылардың соңғысына мұқтаж, себебеі оның
16,3%-ке ғана жетеді. Мемлекет осылардың соңғысына мұқтаж, себебеі оның
арқасында елге шетелдік валютаның көп келуімен, өндіріс салаларының қарқынды
арқасында елге шетелдік валютаның көп келуімен, өндіріс салаларының қарқынды
дамуына бастау алады. Қазақстанға туристерді келтіру үшін бірқатар жұмыстар
дамуына бастау алады. Қазақстанға туристерді келтіру үшін бірқатар жұмыстар
атқарып, оның ішінде қонақ үй инфраструктурасын қолға алу керек. Еліміз
атқарып, оның ішінде қонақ үй инфраструктурасын қолға алу керек. Еліміз
қарқынды дамудың нарықтық жолына түскендіктен Қазақстан көптеген шетелдік
қарқынды дамудың нарықтық жолына түскендіктен Қазақстан көптеген шетелдік
әріптестерімен жұмыс жасап, әр қаладағы біріккен өнеркәсіптермен және шетел
әріптестерімен жұмыс жасап, әр қаладағы біріккен өнеркәсіптермен және шетел
өкілеттіліктерімен қатар әр қаланың қонақ үй өмірі біршама қайта жанданды
өкілеттіліктерімен қатар әр қаланың қонақ үй өмірі біршама қайта жанданды
■ Жаңа қонақ үйлер пайда болып, ескілері жаңартылып немесе қайта күрделі
■ Жаңа қонақ үйлер пайда болып, ескілері жаңартылып немесе қайта күрделі
жөндеуден өткізілді. Айта кетерлік жайт, Қазақстандағы бірдей жұлдызды қонақ
жөндеуден өткізілді. Айта кетерлік жайт, Қазақстандағы бірдей жұлдызды қонақ
үйлердің сапа деңгейінің әр түрлі екендігі ешкімге жұмбақ емес. Тіпті арнайы
үйлердің сапа деңгейінің әр түрлі екендігі ешкімге жұмбақ емес. Тіпті арнайы
маман емес, қарапайым турист көзімен-ақ кейбір жұлдызы төмен қонақ үйлердің
маман емес, қарапайым турист көзімен-ақ кейбір жұлдызы төмен қонақ үйлердің
қолайлығымен қызмет көрсету деңгейі, оның жоғары жұлдызды «ағайындарына»
қолайлығымен қызмет көрсету деңгейі, оның жоғары жұлдызды «ағайындарына»
қарағанда әлдеқайда биік екендігін көруге болады. Дәлірек айтсақ, сол сияқты,
қарағанда әлдеқайда биік екендігін көруге болады. Дәлірек айтсақ, сол сияқты,
бірақ төмен деңгейлі бағамен қолайлы, европалық деңгеймен салынған 3
бірақ төмен деңгейлі бағамен қолайлы, европалық деңгеймен салынған 3
жұлдызды қонақ үй, тек бизнес туристерге ғана емес, сонымен қатар
жұлдызды қонақ үй, тек бизнес туристерге ғана емес, сонымен қатар
Қазақстанның табиғат кереметін тамашалауға келген қарапайым шетел
Қазақстанның табиғат кереметін тамашалауға келген қарапайым шетел
қонақтарына да ұнайтыны сөзсіз. Сондықтан да Қазақстан қонақ үйлері ең
қонақтарына да ұнайтыны сөзсіз. Сондықтан да Қазақстан қонақ үйлері ең
алдымен елге келетін туристер ағымының 86 % құрайтын алыс шетел
алдымен елге келетін туристер ағымының 86 % құрайтын алыс шетел
адамдарының, содан кейін тек 14 % құрайтын ТМД туристерінің қалауынан
адамдарының, содан кейін тек 14 % құрайтын ТМД туристерінің қалауынан
шығуға жұмыс істеуі қажет
шығуға жұмыс істеуі қажет
Қазақстан Республикасындағы қонақ үй ісін
халықаралық қонақ үй стандарттарына сәйкестендіру
■ Халықаралық қызмет көрсету стандарты міндетті түрде қонақүйдің сапалы жоғарғы деңгейдегі
қызмет көрсетуді талап етеді Қызмет көрсету стандарты деп – клиентке міндетті түрде
көрсетілетін қызмет ережелерінің жиынтығы, өндірістік операциялардың жоғарғы деңгейдегі
сапаны кепілдеу. Стандарт белгілі бір критерийлерден тұрады, олар қонақүй шаруашылығының
персонал қызметін және клиенттерге көрсетілетін қызмет сапасының деңгейімен бағаланады:
■ Ақпарат немесе брондау жайлы хабарламаға жауап уақыты (15; 20; 30 секунд); орналастыру
қызметі кезіндегі уақыт.
■ Клиенттердің көп келуіне қарамастан, қонақүй шаруашылығында қатарда тұру уақыты көп
ұзамау керек (5; 10; 15мин);
■ Белгілі бір қызмет түріне кететін уақыт шығыны. Мысалы, клиенттің номерге кіргеннен бастап
3 мин кем емес жүкті жеткізу; тәулік ішінде клиенттің жеке заттарын тазалау және жинастыру
және т.б.;
■ Сыртқы кейіп және униформаның болуы;
■ Персоналдың тіл білуі және т.б
Қонақ үй бизнесін не мейрамхана бизнесін басқаруда аса үлкен маңызға
Қонақ үй бизнесін не мейрамхана бизнесін басқаруда аса үлкен маңызға
қызметкерлердің уақытысымен демалыс алып тұрулары да ие болады. Негізгі
қызметкерлердің уақытысымен демалыс алып тұрулары да ие болады. Негізгі
ережелер жинағында қызметкерлердің демалыс алуларына байланысты бірнеше
ережелер жинағында қызметкерлердің демалыс алуларына байланысты бірнеше
тараулар қарастырылған. Бұл ережелерді сақтау қаншалықты дағдарыс ауыр
тараулар қарастырылған. Бұл ережелерді сақтау қаншалықты дағдарыс ауыр
болғанымен де іс жүзінде жүзеге асу керек. Оларға келесілерді жатқызуға болады:
болғанымен де іс жүзінде жүзеге асу керек. Оларға келесілерді жатқызуға болады:
мейрам күндері;
мейрам күндері;
науқастану;
науқастану;
жақсы қатысымдық үшін сыйақы;
жақсы қатысымдық үшін сыйақы;
демалыстар;
демалыстар;
әскери шақыру;
әскери шақыру;
сот міндеттері;
сот міндеттері;
туысқандардың көз жұмуы,
туысқандардың көз жұмуы,
кезексіз демалыс.
кезексіз демалыс.
Алматы қаласындағы қонақүй нарығын
талдау
■ Қонақүй шаруашылығы индустриясы қазіргі таңда халықаралық туризмде негізгі
орынды алады. Қонақүй индустриясының дамуы маманданған қонақүйлік
кәсiпорындардың санының көбеюiмен орын алуда. Қызмет түрлерi кең дәстүрлi
қонақүйлер, қарапайым және маманданған қонақүйлер ұсынылуда. Сол
ұсынылған қонақүйлердің көптеген дамыған желісін көш бастаған ел АҚШ болып
табылады. Туризмнің негізгі бағыттары туризм индустриясының осы яғни
қонақүй шаруашылығының көлеміне және ұсынылатын орындардың сапасына
тікелей байланысты. Қазіргі «Қонақүй шаруашылығы индустриясы» дегеніміз
отельдер, мейрамханалар, барлар, курорттар, ойын – сауық үйлері, казино,
сауықтыру кешендерін құрайды. Алматыдағы бес жұлдызды қонақүйдің бір
күндік құны 55 мың теңгеден басталады. Кейбірінде 500 мың теңгелік номерлер де
бар. Кей кезде бағасы мен сапа сәйкес келе бермейді.
Қонақ үй бизнесіндегі стратегиялық
бәсекелестіктегі артықшылықтарды
қалыптастырудың негізгі
бағыттарының бірі болып өзінің
бәсекелестеріне қарағанда неғұрлым
жоғары сапалы қызмет көрсету болып
табылады.. Осыған сүйеніп,
тұтынушы әуелі қызмет көрсетушіні
таңдайды, сонан соң олардың ұсынған
қызметін өздерінің күткендерімен Алматы қаласындағы қонақ үйлер рейтингі көрсетілген.
салыстырады. Егер де көрсетілген Рейтинг жасағанда қызмет көрсету сапасы, санитарлық-
қызмет олардың күткенімен сәйкес гигиеналық талаптардың орындалуы, қосымша
келмесе, клиент қызмет көрсету қызметтердің болуы сияқты критерийлер есепке алынып
фирмасына бар ынтасын жояды, ал жасалды. Ең жоғары көрсеткіш «Д.Рами» қонақүйі алған.
егер де сәйкес келсе немесе олардың Ондағы қызмет көрсету сапасы өте жоғары болып
саналады. Толық 10 баллдың 9,4 баллын алды. Екінші
күткендерінен асып түссе, олар бұл
орында «Ритц Карлтон» қонақ үйі. Ол 5* қонақ үй,
қызмет көрсетушіге болашақта тағы қонақтарға өте жақсы қызмет көрсетеді. Үшінші орында 8,7
келуі мүмкін баллмен «Салтанат» қонақ үйі. 8,4 балл жинаған
Интерконтиненталь мен Риксос қонақ үйлері төртінші және
бесінші орында.
ҚОРЫТЫНДЫ
■ Қонақ үй шаруашылығын дамытуда айтарлықтай биік белестерге жету үшін осы қызметте қызмет
ететін мамандардың білім деңгейін, қызметтер түрін арттыру керек. Сонымен қатар осы қызметтегі
қызметшілердің жұмыс бағдарлары нақты болғаны жөн. Қонақ үй қызметінің шаруашылығы – бұл
адамдар арасындағы тығыз қарым-қатынас, алушы мен сатушы арасындағы байланыс. Қызмет
көрсетушілердің күш қуаты демалушыларға арналып, қонақтардың ой-көңілін жаулап алу
мақсатында үлкен дәрежеде қызмет көрсету. Туризм саласындағы қызметкерлердің нақты жұмыс
барысы, жұмыс уақыты, демалыс уақыты тура белгіленсе, онда бұл салада үлкен жетістіктер, атақ
абыройға ие бола алады. Аз ғана уақытқа болса да туристер үшін қонақ үй – ақылы өз үйі. Ал үйде
адам өзін жақсы сезініп, көтеріңкі көңілде болып, оны әрқашан шын жүректен күтіп алатындығына,
оның барлық сұраныс түрлерін қанағаттандыратындығына сенімді болуы шарт. Осындай жолмен
ғана қонақ үйді туристердің екінші үйі ретінде, осы үйге қайта – қайта келу тілегін қалыптастыру
керек. Қонақ үйдің негізгі мақсаты – туристер үшін сапалы да саналы қызмет көрсету, оларға барлық
жағдайды жасау арқылы қонақ үй өзінің деңгейін әлемдік дәрежеде көтере алады.
■ Елімізде қонақ үй шаруашылығы соңғы жылдары даму үстінде. Аса ірі қонақ үй кешендері
салынып, үлкенді — кішілі отельдер саны артып, ескі қонақ үйлер жүйесі жаңғыртылуда. Алайда
отандық қонақ үй сервисі мен қызмет көрету сапасы жоғарғы дәрежеде деп айтуға алі ерте. Алдағы
уақытта қонақ үй шаруашылығының дамуы туризмнің дамуымен тікелей байланысты.

Ұқсас жұмыстар
Мейрамхана мейманхана бизнесі маркетингінің ұғымы, мақсаттары мен міндеттері
ҚОЖА АХМЕТ ЯССАУИ АТЫНДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАЗАҚ - ТҮРІК УНИВЕРСИТЕТІ СӨЖ
Бизнес-жоспар Мотельдер ашу
Негізгі орналастыру орындары
Тянь - Шань Маркетингтік ортасы
Өз ісіңізді ұйымдастыру үшін қызмет түрін таңдап, SWOT талдау
Бизнес-жоспар Қонақ уй ашу
Туристік қызметтер өндірісі мен демалыс орнының жайлылығы, қызметкерлердің жақсы қызмет көрсетуінің үйлесімділігі
Топтастырудың халықаралық жүйелері
Мотель ашу бизнес жоспары. Жобаның тұжырымдамасы
Пәндер