Туристік ұсыныстарды дифференциялау және нарықты сегменттеу: принциптері мен зерттеу көрсеткіштері


Slide 1

Туристік ұсыныстардың дифференциясы

Slide 2

Дифференция немесе саралау

Slide 3

Адамдардың талғамы әртүрлі болуы мүмкін. Бұл олардың материалдық жағдайына, өмір салтына, жасына, отбасы құрамына және басқа да көптеген факторларға байланысты. Мақсаттары адамдар, сондай-ақ әр түрлі: біреулер су жанында демалу үшін, біреуге ересек айналысуды ойындар спортпен немесе ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын, біреу экскурсия мен мұражайлар қызық болса, ал біреуге ойын-сауық, анимациялық шоулар қызық.

Slide 4

Мұндай тәсіл түрін туристік нарықты, тұтынушыларды саралау деп аталады. Туристік нарықты саралау-бұл туристік өнім қызметтерінің тақырыбы, деңгейі мен құрамы бойынша сәйкес келетін құру мақсатында тұтынушыларды белгілі бір белгілер бойынша саралау. Ертең туризмде өмір сүру үшін бүгінгі күні нарықтың қанағаттанарлықсыз сегментін табу керек. Саралау тәсілі бұл жасына қарай, ұлтыны қарай бөлініуі мүмкін, әдет-ғұрып пен ерекше дәстүрлі дәмдерге негізделген, тақырыптық және т. б. сегменттеу барынша пайда алу үшін ең аз шығындарды тудырады.

Slide 5

Туристік нарықты саралаудың мақсаты туризм өнімдерінің тақырыбы, деңгейі және құрамы бойынша тиісті қызметтер құру болып табылады. Бұл ретте келуші туристердің ұлттық әдет-ғұрыптары, дәмі, әдеттері туралы түсінікке ие болу және оларды қызмет көрсету кезінде қазіргі туристік ұсыныстың әр түрлі екенін ескеру маңызды. Ол капиталдар мен интеграцияны нығайту үрдістерін ескере отырып, орта және шағын туристік фирмалардың өмір сүруіне мүмкіндік береді. Алдағы перспективада Тәуелсіздік нарықта өзінің ерекше тауашаларын алатын шағын және орта туристік фирмаларды сақтап қалады және жеткілікті тар мамандануға ие болады

Slide 6

Туристік нарықта бәсекеге қабілетті ұсыныстар болған жағдайда, оператор бәсекелестік ұсыныстардың фоны бойынша ерекшеленуі үшін дамыған турдың бірқатар бәсекелестік артықшылығын бөліп көрсетіп, оны маркетингтік саралау деп атайды.

Оператордың жобалық қызметінде бірнеше себептер бойынша дифференциалдау қажет:

· Бұл тұтынушыларға түрлі операторлардың ұсыныстарының артықшылықтарын шынайы бағалауға мүмкіндік береді;

· Турдың тартымдылығын арттырудың қосымша факторы;

· Турдың бағытын сол немесе басқа тұтынушыларға көрсетеді.

Slide 7

Турдың бәсекелестік ұсыныстардан ерекшеленетін бірегей қасиеттерін анықтау топтың тұтынушылық қасиеттерін талдауға негізделген. Мысалға, турдың бастапқыда элиталық немесе VIP клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған болса, ұсынылған турдың арзандығын артықшылығы ретінде анықтау мүмкін емес. Турларды саралау үшін негіз болуы мүмкін:

· Бірегей демалыс мүмкіндіктері («Найроби ұлттық паркі») ;

· Бағыттың бірегейлігі («Маяра көлінің маңында Рифт өзенінің шатқалындағы жорық - ғажайып геологиялық феномен, жаңа мұхит пайда болған орын») ;

· Қосымша немесе жасырын экскурсиялық мүмкіндіктері («27 метр биіктіктегі каскадты) 14 сарқырама» («Төрт фоллс») .

· Топтық экскурсияның жоғары кепілдіктері («Кения әуе компанияларының тұрақты ұшуы») ;

· Турды өзгерту мүмкіндігі («Сіз таңдаған 60-тан астам қонақ үй») ;

Slide 8

Турдың қайталанбас ұзақтығы («16 күн сафариде африкалық табиғатқа батыру, оның геологиялық тарихы, соңғы 4 миллион жыл бойы бүкіл адамзат үшін Шығыс Африка болып табылатын ежелгі бесігімізді тереңірек қарастырыңыз») ;

Туроператордың қызметтерінің бірегейлігі («Біз бірден өтінімді растаймыз!», «Тегін үйдегі кеңесші шақыру», «Біз сәтті орналасқан: Мәскеу, Таганская 25») ;

Туроператордың персоналының бірегей қасиеттері («Біз өз көзімен көргендерімізбен сауда жасаймыз») ;

Туроператордың оң бейнесі;

Ұсынылған экскурсиялардың бірегей бағасы.

Slide 9

Туристік қызметтер нарығын зерттеу және талдау нарықтардың әр түрлі түрлерін саралау қажеттілігін анықтады. Сарапшылар әрбір нақты елдің рыногын келесі көрсеткіштер бойынша зерттеуді ұсынады:

Сегменттер: гендерлік және жас құрылымы, қызметкерлер саны, студенттер мен зейнеткерлер саны, отбасылардың саны мен құрылымы, өсу қарқыны;

әлеуметтік-экономикалық жағдайлар: сегменттер: халықтың табыстары меншығыстарының құрылымы, әлеуметтік қамсыздандыру деңгейі, мерекелер жүйесі, олардың ұзақтығы мен төлемін қоса алғанда, жұмыс істемейтін күндер саны;

Сапарлардың мақсаты: демалыс түрлері, ұзақтығы, маусымдық жағдайы, кету бағыты, басқа елдерге саяхат кезінде бір елдің туристерінің шығындарының құрылымы. Елдің бейнесі, саяхаттың қауіпсіздігі;

туристік қызметтердің бағалары: жеке және топтық сапарлар, стандартты турлар, қонақ үй тарифтері, азық-түлік бағасы, ұлттық және халықаралық тасымалдаушылар жүзеге асыратын тасымалдау құны, халықаралық стандарттарға сәйкес ұсынылатын қызметтердің сәйкестігі.

Slide 10

Назарларыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Туристік бизнес пен нарық: өнім-нарық матрицасы, нарықты зерттеу және туристік кәсіпорындарды ұйымдастыру
Кока-кола компаниясының нарықты сегменттеу және маркетингтік талдауы
Туристік сұранысты зерттеу әдістері мен қалыптасу факторлары
Туристік сақтандыру: шетелдік және отандық нарықтар, экономикалық мәні, классификациясы және көрсеткіштері
Туризмдегі қызмет көрсету: анықтамалар, қызмет түрлері, мемлекеттік басқару және нарықтық сегменттеу
Баға құрастырудың мақсаттары мен міндеттері: сату, максималды пайда және нарықты ұстау
Стартап жобаларындағы маркетинг: Customer Development, сегменттеу және клиент аватары
Жайық өзені: физико-географиялық және гидро-экологиялық сипаттамасы, туристік-экологиялық зерттеу маршруты мен қалпына келтіру шаралары
Педагогика мен психологияның әдіснамалық негіздері және зерттеу принциптері
Эндовидеохирургия: әдістері, көрсеткіштері, асқынулары және алдын алу принциптері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz