Машинамен тексеру



Білім, іскерлік, дағдыларды тексеру және диагностикалау
Орындаған: Шахан М. Б.
Тексерген: Секенова Б. Б.

Тексерудің негiзгi дидактикалық қызметi
Мұғалiм мен оқушы арасындағы керi байланысты қамтамасыз ету, оқушылардың материалды қалай меңгергендігі туралы мұғалiмнiң сандық, сапалық ақпарат алуы, бiлiмдегi кемшiлiктердi дер кезiнде табу.
Тексерудiң мақсаты оқушылардың бiлiм деңгейiн, оның сапасын, оқу еңбегiнiң көлемiн анықтау. Оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау оқушылардың танымдық жұмысын ұйымдастыруға, басқаруға негіз болады.

Педагогикалық тексеруге қойылатын талаптар

Объективтік
Тәрбиелік сипаты
бар
Көрнекілік
Жан-жақтылық
Жүйелілік
Тексерудің бес принципі

Білім тексерудің кезеңдері
1-кезең
2-кезең
3-кезең
4-кезең
6-кезең
5-кезең
оқу
жылының
басы
Әр тақырып-
ты меңгеруді
тексеру
Жаңа оқу
материалын
оқу барысы
Бөлiмді
оқып
үйренген
соң
Оқу тоқса-
нының,
оқу жылы
соңы
Кешендi
тексеру

Қазіргі педагогикадағы тексерудің түрлері

Білімді тексеру әдістері
Емтихан
Машинамен тексеру әдістері
Жазбаша сұрау әдісі
Бақылау жұмысы
Оқушылардың үй жұмысын тексеру
Ауызша тексеру

Ауызша тексеру әдісі
Түрлері: жеке, топтық, фронтальдық, аралас.
Тиімді жағы: оқушылар сұрақтарға тез назар аударады, сөйлеу мәдениетін жетілдіреді.
Кемшiлiктерi: көп уақыт кетедi, 45 минут iшiнде 3-4 оқушының ғана бiлiмiн тексеруге мүмкiнші-лік бар. Бiлiм, iскерлiкті толықтай анықтауға жеткiлiксiз.

Жазбаша сұрау әдісі
Тиімділігі: Оқушылардың білімін терең және объективтік бағалайды, логикалық ойды дамытады. Оқушы зейiнiн шоғырландырып, жауаптар-дың нұсқаларын ойластырады, қысқа, нақты жауап беруге, үйренедi
Қолданылатын сыныптары: 1-сыныптың алғашқы жарты жылында мүлдем қолданылмайды. 2, 3-сыныптарда жазбаша әдіс арқылы бiлiмдi тексеру жиi қолданылады.

Оқушылардың үй жұмысын тексеру
Бастауыш мектептегi негiзгi әдiстердiң бiрі
Тиiмдiсi: дәптер тексеру.
Кемшiлiгi: көп уақыт кететiнi

Машинамен тексеру әдiстерi
Бiлiмдi автоматты түрде тексеру.
Құралдары: бiрнеше сұрақтардың карточкаға жазылған жауаптары енгізілген тексерушi машиналар. Оқушы сұраққа дұрыс жауап бергенде қызыл шырақ жанатын демонстрациялық үстел. Электрондық есептейтiн техникалар, компьютерлер

Бақылау жұмысы
Өткізілетін уақыты: оқу бағдарламасы-ның жекелеген тақырыптарын, бөлiмдерiн оқып болған соң
Түрлері: жазбаша немесе практикалық бақылау жұмыстары

Емтихан
Бiлiм беру ұйымдарының бақылауымен және басшылығымен өткiзiлетін, мектептiң жұмысына мемлекеттiң бақылау жасау құралы.
Өткізілетін уақыты: көлемді тақырыптарды, оқу пәнінің бөлiмдерiн, оқу пәнін оқып үйренген соң өткізіледі.

Диагностика - оқу-тәрбие процесiнiң барысы және нәтижелерi туралы ақпарат алу тәсiлi
Мектептегi диагностиканың мiндеттерi:
оқушылардың даму барысына және нәтижелерiне талдау жасау (бiлiм алуға әзiрлiгi, психикасының жұмысы, дамуы) ;
оқыту процесiнiң барысын және нәтижелерiн талдау (бiлiмнiң көлемi және тереңдiгi, бiлiм, iскерлiк, дағдыларды қолдана бiлуi, ой жұмысының негiзгi тәсiлдерiнiң болуы, шығармашылық iс-әрекет тәсiлдерiн бiлу) ;
тәрбие барысын және оның нәтижелерiн талдау (тәрбиелiк деңгейiн, адамгершiлiкке сенiмiн, адамгершiлiгiн) .

Баға әдiл қойылу үшiн диагностикалық тестiлердi ғылыми әдiстермен жасау керек.
Жүйелiлiк принципiнiң талабына сәйкес диагностикалық бақылау бiлiмдi қабылдаудан оны практикада қолдануға дейiн тұрақты түрде жүру керек.
Көрнекiлiк принципiне сәйкес барлық оқушыларды бiр өлшеммен сынақтан өткiзіп, бағаны талдап қойып, тестiлердiң нәтижелерi талқыланады.
Үлгерiмдi диагностикалау мен бақылаудың маңызды принципi

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz