Қағаз ақша




Презентация қосу
Алматы облысы Талғар
ауданы Панфилов ауылы Математика пәні
№33 орта мектебі 3- сынып
Алимова Анар
Сабақ тақырыбы:
Қағаз ақша

Сабақ мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)
3.1.3.6. 1000 теңгелік,2000 теңгелік,5000 теңгелік кағаз
акшаны ажырату және түрліше төлем жасау

Барлық оқушылар: Көптеген оқушылар: Кейбір оқушылар:
1000 теңгелік,2000 Әртүрлі елдер валютасының Өрнектерді есептеп орындалу
теңгелік,5000 теңгелік қағаз үлгілері бойынша ретін анықтап,нәтижелерін кему
кағаз акшаны ажыратады салыстырады ретімен жазады
және түрліше төлем
жасайды
.
Белсенді оқыту
1-тапсырма
2-тапсырма
“Сұрақ қою және талқылау” тәсілі
Жұмысты орындау кезінде барлық оқушылардың сабаққа қатысып «Нұсқау беру және айту» тәсілі
отырғанына көз жеткізе отырып,тапсырманы орындау барысында Оқушыларға бір әрекеттен бірнеше тәсіл жасап шығаруға
түсініктеме беруін сұраймын
болатындығына көз жеткізе отырып,берілген нұсқау арқылы топта
Мақсаты: Қағаз ақшаның пайдалану жолдарын бірлесе жұмыс жасауға және нәтижесін баяндауға үйретемін
анықтау,тапсырманы өзара талқылап,өз идеяларын Мақсаты:оқушылардың алған білімдерін қолдана
ортаға салу отырып, жылдам жұмыс жасауға үйрету

Қолданылуы: Қолданылуы:
Оқушылар өздерінің қағаз ақшаны ұсақтау Құны 10700 тг тұратын велосипед сатып алу
нұсқаларын ұсынады үшін берілген ақшалармен төлем жасату

Дeскриптор:
Дeскриптор: Қағаз ақшаны ажырата алады;
Қағаз ақшаның пайдалану жолдарын Аталған қағаз ақшаларды ұсақтай алады;
біледі; Қажетті сомаларды жинау үшін, бірнеше тәсілдерді көрсете
Ақшаны ұсақтаудың нұсқаларын алады;
біледі;
.
Белсенді оқыту
4-тапсырма
“Қорытынды шығару және есте сақтау”тәсілі
бойынша тапсырманы “Сатып алу”ойыны арқылы бүгінгі өткен тақырыпқа шолу
жасап,оның қортындысын шығарамын.Оқушылардың не үйренгенін,түсінгенін
анықтаймын.
Мақсаты: ойын арқылы бүгінгі алған білімдерін жинақтау

Қолданылуы:

Жұптаса отырып, берілген сомаға қажетті заттарын таңдау арқылы түрлі төлем
жасау

Дeскриптор:
- Берілген қағаз ақшаға жұптаса отырып,қажетті заттарды сатып ала алады;
Саралау әдісі

3 ТАПСЫРМА
Саралау әдісі «Қарқын» тәсілі
Деңгейлік тапсырмаларды орындатамын.Себебі,кейбір оқушылар басқаларына қарағанда
жылдам жұмыс жасайды ал көмекті қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беремін
Мақсаты: әр топтың қабілетіне қарай тапсырма беру арқылы жылдамдық
қабілеттерін дамыту.

Қолданылуы: Дескриптор:
Оқушылардың сабақ барысындағы жылдамдығын
арттыру мақсатында “А,Ә,Б,В “ тәсілі арқылы -Қағаз ақша бейнесіндегі қима қағаздар
деңгейлік тапсырмаларды орындатамын. көмегімен сомаларды ұсақтай алады:

-Күрделі теңдеулерді шеше алады:

-Амалдардың орындалу ретін анықтап,
өрнектердің мәнін есептей алады;
Критериалды бағалау
Ойлау
дағдыларының Білу,түсін
Қолдану Жинақтау
деңгейі у

1000,2000,5
Бағалау 000 тг қағаз Әр түрлі
критерийлері ақшаны қағаз ақша Өрнектерді
ажырата үлгілерін есептеп
алады және салыстыра шығарады
Қолдану кезеңі:Суретке
мұқият қара.Құны 10700 тг төлем ды
тұратын велосипед сатып алу жасайды
үшін,берілген ақшалармен
қалай төлем жасауға болады? Талпын
Әртүрлі тәсілін жазып №2“ Бағдаршам» арқылы
көрсет.Бағасы 10700 тенге Өте жақсы-жасыл
Жақсы
Өте жақсы
Бағалау Жақсы -сары
Дескриптор
№1«Жұлдызша»
критерийі
Талпын-қызыл-
1000тг,2000т -Қағаз ақшаны Қалыптастырушы

№3 “ Бәйтерекке көтерілу”
бағалау
г,5000 тг ажырата
қағаз ақшаны алады Берілген қағазға бірнеше зат сатып алған
ажыратады -Аталған қағаз оқушылар- Бәйтеректің жоғарғы қабатына;
Көмек қажет Тағы білгім келеді Түсіндім!
ақшаларды Бір-екі зат сатып алғандар- ортаңғы бөлігіне;
ұсақтай алады
-Қажетті Бір ғана зат сатып алғандар- төменгі жазу арқылы белгілейді
қабатына көтерілу дәрежесіне ие тағы білгім келеді,көмек қажет екендігін стикерге
сомаларды
болады
пайдалана отырып, өздерінің сабақты түсінгенін,
жинақтау Оқушылар ауа райының шартты белгілерін
үшін,бірнеше Кері байланыс
тәсіл көрсете
алады
Қорытынды
Білімімді жетілдіру барысында тренерім Ания Абыйровна
жаңартылған бағдарлама мазмұны негізіндегі біршама
жаңалықтармен,белсенді оқытудың түрлі әдіс – тәсілдерімен, оқу
дағдыларымен,сабақты жоспарлауда ықшамсабақтың оқу
мақсаттарын сабақ мақсатына негіз етіп алуға, қалыптастырушы
бағалау әдістерін оқу мақсаттарына сәйкес таңдауға үйретті

Курс барысында әріптестерімнен топтық, жұптық,
өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру жолдарын, қысқа
мерзімді жоспарды құруды, түрлі ресурстарды сабақта
орынды қолдануды және бағалаудың түрлерін үйрендім

Болашақта курс барысында тренерім үйреткен,
үйренген тәжірибелерімді одан әрі дамыта
отырып,сабақтарымда ұтымды қолданамын. “Бүгінгі
сабағым кешегіден жақсы болуы керек, ал ертеңгі
сабағым бүгінгіден де ұтымды болуы қажет!” деген
қағиданы ұстанамын

Ұқсас жұмыстар
Электронды ақша. Қағаз ақшаның тиімсіз жақтары
АҚША ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ЕРЕКШЕЛІКТ ЕРІ
Ақша жүйесінің эволюциясы
Толық құнды ақшалар
Ақшаның пайда болу тарихы
Ақшаның шығу тарихы
Тауарға тауар ауыстыруды жүзеге асыру үшін өткен ғасырдың белгілі ағылшын әкономисті, әкономикалық теориядағы шекті пайдалылықтың және математикалық мектептің негізін қалаушы
Ақша массасы - халық шаруашылығындағы тауарлар мен қызметтің айналымын қамтамасыз ететін сатып алу мен төлемдердің жиынтығы
Қазақстан Республикасындағы ақша несие реттеу
Ақша
Пәндер