Сұрақтарға Суретке Бес жолды
Презентация қосу
Алматы облысы,Талғар
ауданы,№32жалпы білім Әдебиеттік оқу пәні
беретін орта мектептің 2- сынып
бастауыш сынып мұғалімі
Ибрагимова Альфия Сабақ тақырыбы
Сыдықжанқызы Қонжық пен көжек
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Оқу мақсаты:
1.Өзім туралы
2.1.1.1 Шығарманың
Бөлімше мазмұны бойынша
1.1 Шығарманың мазмұнын сұрақтарға жауап беру
түсіну
Барлық оқушылар: Көптеген
оқушылар: Кейбір оқушылар:
Шығарманың
Шығарманың мазмұнын ертегі бойынша 5
мазмұнын түсінеді,
айта алады, ашық, жолды өлең
сұрақтарға жауап жабық сұрақтар құрастырады.
береді. құрастырады.
Белсенді оқыту
1-тапсырма
«Тізбек» әдісі Мақсаты: Мәтінді түсініп 2-тапсырма
оқы «Қонжық пен көжек»ертегісі.Іштей
оқу.Тізбектеп оқу «Суреттер сөйлейді» әдісі Мақсаты:екі оқушы
арқа түйістріп жұптасып тұрады,бірінші
оқушыға интербелсенді тақтадан сурет
көрсетіледі,сол суретті оқушы сипаттап айтады
немесе ашық жабық сұрақ қояды
Қолданылуы:
Сұрақтарға жауап бере отырып шығарманың негізгі
ойын анықтайды
Қолданылуы:
-Суретке қарап ашық-жабық сұрақ
құрастырады
Дескриптор: -Сипаттамаға сәйкес суретті табады
-Көжек туралы пікір айтады
-Қонжық туралы пікір айтады
.
Декриптор:
Суретке сәйкес сұрақ қояды
-Суретті сипаттайды
Сурет салады
Саралау әдісі
№3 ТАПСЫРМА
Саралау әдісі «Тапсырма» тәсілі
«Жеті лақ» ертегісін оқу, 1 топ .Ертегі бойынша сурет салады, өз
суретін салу, өз ойларынан ойларынан ертегі құрастырады
2- топ:құрастырған ертегіні оқиға картасына
ертегі құрастырып, оқиға
жазу;
картасына түсіріп, талқылау 3 топ: 5 жолды өлең құрастырады
жүргізу Атауы Кейіпкер Ахуал
. 3- топ:
жағдай
Шешім Проблема Оқиға
Ойлау
дағдыларының БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ
деңгейі
Сұрақтарға Суретке Бес жолды
.
С.
.
жауап бере қарап ашық, өлең
отырып жабық құрастырады
Бағалау шығарманың сұрақтар
критерийлері негізгі ойын құрастырады
анықтайды
ЖБ ҚБ
Кері байланыс
Ықшамсабақтың
сабақты жоспарлауда
ықпалы
Жаңартылған оқу бағдарлама барысында мен сабақ
жоспарлауда, қысқа мерзімді жоспар құру кезеңінде саралау
тапсырмаларын нақты көрсете алмаған едім. Маған
ықшамсабақты жоспарлау кезіндегі тренердің кері
байланысы саралау тәсілдерін тиімді қолдануыма ықпалын
тигізді. Білім алушылардың оқу деңгейлерін ескере отырып,
тапсырманы саралап беруді үйрендім. Рухани құндылықтар
мен сыни тұрғыдан ойлау, проблемаларды шешу
дағдыларын әр бір сабақта қолдануды үйрендім.
Жаңартылған бағдарлама бойынша теория мен практиканы
ұштастырып белсенді оқыту әдіс – тәсілдерін тиімді
қолданып, болашақта өз тәжірибеме енгізіп, білімді ұрпақ
тәрбиелеуді жоспарлап отырмын
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz