Сабақ Оқушылардың мемлекеттік мейрамдардың маңыздылығын түсіндіре мақсаттары отырып, танымдық қабілеттерін дамыту




Презентация қосу
І.Жансүгіров атындағы № 37
ЖББ орта мектебі
Пәні: дүниетану
Бастауыш сынып мұғалімі Сынып: 2
Карагизова Гүлнар
Толеубековна

Осы
Мемлекеттік мейрамдар
сабақта
арқылы 2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін
жүзеге
түсіндіру
асатын
оқу
мақсаттары

Сабақ Оқушылардың мемлекеттік мейрамдардың маңыздылығын түсіндіре
мақсаттары отырып,танымдық қабілеттерін дамыту.
Барлық оқушылар:Қазақстан Республикасының мемлекеттік және ұлттық
мерекелердің мәнін түсінеді,атауларын білу
Көптеген оқушылар:Мемлекеттік және ұлттық мейрамдарды
әңгімелейді,сұрақтарға жауап бере отырып,сипаттап, салыстырып, ұқсастығы мен
ерекшеліктерін айтып шығу.
Кейбір оқушылар:Наурыз мейрамы қосымша дереккөздеріне дәлелдер келтіреді
және отбасында айтылатын тілектердің мағынасын аша алу
Белсенді оқыту әдіс- тәсілдері

« Тосын сұрақтар» әдісі

« Сұрақ – жауап» әдісі

«Ойлан. Жұптас.
Талқыла» әдісі
Тапсырма беру арқылы
саралау
Барлық оқушылар: “СИҚЫРЛЫ КОНВЕРТ” ӘДІСІ
Мақсаты: Оқушылардың дейгелерін анықтай отыры есте
« Аяқталмаған сөйлем»
сақтау және оқуға деген қызығушылықтарын
....... мерекесі жыл басы. арттырамын.
.Бүгін Қазақстан Көпшілігі:
халқы ....... ынтымақ пен
Кейбірі:
бірлік күнін тойлап Кез-келген
жатыр.Ұлы Отан мемлекеттік
соғысының ардагерлері
үшін ерекше мерекеге сипаттама
мейрам ......... . бер.
Критериалды бағалау
Білу, түсіну
Оқу мақсатына сәйкес бағалау критерийлерін нақты құрастырдым;
Тапсырмаларды бағалау критерийлеріне сай құрастырып және
дескрипторларын анықтадым
Тапсырма: «Венн диаграммасы» стратегиясы. «Наурыз» және «Жаңа жыл» мерекесін
салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін айту

ҚБ
Бағалау критерий Дескриптор
Ұлттық немесе Мемлекеттік және
мемлекеттік ұлттық
мерекенің мейрамдарды
мағынасын ажыратады.
сипаттайды. -Мейрамдар
туралы ойларын
жинақтай алады.
Ұқсастықтары мен “Мозайка” әдісі
айырмашылықтар арқылы ашық
ын анықтайды,
сипаттайды
сұрақтар қойып кері
байланыс аламын
Ықшамсабақтың
сабақты жоспарлауға ықпалы
Әріптестердің Тәжірибені
Тренердің көмегі
көмегі дамыту

Курс барысында бірге Курс барысында
15 күндік курс барысында оқыған жаңартылған
тренеріміз Ания
әріптестеріммен бағдарлама бойынша
Абыйровнаның көмегімен әр
пәннің жаңартылған оқу топтық жұмысты ҰМЖ,ОМЖ,ҚМЖ
бағдарламасы, саралау мен бірлесе талқылап, туралы білімді
белсенді оқыту тәсілдерінің ынтымақтастықпен, толықтырып, оқу
әдістерін оқу барысында ұйымшылдықпен
тиімді қолдануды мақсаттарын дұрыс
бірлесе жұмыс
үйрендім.ҰМЖ,ОМЖ назарға жасадық. ҚМЖ қолдана білуді,
ала отырып ҚМЖ құрастыруды
құрастыру барысында критериалды бағалау,
үйрендім.Тренеріміздің әрбір
Мұздыбаева Гүлдана кері байланысты
сабағы қызықты өтті. Әрбір
сабақ барысында кері және Бакамбекова назарға ала отырып,
байланыс жасап отырды. Әр Салтанат келесі сабақты
сабақ барысында өткен сабаққа апайларымыздың жоспарлауды үйрендім.
шолу жасай отырып, әр пікірін алып ықшам
тыңдаушыға жеткізе білді. Курс барысында алған
сабақты жоспарладым
білімімді практикада
қолданамын.

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге деген қызығушылығын арттыру
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Сабақтың құрылымы, мұғалімнің сабаққа дайындығы
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
БАСКЕТБОЛ ТАРИХЫНАН
Бұрыш құрастыр
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Метапәндік әрекеттер
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
Пәндер