Мәтінге тақырып




Презентация қосу
Алматы облысы, Талғар ауданы, Кеңдала ауылы № 42 жбб
бастауыш сынып мұғалім: Қыдықова Г.К
Оқиға құрастыра
Пәні: қазақ тілі. аламын.Сын есім

Оқу мақсаты: 2.2.4.1.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбымен негізгі
ойды анықтау.
2.3.6.1 бас әріппен кіші әріптің биіктігінің мөлшерін сақтап,оларды
байланыстырып көлбеу,таза жазу.

Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын,негізгі
ойды анықтайды
Көптеген оқушылар: Суретке қарап болған оқиғаның ретін сақтап
құрастырады
Кейбір оқушылар:Ребусты шешіп, шешуіндегі сөзден шағын мәтін
құрайды
Белсенді әдіс-
тәсіл
Ойлан,бірі Сұрақтар
к,бөліс ілмегі

Мақсаты :Оқушыларды
бірлесіп,ойларын бөлісе
Мақсаты: Барлық оқушылардың
отырып,жұмыс істеуге сабаққа тарту,ойын жүйелеп жауап
дағдыландырады. беруге,сөздік қорларын дамытуға ықпал
Қолданылуы:Берілген суретке қарап етеді.Қолданылуы:Жұмбақтың шешуін
оқиға құрастырады.Мәтінге тақырып табады.Шешуіндегі сөзге сипаттама
қояды. береді.Әріптердің нормасын сақтап
Дискриптор: жазады
Дискриптор:Сипаттап,түрін-түсін
1.Оқиғаны ретіменсақтай отырып
айтады.
құрастырады. Адам ағзасына пайдасын айтады.
2.Тақырып қояды,негізгі ойды Жазудағы нормаларды сақтайды
анықтайды.
3.Әріптердің жазылу нормасын сақтап
жазады.

Саралау бойынша әрбір топтағы қабілетті оқушылар
жіктеле отырып берілген шығарманың мазмұнын басқа оқушыларға түсіндіреді.
Тапсырманы орындау кезінде оқушылар шығарманы оқу арқылы оқылым, түсінігін
айта отырып айтылым, тыңдай отырып тыңдалым дағдылары жүзеге асады
Саралау әдісі

Дереккөз
Қолданыл Дискрипт
дер
уы ор

Мәтінмен
жұмыс.Мүйізтұмсық
туралы сипаттау мәтіні .
Мақсаты:Жан-жақты
Барлық оқушылар: 1.Қарамен берілген
іздене отырып,ауқымды
Мәтіндегі қарамен
талқылауға ойын сөздерді табады.
берілген сөздерді
жүйелеп айтуға және Сын есім екенін
тауып,сұрақ қою және
ізденуге дәлелдейді
ол сөздердің нені
дағдыландырады.
білдіретінін анықтау. 2.Мәтінге тақырып
Басым көпшілігі: қояды.
Мәтінге тақырып Мәтіннің түрін
қояды.Мәтіннің анықтайды.
түрін анықтайды.
3.Мүйізтұмсықтың
Кейбір оқушылар:
Мәтіндегі суретін
мүйізтұмсықтың салады.Мүйізтұмсық
суретін салады және туралы деректер
мүйізтұмсық туралы жинайды
қосымша деректер
жинайды.
Критериалды бағалау

Ойлау дағдыларының Бағалау критерийлері Бағалау түрлері
деңгейі
Қолдану ,талдау 1. Мәтіндегі негізгі “Көңілді
және жинақтау ойды смайликтер”
Қолдану:Мәтінмен анықтайды.Тақырып арқылы бағалау
жұмыс жасайды. қояды.
Талдау:Мәтіндегі 2. Әріптердің
сын есімді байланысын сақтап
түсіндіреді.Оқиға жазады.
құрастырып,талдап
ретін сақтап
жазады.
Жинақтау:Ойларын
жинақтап,сабаққа
кері байланыс
береді
Ықшам сабақтардың қорытындылары

Тренер мен Жоспарлау Ықшам
әріптестердің тәжірибесін сабақтың
кері байл анысы дамыту қорытындысы

Осы курс
барысында Айтылған Алдағы уақытта
сабақтың ұсыныстарды қысқа мерзімді
мақсаттарын ескере отырып, сабақ жоспарын
дұрыс жазуға, сабақтың құру барысында
әдіс-тәсілдердің мақсаттарын айтылған
қолдану себебін дұрыс жазуға, ұсыныстарды
нақты жазуға әдіс-тәсілдерді ескере
үйрендім. нақты жазып, отырып,оқытудың
Әртүрлі әдіс- тапсырманы тиімді әдіс-
тәсілдерді толық , дағды тәсілдерін тиімді
пайдалана отырып -ларды ашып пайдалануды
мақсатқа жету жазуға үйрендім мақсат етіп алдым
жолдарын
түсіндім

Ұқсас жұмыстар
Тіл дамыту
Суретті жұмбақ
WordPad мәтіндік редакторы. Графикалық объектілерді кірістіру
Ортаға туралау
Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында мәтін арқылы оқушылардың тілін дамыту
Сұрақтарға жауап жаз
Мәтінге графикалық объекті кірістіру
Тақырып - бүкіл мәтіннің жаны
«Мәтіндік құжаттарға графикалық кескінді кірістіру»
Ағымдық шифрлеу Өзі синхронизацияланатын шифрлер Синхрондық шифрлеу
Пәндер