Мәтінге тақырып



Алматы облысы, Талғар ауданы, Кеңдала ауылы № 42 жбб
бастауыш сынып мұғалім: Қыдықова Г. К
Оқу мақсаты: 2. 2. 4. 1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды анықтау.
2. 3. 6. 1 бас әріппен кіші әріптің биіктігінің мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу, таза жазу.
Пәні: қазақ тілі.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбын, негізгі ойды анықтайды
Көптеген оқушылар: Суретке қарап болған оқиғаның ретін сақтап құрастырады
Кейбір оқушылар:Ребусты шешіп, шешуіндегі сөзден шағын мәтін құрайды
Оқиға құрастыра аламын. Сын есім

Саралау бойынша әрбір топтағы қабілетті оқушылар
жіктеле отырып берілген шығарманың мазмұнын басқа оқушыларға түсіндіреді.
Тапсырманы орындау кезінде оқушылар шығарманы оқу арқылы оқылым, түсінігін айта отырып айтылым, тыңдай отырып тыңдалым дағдылары жүзеге асады
Белсенді әдіс-тәсіл
Мақсаты :Оқушыларды бірлесіп, ойларын бөлісе отырып, жұмыс істеуге дағдыландырады.
Қолданылуы:Берілген суретке қарап оқиға құрастырады. Мәтінге тақырып қояды.
Дискриптор:
1. Оқиғаны ретіменсақтай отырып құрастырады.
2. Тақырып қояды, негізгі ойды анықтайды.
3. Әріптердің жазылу нормасын сақтап жазады.
Мақсаты: Барлық оқушылардың сабаққа тарту, ойын жүйелеп жауап беруге, сөздік қорларын дамытуға ықпал етеді. Қолданылуы:Жұмбақтың шешуін табады. Шешуіндегі сөзге сипаттама береді. Әріптердің нормасын сақтап жазады
Дискриптор:Сипаттап, түрін-түсін айтады.
Адам ағзасына пайдасын айтады.
Жазудағы нормаларды сақтайды
Ойлан, бірік, бөліс
Сұрақтар ілмегі

Саралау әдісі
Мақсаты:Жан-жақты іздене отырып, ауқымды талқылауға ойын жүйелеп айтуға және ізденуге дағдыландырады.
.
1. Қарамен берілген сөздерді табады.
Сын есім екенін дәлелдейді
2. Мәтінге тақырып қояды.
Мәтіннің түрін анықтайды.
3. Мүйізтұмсықтың суретін салады. Мүйізтұмсық туралы деректер жинайды
Мәтінмен жұмыс. Мүйізтұмсық туралы сипаттау мәтіні
Барлық оқушылар:
Мәтіндегі қарамен берілген сөздерді тауып, сұрақ қою және ол сөздердің нені білдіретінін анықтау.
Басым көпшілігі:
Мәтінге тақырып қояды. Мәтіннің түрін анықтайды.
Кейбір оқушылар: Мәтіндегі мүйізтұмсықтың суретін салады және мүйізтұмсық туралы қосымша деректер жинайды.
Дереккөздер
Қолданылуы
Дискриптор

Ойлау дағдыларының деңгейі
Бағалау критерийлері
Бағалау түрлері
Қолдану, талдау және жинақтау
Қолдану:Мәтінмен жұмыс жасайды.
Талдау:Мәтіндегі сын есімді түсіндіреді. Оқиға құрастырып, талдап ретін сақтап жазады.
Жинақтау:Ойларын жинақтап, сабаққа кері байланыс береді
1. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Тақырып қояды.
2. Әріптердің байланысын сақтап жазады.
“Көңілді смайликтер” арқылы бағалау
Критериалды бағалау

Ықшам сабақтардың қорытындылары
Тренер мен әріптестердің кері байл анысы
Жоспарлау тәжірибесін дамыту
Ықшам сабақтың қорытындысы
Осы курс барысында сабақтың мақсаттарын дұрыс жазуға, әдіс-тәсілдердің қолдану себебін нақты жазуға үйрендім.
Әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып мақсатқа жету жолдарын түсіндім
Айтылған ұсыныстарды ескере отырып, сабақтың мақсаттарын дұрыс жазуға, әдіс-тәсілдерді нақты жазып, тапсырманы толық, дағды -ларды ашып жазуға үйрендім
Алдағы уақытта қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру барысында айтылған ұсыныстарды ескере отырып, оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалануды мақсат етіп алдым
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz