Бұрыш құрастыр



Сабақ тақырыбы: Бұрыштар. Бұрыштардың түрлері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
2. 3. 1. 1. Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен ажырату және атау төртбұрышты, шаршыны, тік төртбұрышты, үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату, анықтау
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар: Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен ажырату және атау төртбұрышты, шаршыны, тік төртбұрышты, үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату, анықтау
Көптеген оқушылар: Бұрыш түрлерін және төртбұрыш, үшбұрыш, көпбұрыш түрлерін сипаттау және салыстыру
Кейбір оқушылар:Геометриялық фигураларды құрастыру шеберлігін дамытады.
Пәні: Математика
Рахым Назира Советқызы
Талғар ауданы
Гүлдала ауылы
№21 ОМ
Бастауыш сынып мұғалімі

Белсенді оқу - оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады.
Әдістері
Допты лақтыру
Мұғалім допты лақтырады. Допты қағып алған оқушыға сұрақ қойылады. Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді
Өзіңізді тексеріңіз
Бұл әдісте оқушылар өз қателерін түзей отырып, логикасы дамиды
Кір жаю
Берілген тапсырмаларды дұрыс орындаған жағдайда кір жайғышқа жаяды. Ал қате бар оқушыларға көмек көрсетіледі
«Бекіту және қолданысқа енгізу»
Жаңадан меңгерілген математикалық дағдыларын тиімді қолдануға ынталандыру

«Жіктеу»
Барлық оқушы: Бұрыш құрастыр. Бұрыштардың санын анықта
Оқушының көпшілігі: Бұрыш құрастыр. Бұрышта рдың санын анықта. Бұрыштардың түрлеріне қарай айт
Оқушылардың кейбірі:Бұрыш құрастыр. Бұрыштардың санын анықта. Бұрыштардың түрлеріне қарай айт. Сол бұрыштардан фигура құрастыр.
Нәтижесінде: Қабілеті жоғары оқушылар мәліметтерді жағдайларда қолданып, оларды жаңа идеялар құру үшін пайдалануы.
Қолдауды қажет ететін оқушыларға негізгі тапсырмаларды түсіндіре отырып, көмек көрсету
Саралау -оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған жоспарлы жаттығуларды реттеу жолы

Критериалды бағалау
Тапсырма: Суретке мұқият қара. Бұрыштардың атауын жаз.
Нәтижесінде: білім алушы өз қатесін түзетеді, өзін тексеруге мүмкіндік алады.
Қалыптастырушы бағалау
Оқушы Оқытушы
Жиынтық бағалау
доғал бұрышты таниды және атауын жазады;
сүйір бұрышты таниды және атауын жазады;
тік бұрышты таниды және атауын жазады
Бұл фигураның төрт тік бұрышы бар, бірақ шаршы емес.
Бұл фигураның бір тік бұрышы және екі сүйір бұрыштары бар.
Бұл фигураның барлық қабырғаларының ұзындықтары бірдей.
сипаттамасы бойынша тік төртбұрышты анықтайды және атауын жазады, сызады;
сипаттамасы бойынша үшбұрышты анықтайды және атауын жазады, сызады
сипаттамасы бойынша шаршыны анықтайды және атауын жазады, сызады
Бұрыш түрлерін бір-бірінен ажырата алады
Тіктөртбұрыш пен шаршыны және көпбұрышты біледі

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
Тренермен әріптестерімнің маған берген кері байланысы
Тренермен әріптестерімнің маған берген кері байланысында АКТ -ны қолдану дағдыларындағы сыни тұрғыдан ойлауын дамытуды, суреттер мен бейнежазба арқылы бұрыш, бұрыштың түрлеріне талдау арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту деп жоспарладым.
Саралау жұмысын жүргізе отырып, үлгерімі төмен оқушыға көбірек қолдау көрсетуді жоспарладым.
Жаңа бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспарды құрудың жолдарын талдап, енгізілген кодтың құрамын және кері байланыс беруді, белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін, саралауды меңгердім.
Тәжірибе барысында саралау жұмысына көбірек көңіл бөліп, белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін тереңірек меңгеруді және сабағымда қолдануды жоспарлаймын
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz