Бұрыш құрастыр




Презентация қосу
Рахым Назира Советқызы
Талғар ауданы
Гүлдала ауылы
№21 ОМ
Бастауыш сынып мұғалімі

Сабақ тақырыбы:
Пәні:
Бұрыштар. Бұрыштардың
Математика
түрлері

Сабақ мақсаты:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу Барлық оқушылар: Бұрыш түрлерін (тік, сүйір,
доғал) бір-бірінен ажырату және атау төртбұрышты,
мақсаттары: шаршыны, тік төртбұрышты,үшбұрышты мәнді
2.3.1.1. Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, белгілері бойынша ажырату, анықтау
доғал) бір-бірінен ажырату және
атау төртбұрышты, шаршыны, тік Көптеген оқушылар: Бұрыш түрлерін және
төртбұрыш, үшбұрыш, көпбұрыш түрлерін
төртбұрышты,үшбұрышты мәнді сипаттау және салыстыру
белгілері бойынша ажырату, Кейбір оқушылар:Геометриялық фигураларды
анықтау құрастыру шеберлігін дамытады.
Белсенді оқу – оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын
көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады.

Мұғалім допты лақтырады. Допты қағып алған
Допты лақтыру оқушыға сұрақ қойылады. Оқушылар сол
сұрақтарға жауап береді

Бұл әдісте оқушылар өз қателерін түзей отырып,
логикасы дамиды
Өзіңізді тексеріңіз
Әдістері

Берілген тапсырмаларды дұрыс орындаған
Кір жаю жағдайда кір жайғышқа жаяды. Ал қате бар
оқушыларға көмек көрсетіледі

Жаңадан меңгерілген математикалық дағдыларын
«Бекіту және қолданысқа енгізу» тиімді қолдануға ынталандыру
Саралау –оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін
қанағаттандыруға бағытталған жоспарлы жаттығуларды
реттеу жолы

«Жіктеу»
Барлық оқушы: Бұрыш құрастыр.
Бұрыштардың санын анықта Нәтижесінде: Қабілеті
жоғары оқушылар
Оқушының көпшілігі: Бұрыш құрастыр.
Бұрышта рдың санын анықта. Бұрыштардың
мәліметтерді жағдайларда
түрлеріне қарай айт қолданып,оларды жаңа
Оқушылардың кейбірі:Бұрыш құрастыр.
идеялар құру үшін
Бұрыштардың санын анықта. Бұрыштардың пайдалануы.
түрлеріне қарай айт. Сол бұрыштардан Қолдауды қажет ететін
фигура құрастыр.
оқушыларға негізгі
тапсырмаларды түсіндіре
отырып, көмек көрсету
Критериалды бағалау
Бұрыш түрлерін бір-
бірінен ажырата алады
Тіктөртбұрыш пен
шаршыны және Қалыптастырушы
Тапсырма: Суретке мұқият қара. көпбұрышты біледі
Жиынтық бағалау
Бұрыштардың атауын жаз.
бағалау Оқушы Оқытушы
Бұл фигураның төрт тік
бұрышы бар, бірақ шаршы
емес. ____________
Бұл фигураның бір тік
бұрышы және екі сүйір
бұрыштары бар.
____________
Бұл фигураның барлық
қабырғаларының
ұзындықтары бірдей.
____________
доғал бұрышты
таниды және атауын сипаттамасы бойынша тік
жазады; төртбұрышты анықтайды және
сүйір бұрышты атауын жазады, сызады;
сипаттамасы бойынша үшбұрышты
таниды және атауын
анықтайды және атауын жазады,
жазады; сызады
тік бұрышты таниды сипаттамасы бойынша шаршыны
және атауын жазады анықтайды және атауын жазады,
сызады
Нәтижесінде: білім алушы өз қатесін
түзетеді, өзін тексеруге мүмкіндік алады.
Ықшамсабақтың
сабақты жоспарлауға
ықпалы
Жаңа бағдарлама бойынша қысқа
Тренермен әріптестерімнің маған
мерзімді жоспарды құрудың
берген кері байланысы
жолдарын талдап, енгізілген кодтың
Тренермен әріптестерімнің маған
құрамын және кері байланыс
берген кері байланысында АКТ –ны
беруді, белсенді оқытудың әдіс-
қолдану дағдыларындағы сыни
тәсілдерін, саралауды меңгердім.
тұрғыдан ойлауын дамытуды, суреттер
мен бейнежазба арқылы бұрыш,
бұрыштың түрлеріне талдау арқылы
Тәжірибе барысында саралау
есте сақтау қабілеттерін дамыту деп
жұмысына көбірек көңіл бөліп,
жоспарладым.
белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін
Саралау жұмысын жүргізе
тереңірек меңгеруді және
отырып,үлгерімі төмен оқушыға
сабағымда қолдануды
көбірек қолдау көрсетуді жоспарладым.
жоспарлаймын

Ұқсас жұмыстар
Алкандардың құрылысы
Көру сезу
Үш бәйтерек
Тармақталған алгоритмді блок схемаға салу үлгілерін үйрету
Есепті теңдеу құру арқылы шы ғару
Сапаға жол
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары
Абылай хан тұсындағы қазақ хандығы
Ондықтарды қосу және азайту
Есептер және Сабақ тақырыбы
Пәндер