ТАНЫСУ НҰСҚАУ




Презентация қосу
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ
Педагогикалық шеберлік орталығы

ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ
БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА
САРАЛАП ОҚЫТУ

Тренеры: Айдосова Толкын
Жолдасбаева Сапура
Астана қаласы, 5 ақпан 2019 ж.
ТАНЫСУ
НҰСҚАУ
Шағын топтың ішінде – 5 минут

Әрбір қатысушы өзін таныстырады:
Есімі
Келген жеріңіз?
Жаңа жылға мен НЕ дайындадым/ ҚАНДАЙ
дәмді аспен тамақтандым?
Фасилитация
• Топпен алға қойылған мақсатқа жету үшін топтық
жұмысты кәсіби ұйымдастыру
• Талқылауға барлық “ақылдар” қосылады
• ЖОҚ - Кикілжің, тақырыптан ауытқу
• Күрделі тақырыптың өзі жылдам ілгерілейді/шешіледі
• Әркім нәтижеге өз үлесін қосады
• Іске асырылатын нақты әрекетті идеялар, шешімдер
және жоспарлар құрылады.
• Жасалған жұмыстың нәтижесі қатысушылар тиесілі
ҚАТЫСУШЫНЫҢ ТРЕНЕРДІҢ РӨЛІ
РӨЛІ
Бір-бірімен талқылайды Ұйымдастырады
және сұрақ қояды
Топтың синергиялық Сұрақ қояды
күшіне сенеді
Идеяларды жинайды Нейтральды позиция

Шешім қабылдайды Үдеріске жауап береді

Нақты әрекеттерді МАЗМҰНҒА
жоспарлайды араласпайды
ФАСИЛИТАЦИЯЛЫ СЕССИЯ кезеңдері

АШЫЛУЫ

Ортақ түсінік
қалыптастыру

Шешім

Жоспарлау

ЖАБЫЛУЫ
АҚПАРАТТЫҢ МАҒЫНАСЫН АШУ

НҰСҚАУ: 5 минут

1. Жұпқа біріңіз (топ
ішінде)
2. Фасилитациялы
сессияның семинар
мен тренингтен
айырмашылығын
талқылаңыздар
“БҮГІНГІ КҮННЕН НЕ КҮТЕМІЗ?”

5 минут
НҰСҚАУ

Топ ішінде екі шағын топқа бірігіңіз.

Әр топта 5-6 адамнан.
Әр шағын топ қағазға тақырыпқа сәйкес
осы күннен күтілетін нәтижені жазады.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
ТРЕНЕРЛЕР:

саралап оқытуға қатысты Жазған күтілетін
мәселелерді айқындайды нәтижелерді
салыстырыңыз.
саралап оқытудың тиімді
әдістері мен тәсілдерін “СӘЙКЕС ЕМЕС”
анықтайды нәтижені сызып
тастаңыз
оқыту тәжірибесіне енгізілетін
нақты өзгерістер қадамдары
туралы идеялармен бөліседі
КЕЛІСІМДІ
БЕКІТУ
Көшбасшыны
анықтау
ТОП КӨШБАСШЫСЫНЫҢ РӨЛІ

• Әрбір қатысушыны жұмысқа тартады
• Тренермен қарым-қатынас жасайды
КЕЛІСІМ
БЕКІТІЛДІ
ЖЕКЕ ЖҰМЫС
5 минут

НҰСҚАУ:

А5 парағында
ұсынылған ресурсты
алыңыз
Әрбір ұғымға қатысты өз
ойыңызды жазыңыз
Топтық жұмыс
10 минут

НҰСҚАУ:

Әрбір тыңдаушы жазған
ойымен бөліседі
Топта ортақ пікірге
келіңіз
Ортақ пікірді түсті қиық
қағазға жазыңыз.
• Саралау («Дифференциация» латынша
айырмашылық) – білім беру мазмұнын
табысты игеруге, оқушының қабілетін және
икемін дамытуға барынша қолайлы білім беру
ортасын құру.

• Дараландыру (Индивидуализация) - оқу
үдерісінде барлық оның нысаны мен
әдістерінде оқушының дара ерекшелігін ескеру
Ю.А.Конаржевский

• “Инклюзия” оқу үдерісіне барлығын
тарту және қосу
ТҰЖЫРЫМ:
Мұғалімдердің сабақта
саралап оқытуды қолдану дағдысын
жақсарту қажет
КЕЛІСЕМІН – КЕЛІСПЕЙМІН

ЖЕКЕ ЖҰМЫС - 5 минут

тұжырымды оқыңыз
Шешім қабылдаңыз: келісесіз бе?
келіспесіз бе?
таңдауыңызды негіздеп стикерге
жазыңыз
КЕЛІСЕМІН – КЕЛІСПЕЙМІН

Топтан 2 адам анықтаңыздар
1-адам “келісетін” стикерлерді жинайды
және сәйкес шәкілге апарып іледі.
2-адам “келіспейтін” стикерлерді
жинайды және сәйкес шәкілге апарып
іледі.
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС - ТОПТАСТЫРУ

10 минут

НҰСҚАУ
• Әрбір топ стикерлерді мазмұны бойынша
топтастырады
• Түсті қиық қағазға кілтті идеяны жазады.
• Софасилитатор арнайы тақтаға әкеліп
іледі.
ЖЕКЕ ЖҰМЫС
5 минут

НҰСҚАУ:
қаламды алыңыз
топтастырылған идеяны оқыңыз
“өзекті” дегенге дауыс беріңіз

1- кезекте: Қазақстан - Италия
2- кезекте: Англия- Германия
3- кезекте: Ресей - Австрия
4- кезекте: Қытай - АҚШ
5- кезекте: Өзбекстан - Жапония
60 минут
2 сессия
ДАУЫС БЕРУ ҚОРЫТЫНДЫСЫ
№ сұрақ Таңдағандар %
Тұрақ ішіндегі жұмыс
Маршрут парағы
World cafe нұсқауы

АЛМАТЫ
АСТАНА №2
№1 вопрос
вопрос

СЕМЕЙ
№3
вопрос
Нұсқауды оқыңыз

• Қалай жұмыс істейміз?
НҰСҚАУ
2 минут

• Қала әкімін таңдап алыңыз
• Әкім идеяларды баяндаушы және
жинақтаушы рөлінде болады.
Топтық жұмыс
20 минут

НҰСҚАУ
• Топ ішінде өзекті мәселені талқылаңыз
• Постерде мүмкін болатын шешімдерді
жазыңыз
НҰСҚАУ
15 минут
Қала әкімі орнында қалады

• Қала тұрғындары маршрут парағына
сәйкес басқа қалаларға барады.
• Әкім қонақтарды қарсы алады және
постердегі жазбалары туралы айтады
• Келген қонақтар сұрақты талқылайды және
өзінің идеяларын ұсынады
ЖОБАНЫ ТАНЫСТЫРУ
• Фото проекта
ЖЕКЕ ЖҰМЫС
НҰСҚАУ:
5 минут
• Талқыланған сұрақтар бойынша тренер
мұғалімге қолдау көрсету қадамдарыңыз
туралы ойланыңыз
• А5 парағында ұсынылған кестені толтырыңыз

№ Әрекеттер Қашан? Қайда?
АУЫСПАЛЫ ЖҰПТАР
• Өзіңізге жұп таңдап алыңыз.
• Жұпта келешек жоспарлаған әрекеттеріңіз
туралы бөлісіңіз
5 минут

• Басқа қатысушымен жұптасыңыз. Бөлісіңіз.
5 минут
РЕФЛЕКСИЯ
“3 батыл қадам”
қадам

2қадам
1 қадам

Ұқсас жұмыстар
Гидродинамикалық ұқсастық. Сұйықтың қозғалыс режимдері
Танысу рәсімі жаттығуы
Түрлі қарым - қатынас ситуацияларында байланыс орнату мүмкіндігін кеңейту
Құрастыру Қорытынды аттестаттау тапсырмаларына қойылатын талаптар
ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ ПӘНІ ТУРАЛЫ
Ата - аналар Жетістіктеріміз жиналыстарын өткізуге арналған нұсқау
Дәрілерді тік ішекке енгізу
ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ ПӘНІ
Бастауыш мектепте дүниетану танымжорықтарын ұйымдастыру
Тестердің сенімділігі мен валидтілігі
Пәндер