Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында саралап оқытуға арналған фасилитациялық сессияның әдістемелік нұсқаулығы


Slide 1

ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУ

Тренеры: Айдосова Толкын

Жолдасбаева Сапура

Астана қаласы, 5 ақпан 2019 ж.

«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ

Педагогикалық шеберлік орталығы

Slide 2

ТАНЫСУ

НҰСҚАУ

Шағын топтың ішінде - 5 минут

Әрбір қатысушы өзін таныстырады:

Есімі

Келген жеріңіз?

Жаңа жылға мен НЕ дайындадым/ ҚАНДАЙ дәмді аспен тамақтандым?

Slide 3

Фасилитация

Топпен алға қойылған мақсатқа жету үшін топтық жұмысты кәсіби ұйымдастыру

Талқылауға барлық “ақылдар” қосылады

ЖОҚ - Кикілжің, тақырыптан ауытқу

Күрделі тақырыптың өзі жылдам ілгерілейді/шешіледі

Әркім нәтижеге өз үлесін қосады

Іске асырылатын нақты әрекетті идеялар, шешімдер және жоспарлар құрылады.

Жасалған жұмыстың нәтижесі қатысушылар тиесілі

Slide 4

ҚАТЫСУШЫНЫҢ РӨЛІ

ТРЕНЕРДІҢ РӨЛІ

Бір-бірімен талқылайды және сұрақ қояды

Ұйымдастырады

Топтың синергиялық күшіне сенеді

Сұрақ қояды

Идеяларды жинайды

Нейтральды позиция

Шешім қабылдайды

Үдеріске жауап береді

Нақты әрекеттерді жоспарлайды

МАЗМҰНҒА араласпайды

Slide 5

ФАСИЛИТАЦИЯЛЫ СЕССИЯ кезеңдері

Slide 6

АҚПАРАТТЫҢ МАҒЫНАСЫН АШУ

НҰСҚАУ:

Жұпқа біріңіз (топ ішінде)

Фасилитациялы сессияның семинар мен тренингтен айырмашылығын талқылаңыздар

5 минут

Slide 7

“БҮГІНГІ КҮННЕН НЕ КҮТЕМІЗ?”

НҰСҚАУ

Топ ішінде екі шағын топқа бірігіңіз.

Әр топта 5-6 адамнан.

Әр шағын топ қағазға тақырыпқа сәйкес осы күннен күтілетін нәтижені жазады.

5 минут

Slide 8

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

ТРЕНЕРЛЕР:

саралап оқытуға қатысты мәселелерді айқындайды

саралап оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін анықтайды

оқыту тәжірибесіне енгізілетін нақты өзгерістер қадамдары туралы идеялармен бөліседі

Жазған күтілетін нәтижелерді салыстырыңыз.

“СӘЙКЕС ЕМЕС” нәтижені сызып тастаңыз

Slide 9

КЕЛІСІМДІ БЕКІТУ

Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14

Көшбасшыны анықтау

Slide 15

ТОП КӨШБАСШЫСЫНЫҢ РӨЛІ

Әрбір қатысушыны жұмысқа тартады

Тренермен қарым-қатынас жасайды

Slide 16

КЕЛІСІМ БЕКІТІЛДІ

Slide 17

ЖЕКЕ ЖҰМЫС

5 минут

НҰСҚАУ:

А5 парағында ұсынылған ресурсты алыңыз

Әрбір ұғымға қатысты өз ойыңызды жазыңыз

Slide 18

Топтық жұмыс

10 минут

НҰСҚАУ:

Әрбір тыңдаушы жазған ойымен бөліседі

Топта ортақ пікірге келіңіз

Ортақ пікірді түсті қиық қағазға жазыңыз.

Slide 19

Саралау («Дифференциация» латынша айырмашылық) - білім беру мазмұнын табысты игеруге, оқушының қабілетін және икемін дамытуға барынша қолайлы білім беру ортасын құру.

Дараландыру (Индивидуализация) - оқу үдерісінде барлық оның нысаны мен әдістерінде оқушының дара ерекшелігін ескеру

Ю. А. Конаржевский

“Инклюзия” оқу үдерісіне барлығын тарту және қосу

Slide 20

ТҰЖЫРЫМ:

Мұғалімдердің сабақта

саралап оқытуды қолдану дағдысын

жақсарту қажет

Slide 21

КЕЛІСЕМІН - КЕЛІСПЕЙМІН

ЖЕКЕ ЖҰМЫС - 5 минут

тұжырымды оқыңыз

Шешім қабылдаңыз: келісесіз бе? келіспесіз бе?

таңдауыңызды негіздеп стикерге жазыңыз

Slide 22

КЕЛІСЕМІН - КЕЛІСПЕЙМІН

Топтан 2 адам анықтаңыздар

1-адам “келісетін” стикерлерді жинайды және сәйкес шәкілге апарып іледі.

2-адам “келіспейтін” стикерлерді жинайды және сәйкес шәкілге апарып іледі.

Slide 23 Slide 24

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС - ТОПТАСТЫРУ

НҰСҚАУ

Әрбір топ стикерлерді мазмұны бойынша топтастырады

Түсті қиық қағазға кілтті идеяны жазады.

Софасилитатор арнайы тақтаға әкеліп іледі.

10 минут

Slide 25

ЖЕКЕ ЖҰМЫС

НҰСҚАУ:

қаламды алыңыз

топтастырылған идеяны оқыңыз

“өзекті” дегенге дауыс беріңіз

5 минут

1- кезекте: Қазақстан - Италия 2- кезекте: Англия- Германия 3- кезекте: Ресей - Австрия 4- кезекте: Қытай - АҚШ 5- кезекте: Өзбекстан - Жапония

Slide 26

60 минут

Slide 27

2 сессия

Slide 28

ДАУЫС БЕРУ ҚОРЫТЫНДЫСЫ

сұрақ

Таңдағандар %

Slide 29

Тұрақ ішіндегі жұмыс

АСТАНА

№1 вопрос

АЛМАТЫ

№2 вопрос

СЕМЕЙ

№3 вопрос

Маршрут парағы

World cafe нұсқауы

Slide 30 Slide 31 Slide 32

Нұсқауды оқыңыз

Қалай жұмыс істейміз?

Slide 33

НҰСҚАУ

2 минут

Қала әкімін таңдап алыңыз

Әкім идеяларды баяндаушы және жинақтаушы рөлінде болады.

Slide 34

Топтық жұмыс

20 минут

НҰСҚАУ

Топ ішінде өзекті мәселені талқылаңыз

Постерде мүмкін болатын шешімдерді жазыңыз

Slide 35

НҰСҚАУ

15 минут

Қала әкімі орнында қалады

Қала тұрғындары маршрут парағына сәйкес басқа қалаларға барады.

Әкім қонақтарды қарсы алады және постердегі жазбалары туралы айтады

Келген қонақтар сұрақты талқылайды және өзінің идеяларын ұсынады

Slide 36

ЖОБАНЫ ТАНЫСТЫРУ

Фото проекта

Slide 37

ЖЕКЕ ЖҰМЫС

НҰСҚАУ:

5 минут

Талқыланған сұрақтар бойынша тренер мұғалімге қолдау көрсету қадамдарыңыз туралы ойланыңыз

А5 парағында ұсынылған кестені толтырыңыз

Әрекеттер

Қашан?

Қайда?

1

2

3

Slide 38

АУЫСПАЛЫ ЖҰПТАР

Өзіңізге жұп таңдап алыңыз.

Жұпта келешек жоспарлаған әрекеттеріңіз туралы бөлісіңіз

5 минут

Басқа қатысушымен жұптасыңыз. Бөлісіңіз.

5 минут

Slide 39

РЕФЛЕКСИЯ

“3 батыл қадам”

1 қадам

2қадам

3 қадам


Ұқсас жұмыстар
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында сабақ жоспарлау, бағалау және саралау
Жаңартылған білім мазмұны аясында бастауыш сыныпта Дүниетану сабағын оқытудың әдістемелік ерекшеліктері
Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалауға арналған әдістемелік нұсқаулық
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының сипаттамасы және әдістемелік нұсқаулығы
Ф ф дыбысы мен әрпін оқытуға арналған оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Информатика пәні: Microsoft Word бағдарламасын оқытуға арналған әдістемелік құрал
Жаңартылған білім мазмұны аясында ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттаудың жаңа үлгілік қағидалары
Жаңартылған білім мазмұнына сәйкес қазақ тілі пәнінің оқу бағдарламасы мен оқыту әдістемесі
Жаңартылған білім аясындағы географияны оқыту технологиялары мен әдістемелік негіздері
1-сыныпқа арналған жаңартылған оқу мазмұны мен интербелсенді тұлғалық-бағдарланған оқыту әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz