Қозғалтқыштың реттеу сипаттамасы тұрғызу және жылу есептемесі


Slide 1

М. Әуезов атындағы ОҚМУ колледжі

Қозғалтқыштың реттеу сипаттамасы тұрғызу және жылу есептемесі

Орындаған: Шыңғысбек Бекзат

Қабылдаған: Тәліп Ақерке

Шымкент-2020

Slide 2

Қозғалтқыш реттеу сипаттамасы 3 турі бар.

1) Қозғалтқыштың сыртқы жылдық сипаттамасы

2) Жүктеу сипаттамасы

3) Улылық сипаттамасы

Slide 3

Осы екі сурет - 1) қозғалтқыштардың сыртқы жылдамдықтық сипаттамасы

Slide 4

Осы суретте жүктеу сипаттамасының схемасы.

Айналымдар саны тұрақты болғанда қозғалтқыштың негізгі көрсеткіш-терінің жүктемеге тәуелділігін жүктемелік сипаттама деп атайды. Қозғалтқышты тежеу стендінде сынағанда жүктемені арнайы құрылғының көмегімен өзгертеді, жылдамдық режимі кедергіш жапқышпен анықталады, дизельде ─ ЖҚБО рейкасының орны ауыстырылады.

2) Жүктеу сипаттамасы.

Slide 5

Асихронды Козғалтқыш

Slide 6

Реттеу сипаттамасы дамитын қуатқа байланысты қозғалтқыш параметрлерімен анықталады.

Реттеу сипаттамалары қозғалтқыш параметрлерінің УОЗ немесе УОВТ сияқты көрсеткіштерге тәуелділігін анықтайды.

3) Улылық сипаттамасы.

Slide 7

А) Майды тартады б) қысады в) ұлғаю г) шығару.

Қозғалтқыштың жұмыс істеу принципі.

Slide 8 Slide 9

Бу және газ турбиналардың тарихы

Slide 10 Slide 11 Slide 12

Синхронды қозғалтқыштың формуласы

Slide 13 Slide 14

Қорытынды.

Осы курстық жұмысымды қорытындылайтын болсам таңдаған тақырыбым қазіргі заманда актуалды, маңызы зор, машина ғылымындағы елеулі мәселелердің бірі болып табылады. Себебі XXI ғасыр техника ғасыры болғандықтан машина бөлшектері және де соған қатысты барлық қосылыстардың маңызы зор. Карбюраторлы қозғалтқыштағы кедергіш жапқыш толығымен ашық болғанда немесе дизельдегі отынды максимум беру кезінде тиімді қуаты айналымдарының санына, бұрау моментіне, отынның сағаттық және меншікті шығынына тәуелділікті сыртқы жылдамдық сипаттамасы деп атайды.

Айналымдар саны тұрақты болғанда қозғалтқыштың негізгі көрсеткіш-терінің жүктемеге тәуелділігін жүктемелік сипаттама деп атайды. Қозғалтқышты тежеу стендінде сынағанда жүктемені арнайы құрылғының көмегімен өзгертеді, жылдамдық режимі кедергіш жапқышпен анықталады, дизельде ─ ЖҚБО рейкасының орны ауыстырылады. ЖС төрт параметрмен анықталады:

· толық жүктеме болғанда отынның сағаттық жұмсалуы;

· толық жүктеме болғанда отынның меншікті шығыны;

· отынның минимум тиімді меншікті шығыны болғандағы жүктеме;

· отынның бос жүрістегі сағаттық шығыны

Автомобиль үшін қозғалтқышты сипаттамалары бойынша таңдайды, олар берілген қозғалтқыштың барлық сапаларын және оның әр түрлі жағдайларда жұмысқа жарамдылығын анықтайды. Бұл сипаттамалар сондай-ақ өз араларында әр түрлі қозғалтқыштарды салыстыруға мүмкіндік береді. Пайдалану жағдайларында қозғалтқыш барлық уақыт бойы үздіксіз өзгеретін қалыптаспаған режимдерде жұмыс істейді. Осындай режимдердегі қозғалтқыштың жұмысын сипаттайтын толық деректерді алу қиынға соғады. Сондықтан негізгі сипаттамаларды қалыптасқан режимдерде стендтегі қозғалтқышты сынау кезінде анықтайды.

Қозғалтқыштың индикаторлық

диаграммасы

Slide 15

Назарларынызға Рахмет 


Ұқсас жұмыстар
Қозғалтқыштың негізгі ақаулары
Қозғалтқыштың ақаулары
Стирлинг қозғалтқышы, жұмыс принципі
Бақылау диагностикалық жабдықтар
Көп насосты станцияның өнімділігін автоматты реттеу жүйесін жобалау
ANSYS CFX программа пакеті
Автомобильдің генераторы, құрылысы және пайдаланылуы
Жылу қозғалтқыштар
Іштен жанатын қозғалтқыш
Жылу қозғалтқыштары. Олардың энергетиканың дамуындағы рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz