Ежелгі грек


Slide 1

Философиялық антропология

Орындаған: Асимова Мехрибанум МК-21

Тексерген: филос., ғ. к., доцент м. а. Иманқұл А. Н

Slide 2

Ежелгі Үнді, Грек, Ортағасырдағы антропологиялық философиясы

Slide 3

Аристотель концепциясы

Slide 4

Демокрит - адам туралы ілімдегі материалистік монизмнің өкілі. Адам оның ойынша

Антропологиялық философиядағы Демокрит

адам - табиғаттың бөлігі, табиғат сияқты ол да атомдардан тұрады. Адамның жаны да атомдардан құралады. Тәннің өлуімен бірге жан да жойылады. Оның айтуынша өмірдің мақсаты - бақыт, бірақ ол тәннің ләззат алуы мен өзімшілдік емес. Бақыт - бұл ең алдымен рухтың қуанышты және жақсы көңіл күйде болуы. Оның маңызды алғышары - ақыл-ой.

Slide 5

Ежелгі Қытай философиясы да адам туралы өзіндік ілім қалыптастырды. Оның ең көрнекті өкілдерінің бірі Конфуций болып табылады. Оның түпкі тұжырымы ретінде “аспан” концепциясын алуға болады, өйткені ол әлем мен адам дамуын анықтайтын тек табиғат бөлігі ғана емес, жоғарғы рухани күшті де білдіреді. Бірақ оның философиясы негізін аспан, немесе жалпы табиғи әлем емес, адам, оның жердегі өмірі мен тіршілігі құрайды, яғни антропоцентристік сипат талады. Конфуций ең алдымен адамның адамгершілік әрекетіне назар аударады. Ол аспан мархабатымен белгілі бір этикалық қасиеттерге ие болған адам мораль заңына - даоға сәйкес қылық жасауы тиіс және бұл қасиеттерді оқу үдерісінде жетілдіру тиіс деп жазады. Оқытудың мақсаты Конфуций концепциясына сай “идеалды адам”, “қайырымды ер” деңгейіне жету болып табылады. Ол деңгейге жақындау үшін әрбір адам бірқатар этикалық принциптерді сақтауы керек. Олардың ішіндегі негізгісі “өзіңе қаламағанды өзгеге жасама” деген ережеге сай отбасы мен мемлекеттегі адамдар арасындағы идеалды қатынастар заңын білдіретін өмір концепциясы болып табылады.

Қытай антропологиялық философиясы

Slide 6

XIX-XXғ. Батыс антропологиялық философиясы

Экзистенциализм, ең біріншіден, индивидуалды адам өмір сүруінің шынайылығына мазасызданады. Ол еркіндікті табиғилықтан да, барлық тұлғасыз күштерден де іздейді. Алдыңғы орынға сезім, бірақ жай ғана сезім емес, сезіну, алаңдау, мазасыздану үдерісі шығады. Бір мезеттік сезімдер орнына ұзақ уақыттарға созылатын сезімдік көңіл-күй келеді.

Гуссерль феноменологиясы тұлға тұйықтығын игеруге ұмтылады. Көңіл-күй әуел бастан сыртқы әлемге бағытталғандықтан, ол интенционалды деп есептеледі.

Өмір философиясы мен Гуссерль феноменологиясында негізгі қаланған үрдістерді дамыта отырып, ХХ ғасырдың 30 - жылдары Германияда Шелер мен Плеснер жұмыстары арқасында адам проблематикасымен айналысатын ерекше философиялық пән - философиялық антропология қалыптасты.

Slide 7

Канттың пікірінше:

бір жағынан табиги қажеттілік

екінші жағынан адамгершілік пен

абсолюттік құндылықтарға жатады

Slide 8

Адам әрекеті мен қылығының түпкі принципі категориялық императив болуы тиіс.

Категориялық императив - кез келген тұлғаның өзіндік мақсаты өзіндік жетілу болғандықтан, ол ешқашан да, қандайда бір міндеттердің, тіпті игілікті міндеттердің де жүзеге асу құралы ретінде қарастырылмауы тиіс деген тұжырымға негізделген формальды ішкі талап.

Slide 9

«Homo Simbolicus»

«Homo Faber»

«Zoon Poltikon»

«Homo Morales»

«Homo Ludens»

Д. Франклин

Аристотель

И. Кант

Э. Кассирер

И. Хейзинга

Slide 10

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Антикалық мәдениет
Гомер дәуірінің мәдениеті
Грек рим күресі
Ежелгі Грекияның мемлекеттік формасы
Даосизмнің негізін қалаушы
Жазу орны
Ежелгі грек жазбасы
Эгей мәдениеті
ЕЖЕЛГІ ГРЕК - РИМ МӘДЕНИЕТІ
Ежелгі Грек мәдениеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz