Кредиттік оқыту жүйесінің мәні
Презентация қосу
Кредиттік оқыту
жүйесінің мәні
Кредитттік жүйе тарихы
Кредиттік жүйе алғаш рет
Америка Құрама Штатында пайда болды.
Оның негізін 1870 жылдары Гарвард
университетінің Президенті, белгілі
Американдық білім қайраткері Чарльз
Элиот салып, «кредит–сағат» ұғымын
қоғамға енгізген болатын.
Қазақстан Республикасында
кредиттік оқу жүйесі
19 ғасырдың 90-шы жылдарының ортасынан біртіндеп
қалыптаса бастады. Қазақстан Республикасының «Білім туралы»
Заңын іске асыру мақсатында №66-шы «кредиттік оқыту
технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережесі»
әзірленген және бекітілген.
Мақсаты
Кредиттік оқу жүйесіне көшудегі басты мақсат – білім
жүйесін әлемдік білім кеңістігімен кіріктіру және өндіріс пен
нарықтық жағдайдың өзгеріп тұратын заманында кәсіби
мамандардың әлемдік сұранысқа, бәсекеге қабілетті болуына
мүмкіндік жасау болып табылады.
Талаптары
Кредиттік технологияны республикамызда қолдану үшін арнайы
және жеке талаптар:
• Кредиттік технологияның ғылыми концепциялары, яғни
философиялық, психологиялық, дидактикалық,және қоғамдық
педагогикалық негіздері анықталуы қажет;
• Кредиттік технологияның сапалылылығын бағалаудың өлшемдері
анықталуы тиіс;
• Кредиттік технолонияда басқаруды, сатылауды, диагностикалауды, әдіс-
тәсілдер және құралдар арқылы таңдаудың нәтижелерін коррекциялау
механизмдерін жасау жолдарын табу қажеттілігі бар.
• Жоғарыдағы, кредиттік технологияның үш компоненттерін дұрыс
ұғыну, бұл арнайы және жекелік талаптарға сай болар еді.
Анықтамасы
Кредиттік оқыту технологиясы — бұл білім беру
технологиясы, өз бетімен білім алу деңгейін көтеру және дара
негізінде шығармашылық білімді меңгеру, оқу процесін және
білім көлемін кредит негізінде есепке алуды, білім беруді таңдап
алған траекториясын регламенттеу.
Кредиттік оқыту жүйесі – студенттердің жоғары оқу орыны
қабырғасында білім алуын жеке жоспарлауына беріліп отырған
мүмкіндік.
Кредиттік оқыту технологиясын пайдалану арқылы
оқу үдерісін ұйымдастырудың негізгі міндеттері:
білім көлемін біріздендіру;
оқытуды барынша дараландыру үшін
жағдай туғызу;
білім алушылардың өзіндік жұмыстарының
рөлі мен тиімділігін күшейту;
білім алушының оқудағы шынайы
жетістіктерін оларды тиімді бақылау
рәсімдері негізінде анықтау болып табылады.
Кредиттік оқытудың негізгі
компонеттері
Кредиттік
оқыту
ТАНЫМДЫҚ
МОТИВАЦИЯ БАСҚАРУ ІС-
ІС-ӘРЕКЕТТЕР
ӘРЕКЕТТЕРІ
Кредиттік оқыту жүйесінің өзгешіліктері
Студенттердің (оқушылардың) оқу-тану іс-әрекеттері
біртұтас құрылымдық қалыпқа келтіріледі.
Әр пәндік курс бойынша оқу-әдістемелік кешен
құрастырылады.
Жоғары (орта) оқу орындарының жаңа үлгідегі оқулығын
дидактикалық модульдердің жиынтығы ретінде жасау.
Жоғары оқу орындарының (орта мектептің)
оқытушыларының үйретушілік қызметтерін логикалық
біртұтас құрылымға келтіру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz