Кредиттік оқыту жүйесі: мәні, компоненттері және Қазақстандағы енгізу талаптары


Slide 1

Кредиттік оқыту жүйесінің мәні

Slide 2

Кредитттік жүйе тарихы

Кредиттік жүйе алғаш рет Америка Құрама Штатында пайда болды. Оның негізін 1870 жылдары Гарвард университетінің Президенті, белгілі Американдық білім қайраткері Чарльз Элиот салып, «кредит-сағат» ұғымын қоғамға енгізген болатын.

Slide 3

Қазақстан Республикасында кредиттік оқу жүйесі

19 ғасырдың 90-шы жылдарының ортасынан біртіндеп қалыптаса бастады. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын іске асыру мақсатында №66-шы «кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережесі» әзірленген және бекітілген.

Slide 4

Мақсаты

Кредиттік оқу жүйесіне көшудегі басты мақсат - білім жүйесін әлемдік білім кеңістігімен кіріктіру және өндіріс пен нарықтық жағдайдың өзгеріп тұратын заманында кәсіби мамандардың әлемдік сұранысқа, бәсекеге қабілетті болуына мүмкіндік жасау болып табылады.

Slide 5

Талаптары

Кредиттік технологияны республикамызда қолдану үшін арнайы және жеке талаптар:

Кредиттік технологияның ғылыми концепциялары, яғни философиялық, психологиялық, дидактикалық, және қоғамдық педагогикалық негіздері анықталуы қажет;

Кредиттік технологияның сапалылылығын бағалаудың өлшемдері анықталуы тиіс;

Кредиттік технолонияда басқаруды, сатылауды, диагностикалауды, әдіс-тәсілдер және құралдар арқылы таңдаудың нәтижелерін коррекциялау механизмдерін жасау жолдарын табу қажеттілігі бар.

Жоғарыдағы, кредиттік технологияның үш компоненттерін дұрыс ұғыну, бұл арнайы және жекелік талаптарға сай болар еді.

Slide 6

Анықтамасы

Кредиттік оқыту технологиясы - бұл білім беру технологиясы, өз бетімен білім алу деңгейін көтеру және дара негізінде шығармашылық білімді меңгеру, оқу процесін және білім көлемін кредит негізінде есепке алуды, білім беруді таңдап алған траекториясын регламенттеу.

Кредиттік оқыту жүйесі - студенттердің жоғары оқу орыны қабырғасында білім алуын жеке жоспарлауына беріліп отырған мүмкіндік.

Slide 7

Кредиттік оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқу үдерісін ұйымдастырудың негізгі міндеттері:

Slide 8

Кредиттік оқытудың негізгі компонеттері

Кредиттік оқыту

МОТИВАЦИЯ

ТАНЫМДЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕР

БАСҚАРУ ІС-ӘРЕКЕТТЕРІ

Slide 9

Кредиттік оқыту жүйесінің өзгешіліктері

Студенттердің (оқушылардың) оқу-тану іс-әрекеттері біртұтас құрылымдық қалыпқа келтіріледі.

Әр пәндік курс бойынша оқу-әдістемелік кешен құрастырылады.

Жоғары (орта) оқу орындарының жаңа үлгідегі оқулығын дидактикалық модульдердің жиынтығы ретінде жасау.

Жоғары оқу орындарының (орта мектептің) оқытушыларының үйретушілік қызметтерін логикалық біртұтас құрылымға келтіру.


Ұқсас жұмыстар
Кредиттік оқыту технологиясы: мәні, қағидалары және Қазақстандағы енгізілуі
Кредиттік оқыту технологиясы: ұйымдастыру қағидалары, модульдік оқыту және бағалау жүйесі
Кредиттік білім беру жүйесі: тарихы, қағидалары және Қазақстандағы енгізілуі
Кредиттік оқыту жүйесі: принциптері, модельдері және студенттердің өздік жұмысының рөлі
Кредиттік оқыту технологиясының теориясы мен практикасы
Кредиттік оқыту технологиясы: тұжырымдама, компоненттер және педагогикалық модельдер
Қазіргі мектептегі электрондық оқыту жүйесі: құрылымы, тиімділігі және енгізу мәселелері
Критериалды бағалау жүйесі: теориялық негіздері, қағидаттары және Қазақстандағы енгізу тәжірибесін талдау
Депозит нарығы: экономикалық мәні, түрлері, құрылымы және Қазақстандағы сақтандыру жүйесі
Сапа шығындарын басқару жүйесі: дәл уақытында (JIT) принциптері, артықшылықтары және енгізу талаптары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz