Критериалды бағалау өлшемі сапалы білім өлшемі
Презентация қосу
Жоспар:
Критериалды бағалау өлшемі сапалы білім өлшемі
Критериалды бағалау түсінігі қызметі мен
міндеттері
Қорытынды
Орындаған:
Тексерген:
Оқудағы қиындықтарды анықтау
мектепте мысалы сауаттылық
және арифметика саласындағы
проблемаларды анықтау үшін
тестілер өткізілу мүмкүн одан
кейін өзіндік түзету және
тестілеу жұмыстарын қайта
өткізуге болады . Білім алушының
жетістікке жеткендігін
көрсететін кері байланыс
Критериалды бағалаудың оқушылар үшін
маңыздылығы өзінің түсінігі мен қабілетін
көрсету үшін оқытудың түрлі стильдерін
және ойлау әрекетінің типтерін қолдануға, өз
нәтижелерін болжау арқылы табысқа жету
үшін бағалау критерилерін білуге және
түсінуге , өзінің және өз құрдастарының
жетістіктерін бағалап, рефлексияға
қатыструға, шынайы міндеттерді шешу үшін
өз білімдерін қолдануға ,
түрлі көзқарастарды білдіруге сын тұрғысынан
ойлануға мүмкүндік береді
Критериалды бағалау талаптары
1. Критериалды бағалау оқыту мақсаттарына негізделуі керек
және оқыту үдерісінде мұғалім оқушылар назарын үнемі аударып
отыруы керек.
2. Критериалды бағалау оқушылардың оқу жетістіктеріне
бағыттала отырып, оқуды мақсатты, бағалауды ашық етеді.
3. Критериалды бағалау оқушыларға түсінікті болуы креек.
4. Критериалды бағалау барысында үштен артық емес критерий
қолданылуы керек.
5. Бағалау критерийлері тексеру жұмыстарын орындаудан бұрын
хабарлануы, түсіндірілуі керек.
6. Бағалау критерийлері мүмкіндігінше, оқушылармен бірге
дайындалуы, жасалуы керек.
Критериалды бағалау маңызы
Критериалды бағалаудың тәжірибелік маңызы
Оқушылардың өздері емес, тек жұмыстары бағаланады;
Оқушы жұмысы оларға алдына ала белгілі дұрыс
жасалған жұмыс үлгімен салыстырылады;
Оқушыларға белгілі, сол арқылы қиналмай есептеу
жасай алатын және ата-анасына хабарлай алатын, баға
шығарудың нақты алгоритмі бар;
Бағалау критерийлері оқу мақсаттарының нақты
көрсеткіштері болғандықтан, не оқып игерілсе, тек сол
ғана бағаланады
Критериалды бағалау жүйесі
Бағалау функциялары: Бағалау қағидалары
• Мотивациялық
• Тәрбиелік • Әділдігі
• Дамытушылық • Шынайылығы
• Түзетушілік • Жүйелілігі
• Ақпараттық • Көрнекілігі
Критериалды бағалау ұғымы
Критерий – (гректің kriterion – пікір айту құралы деген
сөзінен шыққан) соның негізінде баға берілетін белгі, бір
нәрсені анықтау немесе бағалау, пікір беру өлшемі …
Бүгінгі мұғалім мақсаты бәсекеге
қабілетті және қызығушылығы
жоғары ,өз оқушыларын сауаты
білім алуын бағалап,
жауапкершілікпен баға жүйесін
оқушынын сабақ айтқан денгейіне
байланысты және ой өрісіне қарап
сол арқылы баға коюы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz