Кескін карталармен жұмыс жасау




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі
«Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан Университеті» КЕАҚ
Тарих, экономика және құқық факультеті
«География және экология »кафедрасы

«Географиялық біліктілік пен
дағдылардың мазмұны: түрлері,
қалыптастыру жолдары.
Практикалық тапсырмалардың
түрлері, орындау тәсілдері»
Орындаған: Т(б)-18қ студенті
Сәбит Диана
Тексерген: Доскенова Б. Б.

Петропавл қаласы, 2020 жыл
2

Жоспар:
» Кіріспе
» Негізгі бөлім
⋄ Географиялық дағдылықтардың
мазмұны
⋄ Біліктірлік қалыптастыру жолдары
⋄ Пракатикалық тапсырмалар түрлері
» Қорытынды
3

КІРІСПЕ
География сабақтарының құрылысы бірдей болуы
мүмкін емес – ол оқытылатын материалдың
мақсатына, мазмұнына және оқушылардың жас
ерекшеліктеріне байланысты.
Жаңашыл мұғалімдердің сабақ үстіндегі оқу
процесінің негізіне алған басты идеясы – бұрын
өтілгенді қайталауды , ескі мағлұматтарды білуді
және жаңаларды қалыптастыруды біртұтас бір
мезгілде өтетін процеске біріктіруден тұрады. Осы
идеяны практикада іске асыру аралас сабақтың
құрылымын қайта қарауға әкеледі.
4

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңына сәйкес,
оқушылардың қоршаған әлем туралы білімдерінің толықтығы мен
біртұтастығын талап ететін дәстүрлі және қазіргі замандық оқу
әдістерінің және Жер туралы ғылымдар жүйесінің білім жинақтау
құралдарының көмегімен біздің Планетамыз туралы ғылыми көзқарас
қалыптастыру «География» пәнінің оқу функциясының негізгі
мазмұны болып табылады.
5

Географиялық біліктілік
қалыптастыру жолдары:
Географияны оқытуда қолданылатын
Оқушылардың білім меңгеру деңгейі:
әдісі:
1-Деңгей – оқушылар дайын материалды Түсіндіру – көрнекілік әдіс
қабылдайды.
2-Деңгей – оқушылар білімді үлгі
Үлгі әдісі.
бойынша таныс оқу әдісі бойынша.
3-Деңгей - оқушылар шығармашылық
Ізденіс – зерттеу әдісі
білімді үйренуді жаңа оқулықтан
қабылдайды.
6

Сондықтан сабақтың
мазмұны оқушыларға
ғылыми тұрғыдан жетік
Географиядан оқу тілімен түсіндіріліп
жұмысын диалектикалық,
ұйымдастырудың негізгі материалистік көзқарас
формасы – сабақ. қалыптасатындай болып
Географиядан оқу құрылуы керек
жұмысын Сабақта оқушылар
ұйымдастырудың негізгі мұғалімнің
формасы – сабақ. басшылығымен
мемлекеттік
бағдарламаға сәйкес
теориялық, практикалық
білім алады.
7

Практикалық тапсырмалар
түрлері
8

Кескін карталармен Картаның
жұмыс істеу легендасы
(аңызы).

Картограмма Картодиаграмма
9
Кескін карталармен жұмыс жасау

Кескін карталар географияны оқыту процесінде үнемі пайдаланылады. Олар
географиялық атауларды салу, географиялық конспект жасау. Әрбір оқушыда кескін
картамен жұмыс істеу үшін қажетті құралдар болуы тиіс:
1. Орташа қатты қара қалам,
2. Түрлі – түсті карандаш,
3. Сызғыш және үшбұрышты сызғыш,
4. Циркуль,
5. Өшіргіш, кей жағдайда тушь, бояу, қалам.
10

Картограмма және картодиаграмма.
Картограмма – бұл кескін картасында территориялардың
бөліктерін төртбұрыш, дөңгелек, тік тұрғызылған сызықтар
арқылы түсіру. Сандық көрсеткіштер клеткалар арқылы
көрсетіледі. Картодиаграмманы жасағанда мынадай
жұмыстар қолданылады:
1. Алдымен алынатын аймақтың шекарасын біріктіреді.
2. Диаграммалық белгілерді масштабқа байланысты
орналастырады (шекаралары аудандарына сәйкес
келетіндей).
3. Кескінге диаграммалық белгілерді
орналастырып тексеру.
4. Картодиаграмманы соңғы өрнектеу.
11

Қорытынды
“Географияны оқыту әдістемесі” курсы мектепте географияны
үйрену теориясының мәселелерін баяндайтын лекциялар мен
практикалық сабақтардан тұрады.
Қазіргі заман географиясының даму үрдісі мен оның табиғатты қайта
қалыптастыру мен тиімді пайдаланудағы ролінің өсе түсуін еске ала
отырып, географияның барлық курстарында табиғи ресурстарды
зерттеуге адам қоғамы мен табиғат арасындағы қарым-қатынас
мәселелеріне, табиғат қорғауға, минералды-шикізат
ресурстарын тиімді пайдалануға баса көңіл аудару керек.
12

Назарыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Жобаларды құрудың бағдарламалық құралдары
Газ өңдеу өнеркәсібі
Ірі химия өнеркәсіптері
Растрлық графика
Аустралия материгінің пайдалы қазбалары
Орталық Қазақстанмен шектесетін облыс саны
Емдеу алдын алу мекемелері
ВЕКТОРЛЫҚ ГРАФИКА
Маңғыстау облысын кешенді түрде сипаттау
EXCEL кестелік процессоры
Пәндер