Географиялық біліктілік пен дағдылар: мазмұны, қалыптастыру жолдары және практикалық тапсырмалардың түрлері мен орындау тәсілдері


Slide 1

«Географиялық біліктілік пен дағдылардың мазмұны: түрлері, қалыптастыру жолдары. Практикалық тапсырмалардың түрлері, орындау тәсілдері»

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі

«Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан Университеті» КЕАҚ

Тарих, экономика және құқық факультеті

«География және экология »кафедрасы

Петропавл қаласы, 2020 жыл

Орындаған: Т(б) -18қ студенті

Сәбит Диана

Тексерген: Доскенова Б. Б.

Slide 2

Жоспар:

2

Кіріспе

Негізгі бөлім

Географиялық дағдылықтардың мазмұны

Біліктірлік қалыптастыру жолдары

Пракатикалық тапсырмалар түрлері

Қорытынды

Slide 3

КІРІСПЕ

3

География сабақтарының құрылысы бірдей болуы мүмкін емес - ол оқытылатын материалдың мақсатына, мазмұнына және оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты.

Жаңашыл мұғалімдердің сабақ үстіндегі оқу процесінің негізіне алған басты идеясы - бұрын өтілгенді қайталауды, ескі мағлұматтарды білуді және жаңаларды қалыптастыруды біртұтас бір мезгілде өтетін процеске біріктіруден тұрады. Осы идеяны практикада іске асыру аралас сабақтың құрылымын қайта қарауға әкеледі.

Slide 4

4

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңына сәйкес, оқушылардың қоршаған әлем туралы білімдерінің толықтығы мен біртұтастығын талап ететін дәстүрлі және қазіргі замандық оқу әдістерінің және Жер туралы ғылымдар жүйесінің білім жинақтау құралдарының көмегімен біздің Планетамыз туралы ғылыми көзқарас қалыптастыру «География» пәнінің оқу функциясының негізгі мазмұны болып табылады.

Slide 5

Географиялық біліктілік қалыптастыру жолдары:

Оқушылардың білім меңгеру деңгейі:

Географияны оқытуда қолданылатын әдісі:

1-Деңгей - оқушылар дайын материалды қабылдайды.

Түсіндіру - көрнекілік әдіс

2-Деңгей - оқушылар білімді үлгі бойынша таныс оқу әдісі бойынша.

Үлгі әдісі.

3-Деңгей - оқушылар шығармашылық білімді үйренуді жаңа оқулықтан қабылдайды.

Ізденіс - зерттеу әдісі

5

Slide 6

6

Slide 7

Практикалық тапсырмалар түрлері

7

Slide 8

8

Кескін карталармен

жұмыс істеу

Картаның

легендасы

(аңызы) .

Картограмма

Картодиаграмма

Slide 9

Кескін карталар географияны оқыту процесінде үнемі пайдаланылады. Олар географиялық атауларды салу, географиялық конспект жасау. Әрбір оқушыда кескін картамен жұмыс істеу үшін қажетті құралдар болуы тиіс: 1. Орташа қатты қара қалам,

2. Түрлі - түсті карандаш,

3. Сызғыш және үшбұрышты сызғыш,

4. Циркуль,

5. Өшіргіш, кей жағдайда тушь, бояу, қалам.

Кескін карталармен жұмыс жасау

9

Slide 10

10

Картограмма - бұл кескін картасында территориялардың бөліктерін төртбұрыш, дөңгелек, тік тұрғызылған сызықтар арқылы түсіру. Сандық көрсеткіштер клеткалар арқылы көрсетіледі. Картодиаграмманы жасағанда мынадай жұмыстар қолданылады: 1. Алдымен алынатын аймақтың шекарасын біріктіреді. 2. Диаграммалық белгілерді масштабқа байланысты орналастырады (шекаралары аудандарына сәйкес келетіндей) . 3. Кескінге диаграммалық белгілерді

орналастырып тексеру. 4. Картодиаграмманы соңғы өрнектеу.

Картограмма және картодиаграмма.

Slide 11

Қорытынды

11

“Географияны оқыту әдістемесі” курсы мектепте географияны үйрену теориясының мәселелерін баяндайтын лекциялар мен практикалық сабақтардан тұрады.

Қазіргі заман географиясының даму үрдісі мен оның табиғатты қайта қалыптастыру мен тиімді пайдаланудағы ролінің өсе түсуін еске ала отырып, географияның барлық курстарында табиғи ресурстарды зерттеуге адам қоғамы мен табиғат арасындағы қарым-қатынас мәселелеріне, табиғат қорғауға, минералды-шикізат ресурстарын тиімді пайдалануға баса көңіл аудару керек.

Slide 12

Назарыңызға рахмет!

12


Ұқсас жұмыстар
Географиялық біліктілік пен дағдылардың мазмұны: түрлері, қалыптастыру жолдары және практикалық тапсырмалардың орындау тәсілдері
Географиялық біліктілік пен дағдылар: түрлері, қалыптасу жолдары және практикалық тапсырмалардың орындау тәсілдері
Географиялық біліктілік пен дағдылардың мазмұны, қалыптастыру кезеңдері және бағалау әдістері
Медицина қызметкерлерінің кәсіби-біліктілік құрылымын қалыптастыру және бағалау
Алгоритмдеу негіздері: ұғымы, қасиеттері, түрлері және орындау тәсілдері
Адамаралық қарым-қатынас: мазмұны, әдіс-тәсілдері және түрлері
Мәдени-гигиеналық дағдылар мен өзін-өзі қызмет етуді қалыптастыру: мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу
AutoCAD жүйесі: практикалық жаттығулар және 25-26 тапсырмалардың орындалуы
Сын тұрғысынан ойлау: анықтама, дағдылар және оқыту тәсілдері
Құқықтың пайда болуы мен қалыптасу жолдары: теориялар, ұғымдар және мазмұны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz