Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру
Презентация қосу
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Каспий өңірінің қазіргі заманғы жоғары колледжі
Филология бөлімі
Тақырыбы : Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру
Тапсырманы тексерген :Педагогика пәнінің оқытушысы
Нұрғабылова Ж Н
Жоспар
• 1
Мақсаты
Әдіс
• Әдіс деген гр тілінен « metodes» сөзінен
шыққан. Бұл ұғым белгілі ақиқатқа,
шындыққа, мақсатқа жетудің жолдары
деген мағынаны білдіреді.
• Оқыту әдісі дегеніміз – оқушыларға білім
беру және оларды дамыту мақсатында
мұғалім мен оқушылардың бірлесіп
жасайтын қызметі мен қарым -
қатынасының тәсіл – амалдары.
• Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір
құрамды бөлігі болып табылады. Себебі
оқыту процесі оның мақсаты, мазмұны,
әдістері және ұйымдастыру формаларының
біртұтастығы болып табылады.
• Оқыту құралдары – білім алудың,
іскерліктерді қалыптастырудың көзі
сонымен қатар оқу үдерісінің тиімділігін
арттыруға арнайы әзерленген
материалдық заттар, құралдар,
құрылғылар.
Тәсіл
• Тәсіл – оқыту әдісінің элементті.
Жоспарды хабарлау,
оқушылардың сабаққа зейін
аудару, оқушылардың мұғалім
көрсеткен іс – қимылдарды
қайталауы, ақыл – ой жұмыстары
тәсілге жатады. Тәсіл оқу
материалын түсінуге үлес қосады.
Мәселелі
жағдаят
тудыруға
көмектесетін
тәсілдері
Ой, зейін, ес, Оқыту
қабылдау, тәсілдерінің Оқушылардың
қиялды жақсарту түрлері. сезімдеріне әсер
тәсілдері ететін тәсілдері
Жеке
оқушылар
арасында
қарым -
қатынасты
басқару
тәсілдері
• Оқушылардың үйде өз бетерінше орындайтын оқу
жұмыстары сыныпта өткен сабақтардың жалғасы ретінде
саналады. Сондықтан да оны кей жағдайда оқыту
процесінің бір компонентті ретінде қарастырады.
Оқушының үйдегі оқу жұмысын сыныптағы оқу
жұмысымен жалғастырып,толықтырып отырса, онда
олардың алған білімдері терең және берік болады. Бұл
жүмыстың танымдық қызметімен бірге оның тәрбиелік
мәні де зор. Себебі үй жұмысын күнделікті орындау
барысында оқушылардың ойлау қабілеті артып, өздігінен
білім алуға жүйелі түрде дағдыланады.
• Оқушының үйдегі оқу жұмысын дұрыс ұйымдастырудың мынандай
шарттары бар :
• 1 Үй тапсырмаларын бергенде мұғалім оларды орындаудың қандай
тиімді әдіс – тәсілдерін қолдануға болатыны туралы жақсылап нұсқау
беруі қажет.
• 2 Үйге берілетін тапсырмалар оқушыларды қызықтыратындай болуы
және өмірімен олардың іс – тәжірибелерімен байланысты болғаны
жөн.
• 3 Үй тапсырмасын тексеру және бағалау барысында мұғалім оның
орындалу сапасына айрықша мән беріп, жетістігі мен кемшілігіне
оқушылардың оқушылардың назарын аударып отырғаны жөн.
• Педагог – ғалымдар оқыту әдістеріне былай анықтама
берген :
• Г. И. Щукина Оқыту әдістері дегеніміз – мұғалім мен
оқушыларды өзара әрекетінің арасында бірлесе жасайтын
әрекет.
• И. Д. Зверев Оқыту әдістері дегеніміз – мұғалім мен
оқушылардың өзара әрекетінің барысында білім алу
жолдары.
• 3 Ю. К. Бабанский Оқыту әдістері дегеніміз – мұғалім мен
оқушылардың өзара әрекетінің негізінде білім, тәрбие
және таным процесін жетілдіру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz