Санның квадратын табу




Презентация қосу
ЫНТЫҚМАҚТАСТЫҚ АТМОСФЕРАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Үш тілде
амандасу, жақсы
көңіл-күй
сыйлау
КОНФЕТТІҢ ТҮРЛЕРІ АРҚЫЛЫ 3-
ТОПҚА БӨЛІНЕМІЗ

1-топ “Формула”

2-топ “Функция”

3-топ
“Электрондық
кесте”
Жеке жұмыс
“Learning apps” программасы арқылы функция түрлерін
атауларымен топтастырып, анықтамасын
түсіндіру керек.
Функция түрлері орыс және ағылшын тілінде беріледі.
Қазақ тілінде мағынасын түсіндіріп беру керек.

Жұлдызша түрлері арқылы бағаланады.

Жасыл жұлдыз- Excellent (тамаша)

Сары жұлдыз- good (жақсы)

Қызыл жұлдыз- revise (қайтала)
“Атаулар мен терминдер туралы
үш сұрақ” әдісі
“Формула Функция, Электрондық кесте”

•Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және
қандай мағынада кездестіріп едіңдер?

•Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын
келтіре аласыңдар ма?

•Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай
қолданыста болады деп ойлайсыңдар?
Сабақтың тақырыбы:

Қолданбалы есептерді
шешу
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ

Электрондық кестелерде кіріктірілген
функцияларды, формулаларды қолдана
отырып есептер шығару.
«Санды зерттеу» практикалық тапсырма
647 санын әр түрлі функция түрлерін
қолдана отырып, санды зерттеу керек.
(жеке жұмыс)
1 Берілген санның түбірін табу
2 Санның квадратын табу
3 Санның цифрларының қосындысын табу
4 Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау

5 Санның цифрларының арифметикалық ортасын табу

6 Санның цифрларының ішінен санның ақиқат немесе
жалған екендігін анықтау

Осы берілген функция түрлерін 4 минут уақыт беріледі.
3 тілде атап беру қажет.
Дескриптор арқылы бағалау

1.Берілген санды зерттеу үшін әр түрлі амалдарды
қолданады.
2.Функцияның түрлерін ажыратады.
3. Үш тілде функцияның атауларын айтады.

3-плюс алған оқушыға күн белгісін;
2 -плюс алған оқушыға бұлт белгісін;
1 -плюс алған оқушыға ай белгісін беріледі.
“Кім жылдам” жұптық жұмыс
5 минут

Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және
геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel
программасында функцияларды, формулаларды қолданып
есептер шығару.

1-топ Алгебра пәнінен есеп шығарады.
2-топ Физика пәнінен есеп шығарады.
3-топ Геометрия пәнінен есеп шығарады.
Алгебра пәнінен есеп
СЫЗЫҚТ 1-топ

y=2 х +1, y=2 х+5

А деңгей: Сызықтық функцияны есептеп табу
керек;
В деңгей: Электрондық кестеге салып, жазады
С деңгей:Мәндерін тауып болған соң, графигін
сызу керек.
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР
ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ
БАҒАЛАЙДЫ

•Есептің шартын түсінеді, есептейді.
•Х –ке мән бере отырып, функцияның мәнін дұрыс
таба біледі.
•Табылған мәндері бойынша функцияның графигін
салады.

(+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды.
+ (түсінікті болғанын айтады)
- (қиын болған кезді айтады)
Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады)
СЫЗЫҚТ
Физика пәнінен есеп
2-топ
А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын
дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігін
табу керек.
Уақыт t= 0…20 секунд аралығында
2 с қадаммен өзгереді.

В деңгей. S (жүріп өткен жол мен) (t) уақыттың
графигін салу керек

С деңгей. Дененің жүріп өткен жолының
қосындысын есептейді.
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР
ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ
БАҒАЛАЙДЫ

•Есептің шартын түсінеді, есептейді.
•Дененің жүріп өткен жолын табады
•Табылған мәндері бойынша графигін сызады.

(+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды.
+ (түсінікті болғанын айтады)
- (қиын болған кезді айтады)
Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады)
ГЕОМЕТРИЯ ПӘНІНЕН ЕСЕП
3-ТОП
А деңгей Бірнеше үшбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы берілген.
Жарты периметрін табу керек.

В деңгей. Герон формуласын қолданып, осы ұшбұрыштардың ауданын
есептеу керек

С деңгей. Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықта?
Үшбұрыштың қабырғалары
Үшбұрыш Үшбұрыш ауданын
№ а b c Жарты периметрі есептеу
1 5 7 9
2 6 7 8
3 11 9 7
4 15 8 11
5 8 6 9
6 7 10 12
7 4 7 9
8 5 9 12
9 3 4 5
10 4 5 7
ЖҰПТА ОТЫРҒАН ОҚУШЫЛАР
ӨЗІН-ӨЗІ ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ
БАҒАЛАЙДЫ

•Үшбұрыштың жарты периметрін табады
•Формуланы қолданып, үшбұрыштың ауданын
есептейді
•Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын
анықтайды.

(+, - , қызықты) Оқушылар өз –өздерін бағалайды.
+ (түсінікті болғанын айтады)
- (қиын болған кезді айтады)
Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады)
«Фрайер» әдісі
(топтық жұмыс) - 1 топ. (5 минут)

Мазмұны Мысал келтіру

Математикалық
функция

Программада Ерекшелігі
орындалуы
«Фрайер» әдісі
(топтық жұмыс) - 2 топ

Мазмұны Мысал келтіру

Статистикалық
функция

Программада Ерекшелігі
орындалуы
«Фрайер» әдісі
(топтық жұмыс) – 3 топ

Мазмұны Мысал келтіру

Логикалық
функция

Программада Ерекшелігі
орындалуы
ДЕСКРИПТОР АРҚЫЛЫ
БАҒАЛАУ

Функцияға анықтама бере отырып, түрлерін
ажырата алады.

Мысалдар келтіріп, программада орындалуын
көрсете біледі.

Ерекшелігін салыстырады.

2 жұлдыз, 1 тілек кері байланысы
арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша
ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, берілген
қорапшаға салу керек.

Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір

Бүгінгі сабақ Алған біліміңді Саған қиындық
несімен ерекше қолдана аласың тудырған
болды? ба? түсініктер

Ұқсас жұмыстар
Екі өрнектің қосындысының және айырымының кубы
Блок схема түрінде
ЖАСАУ ЕСЕПТЕУ БАТЫРМАЛАРЫ
Математикадан логикалық есептерді шығару әдістері
Инженерлік калькулятор
Калькулятордың функционалдық батырмалары
Стандартты программаның есептеуіш құралы
Шығару операторы
Стандартты программа
Процентті жай бөлшекпен жазуды пайдалансақ
Пәндер