Санның квадратын табу


Slide 1

Ынтықмақтастық атмосфераны қалыптастыру

Үш тілде амандасу, жақсы көңіл-күй сыйлау

Slide 2

конфеттің түрлері арқылы 3-топқа бөлінеміз

1-топ “Формула”

2-топ “Функция”

3-топ “Электрондық кесте”

Slide 3

Жеке жұмыс

Жұлдызша түрлері арқылы бағаланады.

Жасыл жұлдыз- Excellent (тамаша)

Сары жұлдыз- good (жақсы)

Қызыл жұлдыз- revise (қайтала)

“Learning apps” программасы арқылы функция түрлерін атауларымен топтастырып, анықтамасын

түсіндіру керек.

Функция түрлері орыс және ағылшын тілінде беріледі.

Қазақ тілінде мағынасын түсіндіріп беру керек.

Slide 4

Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер?

Қалай? Осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыңдар ма?

Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар?

“Атаулар мен терминдер туралы

үш сұрақ” әдісі

“Формула Функция, Электрондық кесте”

Slide 5

Сабақтың тақырыбы:

Қолданбалы есептерді

шешу

Slide 6

Сабақтың мақсаты

Электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды, формулаларды қолдана отырып есептер шығару.

Slide 7

«Санды зерттеу» практикалық тапсырма

647 санын әр түрлі функция түрлерін

қолдана отырып, санды зерттеу керек.

(жеке жұмыс)

1

Берілген санның түбірін табу

2

Санның квадратын табу

3

Санның цифрларының қосындысын табу

4

Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау

5

Санның цифрларының арифметикалық ортасын табу

6

Санның цифрларының ішінен санның ақиқат немесе жалған екендігін анықтау

Осы берілген функция түрлерін

3 тілде атап беру қажет.

4 минут уақыт беріледі.

Slide 8

Дескриптор арқылы бағалау

1. Берілген санды зерттеу үшін әр түрлі амалдарды

қолданады.

2. Функцияның түрлерін ажыратады.

3. Үш тілде функцияның атауларын айтады.

3-плюс алған оқушыға күн белгісін;

2 -плюс алған оқушыға бұлт белгісін;

1 -плюс алған оқушыға ай белгісін беріледі.

Slide 9

Қолданбалы есептерді шешуде физика, алгебра және геометрияның есептерін электрондық кесте Microsoft Excel программасында функцияларды, формулаларды қолданып есептер шығару.

1-топ Алгебра пәнінен есеп шығарады.

2-топ Физика пәнінен есеп шығарады.

3-топ Геометрия пәнінен есеп шығарады.

“Кім жылдам” жұптық жұмыс

5 минут

Slide 10

Сызықт

Алгебра пәнінен есеп

1-топ

y=2 х +1, y=2 х+5

А деңгей: Сызықтық функцияны есептеп табу керек;

В деңгей: Электрондық кестеге салып, жазады

С деңгей:Мәндерін тауып болған соң, графигін сызу керек.

Notes: й

Slide 11

Жұпта отырған оқушылар өзін-өзі дескриптор арқылы бағалайды

(+, -, қызықты) Оқушылар өз -өздерін бағалайды.

+ (түсінікті болғанын айтады)

(қиын болған кезді айтады)

Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады)

Есептің шартын түсінеді, есептейді.

Х -ке мән бере отырып, функцияның мәнін дұрыс таба біледі.

Табылған мәндері бойынша функцияның графигін салады.

Slide 12

Сызықт

Физика пәнінен есеп

2-топ

А деңгей. Тұрақты 8 м/с жылдамдықпен қозғалатын дененің жүріп өткен жолының уақытқа тәуелділігін табу керек.

Уақыт t= 0…20 секунд аралығында

2 с қадаммен өзгереді.

В деңгей. S (жүріп өткен жол мен) (t) уақыттың графигін салу керек

С деңгей. Дененің жүріп өткен жолының қосындысын есептейді.

Notes: Еді.

Slide 13

Жұпта отырған оқушылар өзін-өзі дескриптор арқылы бағалайды

(+, -, қызықты) Оқушылар өз -өздерін бағалайды.

+ (түсінікті болғанын айтады)

(қиын болған кезді айтады)

Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады)

Есептің шартын түсінеді, есептейді.

Дененің жүріп өткен жолын табады

Табылған мәндері бойынша графигін сызады.

Slide 14

Геометрия пәнінен есеп

3-топ

Үшбұрыштың қабырғалары

Жарты периметрі

Үшбұрыш ауданын есептеу

Үшбұрыш №

а

b

c

1

5

7

9

2

6

7

8

3

11

9

7

4

15

8

11

5

8

6

9

6

7

10

12

7

4

7

9

8

5

9

12

9

3

4

5

10

4

5

7

А деңгей Бірнеше үшбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы берілген.

Жарты периметрін табу керек.

В деңгей. Герон формуласын қолданып, осы ұшбұрыштардың ауданын

есептеу керек

С деңгей. Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықта?

Slide 15

Жұпта отырған оқушылар өзін-өзі дескриптор арқылы бағалайды

(+, -, қызықты) Оқушылар өз -өздерін бағалайды.

+ (түсінікті болғанын айтады)

(қиын болған кезді айтады)

Қызықты (өзіне ұнаған тұсын айтады)

Үшбұрыштың жарты периметрін табады

Формуланы қолданып, үшбұрыштың ауданын есептейді

Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықтайды.

Slide 16

«Фрайер» әдісі

(топтық жұмыс) - 1 топ. (5 минут)

Мазмұны

Мысал келтіру

Ерекшелігі

Математикалық

функция

Программада

орындалуы

Slide 17

«Фрайер» әдісі

(топтық жұмыс) - 2 топ

Мазмұны

Мысал келтіру

Ерекшелігі

Статистикалық

функция

Программада

орындалуы

Slide 18

«Фрайер» әдісі

(топтық жұмыс) - 3 топ

Мазмұны

Мысал келтіру

Ерекшелігі

Логикалық

функция

Программада

орындалуы

Slide 19

Дескриптор арқылы бағалау

Функцияға анықтама бере отырып, түрлерін ажырата алады.

Мысалдар келтіріп, программада орындалуын көрсете біледі.

Ерекшелігін салыстырады.

2 жұлдыз, 1 тілек кері байланысы

арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Slide 20

Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір

Бүгінгі сабақ несімен ерекше болды?

Алған біліміңді қолдана аласың ба?

Саған қиындық тудырған түсініктер

Өз ойларыңды «1 сөйлеммен түйіндеу» әдісі бойынша ойларыңды стикерге 1-сөйлеммен түйіндеп жазып, берілген қорапшаға салу керек.


Ұқсас жұмыстар
Екі өрнектің қосындысының және айырымының кубы
Блок схема түрінде
ЖАСАУ ЕСЕПТЕУ БАТЫРМАЛАРЫ
Математикадан логикалық есептерді шығару әдістері
Инженерлік калькулятор
Калькулятордың функционалдық батырмалары
Стандартты программаның есептеуіш құралы
Шығару операторы
Стандартты программа
Процентті жай бөлшекпен жазуды пайдалансақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz