ТІЛ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТІЛГЕ




Презентация қосу
ЖОО-ДА ДӘРІС ЖҮРГІЗУ
ШЕБЕРЛІГІ
Дайындағандар
«6М021300-Лингвистика» мамандығының магистранттары:

Хасилан Фариза
Төкенова Әсем
ЖОО-БІЛІМ БЕРУДІҢ БИІК ТҰҒЫРЫ
Оқыту пәнінің мағынасына
қызықтыру және болашақ
маманды мамандыққа баулу

Студенттермен
ДӘРІС теориялық білімді
жетілдіру

Теориялық ойлау
дағдыларын жетілдіру
Дәріс – визуализация

Нақты жағдайды
Әңгімелесу дәрісі
шешетін дәріс

ДӘРІС

Екеу арасындағы
Дискуссиялық дәріс
дәріс

Дәріс-пресс-конференция
ЛЕКЦИЯНЫҢ МАЗМҰНЫ:
• ҒЫЛЫМИЛЫҒЫ: ҚАЗІРГІ КЕЗДЕГІ ҒЫЛЫМНЫҢ
ДАМУЫНА, ЖЕТІСТІГІНЕ СӘЙКЕСТІЛІГІ
• САЯСИ БАҒЫТТЫЛЫҒЫ: ДҮНИЕТАНЫМДЫҚ
ИДЕЯЛАРДЫ БӨЛІП АЛУ, ЖЕКЕЛЕУ,
ӘДІСНАМАЛЫҚ СҰРАҚТАРҒА АЖЫРА БІЛІП,
ОЛАРДЫ ТҮСІНДІРЕ БІЛУ.
• ОЙЛАУДЫҢ БЕЛСЕНДІЛІГІ: МӘСЕЛЕЛІК
СҰРАҚТАР ҚОЮ ЖӘНЕ ПӘН АРАЛЫҚ
БАЙЛАНЫСТАРДЫ АНЫҚТАУ.
ДӘРІСТІҢ 3 түрі:
• КІРІСПЕ
• АҒЫМДАҒЫ ДӘРІС
• ҚОРЫТЫНДЫ НЕМЕСЕ ШОЛУ ДӘРІСІ
КІРІСПЕ
• ПӘННІҢ МАҚСАТЫ, ҒЫЛЫМДАР ЖҮЙЕСІНДЕ АЛАТЫН
ОРНЫ, СОЛ МАМАНДЫҚҚА ҚАЖЕТТІЛІГІ, ЯҒНИ РӨЛІ,
МАМАНДЫҚҚА ҚАЖЕТ ОҚЫЛАТЫН БАСҚА ДА
ПӘНДЕРМЕН БАЙЛАНЫСЫ, СОЛ ПӘН ҒЫЛЫМЫНЫҢ
ЗЕРТТЕУ ПӘНІ, ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗІ, ӘЛІСТЕР,
МӘСЕЛЕЛЕР, ІС ТӘЖІРИБИЕ, ЯҒНИ ПРАКТИКАМЕН
БАЙЛАНЫСЫ, ТЕОРИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР, ДАМУ
ТАРИХЫ, СТУДЕНТТЕРДІҢ БОЛАШАҚ МАМАНДЫҒЫНА
БАЙЛАНЫСЫ, ПӘНГЕ БАЙЛАНЫСТЫ ОҚУЛЫҚ, ОҚУ
ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛ, ҒЫЛЫМИ ӘДЕБИЕТТЕРМЕН
ТАНЫСТЫРУ СИЯҚТЫ МӘСЕЛЕЛЕР СӨЗ БОЛАДЫ
АҒЫМДАҒЫ ДӘРІС
• ОҚУ ЖОСПАРЫ НЕГІЗІНДЕ ЖАСАЛҒАН
ТИПТІК БАҒДАРЛАМАҒА СӘЙКЕС ЖҰМЫС
БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ЖҮРГІЗІЛЕДІ.
ҚОРЫТЫНДЫ НЕМЕСЕ ШОЛУ ДӘРІСІ

• БҰЛ ҚЫСҚАША КОНСПЕКТ ТҮРІНДЕ
БЕРІЛМЕЙТІН, БІЛІМНІҢ ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕ
ЖҮЙЕЛЕНІП БЕРІЛУІ. СОНЫМЕН БІРГЕ, ЕҢ
ҚИЫН, КҮРДЕЛІ ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫНЫҢ
ЖАУАПТАРЫ ҚАРАСТЫРЫЛАДЫ.
БОЛАШАҚ ЛИНГВИСТ МАМАН
РЕТІНДЕ БІЗДІҢ ДӘРІСІМІЗДІҢ
МАҚСАТЫ:
Болашақ тіл
мамандарының
теориялық базасын
молайту

Лингвист ретінде Лингвистиканың
тілге жеке салалалары
жанашырлықпен Практикалық туралы
қарауға шақыру маңызын толыққанды
арттыру ақпарат беру

Шет тілдерімен
салыстыра
отырып,
зерттеуге баулу
ЛИНГВИСТИКАНЫҢ
НЕГІЗГІ КІРІСПЕ
ДӘРІСІ:

ЛИНГВИСТИКА-тіл
туралы ғылым
Дәріс мақсаты:
Тіл құрылымын
түсіндіру

Тіл білімі туралы
мәлімет беру

Линвистика
(тіл білімі)
ғылымының
салаларын ажыратып,
ұғындыру
Студенттер
Студенттерге ортақ назарын аудару,
сұрақ МАҚСАТ пәнге деген
(Тіл дегеніміз не?) қызығушылығын
арттыру

Тіл
дегеніміз...
Тіл
дегеніміз....

Тіл
дегеніміз...

ТІЛ
СТУДЕНТТЕРДІҢ ТІЛГЕ
БЕРІЛГЕН
АНЫҚТАМАЛАРЫНАН ОРТАҚ
АНЫҚТАМА ШЫҒАРУ

Әлем
тілдерінің
құрылымы

Жалпы ТІЛ Әлеуметтік
заңдылықтар білімі қызметі
ы

Тарихи
дамуы
Студенттерге мамандықтарының негізі болатын лингвистика
туралы жалпы мәлімет берілгеннен кейін бағыттарымен таныстыру
қажет.

Лингвистика

Контрастив Әлеумет
Когнитивтік тік Лингвомәд Прагмалинг Этнолинг ттік
лингвистик лингвистик ениеттану вистика вистика лингвис
а а тика
Студенттердің лингвистиканың
салаларына байланысты туындаған
сурақтарына жауап беру

М
А
Қ
С
А
Т

Студенттердің
лингвистиканың
салаларына деген
қызығушылық
деңгейін анықтау
ЛИНГВИСТИКА ТУРАЛЫ ЖИНАҚТАЛҒАН
АҚПАРАТТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАЙ КЕЛЕ, ЛИНГВИСТ
РЕТІНДЕ «ҚАЗІРГІ ТІЛДІҢ ЖАҒДАЙЫ»
ТАҚЫРЫБЫНДА ОЙ-КӨКПАР ҰЙЫМДАСТЫРУ

ЛИНГВИСТИКА

КЕШЕ БҮГІН ЕРТЕҢ
Студенттердің айтқан пікірлеріне сәйкес
студенттерге болашақ маман ретінде
лингвистиканың бір саласына жоба
моделін жасауды тапсыру

М
А
Қ
С
А
Т

ЛИНГВИСТИКАНЫҢ БЕЛГІЛІ
БІР БАҒЫТЫНА БАУЛУ
ДӘРІСТІ
ҚОРЫТУ

МАҚСАТ БОЛЖАМ
НӘТИЖЕ
Дәрістің соңында
студенттерден дәріс
туралы ойларын
ортаға салуды сұрау,
бұл болашақтағы
тақырыптарға
септігін тигізеді деп
ойлаймыз
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Тіл мәдениеті - студенттерге тән рухани құндылықтар көзі
Тіл мәдениетінің міндеті
Латын тілінің тарихы және ғылымдағы маңызы
Әдеби тіл
CLIL әдісі арнайы пәндерді ағылшын тілінде оқыту процесінде пән мен тілді кіріктіре оқыту
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЖҮЙЕСІН ҚҰРАСТЫРУҒА ҚАТЫСТЫ МӘСЕЛЕЛЕР
Лексикография туралы түсінік
Тар мағынасында - бір сөздің барлық формаларының жүйесі
Әлеуметтік лингвистика
ӘДЕБИ ТІЛГЕ ЖАЛПЫ СИПАТТАМА
Пәндер