Эвристикалық әдіс
Презентация қосу
М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан Университеті
№4-СЕМИНАР
Тақырып:Әдебиетті оқыту әдістері
Тапсырмалар:
1.Көрнекілік әдісі
2.Зерттеу әдісі
3.Шығармашылық әдісі
4.Эвристикалық әдіс
5.Репродуктивті әдіс
Орындаған:Габдуллина Зарема
Тексерген:Турганалиева Г.Г.
Көрнекілік әдісі- берілген білімнің
мазмұны көрнекілікті тілеп
тұрғанда уақыт үнемдеуге, әсіресе
оқушы психологиясына әсер ету
мақсатында өте тиімді
болады.Сондай-ақ оқушы сабаққа
қызықтыру, ынталандыру
мәселесінде де маңызы зор.
Зерттеу әдісі- берілетін білімнің ғылымилығын
арттыру қосымша материалдармен байыту,
оқушыларды іздендіру,өз бетімен проблема
шештіру мәселелерінде тиімді.Оқушылардың
өздігінен ойлануы мен іскерлігін өз беттерінше
уақытында жасау дағдыларын жетілдіруде өте
пайдалы. Бұл әдіс негізінен, семинар, конференция
сабақтарда баяндама, реферат жаздыруға
ыңғайлы.Бұл әдістегі негізгі мақсат- оқу
материалының бұрынғы сабақтарда қамтылмаған
жаңа қырларын, тың астарын ашу. Бұл әдіс
ұстаздың шәкірттерге зерттеу тұрғысындағы
проблемалық тапсырмалар беруі арқылы
орындалады.
Шығармашылық әдісі-шәкірттердің
оқырмандық қабілетін тәрбиелеу мақсатында
көркем шығарманы оқып-үйренудің алғашқы
кезеңінде де, қолданылуы мүмкін. Мұнда
төмендегідей әдістемелік тәсілдер
қолданылады:
-Мұғалімнің мәнерлеп -Көркем мәтінді -Жоспар құру.
оқуы. ұстаздың коментарий -Эпизодтарға
- Артистердің түсінік бере оқуы. тақырып қою.
орындауындағы жеке -Әңгіме жүргізу. -Мәтінге жақын
сахналық көріністер. -Шығармашылық баяндау.
-Оқушыны мәнерлеп оқуға тапсырма беру. -Көркем
үйрету. -Жаттау. баяндау.
-Сценарий құру.
-Иллюстрация жасау.
-Пікір жазу(кітап,кино,
спектакль, радио,
телеқойылым, хабарларға)
- Шығарма жазу.
-Логикалық сұрақтар жүйесі(коркем
Эвристикалық әдіс- мұнда шығарманы талдау,теориялық т.б
да негізгі оқу материалы- мәселелер бойынша)
көркем шығарма. Оны
талдау арқылы көркем-
эстетикалық, рухани,
адамгершілік, қоғамдық-
философиялық -Тапсырмалар жүйесі.Шығарма мәтіні
мәселелердің мәнін ашу бойынша ауызшпа, жазбаша
көзделді. Бұл әдіс көбіне жоспарлау, баяндау, теориялық т.б
эвристикалық әңгіме мәселелер бойынша.
түрінде жүргізіледі. Мұны
кейде эвристикалық
әңгімеден соң ұстаздың
сұрау тапсырмалары
бойынша шәкірттердің -Мұғалімнің өзінің немесе мұғалім
өздері орындауы да мүмкін. ұсынысымен шәкірттердің проблема
Бұл әдіс мынадай қоюы, пікірталас ұйымдастыру.
әдістемелік тәсілдер
арқылы іске асырылады:
-Әңгіме(жазушылардың өмірі -Шолу лекция(оқу құралдары,
мен шығармашылығы техникалық көрнекі құралдарды
жөнінде оқытушы әңгімесі) пайдалана отырып)
Репродуктивті әдіс- бұл әдісте оқытушы
белгілі бір оқу материалын проблема қоя
отырып баяндайды, әрі оған өзі жауап береді,
тақырыптың мәнін түсіндіреді. Содан соң
шәкірттерден дәл осы ізбен қайталап, басқа
оқу материалын түсіндіруді талап етеді. Бұл
репродукция яғни қайталау, көшірме жасау
әдісі болып есептеледі.
Репродуктивті әдісте қолданылатын тәсілдер:
-Тапсырма беру(оқулық, оқу -Сұрақтарға жауап беру(оқу
құралдары бойынша) материалын арқау ете отырып)
Мектепте әдебиет пәнін оқытуда жоғарыда айтылған
әдіс-амалдардың қай-қайсысы да көбінесе дара күйінде
қолданылмайды. Олар сабақтың тақырыбы мен
мақсатына, өтілетін оқу материалының өзгешелігіне
байланысты араласып, тоғысып келіп
отырады.Бұлардың қай-қайсысын қашан, қайда және
қалай қолдану әдебиет мұғалімінің билігіне беріледі.
Мектептегі басқа оқу пәндері сияқты әдебиетті
оқытудағы жетекші принцип пен қолданылатын негізгі
әдіс-амалдар сыныптағы және одан тыс уақыттағы оқу-
тәрбиелік процесте мұғалім мен оқушылардың барлық
жұмыс түрлерін жандандырып отыруына негізделеді.
Бұл принцпті жүзеге асыру үшін, мұғалім сабақтың
тақырыбы мен мақсатына, құрылысы мен мазмұнына
сәйкес тиімді, қолайлы деп тапқан негізгі және көмекші
әдіс-амалдардың түрлерін қолданады. Мұғалім әдебиет
сабағындағы басты тұлға болғандықтан, оқытудың әдіс-
амалдарын түрлендіре отырып, оқу-тәрбиелік процесті
творчестволық өнерпаздықпен, белсенділікпен өткізуі
тиіс.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz