Іскерлік қарым-қатынаc пен басқарудағы конфликттердің психологиясы


Slide 1 Slide 2

Жоспар:

І. Кіріспе

ІІ. Негізгі бөлім

Қарым-қатынас туралы түсінік

Іскерлік қарым-қатынас және психологиясың ерекшелігі

Іскерлік қарым-қатынас және басқарудағы конфликттер

ІІІ. Қорытынды бөлім

IV. Пайдаланылған әдебиеттерге сілтеме

Slide 3

“Қарым-қатынас” - бірлескен іс-әрекеттегі қажеттіліктен туындаған адамдар арасындағы ақпарат алмасу, байланыс орнату және оны дамытудың күрделі, көп жоспарлы процесі.

Қарым-қатынас - білім мен мәдениеттің компоненті, оның бөлінбейтін бөлшегі іспетті адамзаттық дүниетанымы мен сана-сезімін жетілдірудің ерекше жолы. Тұлғаның қарым-қатынас және қабілетін саналы көзқарастарын, ізгілікті қарым-қатынас орнатуына, рухани адамгершілік құндылықтарының қалыптасуына, жүйелі іс-әрекет жасауына, дұрыс шешім қабылдауына мүмкіндік береді.

Қарым-қатынас тұлғаның танымдық іс-әрекетінің дамуында маңызды орын алады. Кез келген адамның психикалық дамуы қарым-қатынас процесінен тыс болмайды. Тұлғаның ақыл-ойының даму деңгейі оның теориялық білімі мен практикалық іс-әрекеті барысында жүзеге асырылады.

Қарым-қатынас - бір адамның басқа адамдармен қоғам мүшесі ретінде өзара әрекеттесуінің арнайы формасы.

Slide 4

Іскерлік қарым-қатынас

Іскерлік қарым-қатынас барысында адам жетістігі мен оның табиғаты. Таныстықтың санын көбейтудегі және адамдар арасындағы қарым-қатынасты байланыстырудағы ең бірінші қадам-бұл адамдардың шынайы ұмтылуы. Адамды тануда, кең түрде айтсақ, адамдарды табиғатына қарай ажырата білу керек, ол үшін әр адамның орнына өзіңді қоя білу керек. Бірақ өзіңе қарап адамдарды бағалауға және де өзінің еркіндігіңді біреулерге тағуға болмайды. Сонымен адамдар кандай болады? Ең бірінші, адам басқаға емес, өзіне қызығушылық танытады. Басқаша айтқанда, адамның өзіне деген назары басқаларға қарағанда мың еседей жоғары болу керек. Сен де - сондайсың. Дүние жүзіндегі адамдардың қызығушылықтарына қарағанда, өзіңе қызығушылығың басым. Ең басты шындық-« адамдар ең бірінше өз жағдайын ойлайды», ол-басқа адаммен сөйлесуге мүмкіншілік береді.

Slide 5

Басқа біреумен әңгімелескенде, оларды қандай, тақырып қызықтыратына көңіл бөлу керек. Ол қандай адам? Әрине, ол тақырып сол әңгімелесуші адам жайлы болу керек. Басқа біреумен әңгімелескенде, оларды қандай, тақырып қызықтыратына көңіл бөлу керек. Ол қандай адам? Әрине, ол тақырып сол әңгімелесуші адам жайлы болу керек.

Slide 6 Slide 7 Slide 8

Дау-дамай, бір-бірімен ренжісу әрбір адамнңы өзіндік кісілігін, тап-тілегін өзгелердің мойындауын, онымен санасуын талап етуінен туады. Осы бағытта әрбір адам өзінің басқа адамдар алдындағы мұқтаждығын қанағаттандырып, өзгелерге бойындағы күш-қуаты мен қабілетін көрсеткісі келеді. Адамдар арасындағы күнделікті қарым-қатынастан бір-бірінің кем-кетігімен мінезіндегі жағымсыз қылықтарын бетіне айту, бөтен адамдар арасында әшкерелеу оның наразылығы мен ренішін тудырады. Дау-дамай субьектісіне оған қатысушы индивид, топ не ұйым жатқызылады. Дау-дамай затына нақты материалдық және рухани қорлар, қанағаттандырылмаған қажеттіліктер, тілектер, өзара әрекеттесу субъектілерінің қызығушылықтары жатады. Яғни, ол дау-дамайдың не үшін пайда болғанын көрсетеді.

Slide 9

Дау-дамайдың даму динамикасының кезеңдері:

Slide 10

Қорытынды

Slide 11

Пайдаланылған әдебиеттерге сілтеме

Ахтаева Н. С., Әбдіғапбарова А. І., Бекбаева З. Н. Әлеуметтік психологиясы: Оқу құралы - Алматы: Қазақ университеті, 2007.

Қалымбетова Э. К. Еңбек психологиясы: Оқу құралы - Алматы: Қазақ университеті, 2008.

“Жантану мәселелері” республикалық ғылыми-әдістемелік, психологиялық журнал. - 1/2010 - 21 бет.

Slide 12
Ұқсас жұмыстар
Іскерлік қарым-қатынастың психологиясы және басқарудағы конфликттер
Басқарудағы іскерлік қарым-қатынастар және шиеленістерді басқару
Іскерлік қарым-қатынастың психологиясы мен басқару әдістері
Басқарудағы конфликтілер психологиясы: түрлері, себептері және шешу стратегиялары
Басқарудағы этика және іскерлік мансап: қағидалар мен кәсіби даму
Іскерлік этикет және қарым-қатынас: мінез-құлық пен тілдік аспектілер
Кәсіпкерлік мәдениет пен іскерлік қарым-қатынастың моральдық және теориялық негіздері
Қарым-қатынас этикасы және іскерлік қарым-қатынас қағидалары
Ресми және бейресми қарым-қатынас стильдері: іскерлік этикет пен сөйлеу мәдениеті
Басқарудағы тіл байлығы мен конфликтілер психологиясы: түрлері, әсерлері және шешу әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz