High Tech Logistic компаниясының іріктеліп алынған тәуекелдер тізімі


Slide 1

Логистикалық қызмет көрсетудегі тәуекелді сапалық талдау

Slide 2

«High Tech Logistic» компаниясының іріктеліп алынған тәуекелдер тізімі:

Тасымалдау жанармайын дұрыс жоспарламау;

Қоймада паллета, паддон, контейнерлердің жетпей қалуы;

Тасымалдау барысында жүктің бүлінуі, жоғалуы мен ұрлануы;

Тауарды қате штрих кодтау;

Қоймада тауарлардың бұзылып кетуі;

Жүргізушінің тасымалдау барысында жолда ауырып қалуы;

Тасымалдау кезінде көлік құралының бұзылып қалуы;

Қоймада тауар жетіспеушілігінің орын алуы;

Жүкті қате түгендеу;

Шектен тыс қордың көп болуы;

Енді жоғарыда атап өтілген тәуекелдер арасынан «Тасымалдау барысында жүктің бүлінуі, жоғалуы мен ұрлануы» тәуекеліне сапалық талдау әдісімен бағалау жүргіземіз.

Slide 3

Сапалық талдау әдісі

Жоғарыда көрсетілген әдіс түрлерінен эксперттік бағалау әдісін қолданамыз

Slide 4

Тәуекелді сапалық талдау әдісімен бағалау сатылары

Slide 5

Тәуекелді талдау үшін қолданылатын сапалық бағалау әдістері:

Сауалнамалар

SWOT талдау

Тәуекел спиралы

Жоба сатысының тәуекелін бағалау

Дельфи әдісі

Slide 6

Эксперттер тізімі

Slide 7

Сауалнама сұрақтары

Slide 8

Сауалнама сұрақтары

Slide 9

Сауалнама сұрақтары

5-өте жақсы

4-жақсы

3-орташа

2-нашар

1-өте нашар

Ұқыпты тасымалдау

Сыпайылық

Тауарды уақтылы жеткізуі

Сөйлесуі, қарым-қатынасы

Дәл орынға жеткізуі

8. Тасымалдаушының сізбен қарым-қатынасына көңіліңіз тола ма, бағалап өтсеңіз?

Slide 10

Сауалнама жауаптары

Slide 11

Сауалнама жауаптары

Slide 12

Сауалнама жауаптары

Сауалнаманың алғашқы екі сұрағына талдау жасау барысында респонденттердің 4-еуі компания қызметін бір жылдан астам уақыт бойы, ал 2-еуінің тұтынушы болғанына жылдан аз уақыт болғанын байқаймыз. Сонымен қатар олардың 5-еуі компания қызметіне «өте жақсы» деген баға берсе, 1-еуі ғана «жақсы» деген баға берді. 7-сұрақ жауаптарын талдайтын болсақ, респонденттердің 3-еуі «өте жақсы», 2-еуі «жақсы», 1-еуі «қанағаттанарлық» деп жауап берді. Яғни, көп тұтынушыларға қораптау, орау бойынша коспания қызметіне көңілі толатынын байқаймыз.

Slide 13

Бағалау қорытындылары

Иә, жиі болады

Иә, сирек болады

Жоқ, болмады

3-сурак

1

5

4-сурак

1

5

5-сурак

2

4

6-сурак

1

5

Slide 14

Бағалау қорытындылары

Slide 15

5-өте жақсы

4-жақсы

3-орташа

2-нашар

1-өте нашар

Ұқыпты тасымалдау

4

1

Сыпайылық

3

3

Тауарды уақтылы жеткізуі

4

2

Сөйлесуі, қарым-қатынасы

3

2

1

Дәл орынға жеткізуі

5

1

8. Тасымалдаушының сізбен қарым-қатынасына көңіліңіз тола ма, бағалап өтсеңіз?

Slide 16

Бағалау қорытындысы

Сауалнама сұрақтарының жауаптарын қорытындылай келе, төмендегідей қорытынды жасай аламыз:

Компанияның тұрақты клиенттері бар

Клиенттердің басым көпшілігі компанияның қызмет көрсетуіне көңілі толады

Тасымалдау барысындағы операциялардың орындалуына да клиенттер жақсы баға берді

Компания тарапынан тұтынушыларға әрдайым кері байланыс жасалып тұрады

Жеткізу операцияларына клиенттердің көңілі толады

Тасымалдаушы тарапына тұтынушы тарапынан шағым жоқ

Slide 17
Ұқсас жұмыстар
Тәуекелдерді талдау
Қайта сақтандыру операцияларының есебі
Қысқа мерзімді міндеттемелер есебі және аудиті Alma Tech ЖШС
Кирова ЖШС - жеке егістік және жайылымдық жерлері бар үлкен фермерлік шаруашылық
Механикалық іріктеу тәсілі
БАҚЫЛАУ ІШІНАРА
Ішінара бақылау
БТА Сақтандыру компаниясы туралы
ТӘУЕКЕЛ ТҮСІНІГІ ЖӘНЕ ТӘУЕКЕЛ ДЕҢГЕЙІНЕ ӘСЕР ЕТУШІ ФАКТОРЛАР
Лондон-Алматы сақтандыру компаниясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz