Абайдың қара сөздеріне мультипликация
Презентация қосу
Атырау қаласы Хиуаз Доспанова атындағы орта мектеп
Атырау қаласы Хиуаз Доспанова атындағы орта мектеп
Абайдың қара сөздеріне
мультипликация
Орындаған: 4 «Б»сынып оқушысы Сарсенова Руфаида
Ғылыми жетекшісі: Амангелдиева Гүлзина Амангелдіқызы
Информатика пәні мұғалімі,магистр
Жұмыстың өзектілігі: Абай Құнанбайұлының қара сөздерінен SCRATCH
бағдарламасында мультипликация құрастырып, мектеп жасына дейінгі балаларға
және бастауыш сынып оқушыларына (мектепалды даярлық, 1-2 сынып) ұлы
жазушының шығармаларын дәріптеу.
• Мектеп жасына дейінгі балалардың және бастауыш сынып
оқушыларының қызығушылығын зерттеу;
•
Жұмыстың Абай Құнанбайұлының қара сөздеріне шолу және
импровизация жасау;
мақсаты •
•
SCRATCH бағдарламасын зерттеу;
Анимация құру және бағдарламада орындау
• Мектеп жасына дейінгі балалардың және бастауыш сынып оқушыларының
қызығушылығын зерттеуге арналған сауалнама жүргізу;
• Абай Құнанбайұлының қара сөздерін оқу;
• SCRATCH бағдарламасымен танысу және спрайт, командалармен жұмыс
Жұмыстың •
жүргізу;
Спрайт үшін керек суреттерді жинақтау;
міндеттері •
•
Анимацияға керекті әуендерді іздеу және жазу;
SCRATCH бағдарламасында программа құру.
Абай атамыздың тәлім-тәрбиесі мол қара
Күтілетін сөздеріне мультипликация құрастыру арқылы,
балалардың бойына жақсы қасиеттерді дарыту.
нәтиже
Абай атамыздың көркемдік, әлеуметтік және дінге көзқарастары терең білінген еңбегі - қара
сөздері. Қара сөздері (Ғақлия) - ұлы ақынның әдебиет әлеміндегі көркемдік
қуатын, философиядағы даналық сауатын ерекшелеп көрсететін шығармасы. Жалпы саны қырық
бес бөлек шығармадан тұратын Абайдың қара сөздері мазмұны жағынан бір бағытта жазылмаған, әр
түрлі. Оның алты-жетеуі қысқа болса, кейбіреуі мазмұн, тақырып жағынан ауқымды болып
келеді. Абай атамыз өзінің қара сөздерінде шығарманың көркемдігіне ғана емес, оның тереңдігіне,
логикалық мәніне зер салған.
Бұл зерттеу неге қажет деген Мультипликация жасау үшін
Бұл зерттеуде біз Абай
сұрақ туындауы мүмкін. Дана Scratch ойын бағдарламалау
шығармаларындағы тәрбие, Абай өз ұлтының болашағын ортасы қолданылды. Себебі,
ізгілік, баланың тұлға болып ойлап, кейінгі ұрпақтың Scratch – өте қарапайым,
қалыптасуына әсер ететін саналы болуын өз түсінікті және балаларға
қазақ халқының мінез- шығармаларына арқау еткен қызықты бағдарламалау тілі
ерекшелігін, қазақ ұлтының адам. Абай атамыз қазақ болып табылады. Scratch
әдет-ғұрып, салт - дәстүр, халқының тағдырында өзінен тілінде күрделі кодтар жоқ. Ең
жастардың адал еңбек етуі кейін де өзі секілді көкірегі ояу керегі – оқи алу және санауды
жөніндегі жазылған қара жастардың дүниеге келетініне білу. Scratch онлайн
сөздеріне талдау жасап, сенді. Міне, сол жастарға өзі платформасымен танысу және
бітіре алмаған ісін онда жұмыс жасап, бағдарлама
айшықтап,
жалғастыруы үшін және оларға құру логикалық және
мультипликация, яғни тағы да көмек ретінде осы қара креативті қабілеттерді
анимация арқылы мектеп сөздерін жазып кеткен еді. дамытады. Ал бағдарламалау
жасына дейінгі балаларға Абайдың қара сөздерінің барысында: жобаны әзірлеу,
және бастауыш сынып тақырыптық ерекшеліктерін мәселелерді шешу
оқушыларына (мектепалды дәріптеу мақсатында зерттеу стратегияларын қалай
даярлық, 1-2 сынып) жұмысымыздың тақырыбын қолдану керектігін біле
анықтап көрсетеміз. «Абайдың қара сөздеріне аламыз.
мультипликация» деп атадық.
Зерттеу жұмысын бастау кезінде ең алдымен, мектеп жасына дейінгі балаларға және
бастауыш сынып оқушыларына (мектепалды даярлық, 1-2 сынып) сауалнама жүргізу
арқылы зерттеу тақырыбы аясында қызығушылық деңгейлерін айқындап алдық. Өйткені,
жобаның алдағы уақытта қолданысқа енгізілу мүмкіндігін анықтағымыз келді.
Бұдан
Бұдан шығатын
шығатын
қорытынды,
қорытынды,
Абайдың
Абайдың қара
қара
сөздеріне
сөздеріне
негізделген
негізделген
тәрбиелік
тәрбиелік мәні
мәні бар
бар
Сауалнама мультипликация
қорытындысы мультипликация
бойынша үшінші құрастыру
құрастыру өзекті
өзекті
Төмендегі сілтеме негізгі сұраққа
оқушылар мен балабақша
тәрбиешілеріне
(«Тәрбиелік мәні бар және
және маңызды
маңызды
ұсынылды. мультфильмдер сізді
3 сұрақтан тұратын сауалнама https://docs.google.com/ қызықтыра ма?») екені
екені көрінеді.
көрінеді.
Google Forms платформасында forms/d/ барлық қатысушылар
құрылды. 1Cto1NiLb2JkL4fpTyEhJl 100% «Иә» деп жауап
UAo3ii- берген
XnbwvHghTp8b5NA/edit?
usp=sharing
Scratch арқылы ең алғашқы бағдарлама жазу тәжірибесін жасай аламыз.
«Бағдарламалаудың» не екенін түсінуге оңай әртүрлі операторлар бар. Солардың көмегімен
интерактивті түрде үйрететін кішігірім бағдарлама жазып бастадық. Бағдарлама оны басып,
жазып шығарудың орнына кодтың блоктарын біріктіру жолымен жасалады. Scratchті қолдану
оңай және жеңіл, сонымен қатар басқа бағдарламалау тілдерінің қолданысқа қажетті негізгі
идеяларын сізге үйретеді.
спр Ба
ай сты
тта
қо рға бетт
да лд ше р е
м сөз нуш у ар тыш гі
а т
ы сы шқы дер ы қы анқ
му сәйк ін та Абай лы ды
жұм алға тті е ал льти ес ұ ңдап дың
е д
Өз н, ең ы б түр м қа ады. плик сыны , соғ қара
р
т і кел а сөз Мыс ация лған ан
ме бас дай дед есі ін т алы ны
ы на кем дей аң ,
бей даға жетін ре
кө
м өр өте некө н ке ші
к ді рін зде
іск ,
е
гі
«Аба
йды е гі ты нде
д е
сөзі» ң жетін ен ыш өм
аним спра ші қ м у т Ең
үшін ациялы йтыны ара Тө тта оң, ініс т). лау
келе қ
сідей қозғалы
ң ғы н с өр ре ма ар
коды ба сы ба на нек 0-су рла иял сау
н й 1 а а
енгі ғдарлам с қа бе ды( ағд мац ті ж . н
Дом зілд а б ни іс ды ме
быр і. ба ла
а ы зды н а өрін ныл сы ен
бейн көркем үнімен аш ңы ме ек да ата сі м ы
е де
ерек көрініст лген ма оды ейн қол да әке лог
ше ә е
сер р керем к ы б ін ұн ің, иа
қалд
ыра т
е ос үш бі, м сін ң д ді.
ды бе ере ны би
Се ем асы өр
н н
а
Scratch бағдарламалау ортасында жоба жасау
арқылы оқушылар төмендегідей дағдыларды
меңгереді
1 Шығармашылық ойлай білу
2 Логикалық ой-өрісін кеңейту
3 Жүйелі сараптау; Жобалау
4 Технологияны жылдам пайдалану білу
5 Тиімді өзінше әрекет ету
Scratch бағдарламалау ортасында
бағдарлама жасауды меңгере алдым
Осылайша, Scratch бағдарламалау ортасын бағдарлама
жасау тілінен гөрі шығармашылық жұмыс құралы
ретінде пайдалана аламыз және осы бағдарламалау
ортасы тілінің қарапайымдылығы программалау негізін
оңай үйренуге мүмкіндік береді. Кезегінде мен де
әртүрлі әдебиеттерді, кітаптарды қолдана отырып, өз
мақсатыма жету үшін бағдарлама кодын жазуды меңгере
алдым. Маған интернет желісіндегі әртүрлі сайттар,
әдебиеттер көмектесті. Әсіресе, Эл Свейгарттың
«Программирование для детей. Делай игры и учи язык
Scratch!» деп аталатын Эксмо баспасында 2017 жылы
жарық көрген туындысының электронды нұсқасын
қарай отырып, бағдарлама кодын жазу кезінде
қиындықтар болмады
Қорытынды (тұжырымдамалар, ұсыныстар)
Елбасы Н.Ә.Назарбаев айтқандай, Абайдың
әдеби мұрасы «Рухани жаңғырудың» бағдарына
айналуы қажет. Абайдың бүгінгі күнде
басшылыққа, бағыт-бағдарға алатын көптеген
насихат сөздері бар, соны терең оқу керек, түсіне
оқу керек, түйсікпен оқу керек. Ұлы ақынның
мұраларын бүгінгі күннің талабына сай
пайдалана білу қажет. Қаншама уақыт өтсе де,
Қорыта айтқанда, осы бағдарламаны Абай мұралары сарқылмас қазына болып қала
жасай отырып, біз ұлы ақынымыз бермек және өз өзектілігін күні бүгінге дейін
Абай Құнанбайұлының қара жойған жоқ, келешекте те жоймақ емес.
сөздерінің мән-маңызы әлі де зор
екенін ұғындық. Халқымыздың
мәңгілік қазынасы болып саналатын
ақын мұрасын тағы бір ой елегінен Жоба құрудағы тақырыбымның өзектілігі
өткізе келе, адамгершілікке және алға қойған мақсатым «Абай
баулитын, ізгілікті тәлім-тәрбиеге Құнанбайұлының қара сөздерінен SCRATCH
негізделген қара сөздерінен келешек бағдарламасында мультипликация құрастырып,
ұрпақтың рухани күш-қуат алуына мектеп жасына дейінгі балаларға және бастауыш
мультипликация жасақтау арқылы өз сынып оқушыларына (мектепалды даярлық, 1-2
үлесімізді қостық деп есептеймін. сынып) ұлы жазушының шығармаларын
дәріптеу» болғандықтан, айтар ұсынысым
еліміздің телеарналарында Абай атамыздың
тағылымы мол, тәрбиенің қайнар көзі саналатын
қара сөздеріне негізделген мультфильмдер
құрастырылып, көрсетілсе...
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz