Оффлайн режимдегі оқыту



Тақырыбы: Оффлайн режимдегі оқыту

Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, педагогтердің, білім беру ұйымдарының басқа да қызметкерлерінің өмірі мен денсаулығының сақталуын қамтамасыз ету мақсатында, сондай-ақ Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы жариялаған пандемия кезеңінде COVID-19 коронавирустық инфекцияның (бұдан әрі - коронавирустық инфекция) таралуының алдын алу үшін Қазақстан Республикасы Бас мемлекеттік санитарлық дәрігерінің 2020 жылғы 12 наурыздағы № 20 қаулысының негізінде, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы төтенше жағдай режимін қамтамасыз ету жөніндегі мемлекеттік комиссияның 2020 жылғы 16 наурыздағы № 1, 20 наурыздағы № 2 және 26 наурыздағы № 6 хаттамаларын орындау үшін бұйрық
2
2
Министр А. Аймағамбетов

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ
Қашықтықтан оқыту дегеніміз - мұғалім мен оқушы арасында қандай да қашықтықта интернет ресурстарының сүйемелдеуімен өтілетін оқытудың формасы, яғни интернет желілерінің көмегімен белгілі бір арақашықтықта оқыту.
3

Мақсаты:
Білім берудің біртұтас ақпараттың жүйесін құру арқылы оқушылар мен студенттердің білім деңгейін көтеру.
Міндеттері:
Халықаралық тәжірибеге сәйкес үздік отандық білім беру жүйесінің негізінде ҚР МБМБС және оқу жұмыс бағдарламаларының негізінде студенттер білімінің жоғары деңгейге жетуі;
Қашықтықтан оқытуды пайдаланушылардың әлеуметтік-мәдени және психологиялық жас ерекшелігін ескере отырып, теориялық, ғылыми-психологиялық арнайы әдістемелер құрастыру;
Оқу үрдісі мен ЖОО-нын басқаруда пайдаланылатын ақпараттық технологияларды дамыту.

ҚО ұйымдастырудың 3 түрлі формасы бар:
5
оффлайн (асинхрондық)
онлайн (синхрондық)
вебинар

6

Қашықтықтан оқытуды құрудың базалық принциптері:
Оффлайн режимдегі оқыту - бұл тек сабақтардың мәтіні ғана емес, желіде сәйкес ақпартты іздестіру, курс тьюторларымен де, басқа оқушылармен де хат алмасу, Интернет арқылы таратылатын деректер базасын, мерзімдік ақпарттық басылымдарды пайдалану да енген тұтас үдеріс.
тиімділік
түсініктілік
сапалылық

Қашықтықтан оқытудың артықшылықтары:
Оқытушының да, студенттің де оқытудың уақыты мен орнын тиімді таңдай білуі:
Білімнің тиянақтылығы;
Оқытушы мен студенттер арасындағы қарым-қатынастың қажеттілігінше болуы;
Білім берудің дифференциациясы мен индивидуализациясы;
Уақыт пен қаржының үнемділігі;
Ата-ана бақылауы (ата-аналардың білім беру үрдісін және оқытушылармен қарым-қатынасын бақылау мүмкіндігі) .

Дәстүрлі оқыту жүйесінен айырмашылғы
9

≈4, 3 млн
білім алушылар қашықтықтан білім алып жатыр
10
Қазіргі таңда Қазақстанда

Қашықтан білім алушылар құрамы
11
мектеп оқушылары
жоғары білім алушылар
колледж білім алушылары

Place your screenshot here
12
ИНТЕРНЕТ ПЛАТФОРМАНЫ ОҚЫТУДА:
Сабақты жоспарлау негізінде мұғалім студенттерге оқулықтан өз бетінше оқу / тапсырмалар беру үшін оқу материалдарын ұсынады, сонымен қатар Интернет-платформалардағы сабақтарды, сондай-ақ қол жетімді цифрлық білім беру ресурстарын пайдалануға кеңес береді.
Ұсынылатын Интернет платформалары:
BilimLand;
Kundelik. kz;
Дарын. online
Сандық білім беру ресурстары:
Мектеп. OnLine;
Microsoft TEAMS
GoogleClassRoom
"Платонус", "Универ", " Едупейдж", БИЛ, U-study
электрондық пошта, WhatsApp, басқа да мессенджер арқылы

13
Қорытынды:
Қашықтан оқыту технологиясы -оқу үрдісі кезінде оқып үйренушілер мен оқытушылар арасында интерактивті өзара іс-әрекетте оқытылып, материалдың негізгі көлемін оқып үйренушілерге жеткізуді қамтамасыз ететін, оқылған материалдарды меңгеру бойынша, сонымен бірге оқу үрдісі барысындағы оқып үйренушілердің өз бетімен жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін ақпараттық технология. Қашықтан оқыту - компьютерлік және телекоммуникациялық технологияларға негізделген оқытудың құралдары мен түрлері, білім беру үрдісінде үздік дәстүрлі және инновациялық әдістер қолданылатын, күндізгі және сырттай білім алу ретінде білімді қабылдау түрі болып табылады

14
Әдебиеттер тізімі:
1. Білім беру ұйымдарына электрондық оқыту жүйесін енгізу жағдайында педагогтардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру әдістемесі / Ахметова Г. К., Караев Ж. А., Мухамбетжанова С. Т. // Алматы:АҚ «ҰБАО «Өрлеу», 2013.
2. Қазақстан және ТМД елдеріндегі білім беруді ақпараттандырудың IV Халықаралық форумының ғылыми мақалалар жинағы (18-19 бет. 38-39 бет. 118-119 бет. 460-461 бет) .
3. Журнал «Мектеп» № 11(6 бет)
4. Журнал «Информатика негіздері» № 1 - 2010 ж (11-14 б)
Интернет ресурстары:
http://el. kz/
http://e. edu. kz/
http://stud. kz/
http://adilet. zan. kz/

15
THANKS!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz