Сенің сәби сәттеріңнің мысқалын
Презентация қосу
Қарты бар үйдің қазынасы бар
Сабақтың тақырыбы: “ Қарты бар үйдің қазынасы бар”
Мақсаты: Оқушылардың бойына үлкенді сыйлап,құрметтей білуге, қайырымды болуға тәрбиелеу. Оқушы
бойына қамқорлық, қайырымдылық, адамгершілік сынды қасиеттерді сіңіру.
Күтілетін нәтижелер:
Топ ішінде жұмыс істеу барысында қажет мәліметті алады;
Қайырымдылық тақырыбын меңгереді. Өмірмен байланыстыра алады.
Керекті жабдықтар:
Интерактивті тақта, фломастерлер,стикерлер,қанатты сөздер,слайд
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс: жаңа білімді меңгерту, ой бөлісу. Блум таксономиясы бойынша дарынды және талантты
балаларды оқыту,сыни тұрғысынан ойлау.
І тур. Жағдаят(ситуация)
1. Қайырымдылық тамшысы (Автобустағы жағдай)
Қазіргі уақытта қоғамдық көліктерде жастар үлкенге орын бермей өздері отырып алады.Неге олай
ойлайсыңдар?
2.Үлкенге құрмет (Немересінің ата-әжесімен сөйлесуі. Кейбір балалар ата-анасын немесе
немерелері ата-әжелерін жақтырмай қарсы сөйлейтіндер де жоқ емес.Неге?
3.«Атаңа не істесең,алдыңа сол келер» Не үшін ата-анасын қарттар үйіне тапсырады?(Қарттар
үйіндегі жағдай.) Қазір ата-анасын қарттар үйіне тапсыру да көбейіп бара жатыр,не үшін?
ІІ тур. Тәрбие тал бесіктен
Әр топ қайырымдылық,сыйластық туралы мақал,нақыл сөздер,әңгіме айтады.
ІІІ тур.Постер құрау
1 топ. «Қайырымды істер»
2 топ. «Менің қайырымдылыққа қосар үлесім»
ІV тур. Мәтінмен жұмыс.
Ертеде бір үлкейген қарт қатты сырқаттанып жатса, жалғыз ұлы келіп:
- Әке, мен сені айшылық жерде аты шыққан тәуіпке апарып емдетемін, – депті. Сөйтіп әкесін арқасына салып, жолға
шығыпты. Олар ұзақ жүріпті, қас қарайған кезде алдынан қарауытқан сұлбаны көрсетіп әкесі:
- «балам анау не?» деп сұрапты.
- «ол – түйе» – деп жауап беріпті. Сәлден кейін әкесі әлгі қарайған нәрсенің не екенін тағы сұрапты. Бала әуелгі жауабын
қайталапты. Әкесі осы сауалын үшінші рет қайталап сұрағанда баласы:
- «Ол – түйе, түйе!» Өзім шаршап келе жатқанда, неге сұрай бересің? – деп ренжіпті.
Сонда әкесі:
- «Балам, кішкене кезіңде мен ауыртірліктен шаршап келіп отырсам да, сенің «Анау не, мынау не?» деп күніне жүз рет
сұрайтын сұрағыңа беті қайтпасын, жігері жасымасын деп үнемі жауап беретінмін. Бұл аурудан емделейін деген ойым жоқ еді,
тек бетіңді қайтармайын деп көнгенмін, енді сенен сөз естігенше, үйіме барып, ажалға мойын ұсынғаным артық, мені жерге
түсір» депті.
Талдау жұмысы
-Бұл әңгімеден қандай әсер алдыңдар?
Тоқта, ботам!
Ей, болашақ!
Атаң келеді артыңда! Қарт келеді зиялы,
Бұр мойныңды қалжыраған қарт ұлға. Кейімесін ата-қыран ұялы.
Сенің сәби сәттеріңнің мысқалын
Сен сыйласаң, сәби шақтың бір сәтін,
Айырбастап ала алмай жүр алтынға.
Атаң саған ұзақ өмірін қияды.
Тоқта, ботам!
Ақылына айырбаста күлкіңді,
Атаң келеді артыңда!
Қайтесің сол күлкі дейтін шіркінді?!
Жүзе жүріп, жүз құбылған сағымда,
Бейқам күліп өспеген соң өз басым,
Жастық дейтін көктеменің шағында,
Бос күлкіні ұнатпаймын бір түрлі...
Өскен едік сенің анаң екеуміз
Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда.
Осы қарттың мәпелеген бағында.
Дария шалқар даналығын ал, тыңда!
Қарттың бағын жайлайтынбыз иен
Сенің сәби сәттеріңнің мысқалып
тегін,
Тыңдайтынбыз алуан-алуан ертегін.
Айырбастап таба алмай жүр алтынға.
Жинап алып жүрер еді жарықтық Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда!
Күллі ауылдың елтеңі мен селтеңін.
Ойлаң! Жалғастыр!
1- Шаңырақ иесі кім?
2- Кімнің алақаны ыстық?
3- ....бардың жағасы бар
4-...... бардың тынысы бар
5-.....өссе елдің көркі
6 -Әке, ана, аға, апа.....
7-…. не қылсаң,алдыңа сол келер.
8-….. Үй батасыз
9-Атасыз үй - …….
10-..... бар үйдің қазынасы бар
Қорытынды:
Міне, балалар, біз өзіміздің ата-әжелеріміздің алдында, аға ұрпақтың алдында үлкен қарыздармыз.
Ол қарыздарымызды тек қана жақсы тәрбиеміз арқылы, адамгершілігі мол, мейірімді болу арқылы
ғана, оларды көрген жерде құрметтеп сыйлау арқылы ғана қайтара аламыз. Бұл қасиеттер
ешқандай да ақшаға сатып ала алмайтын байлық. Ол тек адамның жүрегінде орын алатын қасиет.
Олай болса, алдағы өмірлеріңде жүрегі кең, адал,мейірімді, қайырымды азамат болып өсіңдер!
Қарттарымызды ардақтап өтейік! Оларды сыйлаңдар, қадірлеңдер!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz