Мүмкіндіктері шектелген балаларды қашықтан оқыту жағдайында ерекшеліктерін ескеру




Презентация қосу
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ
БАЛАЛАРДЫ ҚАШЫҚТАН
ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА
САНДЫҚ РЕСУРСТАРДЫ
ҚОЛДАНУ

ОРЫНДАҒАН: ҚТӘ-321
ТОП ӘШІМ ӘЛИЯ
ЖОСПАРЫ:
• 1.Мүмкіндіктері шектелген
балаларды
қашықтан оқыту жағдайында
ерекшеліктерін ескеру
• 2.МШ балаларға заманауи білім
беруде қашықтық технологиялардың
мүмкіндіктері
• Қашықтықтан оқыту технологиялары (білім
беру процесі) қазіргі заманғы ақпараттық және
телекоммуникациялық технологияларды
пайдалану негізінде Қашықтықтан оқу
процесін жүргізуді қамтамасыз ететін оқыту
әдістерінің, құралдарының және оқу рәсімдерін
әкімшілендірудің жиынтығы болып табылады.
Қашықтықтан оқыту технологияларын
қолдану тәуелсіз оқыту принципіне негізделген
оқу процесін арнайы ұйымдастыруды
қамтиды. Оқу ортасы оқушылардың негізінен,
және жиі, мүлдем, оқытушыдан кеңістікте және
(немесе) уақыт бойынша алыстығымен
сипатталады, сонымен бірге олар кез келген
уақытта телекоммуникация құралдарының
көмегімен диалог жүргізе алады.
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДАҒЫ
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ
БАСТЫ АРТЫҚШЫЛЫҒЫ-САБАҚТАРДЫ

• Біріншіден, сабақтарды өткізу орны мен
уақытына қатаң байланыстың болмауы.

• Екіншіден, жұмсақ оқу режимін ұйымдастыруға,
оқу жүктемесінің сағат санын азайтуға,
компьютерде өткізілетін уақыт мөлшерін
қалыпқа келтіруге, қажет болған жағдайда
зерттелетін материалға бірнеше рет оралуға
болады.

• Үшіншіден, қашықтықтан оқыту технологиясы
белгілі бір дәрежеде "ерекше" балалардың
негізгі проблемасын шешеді, бұл басқа
адамдармен, әсіресе құрдастарымен қарым-
қатынастың болмауынан тұрады.
ОҚЫТУ СУБЪЕКТІЛЕРІНІҢ БІР-БІРІНЕН
ФИЗИКАЛЫҚ ҚАШЫҚТЫҒЫНА
ҚАРАМАСТАН, КУРСТЫҚ ЖӘНЕ
ТАҚЫРЫПТЫҚ БІРЛЕСКЕН САБАҚТАР
ШЕҢБЕРІНДЕ ТІГІНЕН ДЕ (ПЕДАГОГ - БІЛІМ
АЛУШЫ), КӨЛДЕНЕҢІНЕН ДЕ (БІЛІМ
АЛУШЫЛАР АРАСЫНДА, ЭЛЕКТРОНДЫҚ
ПОШТА, КОНФЕРЕНЦИЯЛАР, ЧАТ,
ВИРТУАЛДЫ СЕМИНАРЛАР ЖӘНЕ Т.Б.
РЕЖИМІНДЕ) БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗАРА
ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ НАҚТЫ
МҮМКІНДІГІ БАР.
ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ
ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
• Қашықтықтан білім беру
технологияларын қолдана отырып
оқытуды білім алушының мұғаліммен
(мұғалімдермен) тікелей өзара іс-
қимылын толығымен болдырмайтын
оқу сабақтарын өткізудің жалғыз
нысаны ретінде қарастыруға
болмайды. Қашықтықтан оқыту
формасының мұғалімнің үйде
оқитындарға баруымен үйлесуі
оңтайлы болып табылады.
• Денсаулық жағдайы білім беру мекемесіне мезгіл-
мезгіл баруға мүмкіндік беретін балалар үшін
қашықтықтан оқытумен және үйдегі сабақтармен
қатар, білім беру мекемесінің үй-жайларында
сабақтар ұйымдастырған жөн.
• Әрбір білім алушы үшін білім беру процесін
ұйымдастырудың ерекшеліктері оның оқу
жүктемесінің көлемін, сондай-ақ қашықтықтан білім
беру технологияларын пайдалана отырып немесе
мұғалімнің білім алушымен тікелей өзара іс-қимылы
арқылы өткізілген сабақтар көлемінің арақатынасын
қамтиды, мамандардың ұсынымдары негізінде жеке

Ұқсас жұмыстар
ОҚЫТУҒА ҚАБІЛЕТСІЗ БАЛАЛАРДЫ АНЫҚТАУ
Информатика мұғалімі
Психологиялық - педагогикалық қолдау
ЕББҚ Бар балаларды ППҚ
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
Инклюзивті білім беруді дамытуды ақпаратты қамтамасыз ету
Көру қабілеті нашар
Баланың сөйлеу қиындықтар
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Пәндер