СҰРАҚ ЖАУАП
Презентация қосу
“3 таяқша” әдісі
1.СҰРАҚ
1.ЖАУАП
1.ИДЕЯ
Сөйлемді толықтыру
Мына сөйлемді толықтырыңыз:
Мен бүгін … жаттап алдым.
Сіз тақтаға шығып өзіңіздің
сөйлеміңізді айтқанда,
сіздің сыныптастарыңыз Білімін тексеруге арналған кейбір
материалды қаншалықты сұрақтар:
Неге....
меңгергендігіңізге
Мұны қайдан білесіз....
наразылық білдіру үшін … үшін сізде қандай дәлел бар.
сізге бірқатар сұрақ қояды. Сіз неге олай ойлайсыз…
Сіз келісесіз бе…
Түсіндіре аласыз ба…
… үшін не істеу керек.
“Әдістемелік қоржын”
1.”Посылка” стратегиялары
2. “Кіші тақта” стратегиясы
Крестиктер-нөлдіктер
1 2 3
4 5 6
1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден
сан таңдайды.
Rules:
7 8 9
2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты
оқиды.
3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші
команда сол квадратқа крестик қояды.
4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда,
2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап
беруге және сол квадратқа крестик
қоюға мүмкіндік алады.
Ереже
Жеткілікті тамақтану салдарынан 2 Тышқандарға тәжірибе Витаминсіз біздің 3
туындайтын аурудың себептерін жасағанда ақ күріш ағзамыз қалыпты
ашқан орыс дәрігері қабынан бөлініп жұмыс жасамайды,
Н. Лунин алғаш рет тағам алған кристалдық адам оның азғана
құрамында витаминдердің заттардың кішкене мөлшерін пайдаланады
болатынын дәлелдеді. мөлшері ауруды жазған.
Пиридоксин немесе
4 В 6 витамині
негізінен
Сұрақты тап… нәруыздардың
Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған.
алмасуына
Қандай сұрақтар қойылды? әсер етеді.
Оның жетіспеуі
анемия
ауруына
шалдықтырады
Қырқұлақ ауруы кезінде
адамдардың тістері түсіп,
7 сүйегі морт болып, ауыздың
кілегейлі қабықшасына
РР витамині ішек пен қарын С витамині итмұрында,қара жара шығады
сөлдеріне әсер етеді. қарақатта, лимонда, апельсинде
Адам өзін дәрменсіз сезініп, кездеседі 5
пеллагра ауруына ұшырайды
8 Токоферол немесе Е витамині
Мешелмен ауырғанда сүйектегі
ағзаның зат алмасу үдерісіне
тұздардың мөлшері азаяды да,
және көбеюіне әсер етеді.
баланың өсуі кешеуілдейді,
Адам ағзасы үшін қажетті
қаңқасы дұрыс қалыптаспайды
тәуліктік мөлшері 10-20 мг
•арпынсоқал • ытражарадқан
тұнауқыр • лүг
---
• ыұқр ысграмаидма
•содмэнмреп • ытмұқ • имбайк
• лідүг
ретмісөдік
• ытражсоққан
“Бұрысын тап” әдісі
Оқушылар лалагүлділер
тақырыбына байланысты 8 сөйлем
жазады.
Сөйлемдердің 3 бұрыс, 5 дұрыс
(санын әр түрлі алуға болады) етіп
береді. Келесі топ мүшелері 8
сөйлемнің ішінде бұрыс жазылған
сөйлемдерді табады.
“Дұрысын тап” әдісі
Топтағы оқушылар тақырыпқа
байланысты 8 сөйлем жазады.
Сөйлемдердің 4 дұрыс, 4 дұрыс емес (санын
әр түрлі алуға болады) етіп береді. Келесі
топ мүшелері 8 сөйлемнің ішінде дұрыс
жазылған сөйлемдерді табады.
20 сөз ойыны
Алдыңғы сабақта өткен материалға
шолу жасап, сол тақырыптарға
байланысты 20 сөзді тізіп жазамыз.
Сол сөздерден құралған 5 сөйлем
жазамыз.
“сөздер банкі” әдісі
Лалагүлділер тақырыбына байланысты
сөздерді банктің (немесе банка суретін салып)
ішіне 15 сөз жазады. Ол сөздердің ішінде
тақырыпқа сай келмейтін сөздер де кездесуі
мүмкін.
Басқа топ мүшелері сөздер банкінің ішінен
тақырыпқа қатысы жоқ сөздерді алып
тастайды.
4 ромб әдісі
критерий:
1. Май алынатын
2. Көкөністік
3. Дәрілік
4. Сәндік және арамшөп
Айналмалы бекет
Май Көкөністік Дәрілік Сәндік,
алынатын арамшөп
Блум технологиясы
Шағын мақсаттар тізбегі - нәтижеге бағытталған білім
Бағалау
Толық құзырлы тұлға
Теория бойынша Жинақтау
Танымдық іс-әрекеттері Талдау
Қолдану
Жаңа тақырып Түсіну
Үй тапсырмалары Білу
1- топ. Баяндап берушілер. Тақырыпты толық оқып, айтып
беру.
2-топ. Зерттеушілер. Параграфтағы сандар, өсімдік
атауларын, дәрілік, халық шаруашылығында қолданатын
өсімдік атауларын табу фактілер, деректер, уақыт т.б.
3- топ. Сұрақ құрастырушылар. Тақырыпты оқып,
жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды.
4- топ. Дәнекершілер. Өсімдіктердің табиғаттағы, адам
өміріндегі маңыздылығы қолданылуы, өмірден мысал
келтіреді.
Ішкі шеңбер – сыртқы шеңбер
Ашық және жабық тұқымды өсімдіктердің
ұқсастығы мен ерекшелігін жазыңдар
Ұйымдастыру кезеңі.
«ББК» кестесі
Білемін Білгім келеді Үйрендім
Топтық жұмыс.
1-топ. «Қан құю, қан тобы» FILA кестесі
2-топ. «Бауырсақ ертегі» «Балық қаңқасы
3-топ. «Желтоқсан оқиғасы» Тарих картасы
FILA кестесі
Facts (факты) Ideas (идея) Learning issues Action plan
(сұрақтар) (әрекет жоспары)
«Балық қаңқасы»
Тарих картасы
FILA кестесін толтыру жайлы
нұсқаулық
• Facts бағанына проблемалық сценарийдің (мәтіннің)
фактілері жазылады.
• Ideas бағанына аталған ситуацияның тууына себеп
болады -ау деген идеялар жазылады.
• Learning issues бағанына Ideas бағанындағы идеяларды
жүзеге асыруға көмектесетін сұрақтар жазылады.
• Action plan бағанына проблеманы шешетін нақты
жоспар жазылады. (әрекет Ideas и Learning issues-ке
сәйкес болу керек).
FILA кестесі
Facts (факты) Ideas (идеи) Learning issues Action plan
(вопросы) (план
действий)
«Қан тобы. Қан құю» тақырыбына FILA кестесі
Facts (фактілер) Ideas (идеялар) Learning issues Action plan (әрекет
(сұрақтар) жоспары)
Қайғылы оқиға. Ауруханадағы Көп мөлшерде қан Қан кету себебі
әйел. жоғалтуы Әйелдің қан тобы Отбасы мүшелері мен
Қан құю керек. Әйелдің қан тобы басқа қандай? дәрігерлерден қан кету
Балаларының қан тобы II және Резус-фактор сәйкес Отбасы мүшелерінің себептері , әйелдің қан
III , күйеуінің қан тобы - IV келмейді резус-факторы тобы туралы сұрау
Анализдер нақты Балалар 18 жасқа қандай?
Барлығы бір біріне туған толмады Балалардың жас Донорлық , қан құю, қан
Қан құю орталығы Отбасы мүшелері донор мөлшері қандай? тобын анықтау туралы
Отбасы мүшелері донор бола бола алмайтын Кім донор бола ақпаратты кітапханадан,
алмады аурулармен ауруы алады? Интернет-ресурстардан
мүмкін Донор дегендер кім? іздеу.
Қан тобын қалай
анықтайды?
Кезбе тілші
Топтарда ……….туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет.
(мысалы: су тасқыны, Гастингстегі шайқас және т.б.)
1-оқушы:
2-оқушы: 3-оқушы:
телефон соғылып жатқанға 4-оқушы:
ұқсатып, тәулік бойы орын Телестудиядағы диктор; Тілші сұхбат алатын
алған оқиғалар туралы жиынтық ақпарат куәгер.
береді. Тілші; оқиға орнынан ақпарат
хабарлайды. (мысалы: су
ұсынады.
тасқынының деңгейі)
Сергіту сәті
«Есесіне мен...»
«Жылдам және тез»
“Триангуляция әдісі”
Астық тұқымдасына берілген мәтінді 3 бөліп
триангуляция әдісі арқылы оқу. Индекстелген АВС
әріптерін үлестіріп, тапсырманы орындау.
Жүзеге асуы:
А1-В1-С1
А2-В2-С2
А3-В3-С3 т.с.с. бірігіп, бір тақырыпты үш
жақты талдау жасап, бір тұжырымға
негізделеді.
Эссе жазу
Тақырыбы: Мен агроном болсам?
Критерийлері:
1. 10 сөйлем.
2. ауыл, жер, жауын-шашын туралы 1 мақал-
мәтел.
3. Өмірден нақты мысал келтірілген.
Егін шаруашылығында жетістікке жеткен адмды
(туысы, жерлесі, таныс адам)
4. “Мен” деген сөзбен басталу керек.
Бағалау критерийлері
10 сөйлем 3 балл
9-8 сөйлем 2-1 балл
Мақал –мәтел болса 3 балл
Өмірмен нақты мысал анық келтірілсе 3 балл
Нақты емес мысал 1 балл
“Менін” байланыстырған 3 балл
Байланыс жоқ 1 балл
10-12 балл “5”;
8-10 балл “4”;
7 балл “3”.
“Айғақ па, пікір ме?” әдісі
Айғақ па, әлде пікір ме ?
Айғақ әрдайым дәлелдемелерге негізделген .
Пікір әдетте біздің эмоцияларымыздың өнімі немесе
айғақтың жеке интерпретациясы болып есептелетін
субъективті тұжырым.
Мысал: Ш.Берсиев 1943 жылы тары өсіруден рекорд
болған тарының өнімі 165-175 ц га. Айғақ
Ш.Берсиев өте мейірімді жан Пікір.
Үй тапсырмасын пысықтау
Шеңбер бойымен әңгімелеу
лі к
Не қаз
құ
реи ар
Мені танисың
Сү
м
Ш ба?
да,
ұб
ал
ша е лом
ң Ц
одит
ф р Парап
мо одия
Гер
ра
Гирудин
фи
охо
Имп
Тр
и
Интербелсенді әдістер
1. Лездеме
2. Балық қаңқасы
3. FILA кестесі
4. Тарих картасы
5. Топтастыру
Лездеме!
Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін
түсіндіру үшін сізде бір минут бар:
Конверттен бір сөзді бір рет алу
Сөздің өзін атамай түсіндіру
Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні
таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!
Ол кім? Бұл не?
9 сөз 6 сөз 3 сөз 1 сөз
оқиға
не
идея
Ұйымдастыру кезеңі.
«ББК» кестесі
Білемін Білгім келеді Үйрендім
алалар көңіл күйіміз қанд
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz