СҰРАҚ ЖАУАП


Slide 1

“3 таяқша” әдісі

1. СҰРАҚ

1. ЖАУАП

1. ИДЕЯ

Slide 2

Сөйлемді толықтыру

Мына сөйлемді толықтырыңыз:

Мен бүгін … жаттап алдым.

Сіз тақтаға шығып өзіңіздің сөйлеміңізді айтқанда, сіздің сыныптастарыңыз материалды қаншалықты меңгергендігіңізге наразылық білдіру үшін сізге бірқатар сұрақ қояды.

Білімін тексеруге арналған кейбір сұрақтар:

Неге. . . .

Мұны қайдан білесіз. . . .

… үшін сізде қандай дәлел бар.

Сіз неге олай ойлайсыз…

Сіз келісесіз бе…

Түсіндіре аласыз ба…

… үшін не істеу керек.

Slide 3

“Әдістемелік қоржын”

1. ”Посылка” стратегиялары

2. “Кіші тақта” стратегиясы

Slide 4

Крестиктер-нөлдіктер

Rules:

1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.

4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда,

2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.

Ереже

Slide 5

Сұрақты тап…

Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған.

Қандай сұрақтар қойылды?

Жеткілікті тамақтану салдарынан

туындайтын аурудың себептерін

ашқан орыс дәрігері

Н. Лунин алғаш рет тағам

құрамында витаминдердің

болатынын дәлелдеді.

Тышқандарға тәжірибе

жасағанда ақ күріш

қабынан бөлініп

алған кристалдық

заттардың кішкене

мөлшері ауруды жазған.

Витаминсіз біздің

ағзамыз қалыпты

жұмыс жасамайды,

адам оның азғана

мөлшерін пайдаланады

Пиридоксин немесе

В 6 витамині

негізінен

нәруыздардың

алмасуына

әсер етеді.

Оның жетіспеуі

анемия

ауруына

шалдықтырады

Қырқұлақ ауруы кезінде

адамдардың тістері түсіп,

сүйегі морт болып, ауыздың

кілегейлі қабықшасына

жара шығады

Токоферол немесе Е витамині

ағзаның зат алмасу үдерісіне

және көбеюіне әсер етеді.

Адам ағзасы үшін қажетті

тәуліктік мөлшері 10-20 мг

С витамині итмұрында, қара

қарақатта, лимонда, апельсинде

кездеседі

РР витамині ішек пен қарын

сөлдеріне әсер етеді.

Адам өзін дәрменсіз сезініп,

пеллагра ауруына ұшырайды

Мешелмен ауырғанда сүйектегі

тұздардың мөлшері азаяды да,

баланың өсуі кешеуілдейді,

қаңқасы дұрыс қалыптаспайды

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Slide 6

Қызыл лента

Slide 7

Адасқан әріптер

ытмұқ

лідүг ретмісөдік

ытражсоққан

арпынсоқал

тұнауқыр

ыұқр

содмэнмреп

---

ытражарадқан

лүг

ысграмаидма

имбайк

Slide 8

“Бұрысын тап” әдісі

Оқушылар лалагүлділер тақырыбына байланысты 8 сөйлем жазады.

Сөйлемдердің 3 бұрыс, 5 дұрыс (санын әр түрлі алуға болады) етіп береді. Келесі топ мүшелері 8 сөйлемнің ішінде бұрыс жазылған сөйлемдерді табады.

Slide 9

“Дұрысын тап” әдісі

Топтағы оқушылар тақырыпқа байланысты 8 сөйлем жазады. Сөйлемдердің 4 дұрыс, 4 дұрыс емес (санын әр түрлі алуға болады) етіп береді. Келесі топ мүшелері 8 сөйлемнің ішінде дұрыс жазылған сөйлемдерді табады.

Slide 10

20 сөз ойыны

Алдыңғы сабақта өткен материалға шолу жасап, сол тақырыптарға байланысты 20 сөзді тізіп жазамыз.

Сол сөздерден құралған 5 сөйлем жазамыз.

Slide 11

“сөздер банкі” әдісі

Лалагүлділер тақырыбына байланысты сөздерді банктің (немесе банка суретін салып) ішіне 15 сөз жазады. Ол сөздердің ішінде тақырыпқа сай келмейтін сөздер де кездесуі мүмкін.

Басқа топ мүшелері сөздер банкінің ішінен тақырыпқа қатысы жоқ сөздерді алып тастайды.

Slide 12

4 ромб әдісі

критерий:

1. Май алынатын

2. Көкөністік

3. Дәрілік

4. Сәндік және арамшөп

Slide 13

Май алынатын

Көкөністік

Дәрілік

Сәндік, арамшөп

Айналмалы бекет

Slide 14

Шағын мақсаттар тізбегі - нәтижеге бағытталған білім

Танымдық іс-әрекеттері

Толық құзырлы тұлға

Теория бойынша

Жаңа тақырып

Үй тапсырмалары

Талдау

Бағалау

Жинақтау

Қолдану

Түсіну

Білу

Блум технологиясы

Slide 15

1- топ. Баяндап берушілер. Тақырыпты толық оқып, айтып беру. 2-топ. Зерттеушілер. Параграфтағы сандар, өсімдік атауларын, дәрілік, халық шаруашылығында қолданатын өсімдік атауларын табу фактілер, деректер, уақыт т. б. 3- топ. Сұрақ құрастырушылар. Тақырыпты оқып, жоғары деңгейлі сұрақтар дайындайды. 4- топ. Дәнекершілер. Өсімдіктердің табиғаттағы, адам өміріндегі маңыздылығы қолданылуы, өмірден мысал келтіреді.

Slide 16

Ішкі шеңбер - сыртқы шеңбер

Slide 17

Ашық және жабық тұқымды өсімдіктердің

ұқсастығы мен ерекшелігін жазыңдар

Slide 18

Ұйымдастыру кезеңі.

«ББК» кестесі

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім

Slide 19

Топтық жұмыс.

1-топ. «Қан құю, қан тобы» FILA кестесі

2-топ. «Бауырсақ ертегі» «Балық қаңқасы

3-топ. «Желтоқсан оқиғасы» Тарих картасы

Slide 20

FILA кестесі

Facts (факты)

Ideas (идея)

Learning issues (сұрақтар)

Action plan

(әрекет жоспары)

Slide 21

«Балық қаңқасы»

Slide 22

Тарих картасы

Slide 23

FILA кестесін толтыру жайлы нұсқаулық

Facts бағанына проблемалық сценарийдің (мәтіннің) фактілері жазылады.

Ideas бағанына аталған ситуацияның тууына себеп болады -ау деген идеялар жазылады.

Learning issues бағанына Ideas бағанындағы идеяларды жүзеге асыруға көмектесетін сұрақтар жазылады.

Action plan бағанына проблеманы шешетін нақты жоспар жазылады. (әрекет Ideas и Learning issues-ке сәйкес болу керек) .

Slide 24

FILA кестесі

Facts (факты)

Ideas (идеи)

Learning issues (вопросы)

Action plan (план действий)

Slide 25

«Қан тобы. Қан құю» тақырыбына FILA кестесі

Facts (фактілер)

Ideas (идеялар)

Learning issues (сұрақтар)

Action plan (әрекет жоспары)

Қайғылы оқиға. Ауруханадағы әйел.

Қан құю керек.

Балаларының қан тобы II және III, күйеуінің қан тобы - IV

Анализдер нақты

Барлығы бір біріне туған

Қан құю орталығы

Отбасы мүшелері донор бола алмады

Көп мөлшерде қан жоғалтуы

Әйелдің қан тобы басқа

Резус-фактор сәйкес келмейді

Балалар 18 жасқа толмады

Отбасы мүшелері донор бола алмайтын аурулармен ауруы мүмкін

Қан кету себебі

Әйелдің қан тобы қандай?

Отбасы мүшелерінің резус-факторы қандай?

Балалардың жас мөлшері қандай?

Кім донор бола алады?

Донор дегендер кім?

Қан тобын қалай анықтайды?

Отбасы мүшелері мен дәрігерлерден қан кету себептері, әйелдің қан тобы туралы сұрау

Донорлық, қан құю, қан тобын анықтау туралы ақпаратты кітапханадан, Интернет-ресурстардан іздеу.

Slide 26

Кезбе тілші

Топтарда ………. туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет.

(мысалы: су тасқыны, Гастингстегі шайқас және т. б. )

Slide 27

Сергіту сәті

«Есесіне мен. . . »

«Жылдам және тез»

Slide 28

“Триангуляция әдісі”

Астық тұқымдасына берілген мәтінді 3 бөліп триангуляция әдісі арқылы оқу. Индекстелген АВС әріптерін үлестіріп, тапсырманы орындау.

Жүзеге асуы:

А1-В1-С1

А2-В2-С2


Ұқсас жұмыстар
ОРАЛ тауы
Халық ауыз
Ж. Нәжімеденов Менің Қазақстаным, Бейбіт күн тілегі, Домбыра өлеңдер
Ойын ережесі жалғастыру ережесі жалғастыру
Сұраулы сөйлем
Көпірмен өту
Топ мүшелері
Жылу кешіне қош келдіңіздер
Биномдық үлестірім
Дұрыс жауап
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz