Бәсекелестікке қабілетті тұлғаның қалыптасуы - психолог шеберлігінің қолында




Презентация қосу
ПСИХОЛОГТЫҢ
БІЛІКТІЛІГІН
АРТТЫРУ
■ Психологиялық қызметтің басты мақсаты - даму мен оқу-
тәрбиелеу процесін психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім
беру процесіне қатысушылардың денсаулығын қорғау
мақсатында, оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру және
жүргізу.
•Бәсекелестікке қабілетті тұлғаның қалыптасуы– психолог
шеберлігінің қолында
•Психолог шеберлігі, біріншіден,
тәжірибесін пайдалана алуымен тікелей
байланысты. Ол үнемі және мақсатты
түрде өз білімін, өз тәжірибесін
жұмыстың жаңа тәсілдерімен
толықтырып отыруы керек.
•Кәсіби психолог -
құзырлығы жоғары, әлеуметтік тұрғыдан
жетілген, әдіс-тәсілдерді меңгерген, шығармашылықпен
жұмыс істейтін, өзін-өзі кәсіби жетілдіруге ұмтылған
маман.
■ Психолог-өз мамандығының сапасын,
біліктілігін арттыруды психологиялық тұрғыдан
қамтамасыз етуі үлкен роль атқарады.

■ Психологтардың іс-әрекеті көбінде оның кәсіби шеберлігінің
кеңістігіне
қатысты, педагогикалық қарым-қатынас механизмдеріне,
оқушылардың (студенттердің) жалпы келушілердің психологиялық
ерекшеліктерінің табиғатына да байланысты.
■ Психологиялық іс-әрекеттің дамуының жоғары деңгейі
мынада – психолог өзін-өзі дамыту механизмдерін
қалыптастыруға мақсат қояды және оқушыларға
(студенттерге) жалпы келушілерге өз қабілет-қарымы бойынша
даму
бағыттарын ұштайды, кәсіби дамуды көздейді.
■ Психологиялық даму – бұл жүйелі беку, білім
саласында жетілу және кеңею,біліктілікті арттыру,
тұлғалық сапалардың дамуы, жаңа кәсіби білімдер мен дағдыларды
меңгерудегі қажеттілік, өзінің барлық еңбек жолында белгілі
міндеттерді атқара білу.
■ Бір рет қана кәсіби маман болу мүмкін емес. Кәсіби маман болып
қалу үшін, тұлғаның үнемі кәсіби дамуы қажет.
■ Әр тұлға өзінің білімін жетілдіріп, түрлі түрткілерден
қуаттанып, әрекетке көшетіні анық дүние. Кәсіби тұрғыдан үнемі
дамып отырған психолог жұмыстануға,
өзгені де дамытуға оң ықпалын тигізері сөзсіз.
■ Психологты өздігінен білімін жетілдіруге ықпалететін бұл
қажеттіліктің құрамы, мотивтері мынадай:
■ -күнделікті ақпараттар бойынша жұмысжүргізу.
■ -творчествоны қалау.
■ -заманауи ғылымның өте жоғарғы қарқынменөсуі
■ -қоғам өмірінде өтіп жатқан өзгерістер.
■ -бәсекелестік
■ -қоғамдық пікір.
■ -материалдық ынталандыру.
■ -ынта-ықылас.
■ Өздігінен білімін жетілдіру процесінде психолог
қолданатын іс-әрекеттер:
-өзін өзі өзгерту туралы шешім қабылдау;
-өзін өзі жетілдіру бағдарламасын жасау;
-бағдарламаны жүзеге асыруға байланысты
атқарылатын жұмыстар;
-бағдарламаның орындалу нәтижелері бойынша
өзіне өзі талдау жасау;
-алға жаңа мақсаттар мен міндеттер қою.
Өздігінен білім жетілдіру бастаулары.
Психолог әр түрлі дерек көздерінен өздігінше білім жинайды,
оны кәсіптік қызметінде, өзінің тұлғалық даму
сатыларында пайдаланады.
Бұл қандай білім көздері?
-ақпараттық құралдар;
-әдебиеттер(әдістемелік, ғылыми-танымдық,
публистицистикалық, көркем және т.б.)
-интернет;
-ақылы курстар, біліктілік арттыру курстары;
-семинарлар мен конференциялар;
-шеберлік сыныптары;
-тәжірибе алмасу шаралары;
-экскурсиялар, театрлар, музейлер, саяхаттар, концерттер.
Орындағандар:Ділдаева Сымбат,Сағындықова Амина
Тобы:Пс-101
Қабылдаған:Абдуллина Наргиз

Ұқсас жұмыстар
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы мен өзіндік дамуы туралы ақпарат
Музыкалық-педагогикалық әрекет ізденістері
Әрбір мұғалімнің кәсіби. Мұғалім имиджі
Тәрбие жұмыстары бағытында озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтап қорытындылау
Мұғалімнің жеке тұлғасы-оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі туралы ақпарат
Кәсіби құзыреттіліктің төрт түрі
Тұлғаны бағдарлы оқытудағы психологиялық қолдау
Сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру
Тұлға психологиясы бөлімі
Білімнің бәсекеге қабілеттілігі
Пәндер