Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі




Презентация қосу
«Мектеп жасына дейінгі
балалардың эстетикалық
тәрбиесі»
Мазмұны:
Кіріспе бөлім
I.Негізгі бөлім
1.1.Эстетикалық тәрбие туралы жалпы түсінік.
1.2.Эстетикалық тәрбие берудің маңызы мен міндеттері
1.3.Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық
тәрбиесін қалыптастыру жолдары.
1.4.Мектеп жасына дейінгі балаларды эстетикалық
тәрбиемен таныстыруда халық дәстүрінің сабақтастығы
II.Тәжірибелік бөлім
2.1.Мерекелік іс-шаралар арқылы балаларды
эстетикалық тәрбиеге баулу.
2.2.Эстетиткалық тәрбиеге байланысты сабақтың үлгі-
жоспары
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Зерттеу мақсаты: Мектеп жасына
дейінгі балалардың эстетиклық
тәрбиесін анықтау және оны
қалыптастыру жолдары.Көркем
әдебиет,музыка сурет салу
сабақтары арқылы балалардын
эстетикалық тәрбиелеу мәселелерін
шешу және дамыту.
Міндеттемелер
1.Баланың эстетикалық қабылдауын жүйелі
түрде дамыту.
2.Балалардың эстетикалық түсінігі мен
құштарлығын, сезімталдық, қабілетін
дамыту.
3.Балалардың көркемдік талғамын тәрбиелеу
Зерттеу болжамы:
Мерекелік іс – шаралар мен сурет салу,
көркем әдебиет,музыка мектеп жасына
дейінгі балалардың эстетикалық
тәрбиесін дамытады.
Эстетикалық тәрбиенің мақсаты
– баланың бойына эстетикалық
құндылықтарды сіңіруді
қажетсіну, оған деген
қызығушылығын, эстетикалық
талғамын дамыту, Эстетикалық
іскерлік пен дағдысын
қалыптастыру.
А.И.Буровтын эстетикалық тәрбиелеу процесін
іске асыруда тәрбиеші тарапынан танып білуге
тиісті 3 бағыт ұсынады:
1.Тәрбиешіде жұмыс істеу үшін, қажетті оқу-
тәрбие материалдары болуы.
2.Эстетикалық тәрбиенің кезектік мөлшерін
ескертіп, эстетикалық қорытындысын
бағдарламай білу.
3.Осы негізге лайық педагогикалық
педагогикалық процесті құрып, оқу- әдістемелік
құралдардын анықтамаларын жасау.
ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ ДЕГЕНІМІЗ

Баланың қоғамдық өмірде,
еңбекте, табиғатта көркем
өнерде бар әсемдікті сезіне
білуге уйрету, тәрбиелеу деген
сөз. Эстетикалық тәрбие балаға
қоршаған ортаның көркемдігін,
адамның рухани сулулығын
терең түсіндіре білу, сөйтіп
оларды ойлау, қиялдау, сөйлеу
қабылдау кабілетінің дамуына
ықпал ету
КҮНДЕЛІКТІ БЕЙНЕЛЕУ ҚОРШАҒАН
ӨНЕРІ ДҮНИЕ
ТҰРМЫС

Эстетикалық
ТАБИҒИ
ҚОЛӨНЕР тәрбиенің
ОРТА
құралдары

КӨРКЕМ
МЕРЕКЕЛЕР МЕН МУЗЫКАЛЫҚ
ӘДЕБИ
САУЫҚТАР ТУЫНДЫЛАР
ШЫҒАРМАЛАР
Эстетикалық тәрбиенің
әдістері
Зейіндерін
аудару түсіндіру
Әңгімелесу

Іс-әрекетті
Қызықтыру ұйымдасты
ру
қарым-қатынас әсемдікті
мәдениетін сезінеді
қалыптасты-
рады.

Өз ойын
жеткізе ЭСТЕТИКАЛЫҚ
біледі. ТӘРБИЕ
КЕЗІНДЕ

Қиялын
дамытады

мінез құлық Шығармашылы
мәдениеттілігін ғы дамиды
Қалыптасты-рады
Балабақшадағы эстетикалық тәрбиені
қалай іске асыруға болады?

Мерекелер-
де
Еңбек
кезінде

Ұйымдасты-
рылған оқу іс-
іс-шараларда әрекеттерінде
Мерекелік іс-шаралар кезінде
Сурет
сабағында
Қорытынды
, Қорыта айтқанда, эстетикалық тәрбие мектеп жасына
дейінгі балаларды
әсемдікке,адамгершілікке,ұқыптылыққа,сыпайлыққа
үйретеді.Ал осы жоғарыда аталғандарды біз сурет салу,
музыка және көркем әдебиет сабақтарында жүзеге
асыра аламыз.Балаланың күнделікті өмірінде осы
аталғандарды жүзеге асырып отыру қажет сонда ғана,
бала әсемдіктті көре білетін, адамгершілігі мол, ұқыпты
болады.Балабақша тәрбиешілері эстетикалық
тәрбиені кітап оқу, ән тыңдау, бейнелеу өнері мен
театр, кино т.б. өнер түрлері арқылы көркем өнерге
тарту, тағы басқа да жолдармен жүргізуге болатынын
біліп қана қоймай, оны қалай жүзеге асыру тәсілдерін
жан-жақты меңгеріп, жетілдіруі тиіс. Тәрбиеші
эстетикалық тәрбиені балаларға өнер түрлерін
меңгерту арқылы жүзеге асырады.

Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі - сенсорлық тәрбиесі
Дене тәрбиесінің әдістері
Дене тәрбиесі ерекшеліктері
Баланың өмірге қадам басардағы алғашқы қимыл-әрекеті
А.П. Усованың мектепке дейінгі тәрбиеге қосқан үлесі
Роликті конькимен сырғанау
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІ
Тәрбиешінің мінсіз тәрбиеші туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек тәрбиесі
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНЕ ДӘРІГЕРЛІК
Пәндер