Оқушылардың барлығы сабаққа қатысуын




Презентация қосу
Бөлім: Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері
Педагогтің аты-жөні Алпиева Айжан Тлеужановна
Күні: 04.12.2020
Сынып: 8 А Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?

Оқу бағдарламасына сәйкес 8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара
оқыту мақсаттары қатынасын сипаттау

Сабақтың мақсаты 1. Барлық оқушылар: тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен
діннің өзара қатынасын сипаттау;
2. Оқушылардың басым бөлігі: мемлекет пен діннің өзара қатынасын дәйекті мысалдармен
дәлелдеу;
3. Кейбір оқушылар: тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін талдай отырып, мемлекет пен
діннің өзара қатынасына өзіндік пікір білдіру.

Бағалау критерийі -тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара
қатынасын сипаттайды;
-мемлекет пен діннің өзара қатынасын дәйекті мысалдармен дәлелдейді;
-тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін талдай алады;
-мемлекет пен діннің өзара қатынасына өзіндік пікір білдіреді.
Сабақтың барысы

Сабақтың
кезеңі/ Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
уақыт
Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру. Назарын сабаққа аудару, оқу мақсатымен
Сабақтың танысу. Дүние жүзі
басы «Миға шабуыл». Оқушылардың қызығушылығын ояту тарихы
мақсатында, жеңіл еске түсіруге арналған сұрақтар, жауабы оқулық 8-9
нақты цифрмен немесе ия, жоқ деген жауап алынатын сұрақтар. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мадақтау сынып
1.1917-1924жж Ресей басшысы кім?
1-бөлім
1.Владимир Ильич Ленин
2.Әскери коммунизм саясаты қай жылдарда болды?

3. 1918-1920жж қандай соғыс болды ? 2.1918-1920 ж

4. Жаңа экономикалық саясат қай жылы қабылданды?
3. Азамат соғысы
7 минут -Ой шақыру.
- Оқушылар, бұл тұлғаның түрік тарихындағы рөлі қандай? 4. 1921 ж наурыз
-Қандай қасиеттерге ие адам ұлт-зиялы көшбасшысына Оқушылар сұрақтарға жауап береді
айналады?
-Мұстафа Кемалды ұлт-зиялы көшбасшысы деп атауға болама ? «Зум»
-Қазақстан тарихынан өткен,ұлт-зиялы көшбасшыларынан платформа-
кімдерді білесіңдер? сы
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялап, слайд арқылы 780 0037
оқушыларға негізгі түсінік беру. 0392
Тыңдайды. Код:2020
Оқушыларды «Зум» платформасы арқылы, 4 топқа бөлу
Оқушылар «Зум» платформасы
арқылы, мұғалімнің нұсқауы бойынша
топқа бөлінеді.
Сабақтың Оқулықтағы мәтінмен танысып,
ортасы 1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс оқып шығады.
10 балл
«Джиксо» әдісі арқылы әр топ берілген мәтінді 1,2,3,4- әрбір топ өкілдері
топтарыңда талқылап оқып, түсінгенің қарсы топқа берілген мәтінді оқиды.
түсіндіреді.
20 минут
1-топ. Осман империясының күйреу себептері
2-топ. Түркияның экономикалық саясаты
Дискриптор:
3-топ. Түркияның Республика болып
жариялануы 1.Оқулықтағы мәтінмен
4-топ. Генерал Мұстафа Кемал Ататүрік танысады.
жайлы мәлімет. 2.Топтағы оқушылар өзара
Мұғалім әр топқа жеке кіріп, оқушыларға пікір алмасып, мәтінді
тапсырманы дұрыс орындауға нұсқаулық береді. талқылайды.
Оқушылардың барлығы сабаққа қатысуын 3.Әр топтағы оқушылар,
бақылайды. қарсы топтарға өз мәтінің қорғап,
түсіндіре алады.
5 минут 2-тапсырма. Тақырып пен мақсатқа сай «Неліктен Неліктен Мұстафа Кемалді
Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?» атты «Ататүрік» деп атады?
бейнеролик көрсетіледі. Көрсетілімнің алдында Оқушылар бейнеролик көреді. 10 балл Kundelik.
оқушыларға алдын-ала бағалау критерийі беріледі. kz
Соңында бірге талдап қорытынды шығарылады.

5 минут 2-тапсырма. Тақырып пен мақсатқа сай «Неліктен Мұстафа Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік»
Кемалді «Ататүрік» деп атады?» атты бейнеролик деп атады?
көрсетіледі. Көрсетілімнің алдында оқушыларға алдын-ала Оқушылар бейнеролик көреді. 10 балл Kundelik.kz
бағалау критерийі беріледі. Соңында бірге талдап
қорытынды шығарылады.

Бағалау критерийі:
-мемлекет пен діннің өзара қатынасын дәйекті
мысалдармен дәлелдеу
Дискриптор:
-мемлекет пен діннің өзара
қатынасын дәйекті мысалдармен
Дискриптор:
-мемлекет пен діннің өзара қатынасын
дәлелдейді;
дәйекті мысалдармен дәлелдейді;

Оқушылар кері байланыс жасайды
Сабақтың 3- тапсырма. Тест сұрақтары Оқушылар гугл формада жасалып, Әр
соңы күнделік кз/ке жүктелген тест берілген
1.Түркияның Тәуелсіздік туралы Декларациясы қашан сұрақтарына жауап береді. Жалпы 10 жауап Гугл
қабылданды? сұрақ үшін форма
2.Түркия Республикасының ең алғаш Конститутциясы қашан https://docs.
қабылданды? 1. 1920 жылы қаңтар google.com/f
3.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін, Түркиядағы ұлт-азаттық 2. 1924 жылы 1 балл orms/d/e/1F
6 минут Сабақтың 3- тапсырма. Тест сұрақтары
қозғалыс басында кім тұрды? Әр
1 балл AIpQLSfnrz
соңы 3. М.Кемал
Оқушылар гугл формада жасалып, берілген HmZeGAT7
4.Түркияда1.Түркияның
қай жылы сұлтан билігі
Тәуелсіздік жойылды?
туралы Декларациясы қашан 4. 1922 кз/ке
күнделік ж жүктелген тест жауап 1 балл hUD1gaD13
5.Түркия қай жылы республика деп жарияланды?
қабылданды? 5. 1923 ж
сұрақтарына жауап береді. Жалпы 10 үшін 1 балл
Гугл ulb6ua4_LY
6.Мұстафа2.Түркия Республикасының
Кемал реформасы ең алғаш
бойынша, қайКонститутциясы
жылдары қашан сұрақ 1 форма
балл ojQ54nKcA
6. 1925-1931 ж
халықаралық
қабылданды?
күнтізбе, уақыт өлшемдерін қабылдады? https://docsAie999KA/v
3.Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін, Түркиядағы ұлт- 1.7.1920
Ұлтшылдық
жылы қаңтар 1 балл 1 балл
.google.com iewform?us
67.минут
Кемализмнің
азаттықнегізгі принциптерінің
қозғалыс бірі, ұлттық мақтаныш
басында кім тұрды? 2.8.1924
1920 ж
жылы 1 балл 1 балл
/forms/d/e/p=sf_link
3.9.М.Кемал 1FAIpQLSfnr
сезімін тәрбиелеу
4.Түркиядақайқайэтапқа
жылы жатады?
сұлтан билігі жойылды? Этатизм 1 балл 1 балл
zHmZeGAT7
5.Түркия қай жылы республика деп жарияланды? 4. 1922 ж 1 балл hUD1gaD13
8. Түркияда қай жылы Ұлы Ұлттық жиналыс құрылды?
6.Мұстафа Кемал реформасы бойынша, қай жылдары 10. М.Кемал
5. 1923 ж 1 балл
1 балл
ulb6ua4_LYoKundelik.kz
9. Мемлекеттің қоғамның
халықаралық экономикалық
күнтізбе, , әлеуметтік,
уақыт өлшемдерін мәдени
қабылдады? 6. 1925-1931 ж 1 балл 1 балл
jQ54nKcAAi
e999KA/vie
өміріндегі 7.
және ғылыми негізгі
Кемализмнің басқапринциптерінің
салалардағы бірі,рөлін күшейту
ұлттық 7. Ұлтшылдық 1 балл wform?usp=
мақтаныш сезімін
сипатын көрсететін ұғымды тап. тәрбиелеу қай этапқа жатады? 8. 1920 ж 1 балл sf_link
8. Түркияда қай жылы Ұлы Ұлттық жиналыс құрылды? 9.Дискриптор:
Этатизм 1 балл
10. 1918-1923 жылдардағы
9. Мемлекеттің Анадолыдағы
қоғамның Түрік халқының
экономикалық , әлеуметтік, 1.Тест
10. сұрақтарына нақты жауап бере
М.Кемал 1 балл
азаттық күресін Kundelik.kz
мәденикім басқарды?
өміріндегі және ғылыми басқа салалардағы рөлін алады.
күшейту сипатын көрсететін ұғымды тап.
10. 1918-1923 жылдардағы Анадолыдағы Түрік халқының Дискриптор:
азаттық күресін кім басқарды? 1.Тест сұрақтарына нақты жауап бере
алады.
Гугл формада тест тапсырмасын орындау

Гугл формада, әр оқушының
жеке тест қорытындысын,
диаграмасын көруге болады.
Жалпы тест қорытындысын
Ехселмен көшіріп алуға болады.
Программа оқушылардың
жұмысын автоматты түрде өзі
тексереді.

Ұқсас жұмыстар
Деректер қорын ұйымдастыру
Оқушыларға логикалық есептерді теңдеудің көмегімен шешу алгоритімін үйрету
Интерактивтік тақта”
«Үлгерімі төмен студенттердің сабаққа қызығушылығын арттыру жолдары»
Интерактивті тақта туралы
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ БОЙЫНША АЛУ
Жоғары құрудың үлгерімі мен сабаққа колледж жалпы қатысуын
Логарифм және олардың қасиеттері бойынша есеп шығару
Сынып оқушыларының жетістіктері
Оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды іске асырудың жүйелі ғылыми - әдістемелік жолын анықтау
Пәндер