Оқушылардың барлығы сабаққа қатысуын



Бөлім:
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері
Педагогтің аты-жөні
Алпиева Айжан Тлеужановна
Күні:
04. 12. 2020
Сынып: 8 А
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8. 2. 1. 1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау
Сабақтың мақсаты
1. Барлық оқушылар: тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау;
2. Оқушылардың басым бөлігі: мемлекет пен діннің өзара қатынасын дәйекті мысалдармен дәлелдеу;
3. Кейбір оқушылар: тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін талдай отырып, мемлекет пен діннің өзара қатынасына өзіндік пікір білдіру.
Бағалау критерийі
-тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды;
-мемлекет пен діннің өзара қатынасын дәйекті мысалдармен дәлелдейді;
-тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін талдай алады;
-мемлекет пен діннің өзара қатынасына өзіндік пікір білдіреді.

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
7 минут
Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру.
«Миға шабуыл». Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында, жеңіл еске түсіруге арналған сұрақтар, жауабы нақты цифрмен немесе ия, жоқ деген жауап алынатын сұрақтар.
1. 1917-1924жж Ресей басшысы кім?
2. Әскери коммунизм саясаты қай жылдарда болды?
3. 1918-1920жж қандай соғыс болды ?
4. Жаңа экономикалық саясат қай жылы қабылданды?
-Ой шақыру.
- Оқушылар, бұл тұлғаның түрік тарихындағы рөлі қандай?
-Қандай қасиеттерге ие адам ұлт-зиялы көшбасшысына айналады?
-Мұстафа Кемалды ұлт-зиялы көшбасшысы деп атауға болама ?
-Қазақстан тарихынан өткен, ұлт-зиялы көшбасшыларынан кімдерді білесіңдер?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялап, слайд арқылы оқушыларға негізгі түсінік беру.
Оқушыларды «Зум» платформасы арқылы, 4 топқа бөлу
Назарын сабаққа аудару, оқу мақсатымен танысу.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
1. Владимир Ильич Ленин
2. 1918-1920 ж
3. Азамат соғысы
4. 1921 ж наурыз
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Тыңдайды.
Оқушылар «Зум» платформасы арқылы, мұғалімнің нұсқауы бойынша топқа бөлінеді.
Мадақтау
Дүние жүзі тарихы оқулық 8-9 сынып
1-бөлім
«Зум» платформа-сы
780 0037 0392
Код:2020

Сабақтың ортасы
20 минут
1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс
«Джиксо» әдісі арқылы әр топ берілген мәтінді топтарыңда талқылап оқып, түсінгенің қарсы топқа түсіндіреді.
1-топ. Осман империясының күйреу себептері
2-топ. Түркияның экономикалық саясаты
3-топ. Түркияның Республика болып жариялануы
4-топ. Генерал Мұстафа Кемал Ататүрік жайлы мәлімет.
Мұғалім әр топқа жеке кіріп, оқушыларға тапсырманы дұрыс орындауға нұсқаулық береді. Оқушылардың барлығы сабаққа қатысуын бақылайды.
Оқулықтағы мәтінмен танысып, оқып шығады.
1, 2, 3, 4- әрбір топ өкілдері берілген мәтінді оқиды.
Дискриптор:
1. Оқулықтағы мәтінмен танысады.
2. Топтағы оқушылар өзара пікір алмасып, мәтінді талқылайды.
3. Әр топтағы оқушылар, қарсы топтарға өз мәтінің қорғап, түсіндіре алады.
10 балл

5 минут
2-тапсырма. Тақырып пен мақсатқа сай «Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?» атты бейнеролик көрсетіледі. Көрсетілімнің алдында оқушыларға алдын-ала бағалау критерийі беріледі. Соңында бірге талдап қорытынды шығарылады.
Бағалау критерийі:
-мемлекет пен діннің өзара қатынасын дәйекті мысалдармен дәлелдеу
Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?
Оқушылар бейнеролик көреді.
Дискриптор:
-мемлекет пен діннің өзара қатынасын дәйекті мысалдармен дәлелдейді;
10 балл
Kundelik. kz
5 минут
2-тапсырма. Тақырып пен мақсатқа сай «Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?» атты бейнеролик көрсетіледі. Көрсетілімнің алдында оқушыларға алдын-ала бағалау критерийі беріледі. Соңында бірге талдап қорытынды шығарылады.
Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?
Оқушылар бейнеролик көреді.
Дискриптор:
-мемлекет пен діннің өзара қатынасын дәйекті мысалдармен дәлелдейді;
Оқушылар кері байланыс жасайды
10 балл
Kundelik.
kz

Сабақтың соңы
6 минут
3- тапсырма. Тест сұрақтары
1. Түркияның Тәуелсіздік туралы Декларациясы қашан қабылданды?
2. Түркия Республикасының ең алғаш Конститутциясы қашан қабылданды?
3. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін, Түркиядағы ұлт-азаттық қозғалыс басында кім тұрды?
4. Түркияда қай жылы сұлтан билігі жойылды?
5. Түркия қай жылы республика деп жарияланды?
6. Мұстафа Кемал реформасы бойынша, қай жылдары халықаралық күнтізбе, уақыт өлшемдерін қабылдады?
7. Кемализмнің негізгі принциптерінің бірі, ұлттық мақтаныш сезімін тәрбиелеу қай этапқа жатады?
8. Түркияда қай жылы Ұлы Ұлттық жиналыс құрылды?
9. Мемлекеттің қоғамның экономикалық, әлеуметтік, мәдени өміріндегі және ғылыми басқа салалардағы рөлін күшейту сипатын көрсететін ұғымды тап.
10. 1918-1923 жылдардағы Анадолыдағы Түрік халқының азаттық күресін кім басқарды?
Оқушылар гугл формада жасалып, күнделік кз/ке жүктелген тест сұрақтарына жауап береді. Жалпы 10 сұрақ
1. 1920 жылы қаңтар
2. 1924 жылы
3. М. Кемал
4. 1922 ж
5. 1923 ж
6. 1925-1931 ж
7. Ұлтшылдық
8. 1920 ж
9. Этатизм
10. М. Кемал
Дискриптор:
1. Тест сұрақтарына нақты жауап бере алады.
Әр берілген жауап үшін
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
Гугл форма
https://docs. google. com/forms/d/e//viewform?usp=sf_link
Kundelik. kz
Сабақтың соңы
6 минут
3- тапсырма. Тест сұрақтары
1. Түркияның Тәуелсіздік туралы Декларациясы қашан қабылданды?
2. Түркия Республикасының ең алғаш Конститутциясы қашан қабылданды?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz