ECERS шкаласының құрылымы




Презентация қосу
ECERS шкаласының
құрылымы. Шкаланың
көрсеткіштері мен
индикаторларына сипаттама

Орындаған: БК 4/2 Бауыржанқызы З
Жоспар

1 ECERS шкаласының құрылымы

2 Шкаланың көрсеткіштері

3 Шкаланың индикаторлары
ECERS
ECERS-R шкаласы 2,5 жастан 5 жасқа дейінгі балаларға арналған мектепке

1 дейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдардың білім беру
қызметінің сапасын кешенді бағалау үшін әзірленген.

Жан Пиаже

2 швейцар психологы
Выготской Лев Семенович
кеңес психологы

ECERS-те бағалау негіздері ұсынылған.

3 Шкаланың көрсеткіштерінің объективтілігі өте жоғары
ECERS шкаласының
құрылымы
Шкала А

I- Көрсеткіш II- Көрсеткіш
I- Көрсеткіш

Индикатор 1 Индикатор 1

Индикатор 2
Индикаторлар арқылы
көрсеткіштері
1.Кеңістік және жиһаз (8)

2.Жеке гигиена режимі (6)

3.Ойлау және пайымдау (4)

4.Тәртіп (10)

5.Өзара әрекеттесу (5)

6.Уақыт құрылымы (4)

7.Ата-аналар мен қызметкерлер (6)
ECERS-R-дің 7 шкаласы бар. Ол жалпы алғанда
43 көрсеткішті қамтиды. Әрбір көрсеткіш бойынша
Балл 1-ден 7 баллға дейінгі индикаторлар бойынша
бағаланады.
Индикатор дегеніміз бақыланатын әрекеттердің
немесе объектілердің сипаттамасы

7Ш 43 К 1-7 Б
Ecers-R шкаласының көрсеткіштері
мен кіші шкалалары
Заттық қоршаған орта
1.Алаңның ішкі жағы
2.Күнделікті күтімге, ойынға және оқуға арналған жиhаз
3.Оқу және ойын алаңын құрастырылуы
4.Оқшаулануға арналған орын
5.Балаларға арналған кеңістікті көрнекі безендіру
6.Үлкен моториканы дамытуға арналған ойын алаңы
7.Үлкен моториканы дамытуға арналған құралдар

Балалар күтімі

1. Тамақтану мерзімі
2. Туалетті қолдану
3. Тазалық
4. Қауіпсіздік
Сөйлеу және ойлау

1. Кітаптар мен иллюстрациялар
2.Балалар арасындағы қарым-қатынасты ынталандыру
3. Ойлау дағдыларын дамыту үшін сөйлеуді қолдану
4. Күнделікті сөйлеуді қолдану

Белсенділік түрлері

1. Ұсақ моторика
2. Өнер
3. Музыка/қимыл
4. Текшелер (Кубиктер)
5. Рөлдік ойындар
6. Табиғат / ғылым
7. Математикаға араналған құрал жабдықтар
8. Күнделікті өмірдегі математика
9. Графикалық бейнеленген сандарды түсінуі
10. Алуан түрлі заттарды, құбылыстарды қабылдауға жәрдемдесу
11. Техникалық құралдарды қолдану
Өзара әрекеттесу
1.Балалардың үлкен моторикаларының дамуын қадағалау
2.Балаларды жалпы қарау. Тұлғаға бағытталған оқыту және оқу
3.Қызметкерлер мен балалардың өзара әрекеттесуі
4.Балалардың бір-бірімен өзара әрекеттесуі
5.Тәртіп

Бағдарлама құрылымы
1.Күн тәртібі
2.Еркін ойын
3.Топтық сабақтар
4.Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жағдайлар
Ата-аналар мен қызметкерлер
1.Ата-аналарға арналған жағдайлар
2.Қызметкерлердің жеке қажеттіліктерін қанағаттандыруға
бағытталған жағдайлар
3.Қызметкерлердің кәсіби қажеттіліктерін қанағаттандыру
бағытталған жағдайлар
4.Қызметкерлердің өзара әрекеттесуі және ынтымақтастығы
5.Жұмысты сүйемелдеу және персоналды бағалау
6.Кәсіби өсу мүмкіндіктері
Жеткіліксіз Ең төменгі Жақсы Өте жақсы

1 2 3 4 5 6 7
Назарларыңызға
рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Баланы қарау және күтім жасау шкаласы бойынша мектепке
SASERS шкаласын шкаласының пайдалана отырып құрылымы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ
Теодолит құралы, түрлері,құрлысы
Квалиметрия шкалалары
Геодезиялық құралдардың техникалық сипаттамасы. Теодолит
Электродинамикалық жүйенің аспаптардың құрылысы және ондағы бөлшектердің қызметі
Өлшеу қателігі. Құрал шкаласының қателерін және жүйелік қателерді есепке алу. Қос қателікті бағалау
Көптік салыстыру
Эмпирикалық зерттеу әдістері
Пәндер