Ақпаратты жеткізіп


Slide 1

«Қарым -қатынас»

Slide 2

Қарым-қатынас

ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС -адамдар арасындағы байланыстың орнауы мен дамуы, ортақ іс-әрекет қажеттілігі мен ақпарат алмасуды қамтамасыз ететін күрделі көп жақты процесс.

Сөйлесу

Қабылдау

Түсіну

Бағалау

Мойындау

Ой алмасу

Ақпарат беру

Slide 3

Қарым - қатынастың келесі аспектілері болады:

Мазмұны

Мақсаты

Әдіс құралдары

1. Қарым-қатынастың мазмұны дегеніміз ол адамның ішкі мотивациялық немесе эмоционалдық күйі туралы мәліметтер болу мүмкіндігі.

2. Қарым - қатынастың мақсаты дегеніміз ол - адамда белгілі нәрсеге байланысты белсенділік түрінің пайда болуы.

Қарым-қатынастың әдіс - құралдарына мыналар жатады: тіл, суреттер, сызбалар, бейне таспалар, механикалық, магниттік, лазерлік жазба құралдар.

Slide 4

Қарым-қатынастың жақтары

Коммуникативті

-ақпарат алмасу

-ақпарат беру

-ақпарат тарату

Интерактивті

-ынтымақтастық

-қарысылық

-бұйыру

-тығыз қарым-қатынас

-компромисс

Перцептивті

-идентификация

-эмпатия

-аттракция

-рефлексия

Slide 5

Манипулятивті қарым -қатынас -партнеріне өзінің іштей мақсаттарын жасырын түрде жүзеге асыру үшін жасалынатын қарым-қатынас түрі. Қарым-қатынастың бұл түрі, әсіресе, бизнес, іскерлік қарым-қатынаста әбден орынды болғанымен, достық, жолдастық, сүйіспеншілік саласында орынсыз.

Қарым - қатынастың типтері

Slide 6

Диалогты қарым-қатынас - біріккен таным мен партнер арасындағы өзіндік танымды мақсат еткен бірдей құқықты субъекті өзара әрекет. Диалогты қарым - қатынастың ерекшелігі - эгоцентризмнен, өзіндік ұстанымнан альтруизмге, өзгеге, басқаға бағытталған ұстанымға көшу.

Slide 7

Императивті қарым - қатынас - авторитарлы (әміршіл) форма, партнердің мінез - құлқын, ойын, пікірін бақылау, қатынастағы оны белгі әрекет пен шешімге күштеу мақсатымен жүзеге асырады.

Slide 8

Іскерлік қарым-қатынас - тұлға ерекшелігі, мінезі, жасы, көңіл - күйі ескеріледі, бірақ ең бастысы істің орындалуы.

Slide 9

Рухани - жеке тұлғааралық - бұл достардың, туыстардың қарым-қатынасы. Әр түрлі тақырып қозғалады.

Slide 10

Мұғалім қарым-қатынас стилдері

Авторитарлық стильде оқушы тең дәрежелі емес, педагогикалық әсердің объектісі ретінде қарастырады. Мұғалім шешімді өзі қабылдайды, жағдайды және оқушылардың пікірін ескермей талап қояды.

Демократиялық стиль. Оқушылар қарым- қатынаста тең дәрежелі. Мұғалім шешімді оқушылармен бірлесіп қабылдайды, олардың ойларын, пікірлерін ескереді. Мұғалім тек үлгерімге ғана емес, оқушылардың жеке тұлғалық сапаларына мән береді. Либералды стиль. Мұғалім шешім қабылдаудан бас тартады, барлығын оқушыларға, қызметтестеріне ысырады. Оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру және бақылау жүйесіз жүзеге асады, шешімсіздік, толғаныс байқалады.

Slide 11

Тікелей

Жанама

Тұлғааралық

Вербальды

Вербалды емес

Slide 12

Тікелей

Жанама

Тұлғааралық

Бір адамнан екінші

адамға ақпарат алмасуы

Адамдардың бір - бірінің

индивидуальды ерекшеліктерін

білумен, жаңашырлықтың, түсінушіліктің,

өзара әрекеттесушіліктің

болуымен сипатталады.

Ақпаратты жеткізіп отыратын қосымша

делдалдың қатысуымен ерекшеленеді.

Slide 13

Вербальды қарым - қатынас

сөздің дыбыстық көрінісі

дауыстың ырғақтылығы

Вербальды емес қарым - қатынас

кинесика (жест, мимика, пантомимика)

таксика

проксемика

Slide 14

Жест - адамның

сезімдері мен эмоцияларының

сыртқа қол - аяқтың

қимылдары арқылы көрінуі.

Slide 15

Мимика - адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа бет - әлпетінің қимылы арқылы көрінуі

Slide 16

Пантомимика - адамның сезімдері мен эмоцияларының сыртқа дене қалпының қозғалысынан, позасы мен жүріс - тұрыстарынан көрінуі.

Slide 17

Таксика - қол алысу, шапалақтау, сүю, сипау, итеру құбылыстары.

Slide 18

Проксемика - адамдардың қарым - қатынас кезіндегі кеңістікте орналасуын қарастырады.

Slide 19

Тест: «Сізбен қарым - қатынасқа түсу жағымды ма?»

Нұсқау: Сауалнаманың мазмұнын оқып, “иә” және “жоқ” жауаптары бойынша жауап бересіз.

1. Сіз сөйлегенге қарағанда тыңдағанды жақсы көресіз бе?

2. Сіз кез-келген бейтаныс адаммен сөйлесу үшін ортақ тақырып таба аласыз ба?

3. Сіз әңгімелесушіңізді әрдайым ұқыптылықпен тыңдайсыз

4. Сіз кеңес бергенді жақсы көресіз бе?

5. Егер әңгімелесушіңіздің әңгімесі сізге қызықсыз болса, сіз оны оған көрсетесіз бе?

6. Сізді тыңдамай отырса қапаланасыз ба?

7. Сіздің кез-келген сұрақ бойынша өз жауабыңыз бар ма?

8. Егер әңгімелесу тақырыбы сізге таныс болмаса, оны одан әрі өрбітесіз бе?

9. Сіз назарда болғанды ұнатасыз ба?

10. Жеткілікті білімім бар дейтіндей 3 пәнді атай аласыз ба?

11. Сіз жақсы ораторсыз (сөзшең) ба?

Slide 20

Егер сіз 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 сұрақтарына “иә”, ал 4, 5 сұрақтарға “жоқ” деп жауап берсеңіз, онда әрқайсысын 1 ұпай деп есептейсіз.

1 - ден 3 ұпай - айту қиын, сіз бір сөз айтқыза алмайтын тұйық адамсыз немесе өзгелерді қашуға дейін мәжбүрлейтін шектен тыс қарым -қатынасшылсыз. Сізбен қарым -қатынасқа түсу үнемі жағымды емес, тіпті кейде қиын. Сізге бұл жөнінде ойланған дұрыс.

Slide 21

4-тен 8 ұпай - сіз, мүмкін қарым- қатынасшыл адам болмассыз, бірақ әрдайым - ұқыпты, әрі жақсы әңгімелесушісіз. Сіз зауқыңыз соқпағанда, алаңғасар бола аласыз, бірақ осы сәттерде қоршаған адамның сізге көңіл аударуын талап етесіз.

9-дан 11 ұпай - сіз адамдармен қарым- қатынаста ең жағымды адамның бірісіз. Достарыңызға сізсіз қиын болады. Бұл керемет.


Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық сауаттылық сабағын өткізу әдістемесі
Ақпараттық ұйымдастыру тәсілдері
Бухгалтерлік есептің тұжырымдамалық негізі
Қарым – қатынас психологиясы туралы ақпарат
Екі жақты жазу және бухгалтерлік есеп
Қазіргі мектеп оқушыларының коммуникациялық дағдылары
Науқас және оның туысқандарымен коммуникация негізі
Ақпаратты шығару құрылғысы
Ресми хаттар
Ақпаратты қорғау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz