Қазақ әдебиеті 6-сынып: Аяз би ертегісін талдау - сенім, қарама-қарсы элементтер және сабақ стратегиялары


Slide 1

ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 6-СЫНЫП

Пән мұғалімі:Г. Ш. Ажибекова

Slide 2

ОЙ ҚОЗҒАУ

Бірде шәкірті ұстазынан:

- Адамдарды қалай ажыратсам болады, кімге сенуге болады, ал кімнен сақтану керек? - деп сұрады.

- Алдымен кімнен сақтану керек, соны айтайын, - деді ұстазы.

- Ең момын деген адамнан сақтан! Алдыңда кім басын иіп, сені құшақтап тұрса, саған ерекше ықылас білдірсе - ең алдымен содан сақтан!

- Бұл сонда қалай болғаны, тақсыр? - деп шәкірті таң қалды. - Ашықтап жіберіңізші!

- Себебі, сені бірінші боп сатып кететін сол болады, - деді ұстаз күрсініп.

- Енді кімге сенуге болады? Соны айтыңызшы, - деп сұрады шәкірті.

- Кім сенің алдында өзін қарапайым ұстайды және қандай жағдай болса да тек шындықты айтады, соған сен. Сондай адамдар көмекке бірінші болып келеді! Сосын ұстазы: - Шын мойынсұну, әдетте байқала бермейді, сондықтан оны табу қиын болады. Ал егер тапсаң, ол сені еш уақытта сатып кетпейді, - деді.

Slide 3

ТОПҚА БІРІГЕЙІК

«Конвертегі тапсырма» әдісі

Slide 4

САБАҚТАН НЕ КҮТЕМІН

Түйінді ой;

Қызықты пікір;

Сұраққа толық жауап.

Slide 5

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ

«Галереяға саяхат» әдісі

Slide 6

1

2

5

4

3

6

8

7

Slide 7

ЖАҢА САБАҚ

«Аяз би» ертегісі

Slide 8

« ҚАРАМА-ҚАРСЫ ЭЛЕМЕНТТЕР» СТРАТЕГИЯСЫ

Жағымды

Жағымсыз

Slide 9

АКАДЕМИЯЛЫҚ ДАУ-ДАМАЙ

Өмір деген екі өзен: Мұң - қуаныш, Толқыны: Шындық - Жалған, Күлкі - Намыс. Бір таяздап өмірде, бір тереңдеп, Бір лайланып, өмірде бір тұнамыз. Өмір деген тұрмайды: қап - қарадан. Өмір деген тұрады:ақ - қарадан, Ақ - Қара, екі арасын ашып өтіп, Арымен өз бақытын тапқан Адам!

Ешқашанда ешкімді жамандама. Ең жаман деген адамның да өз жақсылығы болады.

Slide 10

«СӘЙКЕСІН ТАП» СТРАТЕГИЯСЫ

Мақал-мәтелдер

Оқиғалар желісі

1

Ақыл -ердің қорғаны

А

Хан сөзін шеше алмаған уәзірлердің Жаманға баруы

2

Кедейлігіне қарма, кісілігіне қара

Ә

Құстың, шөптің, адамның жаманын табуға ханның жұмсауы

3

Сертке берік бол,

Досыңа серік бол

Б

Ханның Жаманды сағынып іздеуі

4

Түстік жерге өтірік айтсаң,

Кешке ізіңмен барады.

В

Ханның өтірігіне Жаманның жауабы

5

Ескі дос естен кетпес

Г

Жаманның сертке беріктігі

6

Есірген хан елді ермек етер

Д

Меңдінің Жаманды таңдауы

7

Ақылды жетер мұратқа,

Ақылсыз қалар ұятқа.

Ж

Жаманды ханның уәзір етіп алуы

8

Алдыңа келсе атаңның құнын кеш

З

Жаманның хан тағына отыруы

Slide 11

ДҰРЫС ЖАУАП

1 Ж

2 Д

3 Г

4 В

5 Б

6 Ә

7 З

8 А

Slide 12

1-2-3 1 ұпай

4-5-6 2 ұпай

7-8 3 ұпай

Slide 13

ВЕНН ДИАГРАММАСЫ

Slide 14

БАҒАЛАУ

Топ басшының есебі

Топ мүшелері

Галереяға саяхат

Қарама -қарсы элемент

Академиялық дау- дамай

Сәйкесін тап

Венн диаграммасы

Slide 15

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

«Менің ертегіден алған әсерім» атты тақырыпта эссе жазу


Ұқсас жұмыстар
5-сынып: Аяз би ертегісі бойынша қорытынды сабақ
6-сынып Қазақ әдебиеті: Ертегілер және олардың түрлері
Аяз би ертегісінің тәрбиелік-әдістемелік талдауы
6-сынып қазақ әдебиеті: Бердібек Соқпақбаевтың Менің атым Қожа повесі бойынша интеллектуалдық топтық сабақ
Аяз би ертегісінің тәрбиелік мәні мен оқу-әдістемелік тапсырмалары
6-сынып қазақ әдебиеті: Қалқаман Әбдіқадыровтың Қажымұқан повесін сюжеттік және әлеуметтік талдауға арналған сабақ жоспары
Құмырсқаның қанағаты ертегісін талдау: сабақ жоспары мен шығармашылық тапсырмалар
6-сынып қазақ тілі пәні: Түбір және қосымша - сабақ жоспары
Қарама-қарсы мағыналы сөздер: қазақ тілі сабағының жоспары мен жаттығулары
6-сынып қазақ тілі сабақ жоспары: Түбір және қосымша
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz