Табиғат - біздің өміріміздің сәні




Презентация қосу
Оқушыларға эстетикалық
тәрбие
берудегі ұлттық өнердің
Эстетикалық тәрбие дегеніміз – бұл-әсемдік, сұлулық, пәктік
рөлі мүсін және қолөнері
қасиеттер музыка, сурет, кескіндеме,
өнерлері арқылы оқушылардың көркемдік танымын, сезімін
тәрбиелеу.
Бейнелеу өнерінің барлық түрлері графика, живопись, мүсін,
сәндік – қолданбалы өнері, сулет өнері, барлығы эстетикалық
тәрбие негізі.
Эстети
ка л ы қ
болмы тәр б и
ст а ғы е
ө н е рд және
пе н ө е гі сұлу
сімд ік лық
қа б ы л ті дұр
дауды ыс
э стет и
ка л ы қ ж ә н е
ме н т се з ім
т ә р б и а л ға м д ы
ел е й д
және і. Ө не
ө м р
сұлулы ірдегі
оған қ қты жасау,
атысу
т і н , қа қа б і л е
же т с і н -
қа л ы п у ін
тасты
р ад ы
Эстетикалық тәрбие беру жүйесінде ұлттық өнердің орны ерекше:
• Лирикалық, үйелмендік, тұрмыстық, әдет-ғұрыптың, еңбектік және т.б.
әндер мен өлеңдер.
• Музыкалық аспаптар: домбыра, шертер, асатаяқ, шаңқобыз, мүйіз сырнай,
жетіген, үскірік, т.б.
• Қолданбалы қолөнер бұйымдары: ағаш, тері, металл өңдеу өнері.
• Ауыз әдебиеті.
Бейнелеу өнері - кескіндеме, мүсін, графика,
әсемдікті жасау қабілетін дамытады
Бейнелеу өнері сабақтарының да
балалардың эстетикалық көзқарасын
тәрбиелеуде ықпалы мол. Кескіндеме,
мүсін, сызықтық суреттер, сәулет
өнерлері құралдарымен өмір, табиғат
және қоғам әсемдігі өрнектеледі.
Әс
ем
д
ба таб іктің
йқ иға т
ам т. апт
па Ол ыр
зд эс м
үл ық тет ас б
ке ты ик ұл
н ә ң, ал ағ
се қи ық ын
рін ял с е ың
д
ти ың зім бі
гіз р
ед дам нің, і –
і. уы
на
Табиғат үйлесімділігінің, әсемдіктің, мәңгілік жаңарудың, әлемдік
заңдылықтары әртүрлі болу, түстер, жарық сәулелер, көмегі арқылы
балаларды әсемдік талғампаздық, әсерленушілік сезімге
тәрбиелейді.
Үлбіреген түрлі түсті гүл, көк –жасыл орман – тоғай, сылдыраған су, шексіз –
түпсіз көк теңіз, түрлі шөптермен, толқынданған дала, бұлтпен бел алысқан
асқар тау, сұлу ай, жұлдызды түн, міне, осылар секілді жаратылыстың сұлу
көріністері, жанды билеп әкететін ән, күй, сиқырлы сөз, сұлу суреттер әсері
баланың жанында бір сұлулық толқынын оятып тұрғызбай қоймайды.
Табиғат – біздің өміріміздің сәні. Ол
бізді мол шаттыққа кеңелтеді. Кең байтақ
далаға, айнадай жарқыраған су айдынына,
ұлы тауларға қарап, сүйсіне ләззат аламыз.
Табиғат адамның бойына қуат, көңіліне
шабыт, сезіміне ләззат шапағатын
ұялататын сұлулық пен әсемдік әлемі.
Сондықтан да оқушылардың эстетикалық
танымын қалыптастыруда қоршаған
ортаның әсері мол.
Халық шеберлері ою -
өрнек салу тәсілін бел-
гілі – бір ізбен қалып-
тастыруда өз өнерін үз-
діксіз жетілдіру жолы-
мен кейбір ою –өрнек-
тердің композициясы-
на, әшекейлейтін зат-
тардың түріне қарай
табиғи байланысты
бейімдеп түрлендіріп
отырады
Демек ою -өрнектермен әшекейлеп
бейнелеушілік қандай уақытта болмасын
халықтың дәстүр негізінде орындалады. Осы
халық қолөнерінен туған бұйымдарды көрмелер
мен мұражайларға сақтап қана қоймай, оны
күнделікті сабақ барысында кеңінен қолдануы
Бейнелеу өнері –ерте заманда пайда болып,
барлық дәуірде өмір сүрген. Ол бірнеше
түрге бөлінеді: кескіндеме, графика, мүсін,
сәулет өнері және сәндік қолданбалы өнер.
Сурет салуды үйрету әдістемесінде
натюрморт кез –келген ыдыс –аяқтан
немесе басқа да затттардан құралады.
у - қал ды қ қа лд ы р м ау . Ертеде қазақ
Құрақ құра
ас ы нда қы м ба т м а та лар тапшы
дал
қта н, ки ім -к еш е к ті гу шілер қалған
болғанды еге жаратуға
ң қи ы қта р ы н бі р к әд
маталарды м д ар жасаған.
ан әр тү рл і бұ йы
тырысып, олард е келген.
ақ құр ау өн ер і д үн и ег
Сөйтіп, құр
Қорыта келгенде оқушыларға эстетикалық
тәрбие беруде халық дәстүрлерін, ұлттық өнердің
түрлерін көбірек пайдалану қажет.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒЫ РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Жүректен - жүрекке шеңбері
Тіл болмыстың үйі
Бурабай көлі
Жануарлар дүниесін қорғау
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Көктем сәні. 3 сынып
Бөлме гүлдеріне арналған тыңайтқыштар
Психология негіздері
Құстардың қысқы тіршілігі
Жаттығулар жасату арқылы қатысушылардың көңіл - күйлерін көтеру
Пәндер