Гиперактивті балалар




Презентация қосу
ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ ИНСТИТУТЫ
6B01901 – Арнайы педагогика

Тапсырма:
Гиперактивті балалар. Қорқыныштар. «Жеке бастылық» феномені.
Өзін-өзі қорғау сезімінің бұзылуы

Орындаған: Қазбек Н.
Тексерген: Оспанова А.С
Гипербелсенді бала – өте
көп қимылдайтын,
шаршауды білмейтін,
айтқанға көне
бермейтін басқа
балалардан
Мінез-құлқымен
қимылы өзгеше
балалар.
Гипербелсенді балалармен жұмыс жасау, дене күш және жан
күшін көп қажет етеді, бірақ қандай жұмыс болмасын баланың
белсенділігі болу керек емес, керсінше тәртіп, білім ережелерін
меңгеруге көмек көрсету керек. Біз барлық гипербелсенді
балалармен жұмыс жүргізуде, екі нәрсеге сүйенеміз.
1. Олардың «дегенімен» жүруге болмайды, еркін жүретін болсақ
– аласапыранның күшеюіне апарады.
2. Бірақ сол мезгілде баланың қолынан келмейтін нәрселерді
талап етуге болмайды, қарсылыққа апарады.
Ал балаға ең ұнамсыз – ол өз-өзіне жаман тәртіпсіз деген қарым
қатынас.
Гипербелсенді балалармен жұмыс жасаудың 4 бағыты.Артық
қобалжуды түсіру және артық белсенділікті арттыру.
Гипербелсенді балалармен жұмыс
жасаудың 4 бағыты

Олар үшін көзбе-көз
Артық қобалжуды түсіру тактикалық қарым-қатынас
және артық белсенділікті маңызды. Баламен көзбе-көз
арттыру. қарым-қатынасты қамтамас
ету керек

Гипербелсенді балаларды
емдеуге денешынықтыру Назарын жаттықтыру.
жақсы көмектеседі. Дене Гипербелсенді балалардың
шынықтыру баланың мінездері сонымен қатар өзін-
жүйке жүйесін өзі бақылау назарының
тыныштандырады. бұзылуы, олармен қарапайым
ойындарын өткізу керек.
Гипербелсенді балаларға ережелері бар ойындар
көмектеседі. Оларға ойын және ережелерді өзің ойлап
табасың, кейде педагог, бірақ көбінесе бала өзі.
Мысалы: допты жерге соғып оны қағып алып, шапалақ
соғып қайта лақтыру керек т.б ойындар. Ритмнен
жаңылмаған жеңімпаз атанады. Тағы бір ойынның
үлгісі:алаңның бас жағына жүгіріп жетіп 3-5 рет
отырып тұрып қайта жүгіріп келу. Осы ойындардың
ережелері қарапайым бірақ, олар да жиі қиындыққа
соғады. Қандай ойын болмасын соңы жақсы болып
аяқталу қажет. Белгілі бір әрекет жасау арқылы барлық
қиыншылықты жеңе алатындығын балаға сезіндіру
керек.
Назарын жаттықтыру үшін тағы осындай ойындар бар.
Мысалы: «Тек ағаштан жасалған затты тап», «Тек
жасыл заттарды тап». «Күн мен түн», «Не өзгерді»,
«Ұқсастығы, айырмашылығы қандай?»
Балалар далаға шығу үшін
Біз әрқашан гипербелсенді киініп жатыр сол кезде
балаларды тәртіпке педагог: «Балалар айналаға
шақырамыз. Ол өз назарын қараңдаршы барлығы дұрыс
істеп жатқан жұмысын тез па? Ал енді бір-бірлеріңе
басқа нәрсеге ауыстыра қараңдар, бір-бірлеріңе
салады. Осы кезде балаға көмектесіңдер» ол бір
ақыл үйретіп, қатты ұрыс жағынан ұқыптылық, бір
айтудың қажеті жоқ. Ондай жағынан назарын
тәсілдің мұндайда пайдасы жаттықтырады. Қыдырып
жоқ. Біз осындайда әрқашан келгеннен кейін
жанында болуына гипербелсенді балаларды
тырысуымыз керек. біз өзімізге көмекші ретінде
аламыз
Баланы қадағалау. Гипербелсенді балалар ағынмен
жүзіп жүре бергендер. Олардың ойлары ауыспалы.Олар
бір заттан, бір затқа ұшып қонғандар. Бір нәрсеге ұзақ
көңіл қоя бермейді. Егер де, балаңыз бір нәрсеге, затқа
көп ұзақ көңіл бөліп қараса, қызықтырған заты туралы
сұрастырып неге қызықтырғанын ол туралы айтып
берші деп әңгіме жүргізу керек. Бала қызықтырған
заттарын айтып неге көп көңіл бөлгенін нақтылап
айтады. Барлық айтылған кеңестер баланы
гипербелсенділіктен айырмайды, бірақ оның жүріс -
тұрысын қадағалайды.

Ұқсас жұмыстар
Эмоциялық-ерік сферасының бұзылыстары
Эмоциялық сфера
Надропарин кальция - Профилактикалық доза, тері астына
Митогенді факторлар мен өсуді тежеуші сигналдардың клетканың бөлінуіне әсері
Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
МШБ көмек көрсететін мекемелер
БАЛАЛАРДЫ ТАМАҚТАНДЫРУ
Балалардың денсаулық топтары және оларды анықтаудың критерийлері
Балаларға арналған ақуызды сүт өнімдері
Дамуында ауытқушылығы бар балалар категорияларының жіктелуі
Пәндер