Гиперактивті балалар



ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ ИНСТИТУТЫ
6B01901 - Арнайы педагогика
Орындаған: Қазбек Н.
Тексерген: Оспанова А. С
Тапсырма:
Гиперактивті балалар. Қорқыныштар. «Жеке бастылық» феномені. Өзін-өзі қорғау сезімінің бұзылуы

Гипербелсенді бала - өте көп қимылдайтын,
шаршауды білмейтін,
айтқанға көне бермейтін басқа балалардан
Мінез-құлқымен қимылы өзгеше балалар.

Гипербелсенді балалармен жұмыс жасау, дене күш және жан күшін көп қажет етеді, бірақ қандай жұмыс болмасын баланың белсенділігі болу керек емес, керсінше тәртіп, білім ережелерін меңгеруге көмек көрсету керек. Біз барлық гипербелсенді балалармен жұмыс жүргізуде, екі нәрсеге сүйенеміз.
Олардың «дегенімен» жүруге болмайды, еркін жүретін болсақ - аласапыранның күшеюіне апарады.
Бірақ сол мезгілде баланың қолынан келмейтін нәрселерді талап етуге болмайды, қарсылыққа апарады.
Ал балаға ең ұнамсыз - ол өз-өзіне жаман тәртіпсіз деген қарым қатынас.
Гипербелсенді балалармен жұмыс жасаудың 4 бағыты. Артық қобалжуды түсіру және артық белсенділікті арттыру.

Гипербелсенді балалармен жұмыс жасаудың 4 бағыты
Олар үшін көзбе-көз тактикалық қарым-қатынас маңызды. Баламен көзбе-көз қарым-қатынасты қамтамас ету керек
Артық қобалжуды түсіру және артық белсенділікті арттыру.
Назарын жаттықтыру.
Гипербелсенді балалардың мінездері сонымен қатар өзін-өзі бақылау назарының бұзылуы, олармен қарапайым ойындарын өткізу керек.
Гипербелсенді балаларды емдеуге денешынықтыру жақсы көмектеседі. Дене шынықтыру баланың жүйке жүйесін тыныштандырады.

Гипербелсенді балаларға ережелері бар ойындар көмектеседі. Оларға ойын және ережелерді өзің ойлап табасың, кейде педагог, бірақ көбінесе бала өзі. Мысалы: допты жерге соғып оны қағып алып, шапалақ соғып қайта лақтыру керек т. б ойындар. Ритмнен жаңылмаған жеңімпаз атанады. Тағы бір ойынның үлгісі:алаңның бас жағына жүгіріп жетіп 3-5 рет отырып тұрып қайта жүгіріп келу. Осы ойындардың ережелері қарапайым бірақ, олар да жиі қиындыққа соғады. Қандай ойын болмасын соңы жақсы болып аяқталу қажет. Белгілі бір әрекет жасау арқылы барлық қиыншылықты жеңе алатындығын балаға сезіндіру керек.
Назарын жаттықтыру үшін тағы осындай ойындар бар. Мысалы: «Тек ағаштан жасалған затты тап», «Тек жасыл заттарды тап». «Күн мен түн», «Не өзгерді», «Ұқсастығы, айырмашылығы қандай?»

Біз әрқашан гипербелсенді балаларды тәртіпке шақырамыз. Ол өз назарын істеп жатқан жұмысын тез басқа нәрсеге ауыстыра салады. Осы кезде балаға ақыл үйретіп, қатты ұрыс айтудың қажеті жоқ. Ондай тәсілдің мұндайда пайдасы жоқ. Біз осындайда әрқашан жанында болуына тырысуымыз керек.
Балалар далаға шығу үшін киініп жатыр сол кезде педагог: «Балалар айналаға қараңдаршы барлығы дұрыс па? Ал енді бір-бірлеріңе қараңдар, бір-бірлеріңе көмектесіңдер» ол бір жағынан ұқыптылық, бір жағынан назарын жаттықтырады. Қыдырып келгеннен кейін гипербелсенді балаларды біз өзімізге көмекші ретінде аламыз

Баланы қадағалау. Гипербелсенді балалар ағынмен жүзіп жүре бергендер. Олардың ойлары ауыспалы. Олар бір заттан, бір затқа ұшып қонғандар. Бір нәрсеге ұзақ көңіл қоя бермейді. Егер де, балаңыз бір нәрсеге, затқа көп ұзақ көңіл бөліп қараса, қызықтырған заты туралы сұрастырып неге қызықтырғанын ол туралы айтып берші деп әңгіме жүргізу керек. Бала қызықтырған заттарын айтып неге көп көңіл бөлгенін нақтылап айтады. Барлық айтылған кеңестер баланы гипербелсенділіктен айырмайды, бірақ оның жүріс -тұрысын қадағалайды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz