Жомарттық пен сараңдық




Презентация қосу
Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы
Киев орта мектебі

Капарова Зинагуль Сериковна
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
5сынып
Қазақ әдебиеті
2-бөлім:Тәрбиенің қайнар бұлағы
Сабақтың тақырыбы :
Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» әңгімесі. Жомарттық пен сараңдық

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:
5.А1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра
суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.
Сабақтың мақсатты
5.А1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра
суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.
Бағалау критерийі
.Шығарма мазмұнын түсінеді, тұжырым жасайды.
.Жомарттық пен сараңдық сөзінің мағынасын
ашады.
.Әдеби шығармадағы Атымтай Жомарттың екі
пікірін салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы
суреттеулерді, жомарттық пен сараңдықты мәтіннен
табады.
.Кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып
бағалайды.
Ыбырай Алтынсарин
“Атымтай жомарт ”әңгімесіне
байланысты бейнежазба көрсетілді.
https://youtu.be/HhzVeyJfIvc
Cөз
1-Тапсырма. «Ойлан, зерделе» әдісі Жомарттық және сараңдық сөзінің мағынасын анықтап, осы сөздер қатысқан мақал-мәтел тауып, кестені толтырыңыз.
Мағынасы Мақал-мәтел

Жомарттық

Сараңдық

Бағалау критерийі:
Жомарттық пен сараңдық сөзінің мағынасын ашады.
Дескриптор:
1 «Жомарттық» сөзінің мағынасын ашады.
2. «Сараңдық» сөзінің мағынасын ашады.
3. Мақал-мәтелді тауып жазады.
4. Кестені толтырады
ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР

Cөз Мағынасы Мақал-мәтел

Жомарттық Мырза,қолы ашық Шын жомарт
жоқтығын білдірмес
Сараңдық Ешнәрсе бермейтін Сараңның өз
қытымыр,дүниеқор малы,өзіне бұйырмас
2-тапсырма.Әдеби шығармадағы Атымтай жомарттың
айтқан пікірлерін оқи отырып,өзіндік жеке пікірлерге
дәлел келтіре отырып,тұжырым жасаңыздар.
Жетекші сұрақтар:
-Әңгіме оқырманға қандай үлгі-
өнеге көрсетеді?
- Жомарты ққа қарама-қарсы
қасиеті қай кейіпкердің сөзінен
байқадыңыз?
-Егер сен бай болсаң, не істер
едің?
Дескриптор
1.Атымтай Жомарт пікіріне өз
пікірін білдіреді
2.Себебін түсіндіреді
3.Дәлел келтіреді
Оқушылардың берген жауаптары
1.Жауап 2.Жауап 3.Жауап
Себебі, кімде кім бай Атымтай жомарттың Егерде мен бай
бола тұра,байлығын бай бола тұра, жаман болсам
өз игілігіне киімдерін киіп,шөп Қайырымды
пайдаланса, онда тасып,отын кесіп жандарға қоғамдық
адам бойына жұмыс атқарғанына қорын ашар едім.Аз
сараңдық пен өзінің жақын қамтылған
тәкаппарлық ұялай туысы:Басыңызды отбасыларына қол
бастайды.Өзінен кемшілікке үшін берер едім.
кейінгі өсіп келе салып,жете алмаған
жатқан ұрпақ одан жарлыша отын
өнеге ала алмайды. кесіп,шөп
тасығаңыздың себебі
не?деп сұрақ қояды.
Кері байланыс
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі
-Бүгінгі сабақта мен ... түсіндім, ... білдім, ... көзімді жеткіздім.
-Мен өзімді ... мақтар едім.
-Маған ерекше ұнағаны ...
- Сабақтан соң маған ... келді.
- Бүгін маған .. ... ... сәті түсті.
- Қызықты болғаны ....
- ..... қиындық тудырды.
- Менің түсінгенім ...
-Енді мен .... аламын.
Кері байланыс
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі
-Бүгінгі сабақта мен тақырыпты түсіндім.
-Мен өзімді бүгінгі сабақта мақтар едім.
Өйткені жақсы деңгейде қатыстым
-Маған ерекше ұнағаны суреттермен жұмыс
- Сабақтан соң маған жақсы ойлар
келді.
- Бүгін маған тапсырмалар
сәті түсті
- Менің түсінгенім
Тәкаппар болмау керек.
Ол қасиетпен көпке бармайсың.

Ұқсас жұмыстар
Атымтай Жомарт әңгімесі
Ахмет Йүгінеки
Төбет собака
Конфуцийдің өмірі
Ы. Алтынсарин Шараит ул ислам ІІІ-бап Адамдарға тиісті, тиіссіз мінездер турасында
Өзінің толыққанды азамат болуына, өзіне сенімді әрекеттеріне жауапкершілікпен қарауға дағдыландру
Сүйіспеншілік энергиясы
Жеке тұлғаны адамгершілікке тәрбиелеу
Түркі дәуірінің ойшылдары
Моральдық нормалардың ерекшеліктері
Пәндер