Отбасы Тілдік топ


Slide 1 Slide 2 Slide 3

Оқыту мақсаттары:

-қазіргі кездегі ассимиляция мен саны аз этностардың жойылып кету себептерін анықтау;

- жаһандану жағдайындағы этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтаудың маңыздылы ғын негіздеу

Сабақ мақсаты: - әлем картасын пайдалана отырып әртүрлі тарихи кезеңдердегі этникалық процестерді түсіндіру

Slide 4

бұл әртүрлі нәсілдер мен этникалық топтардың өкілдерін араластыру және қоныс аударудың ұзақ тарихи кезеңінің нәтижесі.

Slide 5

Этнос

(грек. ethnos) - тіл, аумақ, экономика, мәдениет және ұлттық өзін-өзі тануды біріктіретін тарихи қалыптасқан тұрақты қоғамдастық.

Slide 6

Географиялық

Антропологиялық

Лингвистикалық

Тұрмыстық-мәдени типтік

Тарихи-этнографиялық аймақтық

Классификациялаудың негізгі түрлері

Slide 7

АВСТРАЛИИ және ОКЕАНИЯ халқы

(30 млн. ) :

Австралия мен Тасмания;

Меланезия;

Микронезия;

Полинезия.

1. Географиялық классификация

АФРИКА халықтары

(960 млн. ) :

Солт. Африка;

Батыс Африка;

Шығыс Африка;

Орталық Африка;

Оңтүс. Африка

АМЕРИКА халықтары

(800 млн. ) :

Солт. Америка

Орталық және Оңтүс. Америка

Slide 8

Антропология - адамның эволюциясы және нәсіл қалыптастыруы мен физикалық құрылымындағы өзгерістер туралы ғылым

Нәсілдер - ортақ тегіне және тұрғын үйдің белгілі бір бөлігіне байланысты ортақ мұрагерлік физикалық ерекшеліктерімен ерекшеленетін адамзаттың биологиялық бөлімдері

Өтпелі және аралас нәсілдері

Малагасиялық

Полинезиялық

Эфиопиялық

Оралдық

Оңтүстік Сібір

Америка метистері және т. б.

2. Антропологиялық классификация

Slide 9

Европеоидтық

Ірі нәсілдер

Негроидтық

Монголоидтық

Австралоидтық

Slide 10

3. Лингвистикалық классификация

Халықтар белгілі бір тілдік отбасына тиесілі болып жіктеледі. Тілдік отбасыларды іріктеудің басты ерекшелігі - тілдердің ұқсастығы

Отбасы

Тілдік топ

Индоевропейская

Славянская (русские, украинцы, белорусы), Германская (немцы, евреи (идиш) ), Иранская (осетины), Армянская (армяне)

Алтайская

Тюркская (казахи, татары, башкиры, чуваши, карачаевцы и балкарцы, хакасы, тувинцы, якуты)

Монгольская (буряты и калмыки)

Тунгусо-манчжурская (эвенки)

Северокавказская

Абхазо-адыгейская (адыгейцы, кабардинцы, черкесы)

Дагестанская (чеченцы и ингуши)

Уральская

Финно-угорская (марийцы, мордва, удмурты, карелы, коми, ханты и манси, ненцы)

Slide 11

Тұрмыстық-мәдени типтер - бұл әртүрлі халықтардың тарихи қалыптасуы, әлеуметтік-экономикалық дамуға жақын және табиғи ортадағы ұқсас шарттарда өмір сүретін экономика мен мәдениет кешені.

4. Тұрмыстық-мәдени классификация

ЭПОХА

ЭТАПЫ

хкт

способ производства

Первичная

(догосудар-

ственная)

Присваи-

вающий

Бродячая охота и собирательство тропиков

Специализированная охота и собирательство тропиков

Охота, рыболовство, собирательство тропиков

Пешая таежная охота

Арктическая охота на морского зверя

Прибрежное рыболовство и собирательство

Оленная охота

Охота, рыболовство, собирательство с зачатками земледелия и животноводства

Архаический,

первобьггно-

присваивающий

Производя-

щий ранний

Комплексное хозяйство ранних земледельцев субтропиков

Земледелие и животноводство умеренного пояса

Оленеводство тайги и тундры

Ручное земледелие тропиков

Пастушеское скотоводство и земледелие

Первобьггно-

производящий

Произво-

дящий экстен-

сивный

Пастушеское скотоводство и земледелие

Кочевое и полукочевое скотоводство

Традиционное земледелие и животноводство предгосударственных обществ Африки

Земледелие и животноводство лесной и лесостепной зоны Европы

Патриархально-пастушеский

Номадный

Африканский

Варварский

Вторичная

Произво-

дящий интенсивный

Плужное и ручное земледелие древних цивилизаций субтропиков и тропиков Северной Африки, Западной, Южной, Юго-Восточной и Восточной Азии, Центральной и Южной Америки Плужное и ручное земледелие Древней Греции и Древнего Рима

Плужное земледелие средней полосы

Средневековое ручное и плужное земледелие в государствах Азии и Африки

Средневековый ремесленно-торговый городской

Азиатский

Феодальный

Slide 12

Тарихи-этнографиялық (этномәдени) өңірлер - бұл бір аумақтағы түрлі халықтардың ұзақ уақыт тұруына, өзара ықпалға, тарихи тағдырлар қауымына, белгілі бір мәдени қауымдастыққа негізделген аймақтар.

5. Әлем халықтарын тарихи-этнографиялық аймақтарына қарай классификациялау

Slide 13

Этностың даму деңгейлері

Slide 14

Елдерді классификациялау (ұлттық құрам ерекшеліктері бойынша)

Slide 15

Әлемнің ең саны көп халықтары (2004 ж. )

Халық

Численность,

млн чел.

Страна проживания

Удельный вес в населении страны, %

Китайцы (ханьцы)

1125, 0

Китай

97, 2

Хиндустанцы

244, 0

Индия

99, 6

Американцы

194, 2

США

99, 4

Бенгальцы

189, 7

Бангладеш,

Индия

57, 7

42, 2

Бразильцы

149, 4

Бразилия

93, 0

Русские

147, 2

Россия

81, 5

Японцы

125, 6

Япония

98, 5

Пенджабцы

100, 0

Пакистан,

Индия

75, 0

24, 0

Бихарцы

97, 6

Индия

94, 8

Мексиканцы

91, 1

Мексика

85, 7

Яванцы

89, 6

Индонезия

99, 3

Немцы

86, 0

Германия

86, 7

Телугу

74, 5

Индия

99, 9

Корейцы

70, 2

Республика Корея, КНДР

62, 7

32, 1

Итальянцы

66, 5

Италия

81, 7

Маратхи

66, 5

Индия

99, 9

Тамилы

64, 1

Индия,

Шри Ланка

95, 2

4, 7

Вьетнамцы (кинь)

62, 2

Вьетнам

98, 1

Египтяне (арабы Египта)

54, 6

Египет

99, 3

Slide 16 Slide 17

Этникалық құрам

Slide 18 Slide 19

Дифференциация - әртүрлі этникалық топтардың бөлінуі, қарсыласу процесі, өзін-өзі дамытуға ұмтылу, ұлттық тәуелсіздік, ұлттық мәдениетті дамытудағы әртүрлі жоспарлар

Интеграция - бұл қоғамдық өмір салалары арқылы түрлі этникалық топтарды біртіндеп біріктіру үдерісі

Себептері:

Елдердің экономикалық және саяси өзара байланысы

Мемлекеттердің оқшаулануына байланысты өмір сүруінің мүмкін еместігі

Экономикадағы іргелі өзгерістермен байланысты

Қазіргі әлемде ұлттық қатынастарды дамытудағы үрдістер

Slide 20

Топтық жұмыс. тапсырма №1

1 топ тапсырмасы:

Еуропа, Азия, Африка, Солтүстік және Оңтүстік Америкада, Австралияда ең кең тараған тілдік отбасылардың «Тілдік отбасылардың таралуы» картасын қарастырыңыз?

Зияткерлік картаны жасаңыз және оқшауланған тілдердің таратылатын жерлерін көрсетіңіз.

2 топ тапсырмасы:

• Өтпелі және аралас нәсілдің ерекшеліктері қандай?

• Олар қалай тілге байланысты жіктеледі? (буклет құрастыру) .

3 топ тапсырмасы:


Ұқсас жұмыстар
Топқа біріктіру
Әлем халықтарының этнологиясы пәні
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУ НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕР
Мүмкіншілігі шектелген балаларды оқыту және тәрбиелеу жүйесі жалпы білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі
Білімнің қызметтері әлеуметтік
Тү йіндеме
Түйіндеме
Ата аналар жиналыстары
Тілдік таңба
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz