Оқыту әдістерінің тобы



Сабақта қолданылатын көрнекілік әдісі.

Әдіс деген сөз гректің “metodos” деген сөзінен шыққан. Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа, шындыққа, мақсатқа жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді.
Әдіс
Мақсатқа қол жеткізетін жол, тәсіл, белгі жолмен тәртіпке салынған іс-әрекет
Оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі мен қарым-қатынасының тәсіл амалдары

. Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды бөлігі болып табылады. Себебі, оқыту процесі оның мақсаты, мазмұны, әдістері және ұйымдастыру формаларының біртұтастығы болып табылады.
Оқыту құралдары - білім алудың, іскерліктерді қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген материалдық заттар, құралдар, құрылғылар.

Оқыту әдістері
оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында
мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі
мен қарым-қатынасының тәсіл-амалдары - деген пікір айтылады
оқытушы мен оқушылардың жұмыс істеу әдісі,
оның арқасында білім, іскерлік, дағды қалыптасып,
оқушылардың дүние танымдылығы мен қабілеттілігі артады.
мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын әрекеті
мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің
барысында білім алу жолдары.
мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің негізінде
білім, тәрбие және таным процесін жетілдіру.



Оқыту әдістерінің тобы
Сөздік
Көрнекілік
Репродуктивті
Индуктивті және дедуктивті
Практикалық
Проблемалық-ізденістік
Проблемалық-ізденістік
Оқу танымдық іс әрекеттерді
ынталандыру

Сөздік
Дәріс
әңгіме
сұхбат
түсіндіру
кітаппен жұмыс
пікірталас

Көрнекілік
Иллюстрация
демонстрация

Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері
Оқу пікірсайыстары
дидактикалық және іскерлік ойындар
тренингтер,
жеке (топтық) жобалау,
, зертханалық жұмыс

Оқу кітаптар
Көрнекілік
Техникалық
Оқыту құралдары




Оқыту әдістері педагогика саласында күрделі мәселелердің бірі. Соған орай бүгінгі таңда оқыту әдістерінің анықтамасы және оларды топтастыру мәселесінде ортақ пікір қалыптаспаған. Ғылыми педагогикалық әдебиеттерде топтастырудың жиырмадан астам түрі бар:
Оқушылардың таным белсенділігіне қарай;
Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай;
Әдістің логикалық және психологиялық сипатына қарай;
Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне қарай;

Оқушылардың таным белсенділігіне қарай (М. Н. Скаткин, И. Я. Лернер бойынша) :
проблемалық баяндау
әдісі;
эвристикалық әдіс.
түсіндірмелі
хабарлау әдісі;
- репродуктивтік әдіс;

Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай (Ю. К. Бабанский) :

. Әдістің логикалық және психологиялық
сипатына қарай:
- ауызша баяндау әдісі;
- есеп шығару әдісі;
- өнер құралдарын пайдалану әдісі.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz