Оқыту әдістерінің тобы




Презентация қосу
Сабақта қолданылатын
көрнекілік әдісі.
Әдіс деген сөз гректің “metodos” деген сөзінен шыққан.
Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа, шындыққа, мақсатқа
жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді.

Әдіс

Мақсатқа қол жеткізетін жол,тәсіл, Оқушыларға білім беру және оларды
белгі жолмен тәртіпке салынған іс- дамыту мақсатында мұғалім мен
әрекет оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі
мен қарым-қатынасының тәсіл амалдары
⚫. Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды бөлігі
болып табылады. Себебі, оқыту процесі оның
мақсаты, мазмұны, әдістері және ұйымдастыру
формаларының біртұтастығы болып табылады.

⚫Оқыту құралдары – білім алудың, іскерліктерді
қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің
тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген
материалдық заттар, құралдар, құрылғылар.
оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында
мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі
мен қарым-қатынасының тәсіл-амалдары – деген пікір
айтылады

оқытушы мен оқушылардың жұмыс істеу әдісі,
оның арқасында білім, іскерлік, дағды қалыптасып,
Оқытудүние танымдылығы мен қабілеттілігі артады.
оқушылардың
әдістері
мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын әрекеті

мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің
барысында білім алу жолдары.

мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің негізінде
білім, тәрбие және таным процесін жетілдіру.
Оқыту әдістерінің тобы

Репродуктивті
Сөздік

Индуктивті және
Көрнекілік дедуктивті

Проблемалық-ізденістік Проблемалық-ізденістік

Оқу танымдық іс
Практикалық әрекеттерді
ынталандыру
Сөздік

Дәріс

әңгіме

сұхбат

түсіндіру

пікірталас

кітаппен жұмыс
Көрнекілік

демонстрация
Иллюстрация
Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері

Оқу пікірсайыстары

дидактикалық және іскерлік ойындар

тренингтер,

жеке (топтық) жобалау,

, зертханалық жұмыс
Оқыту құралдары

Оқу кітаптар

Көрнекілік

Техникалық
оқулықтар,
оқулықтар,

Есептер
Есептер Оқу
Оқукітаптары
кітаптары анықтамалар
анықтамалар
жинағы
жинағы

Сөздіктер
Сөздіктер
кестелер,
кестелер,
сызбалар
сызбалар

тарихи,
тарихи,
Эконо-лық-
Эконо-лық-
чертеждер,
чертеждер, Көрнекі
Көрнекі географиялық
географиялық
суреттер,
суреттер, құралдар
құралдар карталар
карталарт.б.
т.б.

фотосуреттер,
фотосуреттер,
альбомдар,
альбомдар,
үнтаспа,
үнтаспа,

Техникалық
Техникалық
компьютер
компьютер құралдар
құралдар телеарна,
телеарна,

бейнетаспа,,
бейнетаспа,,
⚫Оқыту әдістері педагогика саласында
күрделі мәселелердің бірі. Соған орай
бүгінгі таңда оқыту әдістерінің анықтамасы
және оларды топтастыру мәселесінде
ортақ пікір қалыптаспаған. Ғылыми
педагогикалық әдебиеттерде
топтастырудың жиырмадан астам түрі бар:
⚫Оқушылардың таным белсенділігіне
қарай;
⚫ Тұтас педагогикалық әрекеттердің
тәсілдеріне қарай;
⚫Әдістің логикалық және
психологиялық сипатына қарай;
⚫Ең көп таралғаны - білім беру
көздеріне қарай;
Оқушылардың таным белсенділігіне қарай
(М.Н.Скаткин, И.Я.Лернер бойынша):

- проблемалық
түсіндірмелі баяндау
хабарлау әдісі; әдісі;

- репродуктивтік эвристикалық
әдіс; әдіс.
Тұтас педагогикалық әрекеттердің
тәсілдеріне қарай (Ю.К.Бабанский):
оқу-
танымды
- оқуға
қ
- ынталан
әрекетте
дыру;
рді
ұйымдас
тыру;

оқытудағ
ы
бақылау
және
өзін-өзі
бақылау
әдістері.
. Әдістің логикалық және психологиялық
сипатына қарай:

- ауызша баяндау әдісі;

- есеп шығару әдісі;

- өнер құралдарын пайдалану
әдісі.
Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне сәйкес
(И.Т.Огородников, С.И.Перовский, Е.Я.Голант):

сөздік немесе
ауызша
баяндау әдісі;

көрнекілік
әдістер;

тәжірибелік
әдістер

Ұқсас жұмыстар
Оқу әдістері жәні құралжабдықтары
Арнайы білім берудегі оқыту әдістері
Биологияны оқыту әдістері
Оқыту әдістері ( СӨЖ )
ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ
Оқыту әдістері мен құралжабдықтары
Оқыту әдістері мен құралдары
Қазіргі білім беру жүйесіндегі тәрбие мәселелері
Оқыту формалары,әдістері,құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде
Педагогикалық технология
Пәндер