Сабақтағы көрнекілік әдісі мен оқыту әдістерінің классификациясы


Slide 1

Сабақта қолданылатын көрнекілік әдісі.

Slide 2

Әдіс деген сөз гректің “metodos” деген сөзінен шыққан. Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа, шындыққа, мақсатқа жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді.

Әдіс

Мақсатқа қол жеткізетін жол, тәсіл, белгі жолмен тәртіпке салынған іс-әрекет

Оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі мен қарым-қатынасының тәсіл амалдары

Slide 3

. Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды бөлігі болып табылады. Себебі, оқыту процесі оның мақсаты, мазмұны, әдістері және ұйымдастыру формаларының біртұтастығы болып табылады.

Оқыту құралдары - білім алудың, іскерліктерді қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген материалдық заттар, құралдар, құрылғылар.

Slide 4

Оқыту әдістері

оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында

мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі

мен қарым-қатынасының тәсіл-амалдары - деген пікір айтылады

оқытушы мен оқушылардың жұмыс істеу әдісі,

оның арқасында білім, іскерлік, дағды қалыптасып,

оқушылардың дүние танымдылығы мен қабілеттілігі артады.

мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын әрекеті

мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің

барысында білім алу жолдары.

мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің негізінде

білім, тәрбие және таным процесін жетілдіру.

Slide 5 Slide 6 Slide 7

Оқыту әдістерінің тобы

Сөздік

Көрнекілік

Репродуктивті

Индуктивті және дедуктивті

Практикалық

Проблемалық-ізденістік

Проблемалық-ізденістік

Оқу танымдық іс әрекеттерді

ынталандыру

Slide 8

Сөздік

Дәріс

әңгіме

сұхбат

түсіндіру

кітаппен жұмыс

пікірталас

Slide 9

Көрнекілік

Иллюстрация

демонстрация

Slide 10

Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері

Оқу пікірсайыстары

дидактикалық және іскерлік ойындар

тренингтер,

жеке (топтық) жобалау,

, зертханалық жұмыс

Slide 11

Оқу кітаптар

Көрнекілік

Техникалық

Оқыту құралдары

Slide 12 Slide 13 Slide 14 Slide 15

Оқыту әдістері педагогика саласында күрделі мәселелердің бірі. Соған орай бүгінгі таңда оқыту әдістерінің анықтамасы және оларды топтастыру мәселесінде ортақ пікір қалыптаспаған. Ғылыми педагогикалық әдебиеттерде топтастырудың жиырмадан астам түрі бар:

Оқушылардың таным белсенділігіне қарай;

Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай;

Әдістің логикалық және психологиялық сипатына қарай;

Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне қарай;

Slide 16

Оқушылардың таным белсенділігіне қарай (М. Н. Скаткин, И. Я. Лернер бойынша) :

проблемалық баяндау

әдісі;

эвристикалық әдіс.

түсіндірмелі

хабарлау әдісі;

- репродуктивтік әдіс;

Slide 17

Тұтас педагогикалық әрекеттердің тәсілдеріне қарай (Ю. К. Бабанский) :

Slide 18

. Әдістің логикалық және психологиялық

сипатына қарай:

- ауызша баяндау әдісі;

- есеп шығару әдісі;

- өнер құралдарын пайдалану әдісі.

Slide 19
Ұқсас жұмыстар
Сөздік, көрнекілік және практикалық оқыту әдістерінің классификациясы мен қолдану шарттары
Сабақтағы белсенді оқыту әдістерінің түрлері мен қолданылуы
Дидактика: мақсаты, міндеттері, пәні және оқыту әдістерінің классификациясы
Оқыту әдістерінің ұғымы, элементтері және классификациясы
Оқыту әдістерінің дидактикалық негіздері мен қолдану талаптары
Оқыту әдістерінің тарихи-методологиялық дамуы мен жіктелуі
Арнайы білім беру жүйесіндегі тәрбиелеуді ұйымдастыру түрлері мен әдістерінің классификациясы
Оқыту әдістерінің жіктелуі мен сипаттамасы
Менеджмент әдістерінің түсінігі, классификациясы және негізгі түрлері
Мұғалімдерге арналған сабақтағы интерактивтік оқыту әдістері мен жаттығулары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz