Рахат акционерлік қоғам




Презентация қосу
“Рахат” акционерлік қоғам
Дайындаған: Исламғалиева А.И
Тексерген:
Жоспары

«ЛОТТЕ РАХАТ» брендті туралы
«ЛОТТЕ РАХАТ» бренд тарихы
Басқарма мүшелері
Компанияның мақсат мұраты
«ЛОТТЕ РАХАТ» брендтін танымал
шетелдік брендтермен салыстыру
Қорытынды
«ЛОТТЕ
РАХАТ»
брендті
LOTTE Рахат АҚ (1992 жылдың аяғына дейін
туралы – Алматы кондитер фабрикасы)
Қазақстандағы ең ірі кондитерлік
кәсіпорындардың бірі болып табылады .
«ЛОТТЕ Рахат» АҚ-ында 4500-ге жуық адам
еңбек етеді. Өндірістік қуат Алматы және
Шымкент қалаларындағы екі өндіріс орнында
шоғырланған. 2015 жылдан бері LOTTE Рахат
АҚ акцияларының 92,44%-ы Оңтүстік Кореяның
LOTTE Confectionery трансұлттық
компаниясына тиесілі. Өндірістің жан-жақтылық
сипаты, ауқымдылығы және какао дәндерін
қайта өңдейтін жеке желінің болуы, отандық
өндірушілермен салыстырғанда, кәсіпорында
кондитерлік өнімдердің алуан түрін шығаруға
мүмкіндік береді. Бүгінгі таңда «ЛОТТЕ Рахат»
АҚ-ының өнім қоржыны 14 топқа бөлінетін, 400-
ден аса атауға ие, алуан түрлі кондитерлік
өнімдермен толыққан.
1. «ЛОТТЕ РАХАТ» бренд тарихы
Ол 1942 жылы Алматы спирт зауытының және
Мәскеудегі « Бабаев атындағы » және « Рот
фронты » кондитер фабрикаларының цехтары
негізінде құрылған. Мұнда шоколад өнімдері,
карамель , печенье , вафли , шығыс тәттілері,
зефир , мармелад және басқа да өнімдер
шығарылады. 1965 жылы фабрикада негізгі
өндірістің бірқатар цехтарын қайта құру және
кеңейту басталды, 1967 жылы печенье цехы, 1980
жылы какао бұршақтарын өңдеу цехы іске
қосылды және шоколад өнімдерін өндіру
(жобалық қуаттылығы жылына 12,7 мың тонна
өнім). 1982 жылы еңбекті механикаландыру
деңгейі 64,8%, оның ішінде негізгі өндірістік
Көшіріліп әкелінген жабдықтар негізінде балалар үйлерін, цехтарда 71,5%, қосалқы қызмет көрсету
госпитальдар, майданды қамтамасыз ету үшін Алматыда салаларында 47,9% құрады.
кондитер өнімдерін өндірудің басталуы.
КСРО ыдырағанға дейін фабрика Қазақ КСР
Тамақ өнеркәсібі министрлігінің
«Кондитерпром» мемлекеттік бірлестігінің
құрамында болды. 1992 жылы жекешелендіру
нәтижесінде мемлекеттен жеке меншікке өтіп,
акционерлік қоғамға айналды. Қазіргі уақытта
фабриканың ассортименті 10 түрлі топқа
жататын 250-ден астам түрлі кондитерлік
өнімдерді құрайды. LOTTE Рахат кондитерлік
фабрикасының өнімдері қазіргі уақытта Ресей,
Германия, Моңғолия, Өзбекстан, Тәжікстан,
Қытай және Ауғанстан елдеріне
экспортталады.
2018 жылдың ақпан айында «Рахат» АҚ
Мәскеуде өткен ProdExpo-2018 көрмесіне
қатысты. Барлық ұсынылған өнім атаулары
алтын медальдар мен дипломдарға ие болды.
2020 жылдың маусым айында
коронавирустың таралуына
байланысты «Рахат» кондитерлік
фабрикасының қызметін тоқтату
туралы шешім қабылданды.
2022 жылдың сәуір айында әртүрлі
өндірушілерден қант тапшылығы
туралы қауесет тарады. Рахаттың
операциялық директоры Валерий
Кинзерскийдің айтуынша,
проблемалар бар, бірақ олар
өндірісті тоқтатуды жоспарлап
отырған жоқ деп сол уақытта өз
жауабын берген болатын.
Басқарма мүшелері

Федорец Константин Викторович – Төрағасы;
Пак Гюн Ёль (PARK GYUN YOUL) – Басқарма төрағасының орынбасары;
Им Вон Хёк (YIM WONHYEOK);
Нургазиев Марат Маратович;
Дивазова Дайана Андреевна;
Шумкин Кирилл Витальевич;
Оразбаева Жанна Болысбековна.
«Рахат» АҚ өнімдерін Қазақстандағы басқа кондитерлік
өнім өндірушілердің өнімдерінен ажырататын бірегей
ерекшелік – мұнда әр алуан шоколад өнімдерін шығаруға
басымдықтың берілуі.
Кәсіпорында бірыңғай жауапкершілікке және сапаны
кешенді бақылау жүйесіне негізделетін ішкі сапа жүйесі
енгізіліп, әрекет етеді. Бұл жүйе бойынша өндірістің әр
кезеңінде шикізат пен өнім сапасын бақылау көзделеді.
Кәсіпорында 2013 жылдан бастап сапа менеджменті
жүйесі енгізіліп, сертификатталған болатын.
КОМПАНИЯНЫҢ МАҚСАТ-МҰРАТЫ
Біздің мақсатымыз – өзіміздің дәмді өнімдерімізбен адамдарға қуаныш сыйлау.
Біздің қызметіміз көне дәстүрді сақтай отырып, қазіргі заманның талабына сай барынша көп адамның
қажеттілігін жоғары сапалы кондитер өнімдерімен жоғары деңгейде қанағаттандыруға бағытталған.
Біз керемет кондитер өнімдерін қалай шығаруды білеміз және сол мақсатта қорды арттырамыз.
Қазақстан мен оның шет аймақтарындағы әр адамға өз еліміздің байлығы пен қонақжайлылығын бейнелей
отырып, Қазақстандағы және Орталық Азия нарығындағы № 1 компания болуға ұмтыламыз.
Біз өз қызметкерлерімізге серіктес болғымыз келеді, сол себепті әр қызметкерімізді бағалаймыз, жұмысқа
әлеуметтік бағытта жағдайлар жасаймыз, компанияның толық қанағаттанарлық әрі беделді жұмыс орны болуын
қалаймыз.
Тұтынушыларға: қазақстандық және шетелдік тұтынушылардың кең шоғырының қажеттілігін сапалы
тауарлармен (көтерме, бөлшек) қанағаттандыру.
Акционерлерге: бизнестің тұрақты, ашық түрде дамуын қамтамасыз ету және табыс табу үшін компанияны
бірлесіп және қаржылық басқарудың тиімді механизмін құру.
Қызметкерлерге: нақты қойылған міндеттер мен жауапкершілікті бөліп беру арқылы қызметкерлердің жұмыс
тиімділігін арттыру. Қызметкерлердің алға қойған міндеттерін орындауы мен компанияның жұмыс нәтижесіне
байланысты оларға ынталандыру жүйесін енгізу. Бірыңғай мәдениет қалыптастыру.
«ЛОТТЕ РАХАТ» брендтін
танымал шетелдік брендтермен
салыстыру
Біріншіден, бұл жерде
байқайтынымыз, шоколадтардың
сыртқы көрінісі, яғни отандық өнім
“Рахат” брендтіндегі шоколадтар
мен шетелдік брендтегі
шоколадтардың айырмашылығы бұл
қаптамада. Шетелдік шоколадтарға
қарайтын болсақ онда қаптаманың
сыртына да шоколадқа керемет
дизайында жарнама жасалған. Әрі
көзге бірден түсетін түстерді
таңдаған. Бұл дегеніміз дүкен
сөрелерінде тұрған бұл
шоколадтарға адамдардың көздері
Екіншіден, дүниежүзінде тәтті құмар адамдар көп. Сондықтан сыртқы дизайнына қызығып алған адам оның дәміне
де баса назар аударады. Мысалы танымал Alpen Gold брендтінде шоколадтардың 38 түрлі ассортименті бар. Ең
танымалы сүтті және жаңғақ, тұздалған бадам және карамель, жаңғақ және мейіз. Ал Kinder брендтіндегі ең
танымалы Kinder Сюрприз - ішінде ойыншығы бар шоколад жұмыртқалары нарығындағы сөзсіз көшбасшы және
балаларға арналған тәтті өнімдердің ең танымал бірі. Жоғары сапалы сүтті шоколад балалар үшін арнайы жасалған,
сондықтан ондағы сүтті ингредиенттердің құрамы айтарлықтай жоғары – 32% болғандықтан дәміде сонымен ерекше.
Ал Рахат брендтінде ащы және құлпынай дәмі бар, карамельді шоколадтар көп өндіріледі. Бірақ ондай шоколадтар
аса көп сатып алынбайды. Сондықтан менің ойынша шоколадтардың құрамын өзгертіп, яғни жаңғақтарды немесе
кепкен жемістерді қосып неше түрлі ассортименті бар шоколад жасап шығаруға болады.
Үшіншіден, неге шетелдік брендтегі шоколадтар танымал? Себебі Alpen
Gold, Kinder брендтіндіге шоколадттардың суретін барлық жерден табуға болады:
көшедегі үлкен баннерден супермаркеттегі жарнамаға дейін. Бұрын ұялы телефон болмай
тұрып, теледидардан жарнамалары өте көп көрсетілді. Ал қазір кез-келген әлеуметтік желіден
көруге болады. Жарнамалары әр мереке сайын ерекше етіп жасалынады. Осы ерекше
жарнаманың арқылы брендтердің көбі танымал бола бастайды. Ал Рахат бредтіне ерекше
жарнама мен краетив жетіспейді. Жарнамалар өте аз әрі ешқандай ерекшелік жоқ. Сондықтан
танымал бренд жасау үшін жарнамаға көп көңіл бөлу керек.
Қорытынды

5 жылда Қазақстан нарығына сырттан жеткізілетін кондитерлік өнімдер көлемі айтарлықтай
төмендеді. Мәселен, 2017 жылдың алғашқы жарты жылдығында отандық нарықтағы импорт көлемі
51,8 пайыздан 40,5 пайызға дейін төмендеді.Біздің елдегі тәттілердің 60,7 пайызын Ресей
Федерациясының өнімдері құрайды. 2017 жылдың 7 айында Ресейден 28,88 мың тонна шоколад пен
қанттан жасалған кондитерлік өнімдер жеткізілді. Олардың жалпы сомасы 74,66 млн долларға тең.
Қазақстанда отандық кондитерлік компаниялар бәсекелес ортада жұмыс істейді. Оларға мемлекеттік
қолдау толыққанды көрсетілмейді. Бұл туралы кондитерлер талай мәрте сұрағанымен, әзірге көңіл
көншітерлік нәтижеге қол жетпеді. Кондитерлерге мемлекеттік қолдау көрсетілсе, кондитерлік
компаниялар Қазақстанның ішкі нарығындағы өз үлестерін арттырар еді. Әйтпесе, қазіргі уақытта
елімізге сырттан келетін тәттілердің үлесі отандық өнімдерден басым. Ал мамандардың сөзінше,
қазақстандық тәттілердің сапасы импорттық өнімдерге қарағанда анағұрлым жоғары. Мемлекет
қолдау жоқтығынан қазір қазақ тәттілерінің даңқы әлемге шығу екі талай болып отыр.

Ұқсас жұмыстар
Рахат кондитер фабрикасы
Рахат кондитерлік фабрикасының маркетингтік ортасын талдау
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаты
Қантты түріне карамель
«Рахат» акционерлік қоғамы
Кәсіпорынның маркетингтік қызметі
Сенім Банк
Алматы кондитерлік фабрикасы АК РАХАТ
Бірінші құрылтайшылар жиналысында құрылтайшылардың атқаратын жұмыстары мыналар
Акционерлік қоғам
Пәндер