Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы


Slide 1

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР: АНЫҚТАУ, ОҚЫТУ ЖӘНЕ ДАМЫТУ

2021 - 2022 оқу жылы

Slide 2

Дарынды оқушы және оның икемділігін әрі қарай арттыру жолдары

дарынды оқушылардың

танымдылық қабілеттерін

арттырдық

дарынды оқушылармен

пәнді тереңдетіп оқыттық

дарынды оқушыларға

бір жылда екі сыныптың

бағдарлдамасын оқытып,

келесі сыныпқa көшірдік

Slide 3

Дарындылық

Slide 4

Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені

Шығармашылық дарындылық

Көркемдік дарындылық

Интеллектуалдық дарындылық

Психомоторлық дарындылық

Академиялық дарындылық

Ғылыми практикалық конференциялар жобалар

Шығармашылық сайыс, ән, би театр үйірмелері

Интеллектуалды ойындар ақбота, кенгуру

Спартакиадалар, турслеттер, президенттік тест

Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадалар

Slide 5

Дарынды оқушымен жұмыс жүргізуді неден бастау қажет?

Бірінші кезең дарынды оқушыны анықтау

Екінші кезең. дарынды оқушылардың бойындағы ерекшеліктерді білу қажеттілігі туындайды.

Үшіші кезең

ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру

Төртінші кезең Дарынды оқушылармен жекелеген жұмыстар жүргізу

Slide 6

Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер

“Дарындылық картасы” әдістемесі (Савенков)

Джонс креативтілігі сұрақнамасы

Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы

Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы

Баланың профильдік қызығушылығын анықтау әдістемесі

Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата аналарға сауалнама)

Кім неге бейім? әдістемесі

Slide 7

Бірінші кезең дарынды оқушыны анықтау

А. Керн, Я. Йирасек, С. Штербел, Г. Гетпер тестілері тамаша көмекші бола алады;

2. Л. А. Вангердің, Ю. З. Гильбух, Н. С. Лейтес, Г. В. Бурменская “Дарынды балалар” еңбегінде “Егер оқушы кез-келген еңбегінде, шығармашылық жұмысында жоғары көрсеткішке жетіп, өз құрбыларынан ерекшеленсе, ондай оқушыны дарынды деп атауға болады” делінген;

3. Бұл кезеңде А. И. Доровскийдің “Дарындылықты анықтау жолдары” еңбегін басшылыққа алу қажет.

Slide 8

Екінші кезең: дарынды оқушылардың ерекшеліктері

Slide 9

Дарындылықты дамыту жолдары

Жеке тұлға

олимпиада резервтерін дайындау

Интеллектуалдық сайыстар

Үйірмелер

зерттеу жұмысы

Slide 10

Дарынды балаларға қолдау көрсету

-Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;

-Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету (мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат ұйымдастыру т. б. )

-Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,

-Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;

-Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау, консультация,

профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру, жинақтау, тарату, т. б. )

-Қажетіне қарай жағдай туғызу

-Кітапханамен тығыз байланыс, қажетті материалдар қарастыру.

Slide 11

«Шығармашылық оқыту» Д. Треффингер

Балаларды міндеттемеңіз;

Тез шешім қабылдамаңыз;

Оқушылардың бастамаларын шектемеңіз;

Қорытынды жасауға асықпаңыз;

Оқушыларды пәнаралық байланысты бақылап отыруға

дағдыландырыңыз;

6. Мәселені өздері шешуге, жағдаятты өздері саралауға үйретіңіз;

7. Оқушыға мектепте және үйде туындаған келеңсіз жағдайды

шешуде өздерінің бойында қалыптасқан дағдылар арқылы

қол жеткізу;

8. Қалыптасқан білімді қолдана білуге үйретіңіз;

9. Бәріне шығармашылықпен қараңыз.

Slide 12

Қорытынды

-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отыру,

-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін дәлелдеу,

-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти отырып, шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер беру;

-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызу;

-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.

Slide 13

Назарларыңызға

рахмет !!!


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру. Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту
Дарынды оқушылар тізімі
Эксперименттік сыныптардың оқушылар иходиагностикалық жұмыстарды өткізу
Оқушылардың танымдық саласы
Дарындылықтың диагностикасы
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту ерекшеліктері
Тұлғаны бағдарлап оқыту үдерісінде оқушылардың шығармашылық ойлауын дамыту
Сынып жетекшісі қызметінің тәрбиелік міндеті сынып ұжымын қалыптастыру мен дамыту
Оқыту - қоғамдық қүбылыс
Мектеп - интернат тәрбиеленушілерімен педагогтың тәрбие жұмысының диагностикасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz