Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы




Презентация қосу
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР:
АНЫҚТАУ, ОҚЫТУ ЖӘНЕ
ДАМЫТУ

2021 – 2022 оқу жылы
Дарынды оқушы және оның
икемділігін әрі қарай арттыру
жолдары

дарынды оқушылардың
танымдылық қабілеттерін
арттырдық

дарынды оқушылармен
пәнді тереңдетіп оқыттық

дарынды оқушыларға
бір жылда екі сыныптың
бағдарлдамасын оқытып,
келесі сыныпқa көшірдік
Дарындылық
Дарынды тұлғаны дамытудың
әдістер кешені

Шығармашылық Ғылыми практикалық
дарындылық конференциялар жобалар

Шығармашылық сайыс,
Көркемдік дарындылық
ән, би театр үйірмелері

Интеллектуалдық Интеллектуалды ойындар
дарындылық ақбота, кенгуру

Психомоторлық Спартакиадалар,
дарындылық турслеттер,
президенттік тест
Факультатив, таңдамалы,
Академиялық дарындылық қолданбалы курстар,
олимпиадалар
Дарынды оқушымен жұмыс жүргізуді
неден бастау қажет?

Екінші кезең.
Төртінші кезең
дарынды Үшіші кезең
Бірінші кезең Дарынды
оқушылардың ой өрісін дамыта
дарынды оқушылармен
бойындағы түсу үшін
оқушыны жекелеген
ерекшеліктерді жұмыс жүйесін
анықтау жұмыстар
білу қажеттілігі құру
жүргізу
туындайды.
Дарынды оқушылармен жұмыс барысында
қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер

• “Дарындылық картасы” әдістемесі (Савенков)
• Джонс креативтілігі сұрақнамасы
• Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің
диагностикасы
• Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы
• Баланың профильдік қызығушылығын анықтау
әдістемесі
• Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата
аналарға сауалнама)
• Кім неге бейім? әдістемесі
Бірінші кезең
дарынды оқушыны анықтау
1. А.Керн, Я.Йирасек, С.Штербел, Г.Гетпер тестілері тамаша
көмекші бола алады;

2. Л.А.Вангердің, Ю.З.Гильбух, Н.С.Лейтес, Г.В.Бурменская
“Дарынды балалар” еңбегінде “Егер оқушы кез-келген
еңбегінде, шығармашылық жұмысында жоғары
көрсеткішке жетіп, өз құрбыларынан ерекшеленсе,
ондай оқушыны дарынды деп атауға болады” делінген;

3. Бұл кезеңде А.И.Доровскийдің “Дарындылықты анықтау
жолдары” еңбегін басшылыққа алу қажет.
Екінші кезең:
дарынды оқушылардың ерекшеліктері
Дарындылықты дамыту жолдары
Жеке тұлға

олимпиада
резервтерін Үйірмелер Интеллектуалдық
дайындау сайыстар

зерттеу жұмысы
Дарынды балаларға қолдау
көрсету
-Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;
-Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына
мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету
(мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат
ұйымдастыру т.б.)
-Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,
-Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;
-Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда
денсаулығын бақылау,консультация,
профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар
ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)
-Қажетіне қарай жағдай туғызу
-Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.
«Шығармашылық оқыту»
Д.Треффингер

1. Балаларды міндеттемеңіз;
2. Тез шешім қабылдамаңыз;
3. Оқушылардың бастамаларын шектемеңіз;
4. Қорытынды жасауға асықпаңыз;
5. Оқушыларды пәнаралық байланысты бақылап отыруға
дағдыландырыңыз;
6. Мәселені өздері шешуге, жағдаятты өздері саралауға үйретіңіз;
7.Оқушыға мектепте және үйде туындаған келеңсіз жағдайды
шешуде өздерінің бойында қалыптасқан дағдылар арқылы
қол жеткізу;
8.Қалыптасқан білімді қолдана білуге үйретіңіз;
9. Бәріне шығармашылықпен қараңыз.
Қорытынды
-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып
отыру,
-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық,
республикалық іс-шараларға қатыстырып,
қабілеттерін дәлелдеу,
-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти
отырып, шығармашылық жұмыстарын таратуға
мүмкіндіктер беру;
-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт
беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызу;
-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы
жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек
жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.
Назарларыңызға
рахмет !!!

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру. Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту
Дарынды оқушылар тізімі
Эксперименттік сыныптардың оқушылар иходиагностикалық жұмыстарды өткізу
Дарындылықтың диагностикасы
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту ерекшеліктері
Тұлғаны бағдарлап оқыту үдерісінде оқушылардың шығармашылық ойлауын дамыту
Сынып жетекшісі қызметінің тәрбиелік міндеті сынып ұжымын қалыптастыру мен дамыту
Мектеп - интернат тәрбиеленушілерімен педагогтың тәрбие жұмысының диагностикасы
Оқыту - қоғамдық қүбылыс
Шығармашыл белсенді тұлға мұғалім
Пәндер