Дарынды оқушылар тізімі




Презентация қосу
Мақсаты

Жан жақты білімді іскер өздік ойлау жүйесі
дамыған адамгершілігі жоғары дені сау барынша
қабілетті жанды қалыптастыру. Бала дарынының
ашылуын өз қабілетіне сәйкестендіре дамыту
дамыту, жетілдіру Дарынды балалармен жүйелі
жұмыс ұйымдастыру.
Міндеттері
Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін
жетілдіру.
Шәкірттердің шығармашылық жеке
дарындылығын дамыту
Дарынды оқушының шығармашылық
бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған
ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек
көрсету
Жұмыс жоспары мынадай
жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді

Төртінші кезең.
Екінші кезең. Үшіші кезең.
Бірінші кезең. Дарынды
Оқушы Ой өрісін дамыта
Ерекше қабілетті оқушылармен
қабілеттілігінің түсу үшін
оқушыларды жекелеген
бағытын жұмыс жүйесін
анықтау жұмыстар
анықтау құру
Қыркүйек жүргізу
Қазан Жыл бойы
Жыл бойы
Дарынды оқушылармен жұмыс барысында
қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер
Психолог көмегіне жүгінеміз
• “Дарындылық картасы” әдәстемесі (Савенков)
• Джонс креативтілігі сұрақнамасы
• Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің
диагностикасы
• Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы
• Баланың профильдік қызығушылығын анықтау
әдістемесі
• Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата
аналарға сауалнама)
• Кім неге бейім? әдістемесі
Оқушының дарындылығын анықтауда
төмендегідей әдіс тәсілдерді қолданамыз

Баланың
отбасылық Шығармашы
жағдайын лық қабілетін
зерттеу. анықтау

Пәндік
Сауалнама олимпиадалар
лар, ға, ғылыми
тренингтер жоба
өткізу сайыстарына
қытысу
Дарындылықты дамыту жолдары
Жеке тұлға

Олимпиада
резертерін Әдістемелік Оқушылардың
дайындау бірлестік ғылыми қоғамы

Әдістемелік кеңес

Мектеп
әкімшілігі
Дарынды тұлғаны дамытудың
әдістер кешені

Шығармашылық Ғылыми практикалық
дарындылық конференциялар жобалар

Шығармашылық сайыс,
Көркемдік дарындылық
ән, би театр үйірмелері

Интеллектуалдық Интеллектуалы ойындар
дарындылық ақбота, кенгуру

Психомоторлық Спартакиадалар,
дарындылық турслеттер,
президенттік тест
Факультатив, таңдамалы,
Академиялық дарындылық қолданбалы курстар,
олимпиадалар
Дарынды балаларға қолдау
көрсету
-Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;
-Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына
мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету
-Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,
-Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;
-Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда
денсаулығын бақылау,консультация,
профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар
ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)
-Қажетіне қарай жағдай туғызу
-Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.
Тарих пәні бойынша дарынды балалармен жұмыс
жоспары

№ Жұмыстың мазмұны Мерзімі
1 Әрбір сыныптағы дарынды балаларды анықтау қыркүйек
2 Ссыныптағы оқушылардың ерекше қасиеттерін іріктеу Қазан

3 Дарынды балалардың бейініне қарай шығармашылық Қазан
ізденіс жұмысына тарту
4 Оқушылардың ойын жүйелі жеткізуге үйрету Үнемі
5 Дарынды балаларды бейініе қарай пәндік олимпиадаға Жыл бойы
дайындау
6 Дарынды балаларды мектепішілік аймақтық, қалалық, Жыл бойы
облыстық пән олимпиадасына қатыстыру
7 Өз қабілеттеріне қарай үйірмелерді таңдай білу Қараша
8 Шығармашылық ұжымдық іс-шарада басты пәндерге Үнемі
қатыстыру
9 Түрлі байқаулар, фестивальдарға, спорттық Қаңтар
жарыстарға қатысуға ықпал жасау
10 Дарынды балаларды баспасөз беттерінде жарық көрген Үнемі
материалдар мен таныстырып отыру

11 Оқушы нәтижесін баспасөз беттеріне жарыққа шығару. Жыл бойы
Дарынды оқушылар тізімі
№ Фамилиясы, аты Сыны Неге бейім?
бы
1 Әлі Мадина 6 Ауызша жұмысқа, мазмұнын
айтуға
2 Сейсенбаева Айсана 8 Жазбаша жұмыс, компьютермен
жұмыс жасауға

3 Кариова Аяна 9 Тарихи сурет салуға, оқиканы
талдауға
4 Нетаев Даурен 10 Тарих география пәнінен
ауызша жұмыс пен өз ойын
анық жеткізуге
Қорытынды
-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып
отырылады:
-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық,
республикалық іс-шараларға қатыстырып,
қабілеттерін дәлелдеу.
-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти
отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға
мүмкіндіктер бар;
-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт
беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады:
-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы
жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек
жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.
і
ет
іл же л ау,
ой ге
үт и ң е
К нәт қ” н ап ша тиж з
ә
ш а ы Ш ез н у, те у
н ола мас т ет л е
“Б рла ап ж гер
ағда олд рмен су іл
б қ д е ма
етел бе ал
ш ри
і
тәж

ан
а тегі
ғ к
н
пе ей, еше и
п л б
е
е
кт телм оқу Ке кәсі дық рі
н е
М ек ры мен ;
ш ға а ма а өзд
ы ау м уд м
жо ндар жас ң да еші ды.
ы с т а ш дай
ор ланы
й был
ба қа

Ұқсас жұмыстар
Дарынды оқушы - ұлт болашағы
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Нашар оқушы
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Оқушылардың қалай
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Педагогтың кәсіби өзін – өзі тануы және өзіндік дамуы туралы ақпарат
Дарындылықтың диагностикасы
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Қазіргі таңда барлық оқушы дарынды оқушы
Пәндер