Дарынды оқушылар тізімі



Мақсаты
Жан жақты білімді іскер өздік ойлау жүйесі дамыған адамгершілігі жоғары дені сау барынша қабілетті жанды қалыптастыру. Бала дарынының ашылуын өз қабілетіне сәйкестендіре дамыту дамыту, жетілдіру Дарынды балалармен жүйелі жұмыс ұйымдастыру.

Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру.
Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту
Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету
Міндеттері

Жұмыс жоспары мынадай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді
Бірінші кезең. Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау
Қыркүйек
Екінші кезең. Оқушы қабілеттілігінің бағытын анықтау
Қазан
Үшіші кезең.
Ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру
Жыл бойы
Төртінші кезең. Дарынды оқушылармен жекелеген жұмыстар жүргізу
Жыл бойы

Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер Психолог көмегіне жүгінеміз
“Дарындылық картасы” әдәстемесі (Савенков)
Джонс креативтілігі сұрақнамасы
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы
Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы
Баланың профильдік қызығушылығын анықтау әдістемесі
Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата аналарға сауалнама)
Кім неге бейім? әдістемесі

Оқушының дарындылығын анықтауда төмендегідей әдіс тәсілдерді қолданамыз
Баланың отбасылық жағдайын зерттеу.
Шығармашылық қабілетін анықтау
Сауалнамалар, тренингтер өткізу
Пәндік олимпиадаларға, ғылыми жоба сайыстарына қытысу

Дарындылықты дамыту жолдары
Жеке тұлға
Олимпиада резертерін дайындау
Оқушылардың ғылыми қоғамы
Әдістемелік бірлестік
Әдістемелік кеңес
Мектеп әкімшілігі

Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені
Шығармашылық дарындылық
Көркемдік дарындылық
Интеллектуалдық дарындылық
Психомоторлық дарындылық
Академиялық дарындылық
Ғылыми практикалық конференциялар жобалар
Шығармашылық сайыс, ән, би театр үйірмелері
Интеллектуалы ойындар ақбота, кенгуру
Спартакиадалар, турслеттер, президенттік тест
Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадалар

Дарынды балаларға қолдау көрсету
-Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;
-Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету
-Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,
-Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;
-Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау, консультация,
профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру, жинақтау, тарату, т. б. )
-Қажетіне қарай жағдай туғызу
-Кітапханамен тығыз байланыс, қажетті материалдар қарастыру.

№
Жұмыстың мазмұны
Мерзімі
1
Әрбір сыныптағы дарынды балаларды анықтау
қыркүйек
2
Ссыныптағы оқушылардың ерекше қасиеттерін іріктеу
Қазан
3
Дарынды балалардың бейініне қарай шығармашылық ізденіс жұмысына тарту
Қазан
4
Оқушылардың ойын жүйелі жеткізуге үйрету
Үнемі
5
Дарынды балаларды бейініе қарай пәндік олимпиадаға дайындау
Жыл бойы
6
Дарынды балаларды мектепішілік аймақтық, қалалық, облыстық пән олимпиадасына қатыстыру
Жыл бойы
7
Өз қабілеттеріне қарай үйірмелерді таңдай білу
Қараша
8
Шығармашылық ұжымдық іс-шарада басты пәндерге қатыстыру
Үнемі
9
Түрлі байқаулар, фестивальдарға, спорттық жарыстарға қатысуға ықпал жасау
Қаңтар
10
Дарынды балаларды баспасөз беттерінде жарық көрген материалдар мен таныстырып отыру
Үнемі
11
Оқушы нәтижесін баспасөз беттеріне жарыққа шығару.
Жыл бойы
Тарих пәні бойынша дарынды балалармен жұмыс жоспары

№
Фамилиясы, аты
Сыны
бы
Неге бейім?
1
Әлі Мадина
6
Ауызша жұмысқа, мазмұнын айтуға
2
Сейсенбаева Айсана
8
Жазбаша жұмыс, компьютермен жұмыс жасауға
3
Кариова Аяна
9
Тарихи сурет салуға, оқиканы талдауға
4
Нетаев Даурен
10
Тарих география пәнінен ауызша жұмыс пен өз ойын анық жеткізуге
Дарынды оқушылар тізімі

Қорытынды
-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады:
-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін дәлелдеу.
-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти отырып, шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер бар;
-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады:
-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.

Күтілетін нәтиже
Келешектегі кәсіби мамандық таңдауда өздері шешім қабылдайды.
Мектеппен ғана шектелмей, жоғары оқу орындарымен байланыс жасау;
“Болашақ” бағдарламасын қолдап шетелдермен тәжірибе алмасу
Шапшаң ойлау, тез нәтижеге жету, тез ілгерлеу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz