Дарынды оқушылар тізімі
Презентация қосу
Мақсаты
Жан жақты білімді іскер өздік ойлау жүйесі
дамыған адамгершілігі жоғары дені сау барынша
қабілетті жанды қалыптастыру. Бала дарынының
ашылуын өз қабілетіне сәйкестендіре дамыту
дамыту, жетілдіру Дарынды балалармен жүйелі
жұмыс ұйымдастыру.
Міндеттері
Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін
жетілдіру.
Шәкірттердің шығармашылық жеке
дарындылығын дамыту
Дарынды оқушының шығармашылық
бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған
ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек
көрсету
Жұмыс жоспары мынадай
жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді
Төртінші кезең.
Екінші кезең. Үшіші кезең.
Бірінші кезең. Дарынды
Оқушы Ой өрісін дамыта
Ерекше қабілетті оқушылармен
қабілеттілігінің түсу үшін
оқушыларды жекелеген
бағытын жұмыс жүйесін
анықтау жұмыстар
анықтау құру
Қыркүйек жүргізу
Қазан Жыл бойы
Жыл бойы
Дарынды оқушылармен жұмыс барысында
қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер
Психолог көмегіне жүгінеміз
• “Дарындылық картасы” әдәстемесі (Савенков)
• Джонс креативтілігі сұрақнамасы
• Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің
диагностикасы
• Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы
• Баланың профильдік қызығушылығын анықтау
әдістемесі
• Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата
аналарға сауалнама)
• Кім неге бейім? әдістемесі
Оқушының дарындылығын анықтауда
төмендегідей әдіс тәсілдерді қолданамыз
Баланың
отбасылық Шығармашы
жағдайын лық қабілетін
зерттеу. анықтау
Пәндік
Сауалнама олимпиадалар
лар, ға, ғылыми
тренингтер жоба
өткізу сайыстарына
қытысу
Дарындылықты дамыту жолдары
Жеке тұлға
Олимпиада
резертерін Әдістемелік Оқушылардың
дайындау бірлестік ғылыми қоғамы
Әдістемелік кеңес
Мектеп
әкімшілігі
Дарынды тұлғаны дамытудың
әдістер кешені
Шығармашылық Ғылыми практикалық
дарындылық конференциялар жобалар
Шығармашылық сайыс,
Көркемдік дарындылық
ән, би театр үйірмелері
Интеллектуалдық Интеллектуалы ойындар
дарындылық ақбота, кенгуру
Психомоторлық Спартакиадалар,
дарындылық турслеттер,
президенттік тест
Факультатив, таңдамалы,
Академиялық дарындылық қолданбалы курстар,
олимпиадалар
Дарынды балаларға қолдау
көрсету
-Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;
-Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына
мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету
-Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,
-Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;
-Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда
денсаулығын бақылау,консультация,
профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар
ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)
-Қажетіне қарай жағдай туғызу
-Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.
Тарих пәні бойынша дарынды балалармен жұмыс
жоспары
№ Жұмыстың мазмұны Мерзімі
1 Әрбір сыныптағы дарынды балаларды анықтау қыркүйек
2 Ссыныптағы оқушылардың ерекше қасиеттерін іріктеу Қазан
3 Дарынды балалардың бейініне қарай шығармашылық Қазан
ізденіс жұмысына тарту
4 Оқушылардың ойын жүйелі жеткізуге үйрету Үнемі
5 Дарынды балаларды бейініе қарай пәндік олимпиадаға Жыл бойы
дайындау
6 Дарынды балаларды мектепішілік аймақтық, қалалық, Жыл бойы
облыстық пән олимпиадасына қатыстыру
7 Өз қабілеттеріне қарай үйірмелерді таңдай білу Қараша
8 Шығармашылық ұжымдық іс-шарада басты пәндерге Үнемі
қатыстыру
9 Түрлі байқаулар, фестивальдарға, спорттық Қаңтар
жарыстарға қатысуға ықпал жасау
10 Дарынды балаларды баспасөз беттерінде жарық көрген Үнемі
материалдар мен таныстырып отыру
11 Оқушы нәтижесін баспасөз беттеріне жарыққа шығару. Жыл бойы
Дарынды оқушылар тізімі
№ Фамилиясы, аты Сыны Неге бейім?
бы
1 Әлі Мадина 6 Ауызша жұмысқа, мазмұнын
айтуға
2 Сейсенбаева Айсана 8 Жазбаша жұмыс, компьютермен
жұмыс жасауға
3 Кариова Аяна 9 Тарихи сурет салуға, оқиканы
талдауға
4 Нетаев Даурен 10 Тарих география пәнінен
ауызша жұмыс пен өз ойын
анық жеткізуге
Қорытынды
-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып
отырылады:
-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық,
республикалық іс-шараларға қатыстырып,
қабілеттерін дәлелдеу.
-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти
отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға
мүмкіндіктер бар;
-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт
беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады:
-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы
жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек
жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.
і
ет
іл же л ау,
ой ге
үт и ң е
К нәт қ” н ап ша тиж з
ә
ш а ы Ш ез н у, те у
н ола мас т ет л е
“Б рла ап ж гер
ағда олд рмен су іл
б қ д е ма
етел бе ал
ш ри
і
тәж
ан
а тегі
ғ к
н
пе ей, еше и
п л б
е
е
кт телм оқу Ке кәсі дық рі
н е
М ек ры мен ;
ш ға а ма а өзд
ы ау м уд м
жо ндар жас ң да еші ды.
ы с т а ш дай
ор ланы
й был
ба қа
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz