Үшбұрыштың үлкен бүйір қабырғасын табыңдар



Grade: 8
Geometry

*
Ширату жаттығуы: «Допты лақтыру» әдісі арқылы өткен тақырыптағы білімдерін сұрақ қойып, еске түсіру арқылы ақпараттардың қажеттіліктерін анықтау.
Мақсаты: Өткен сабақты қайталап, кері байланыс алу, қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, сұрақ) туралы бар білгендерін ортаға салу.
Мысалы:
1. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы деген не?
2. Тікбұрышты үшбұрыштың бір бұрышы 30 градус болса, қандай ереже бар?

RIGHT
R I A N G L E
TRIGONOMETRY

Оқу мақсаты: • 8. 1. 3. 21 Пифагор теоремасын пайдаланып, sin²α+cos²α=1 формуласын қорытып шығару және есептер шешуде қолдану
Бағалау критерийлері:
Оқушылардың барлығы: синус, косинус, тангенс мәндерін табуды қолданады
Оқушылардың басым бөлігі: синус, косинус, тангенс мәндерін тұжырымдайды
Оқушылардың кейбіреуі:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасын есеп шығару барысында меңгереді

1) acute angle
сүйір бұрыш
2) adjacent
іргелес, сыбайлас
3) angle
бұрыш
4) cosine
косинус
5) degree
градус
6) equilateral
теңқабырғалы
7) function
функция
8) height
биіктік
9) hypotenuse
гипотенуза
10) obtuse angle
доғал бұрыш
11) opposite
қарама-қарсы
12) over
бөлу
13) ratio
қатынас
14) right angle
тікбұрыш
15) sine
синус
16) solve
шешу
17) solution
шешімі
18) tangent
тангенс
19) triangle
үшбұрыш
20) value
шама

We could ask for the trigonometric functions of the angle by using the definitions.
a
b
c
You MUST get them memorized. Here is a mnemonic to help you.
The sacred Jedi word:
SOHCAHTOA
INE
SOH CAH TOA
PPOSITE
YPOTENUSE
OSINE
DJACENT
YPOTENUSE
PPOSITE
DJACENT
ANGENT

*
Notes: Математиканы өмірмен байланыстыру мақсатында видеоролик көрсетіледі

А
В
С
=>
=>

*
Notes: Use this activity to practice labelling the sides of a right-angled triangle with respect to angle θ.
Ask volunteers to come to the board to complete the activity.

*
Notes: Drag point B to show that when the triangle is made larger or smaller, but angle A stays the same, then the ratios do not change.

Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved.
Тригонометриялық функциялардың мәндерін табыңыз

1) Теңдікті қолданып
=>
Синустың мәнін қою арқылы
2) Формуланы қолдану арқылы
мәндерін қойып

*
Жұптық жұмыс
5
3
4
12
5
13
7
B
A
B
A
B
A
sin B =
cos A =
tan B =

*
Copyright © by Houghton Mifflin Company, Inc. All rights reserved.
Топтық жұмыс

*
Notes: Explain that an angle of depression is the angle made between the horizon and the bottom of an object that you are looking down on.
By measuring the angle of depression from the the top of a cliff, for example, we can apply trigonometry to determine the distance of objects from the foot of the cliff.
Hide either the angle of depression, the distance between the boat and the viewer or the distance between the boat and the foot of the cliff. Ask pupils to use the tangent ratio to find the unknown measurements.
Modify the values by changing the position of the boat.

А деңгейі №2. 41
1) BC=8, AB=17
2) BC=21, AC=20
3) AC=24, AB=25

Өрнекті ықшамдаңдар
B деңгейі №2. 56
1) 1 - sin²α
2) (1 - cosα) (1+cosα)
3) 1 + sin²α + cos²α
4) sinα - sinαcos²α
cos²α
sin²α
2
sin³α

Үшбұрыштың табанындағы үлкен бұрышы 45°, биіктігі табанын 20 см және 21 см болатын бөліктерге бөледі. Үшбұрыштың үлкен бүйір қабырғасын табыңдар
С деңгейі №4. 53

Топтық жұмыс
Тікбұрышты үшбұрыш үшін берілген қабырғалар бойынша белгісіз қабырғаларды табыңыздар:
9 және 15
16 және 30
28 және 35
24 және 32
15 және 39
іргелес катеті 12
гипотенузасы 34
қарсы катеті 21
гипотенузасы 40
іргелес катеті 36

*
Қалыптастырушы бағалау
*
sinα
tanβ
cosα
cosβ
a = 5
b = 12
c = 13
Суретте үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары берілген.
Сүйір бұрыштардың синусын, косинусын және тангенсін тап.
2) 30°-қа іргелес жатқан катет ұзындығын тап.
Notes: Қалыптастырушы бағалау


*
*
«Индекс карточкалары» әдісі.
Екі беті бар карточкалар.
1-беті: өтілген тақырып бойынша негізгі идеяларды атап өтіп, оларды жинақтау.
2-беті: өтілген тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтап, сұрақтарын жазу.
Notes: Оқушылар өз ой-пікірлерін жазып, білдіреді

Home work

Notes: Сабақтың соңы

Тең қабырғалы үшбұрыштың биіктігі
Тең қабырғалы үшбұрыштың бір қабырғасы
4 см болса, биіктігін табыңыздар.
h2 + 22 = 42
h2 = 42 - 22
h2 = 16 - 4
h2 = 12
h = 12
4 cм
h
Тең қабырғалы үшбұрыштың жартысына Пифагор теоремасын қолданып
Notes: Explain that like the isosceles triangle, the height divides the equilateral triangle into two equal parts and so the length of the base in the right-angled triangle must be half of the length of the base of the original equilateral triangle.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz