Екінші диагоналін табыңдар



Есеп шығару
Пифагор теоремасы
Пән мұғалімі: Жанәділов Азамат
Сыныбы: 8 Б
Сабақтың тақырыбы

І . Кіріспе бөлім
ІІ . Негізгі бөлім
2. 1 Қызығушылықты ояту
Өткен тақырыптарды қайталау
«Еске түсір, ойлан, тап» (Сұрақтар беру арқылы)
2. 2 Мағынаны ашу
- Жаңа мағлұмат беру (миға шабуыл)
- Көңілді эстафета. (тақырыпқа арналған деңгейлік есептер шығарту)
- Топтық тапсырмаларды орындау (логикалық есептер)
2. 3 Ой толғаныс
Таблица толтыру
Кім жүйрік
ІІІ. Қорытындылау:
- Рефлексия
- Бағалау
- Үйге тапсырма беру.
Жоспары


Өткен сабақты қайталау
Шашылған ережелерді жинақта
Басы
30 градусқа қарсы жатқан катет . . .
Сүйір бұрыштың косинусы . .
3. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің квадраты . . .
4. Үшбұрыщтың орта сызығы . . .
5. Ромбының диоганальдары . . .
6. Сүйір бұрыштың синусы . . .
Соңы
Гипотенузаның квадратына тең
Тік бұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы
Гипотенузаның жартысына тең
Тік бұрыш жасап қиылысады
Тік бұрышты үшбұрыштың қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатнасы
Табанының жартысына тең

5
Mathematics in real life
Шынайы өмірдегі математика
-- Pythagoras Theorem -- Fully Explained -- Maths School Project --By-- Kalsi Robotics Ropar --. mp4
Notes: Математиканы өмірмен байланыстыру мақсатында видеоролик көрсетіледі

Қанша тікбұрышты үшбұрыш бар?
Қызығушылықты ояту

Пифагор үштігі
Ancient Egyptians used the fact that a triangle with sides of length 3, 4 and 5 contained a right-angle to mark out field boundaries and for building.

Identify the hypotenuse
Notes: Use this exercise to identify the hypotenuse in right-angled triangles in various orientations.

1. a=6 және b=8 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын табыңдар.
2. b=5 және с=13 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз катетін табыңдар.
3. a=8 және с=10 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белісіз катетін табыңдар.
I деңгей
Оқулықпен
жұмыс

Диагоналдың ұзындығын табыңыз
Қабырғасы 7 см болатын квадраттың диагоналын
Пифагор теоремасын қолдану арқылы табыңыз
7 cм
Пифагор теоремасын қолдану арқылы
d2 = 72 + 72
d2 = 49 + 49
d2 = 98
d = 98
d = 9. 90 cм
d

Тең қабырғалы үшбұрыштың биіктігі
Тең қабырғалы үшбұрыштың бір қабырғасы
4 см болса, биіктігін табыңыздар.
h2 + 22 = 42
h2 = 42 - 22
h2 = 16 - 4
h2 = 12
h = 12
h = 3. 46 см
4 cм
h
Тең қабырғалы үшбұрыштың жартысына Пифагор теоремасын қолданып
Notes: Explain that like the isosceles triangle, the height divides the equilateral triangle into two equal parts and so the length of the base in the right-angled triangle must be half of the length of the base of the original equilateral triangle.

Flight path problem
Notes: Use Pythagoras’ Theorem to calculate the distance of the aeroplane from the starting point.

Өзеннің жағасында жалғыз терек өсіп тұр. Кенеттен жел тұрып, терек сынып түсіп, теректің төбесі өзеннің екінші жағасына түсті. Суретте көрсетілген өлшемдері бойынша теректің ұзындығын
табыңыз?
I топ

II топ
Қабырғаға қағылған ағаштың ұшы 3м төменге түсірілді. Егер үй қабырғасының биіктігі 11м, ағаштың проекциясы 6м болса, ағаштың ұзындығын табыңдар?

III топ
Ағаш жерден 30 градус бұрыш жасап
5м сарай үстіне құлады. Ағаштың ұзындығын табыңыз?
30

6 cм және 8 cм диагональдары бойынша ромб қабырғасының ұзындығын табыңдар.
Бер: АВСД ромб
АС=32 cм, ВД=24 cм.
Т/к: АВ
Ромбының қабырғасы 13 см, ал
диагональдарының бірі 10 см.
Екінші диагоналін табыңдар.
Бер: АВ=13 см, ВД=10см
Т/к: АС
Оқулықпен
жұмыс

Complete this table

a
3
25
a²
9
441
b
4
60
2
b²
16
900
c
5
34
2, 5
c²
25
1225
a
3
25
16
1, 5
21
a²
9
625
256
2, 25
441
b
4
60
30
2
28
b²
16
3600
900
4
784
c
5
65
34
2, 5
35
c²
25
4225
1156
6, 25
1225
Кесте толтыру

Кім жүйрік?
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері бойынша,
оның гипотенузасын анықтаңдар:
а=9 және b=12
c=15
2. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеті мен гипотенузасы
бойынша, оның екінші катетін анықтаңдар:
а=12 және c=13
b=5
3. Тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары
Бойынша оның диагоналін анықтаңдар:
8 және 15
d=17
4. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы мен табаны
бойынша, оның табанына түсірілген биіктігін анықтау:
10 және 16
h=6

Қорытынды
Бағалау

Қорытынды
Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін, Пифагор теоремасы тақырыбын меңгеру барысында, теоремадан шыққан нәтижелерге сүйене отырып, әртүрлі деңгейдегі есеп жаттығуларын, тест тапсырмаларын, логикалық есептерді өмірмен байланыстырып шешіп үйрендік. Тақырыптың теориялық мазмұнын түсіну нәтижесінде қолданбалы сипатын ұқтық. Өзгенің және өзіңнің іс-әрекетіне сыни тұрғыдан қарап бағалау арқылы тақырыпты кім қаншалықты игергендігін білдік.
Демек үйде неге баса назар аударып, қайталау қажеттілігін түсіндік.

Рефлексия пирамидасы

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ
Тікбұрышты үшбұрышқа байланысты өмірмен
байланыстырып логикалық есеп құрастыру

Назарларыңызға рахмет!!!
Пән мұғалімі: Жанәділов А.
Сыныбы: 8 Б
Notes: Сабақтың аяқталуы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz