Екінші диагоналін табыңдар


Slide 1

Есеп шығару

Пифагор теоремасы

Пән мұғалімі: Жанәділов Азамат

Сыныбы: 8 Б

Сабақтың тақырыбы

Slide 2

І . Кіріспе бөлім

ІІ . Негізгі бөлім

2. 1 Қызығушылықты ояту

Өткен тақырыптарды қайталау

«Еске түсір, ойлан, тап» (Сұрақтар беру арқылы)

2. 2 Мағынаны ашу

- Жаңа мағлұмат беру (миға шабуыл)

- Көңілді эстафета. (тақырыпқа арналған деңгейлік есептер шығарту)

- Топтық тапсырмаларды орындау (логикалық есептер)

2. 3 Ой толғаныс

Таблица толтыру

Кім жүйрік

ІІІ. Қорытындылау:

- Рефлексия

- Бағалау

- Үйге тапсырма беру.

Жоспары

Slide 3 Slide 4

Өткен сабақты қайталау

Шашылған ережелерді жинақта

Басы

30 градусқа қарсы жатқан катет . . .

Сүйір бұрыштың косинусы . .

3. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің квадраты . . .

4. Үшбұрыщтың орта сызығы . . .

5. Ромбының диоганальдары . . .

6. Сүйір бұрыштың синусы . . .

Соңы

Гипотенузаның квадратына тең

Тік бұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы

Гипотенузаның жартысына тең

Тік бұрыш жасап қиылысады

Тік бұрышты үшбұрыштың қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатнасы

Табанының жартысына тең

Slide 5

5

Mathematics in real life

Шынайы өмірдегі математика

-- Pythagoras Theorem -- Fully Explained -- Maths School Project --By-- Kalsi Robotics Ropar --. mp4

Notes: Математиканы өмірмен байланыстыру мақсатында видеоролик көрсетіледі

Slide 6

Қанша тікбұрышты үшбұрыш бар?

Қызығушылықты ояту

Slide 7

Пифагор үштігі

Ancient Egyptians used the fact that a triangle with sides of length 3, 4 and 5 contained a right-angle to mark out field boundaries and for building.

Slide 8

Identify the hypotenuse

Notes: Use this exercise to identify the hypotenuse in right-angled triangles in various orientations.

Slide 9

1. a=6 және b=8 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын табыңдар.

2. b=5 және с=13 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз катетін табыңдар.

3. a=8 және с=10 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белісіз катетін табыңдар.

I деңгей

Оқулықпен

жұмыс

Slide 10

Диагоналдың ұзындығын табыңыз

Қабырғасы 7 см болатын квадраттың диагоналын

Пифагор теоремасын қолдану арқылы табыңыз

7 cм

Пифагор теоремасын қолдану арқылы

d2 = 72 + 72

d2 = 49 + 49

d2 = 98

d = 98

d = 9. 90 cм

d

Slide 11

Тең қабырғалы үшбұрыштың биіктігі

Тең қабырғалы үшбұрыштың бір қабырғасы

4 см болса, биіктігін табыңыздар.

h2 + 22 = 42

h2 = 42 - 22

h2 = 16 - 4

h2 = 12

h = 12

h = 3. 46 см

4 cм

h

Тең қабырғалы үшбұрыштың жартысына Пифагор теоремасын қолданып

Notes: Explain that like the isosceles triangle, the height divides the equilateral triangle into two equal parts and so the length of the base in the right-angled triangle must be half of the length of the base of the original equilateral triangle.

Slide 12

Flight path problem

Notes: Use Pythagoras’ Theorem to calculate the distance of the aeroplane from the starting point.

Slide 13

Өзеннің жағасында жалғыз терек өсіп тұр. Кенеттен жел тұрып, терек сынып түсіп, теректің төбесі өзеннің екінші жағасына түсті. Суретте көрсетілген өлшемдері бойынша теректің ұзындығын

табыңыз?

I топ

Slide 14

II топ

Қабырғаға қағылған ағаштың ұшы 3м төменге түсірілді. Егер үй қабырғасының биіктігі 11м, ағаштың проекциясы 6м болса, ағаштың ұзындығын табыңдар?

Slide 15

III топ

Ағаш жерден 30 градус бұрыш жасап

5м сарай үстіне құлады. Ағаштың ұзындығын табыңыз?

30

Slide 16

6 cм және 8 cм диагональдары бойынша ромб қабырғасының ұзындығын табыңдар.

Бер: АВСД ромб

АС=32 cм, ВД=24 cм.

Т/к: АВ

Ромбының қабырғасы 13 см, ал

диагональдарының бірі 10 см.

Екінші диагоналін табыңдар.

Бер: АВ=13 см, ВД=10см

Т/к: АС

Оқулықпен

жұмыс

Slide 17

Complete this table

Slide 18

a

3

25

9

441

b

4

60

2

16

900

c

5

34

2, 5

25

1225

a

3

25

16

1, 5

21

9

625

256

2, 25

441

b

4

60

30

2

28

16

3600

900

4

784

c

5

65

34

2, 5

35

25

4225

1156

6, 25

1225

Кесте толтыру

Slide 19

Кім жүйрік?

Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері бойынша,

оның гипотенузасын анықтаңдар:

а=9 және b=12

c=15

2. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеті мен гипотенузасы

бойынша, оның екінші катетін анықтаңдар:

а=12 және c=13

b=5

3. Тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары

Бойынша оның диагоналін анықтаңдар:

8 және 15

d=17

4. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы мен табаны

бойынша, оның табанына түсірілген биіктігін анықтау:

10 және 16

h=6

Slide 20

Қорытынды

Бағалау

Slide 21

Қорытынды

Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін, Пифагор теоремасы тақырыбын меңгеру барысында, теоремадан шыққан нәтижелерге сүйене отырып, әртүрлі деңгейдегі есеп жаттығуларын, тест тапсырмаларын, логикалық есептерді өмірмен байланыстырып шешіп үйрендік. Тақырыптың теориялық мазмұнын түсіну нәтижесінде қолданбалы сипатын ұқтық. Өзгенің және өзіңнің іс-әрекетіне сыни тұрғыдан қарап бағалау арқылы тақырыпты кім қаншалықты игергендігін білдік.

Демек үйде неге баса назар аударып, қайталау қажеттілігін түсіндік.

Slide 22

Рефлексия пирамидасы

Slide 23

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ

Тікбұрышты үшбұрышқа байланысты өмірмен

байланыстырып логикалық есеп құрастыру

Slide 24

Назарларыңызға рахмет!!!

Пән мұғалімі: Жанәділов А.

Сыныбы: 8 Б

Notes: Сабақтың аяқталуы


Ұқсас жұмыстар
Тікбұрышты үшбұрыштың квадраттарының қосындысы гипотенузаның тең
Пифагор теоремасы біздің өмірімізде
Пифагор теоремасы
Тік цилиндр
Цилиндрдің биіктігін табыңдар
Цилиндрдің радиусын және биіктігін табыңдар
Цилиндр тақырыбы
ТАКЫРЫБЫ МАТРИЦАЛАР
Трапецияның ауданы
Ұқсас үшбұрыштар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz