Екінші диагоналін табыңдар




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы

Пифагор
теоремасы
Есеп шығару

Пән мұғалімі: Жанәділов Азамат
Сыныбы: 8 Б
Жоспары
І . Кіріспе бөлім
ІІ .Негізгі бөлім
2.1 Қызығушылықты ояту
Өткен тақырыптарды қайталау
«Еске түсір, ойлан, тап» (Сұрақтар беру арқылы)
2.2 Мағынаны ашу
- Жаңа мағлұмат беру (миға шабуыл)
- Көңілді эстафета. (тақырыпқа арналған деңгейлік есептер шығарту)
- Топтық тапсырмаларды орындау (логикалық есептер)
2.3 Ой толғаныс
Таблица толтыру
Кім жүйрік
ІІІ. Қорытындылау:
- Рефлексия
- Бағалау
- Үйге тапсырма беру.
Тәрбиелік:
Оқушыларды
ұжымшылдыққ
Білімділік: Пифагор
а тәрбиелеу
теоремасын және оған Дамытушылық
кері теореманы : Алған
тұжырымдап, білімдерін
дәлелдеу және оларды
есептер шығаруда практика
қолдана білу жүзінде дамыту

Мақсаты
Өткен сабақты қайталау
Шашылған ережелерді жинақта

Басы Соңы
• Гипотенузаның квадратына
тең
1. 30 градусқа қарсы жатқан
катет ...... • Тік бұрышты үшбұрыштың
іргелес жатқан катеттің
2. Сүйір бұрыштың косинусы ..
гипотенузаға қатынасы
3. Тік бұрышты үшбұрыштың
• Гипотенузаның жартысына
катеттерінің квадраты....
тең
4. Үшбұрыщтың орта
• Тік бұрыш жасап қиылысады
сызығы.....
• Тік бұрышты үшбұрыштың
5. Ромбының диоганальдары.....
қарсы жатқан катеттің
6. Сүйір бұрыштың синусы.... гипотенузаға қатнасы
• Табанының жартысына тең
Mathematics in real life
Шынайы өмірдегі
математика

-- Pythagoras Theorem -- Fully
Explained --
Maths
School Project --By-- Kalsi Ro
botics Ropar --.mp4
Қызығушылықты ояту

Қанша тікбұрышты үшбұрыш бар?
Пифагор үштігі

Ancient Egyptians used the fact that a triangle with sides of length 3,
4 and 5 contained a right-angle to mark out field boundaries and for
building.
*Identify the
hypotenuse
Оқулықпен
жұмыс I деңгей

1.a=6 және b=8 катеттері бойынша тікбұрышты
үшбұрыштың гипотенузасын табыңдар.

2. b=5 және с=13 катеттері бойынша тікбұрышты
үшбұрыштың белгісіз катетін табыңдар.

3. a=8 және с=10 катеттері бойынша тікбұрышты
үшбұрыштың белісіз катетін табыңдар.
Диагоналдың ұзындығын
табыңыз
Қабырғасы 7 см болатын квадраттың
диагоналын d 7 cм
Пифагор теоремасын қолдану арқылы
табыңыз

Пифагор теоремасын қолдану арқылы

d2 = 72 + 72

d2 = 49 + 49

d2 = 98

d = 98

d = 9.90 cм
Тең қабырғалы үшбұрыштың
биіктігі
Тең қабырғалы үшбұрыштың бір
қабырғасы 4 cм
4 см болса, биіктігін табыңыздар. h

Тең қабырғалы үшбұрыштың жартысына Пифагор теоремасын
қолданып

h2 + 22 = 42

h2 = 42 – 22
h 4 cм
h2 = 16 – 4
h2 = 12
2 cм h = 12
h = 3.46 см
*Flight path
problem
I топ

Өзеннің жағасында жалғыз
терек өсіп тұр. Кенеттен
жел тұрып, терек сынып
түсіп, теректің төбесі
өзеннің екінші жағасына
түсті. Суретте көрсетілген
өлшемдері бойынша
теректің ұзындығын
табыңыз?
II топ

Қабырғаға қағылған
ағаштың ұшы 3м төменге
түсірілді. Егер үй
қабырғасының биіктігі
11м, ағаштың проекциясы
6м болса, ағаштың
ұзындығын табыңдар?
III топ

Ағаш жерден 30 градус бұрыш жасап
5м сарай үстіне құлады. Ағаштың
ұзындығын табыңыз?

Оқулықпен
жұмыс

6 cм және 8 cм диагональдары бойынша ромб
қабырғасының ұзындығын табыңдар.
Бер: АВСД ромб
АС=32 cм, ВД=24 cм.

Т/к: АВ

Ромбының қабырғасы 13 см, ал
диагональдарының бірі 10 см.
Екінші диагоналін табыңдар.

Бер: АВ=13 см, ВД=10см
Т/к: АС
*Complete this
table
Кесте толтыру

a 3 25
a² 9 441
b 4 60 2
b² 16 900
c 5 34 2,5
c² 25 1225

a 3 25 16 1,5 21
a² 9 625 256 2,25 441
b 4 60 30 2 28
b² 16 3600 900 4 784
c 5 65 34 2,5 35
c² 25 4225 1156 6,25 1225
Кім жүйрік?
1. Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері бойынша,
оның гипотенузасын анықтаңдар:
а=9 және b=12 c=15

2. Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеті мен гипотенузасы
бойынша, оның екінші катетін анықтаңдар:
а=12 және c=13 b=5

3. Тіктөртбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары
Бойынша оның диагоналін анықтаңдар:

8 және 15 d=17

4. Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы мен табаны
бойынша, оның табанына түсірілген биіктігін анықтау:

10 және 16 h=6
Қорытынды

Бағалау
Қорытынды
Тікбұрышты үшбұрыштың қасиеттерін, Пифагор
теоремасы тақырыбын меңгеру барысында, теоремадан
шыққан нәтижелерге сүйене отырып, әртүрлі деңгейдегі
есеп жаттығуларын, тест тапсырмаларын, логикалық
есептерді өмірмен байланыстырып шешіп
үйрендік.Тақырыптың теориялық мазмұнын түсіну
нәтижесінде қолданбалы сипатын ұқтық. Өзгенің және
өзіңнің іс-әрекетіне сыни тұрғыдан қарап бағалау арқылы
тақырыпты кім қаншалықты игергендігін білдік.
Демек үйде неге баса назар аударып, қайталау
қажеттілігін түсіндік.
Рефлексия пирамидасы
Ме
н
үйр
енд
Менің
ім
көбірек
білгім келеді
Есте сақтау керек
маңызды мәлімет

Маған ерекше ұнағаны
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ

Тікбұрышты үшбұрышқа байланысты өмірмен
байланыстырып логикалық есеп құрастыру
Назарларыңызға
рахмет!!!

Пән мұғалімі: Жанәділов А.
Сыныбы: 8 Б

Ұқсас жұмыстар
Тікбұрышты үшбұрыштың квадраттарының қосындысы гипотенузаның тең
Пифагор теоремасы біздің өмірімізде
Пифагор теоремасы
Тік цилиндр
Цилиндрдің биіктігін табыңдар
Цилиндрдің радиусын және биіктігін табыңдар
Цилиндр тақырыбы
ТАКЫРЫБЫ МАТРИЦАЛАР
Трапецияның ауданы
Ұқсас үшбұрыштар
Пәндер