ВКТ ЖШҚ үшін брендті әзірлеу


Slide 1

КУРСТЫҚ ЖҰМЫС Мамандығы: маркетинг Тақырыбы:"Тауар маркасы және брендті қалыптастыру"

Орындаған: Каюпова Н. Н

Тобы: 3-83Мк

Қазтұтынуодағы Павлодар жоғары экономикалық колледжі

Slide 2

КІРІСПЕ

Slide 3

1 САУДА БЕЛГІЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ТІРКЕУ. БРЕНД САЯСАТЫ 1. 1 Тауар белгісі ұғымы. Бренд

Тауар белгісі-құқықтық қорғаумен қамтамасыз етілген марка немесе оның бөлігі. Тауар белгісі сатушының мөртабан атауын және/немесе мөртабан белгісін (эмблеманы) пайдалануға айрықша құқықтарын қорғайды.

Тауар белгісіне қойылатын негізгі талаптар:

Slide 4

1. 2 Тауар белгісіне қойылатын талаптар

Slide 5

1. 3 Тауар таңбасын тіркеу

Тауар таңбасын (сауда маркасын) халықаралық тіркеу 73 елде жүргізіледі. Тауар белгісін құқықтық қорғаудың қолданылуы ол тіркелген елдің аумағымен шектеледі. Тауар таңбасын (сауда маркасын) халықаралық тіркеу процесін едәуір жеңілдету және жеделдету үшін Сіз Мадридтің тауар таңбасын тіркеу жүйесін пайдалана аласыз. Мадрид жүйесі тауар белгісін бір уақытта Мадрид келісіміне және оған Хаттамаға қатысушы бірнеше елдерде халықаралық тіркеуге алуға мүмкіндік береді.

Мадрид келісіміне қатысушы елдерге өтінім Ресей Федерациясында тауар белгісін базалық тіркеу негізінде беріледі.

Белгілі сауда белгісімен жұмыс істеу өз бизнесіңізді "алға жылжытуға" және оның тұрақтылығын қолдауға көп қаражат жұмсаудан гөрі әлдеқайда тиімді екені анық. Сондықтан, қазіргі уақытта тауар таңбасын пайдалану құқығын беруге байланысты мәмілелер кәсіпкерлік салада кеңінен қолданылуда. Сонымен қатар, егер мұндай мәмілелер дұрыс жасалмаса, сотта шешілуі керек даулы жағдайлар жиі кездеседі.

Slide 6

2 БРЕНДІ ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ ЖЫЛЖЫТУ ҮШІН ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫН ТАЛДАУ 2. 1 Кәсіпорынның ұйымдастырушылық-экономикалық сипаттамасы

Slide 7

Қаржылық қызмет көрсеткіштері

Slide 8

2. 2 "ВКТ" ЖШҚ тұтынушыларының өнімге қатынасын зерттеу

Зерттеуді жүргізу үшін автор тікелей тұтынушылардың қарым-қатынасын анықтау үшін жоспар жасады.

"ВКТ" ЖШҚ өнімдеріне қатынасын маркетингтік зерттеу жоспары

Сауалнамаларды өңдеу нәтижесінде кесте түрінде ұсынылған келесі мәліметтер алынды.

Slide 9

Бірінші сұраққа рецензенттердің жауаптары келесідей бөлінді.

Респонденттің жынысы

Жауап нұсқалары

Барлығы

Ер адам

Күн сайын

Аптасына 2-3 рет

Аптасына 1 рет

Айына 1 рет

Сатып алмайды

32

17

24

12

15

Барлығы

100

Барлығы

Әйел адам

100

Күн сайын

Күн сайын

Аптасына 2-3 рет

Аптасына 1 рет

Айына 1 рет

Сатып алмайды

43

28

15

11

3

Slide 10

3. "ВКТ" ЖШҚ ДҮКЕНДЕР ЖЕЛІСІ ҮШІН БРЕНД ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ ОНЫ НАРЫҚТА ЖЫЛЖЫТУ 3. 1"ВКТ" ЖШҚ үшін брендті әзірлеу

Саны

Полноценная печать

Черно-белая печать

1

До 5 000 единиц

0, 25 тг

0, 125 тг

2

От 5 000 до 20 000 единиц

0, 235 тг

0, 117 тг

3

От 20 000 единиц

0, 22 тг

0, 11 тг

Slide 11

Өнімнің 1 бірлігін мөлдір үлдірге орау құны

Количество

Полноценная печать

1

До 5 000 единиц

0, 70 тг

2

От 5 000 до 20 000 единиц

0, 65 тг

3

От 20 000 единиц

0, 60 тг

Slide 12

3. 2 Брендті жылжыту процесінде Интернет-технологияларды қолдану

Жүргізілген сауалнама деректерінен қазіргі уақытта теледидар мен баспасөздегі жарнама тиімсіз деген қорытынды жасауға болатындықтан, Интернет желісіндегі жарнаманың негізгі түрлерін, сондай-ақ жарнамалық науқан процесінде қолданылатын құралдарды қарастыру керек. Сонымен, бұл:

Slide 13

Бұқаралық ақпарат құралдарының түріне қарамастан, CPM, яғни мың адамға жарнамалық хабарламаны жеткізу құны әдетте бірнеше ондаған долларды құрайды.

Среда Вид рекламного объекта Цена Размер аудитории

1 ТВ 30-секундный ролик в прайм-тайм $120, 000 10 миллионов семей

2 Печать Полноцветная полоса в Cosmopolitan $86, 155 2. 5 миллиона читателей

Біз жарнамалық бағыттардың бірін - қаржы серверін талдаймыз. Басты беттегі мың әсердің құны мыңға 10 долларды құрады. Беттің басынан шамамен 600 пиксель төмен орналасқан 468x60 пиксельді баннер қолданылды (ол "сервер жаңалықтары"бөліміне біріктірілген) .

Баннерде оператордың логотипі, Интернет-дүкеннің жаңа бөлімінің ашылуы және желіде тапсырыс берудің артықшылықтары туралы жаңалықтар болды. 1 әсерді 1000 долларға сатып алды. Көрсетілімдер 7 күнде жүзеге асырылды. Журналдарды өңдеу кезінде веб-баспагер жарнама берушіге бір апта ішінде серверге 33000-ға жуық бірегей пайдаланушылар келгенін, баннерді басу саны 1200-ді құрады, сәйкесінше баннердің CTR 1, 2%.

Slide 14

3. 3 Жеке каталогты әзірлеу және тарату

Брендті халықтың ауқатты бөлігі арасында жылжыту үшін тиісті стильде безендірілетін жеке каталогты пайдалану керек.

Онда дүкеннің де, қызмет көрсету асханасының да ұсынылатын өнімдерінің тізімін ішінара көрсету қажет. Түрлі-түсті, логотипі бар, " рахаттану үшін тамақ!", Байланыс ақпараты: мекенжай, телефон, телефон-факс, E-mail, интернеттегі мекенжай. Сондай - ақ, соңғы бетте бөлшек сауда желісінің жұмысын жақсарту үшін клиенттердің жеке - сауалнамалық тілектерін бөліп көрсету керек.

Бұл бағыттағы жұмысты журналды әзірлеуден бастау керек, бұл көп уақытты қажет етпейді. Журнал-каталогты әзірлеу үшін Сіз кәсіби мамандармен байланысуыңыз керек, ол үшін сіз осы қызмет түріне мамандандырылған жарнама агенттіктерін тарта аласыз немесе ұйымның құрылымына макетті әзірлеуден бастап көшіруге дейін толық жауап беретін дизайнер лауазымын енгізе аласыз.

Каталогты тарату айына бір реттен жиі емес жүргізілуі керек.

Slide 15

ҚОРЫТЫНДЫ


Ұқсас жұмыстар
ЖАҺАНДЫҚ БРЕНД - МЕНЕДЖМЕНТ СҰРАҚТАРЫ
Бұқтырылған жылқы еті
Basecamp жобаларды басқару қызметі
Қазақтелеком
Экономика аталары кімдер
Франчайзинг трансфер технологиясы ретінде
Нейминг және брендинг
Рахат акционерлік қоғам
Компания тарихы
Ауқымды интернет желісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz