ВКТ ЖШҚ үшін брендті әзірлеу




Презентация қосу
Қазтұтынуодағы Павлодар жоғары экономикалық колледжі

КУРСТЫҚ ЖҰМЫС
Мамандығы: маркетинг
Тақырыбы:"Тауар маркасы және брендті қалыптастыру"

Орындаған: Каюпова Н.Н
Тобы: 3-83Мк
КІРІСПЕ

Курстық жұмыстың өзектілігі. Бүгінгі таңда ресейлік компаниялардың басшылары мен иелерінің көпшілігі ұқсас тауарлар
мен қызметтерді өндірушілермен қатаң бәсекелестік жағдайында компанияларды тұрақты позициялармен қамтамасыз ете
алатын өз брендін құру мен нарыққа шығарудың маңыздылығын түсінді.
Жұмыстың мақсаты: "ВКТ" ЖШҚ брендін құру мен ілгерілетудің стратегиялық мақсаттарын зерттеу.

Жұмыста қойылған міндеттер:

- тауар белгісі ұғымын анықтау. Бренд;

- "ВКТ" ЖШҚ брендін құру мен ілгерілетудің стратегиялық мақсаттарын анықтау.

Курстық жұмыста фирманың сауда маркаларын басқару жүйесі, бренд тұжырымдамасы, оны дамыту стратегиясы және
қолдау жүйесі көрсетілген.

Курстық жұмысты жазу кезінде нарықтық экономика, менеджмент, маркетинг және жарнама агенттіктерді дамыту
мәселелері бойынша отандық және шетелдік мамандардың ғылыми еңбектері, мемлекеттік статистика деректері, сондай-ақ
тұтынушыларды сауалнамалық зерттеу материалдары қолданылды.
1 САУДА БЕЛГІЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ТІРКЕУ. БРЕНД САЯСАТЫ
1.1 Тауар белгісі ұғымы. Бренд

Тауар белгісі-құқықтық қорғаумен қамтамасыз етілген марка немесе оның бөлігі. Тауар белгісі сатушының
мөртабан атауын және/немесе мөртабан белгісін (эмблеманы) пайдалануға айрықша құқықтарын қорғайды.
Тауар белгісіне қойылатын негізгі талаптар:

1. 5. мемлекеттік
2. даралық; 3. тартымдылық; 4. қауіпсіздік;
қарапайымдылық; тулар

7. жазу тәсілін
8. мәтіндегі тауар
қабылдағаннан 6. девальвациядан
белгісінің алғашқы
10. тауар белгісіне кейін оны үнемі қорғау үшін сауда
9. сауда белгісі ескертуі
құқық уақытпен ұстану керек және белгісін әрдайым
иілмейді; ескертулермен
шектелмейді; оны жарнама бөліп көрсету
қамтамасыз етілуі
баспагерлерінен керек;
керек;
талап ету керек;

11. тауар белгісінің
өзі тауар болып
табылады.
1.2 Тауар белгісіне қойылатын талаптар

1. Даралық. Талап іргелі болып табылады және белгіні тіркеу мүмкіндігін, сондай-ақ оны басқа шаруашылық жүргізуші
субъектілердің құқықтарын бұзбай одан әрі пайдалануды қамтамасыз етеді. Бұл тауарлық белгіде бұрын тіркелген сауда
белгілерінен айырмашылықтар жасауға мүмкіндік беретін түпнұсқа элементтерді, стильдерді, комбинацияларды
пайдалану.

2. Қарапайымдылық. Бұл талап ұсынымдық сипатта болады және тауар белгісінде мақсатты сегменттің тұтынушылары
оңай танитын элементтерді пайдалануды көздейді.

3. Тұтынушы үшін тартымдылық. Бұл белгілі бір тауардың әлеуетті тұтынушыларында жағымды эмоциялар мен
ассоциацияларды тудыру мүмкіндігі.

4. Тану. Сауда белгісін есте сақтау оңай.

5. Қауіпсіздік. Белгінің заң талаптарына сәйкес тіркелу қабілеті және осы мәртебені тіркеу мерзімі ішінде сақтау
мүмкіндігі.
1.3 Тауар таңбасын тіркеу

Тауар таңбасын (сауда маркасын) халықаралық тіркеу 73 елде жүргізіледі. Тауар
белгісін құқықтық қорғаудың қолданылуы ол тіркелген елдің аумағымен шектеледі.
Тауар таңбасын (сауда маркасын) халықаралық тіркеу процесін едәуір жеңілдету және
жеделдету үшін Сіз Мадридтің тауар таңбасын тіркеу жүйесін пайдалана аласыз.
Мадрид жүйесі тауар белгісін бір уақытта Мадрид келісіміне және оған Хаттамаға
қатысушы бірнеше елдерде халықаралық тіркеуге алуға мүмкіндік береді.

Мадрид келісіміне қатысушы елдерге өтінім Ресей Федерациясында тауар
белгісін базалық тіркеу негізінде беріледі.

Белгілі сауда белгісімен жұмыс істеу өз бизнесіңізді "алға жылжытуға" және
оның тұрақтылығын қолдауға көп қаражат жұмсаудан гөрі әлдеқайда тиімді
екені анық. Сондықтан, қазіргі уақытта тауар таңбасын пайдалану құқығын
беруге байланысты мәмілелер кәсіпкерлік салада кеңінен қолданылуда.
Сонымен қатар, егер мұндай мәмілелер дұрыс жасалмаса, сотта шешілуі
керек даулы жағдайлар жиі кездеседі.
2 БРЕНДІ ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ ЖЫЛЖЫТУ ҮШІН ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫН ТАЛДАУ
2.1 Кәсіпорынның ұйымдастырушылық-экономикалық сипаттамасы

Көрсеткіштер 2007 2008 2009 2007
жыл жыл жыл жылы
Есепте жалпы өнім өндірілуі:
"ВКТ" ЖШС Ресейдің орталық бөлігінде орналасқан. Орталық бөлігі Ярослвал
қаласынан 43 км қашықтықта "үлкен ауылда" орналасқан. - 100 га с. - х. жер, мың тг. 51,6 42,0 39,2 76,0
- 100 мың тг. негізгі қызметтің негізгі 5,3 4,3 4,1 77,3
құралдары.
- өндірісте жұмыс істейтін 1 қызметкерге, 7,4 6,7 7,6 102,7
мың тг.
- 1 адамға-сағ. с. - х. салаларында, тг. 3,2 2,8 3,3 103,1
- 100 рубль үшін. өндірістік шығындар,тг. 6,7 6,1 5,4 80,6
"ВКТ" ЖШҚ орналасқан аймақ Шығыс Еуропа жазығының бір бөлігін алып жатыр
және Оңтүстік тайга мен аралас ормандар аймағында орналасқан. Облыс аумағы- Өнімділік 1 га, ц:
Шығыста кең Ярославль-Кострома және Ростов ойпаттарына, ал солтүстік-батыста - дәнді және дәнді-бұршақты дақылдар 25,7 12,2 10,3 40
Молого-Шекснин ойпатына дейін созылып жатқан мореналық, Батпақты жазық.
-картоптар 13,6 52,0 21,6 158,8
- ашық жердегі көкөністер 11,0 290,7 124,0 Х
Жануарлардың өнімділігі:
- 1 сиырға орташа жылдық сүт сауу, кг 2418 1859 1297 53,6
- ірі қара малдың тірі салмағының орташа 358 293 261 72,9
"ВКТ" ЖШҚ-да ауыл шаруашылығы өндірісін интенсификациялаудың экономикалық тәуліктік өсуі, г
тиімділігі Сатудан 100 га с.-х. алқапқа, мың рубль 188,1 133,4 364,4 193,7
мөлшерінде шығын алынды.
Шығын деңгейі, % 31,8 29,6 62,3 +30,5 п.
Қаржылық қызмет көрсеткіштері

Көрсеткіштер 2007 жыл 2008 жыл 2009 жыл
А 1 2 3
Жалпы өнім мың тг 12317 17114 16058 Тұтастай алғанда, шаруашылық туралы деректерді талдай
Оның ішінде өсімдік шаруашылығы 10456 15875 12650 отырып, өндірістік қызметтің негізгі көрсеткіші - пайда - күрт
Мал шаруашылығы 1868 2141 2825 төмендегенін, ал 2007 жылы шаруашылық шығынға
Материалдық шығындар мың тг 9691 13619 12845 ұшырағанын атап өтуге болады.
Оның ішінде өсімдік шаруашылығы 6764 8987 10511
Мал шаруашылығы 2832 3055 2311
Өнімнің толық құны мың тг 13763 15767 16260
Оның ішінде өсімдік шаруашылығы 11385 12712 13330 Мал шаруашылығы саласы бойынша экономика талданған кезең
Мал шаруашылығы 2088 2831 2586
ішінде шығынға ұшырайды, ал 2009 жылы ол 1137 мың рубльді
Сатудан түскен түсім 14105 16867 14382
құрады.мұнда ең тиімдісін анықтау және оның одан әрі өмір
сүруінің орындылығы туралы мәселені шешу үшін әр бағыт
Оның ішінде өсімдік шаруашылығы 12494 15329 12589
бойынша (сүт, етті мал шаруашылығы) жағдайды талдау
Мал шаруашылығы 1325 1324 1449
қажет.
Жалпы табыс мың рубль 2626 4495 3239
Оның ішінде өсімдік шаруашылығы 3692 6888 2139
2.2 "ВКТ" ЖШҚ тұтынушыларының өнімге қатынасын зерттеу
№ Зерттеу кезеңі Зерттеу кезеңінің мазмұны
Зерттеу
тұжырымдамасын
әзірлеу
1 Мәселені анықтау Сүт өнімдерін таңдауда
тұтынушылардың қалауын
зерттеу
2 Мақсат қою 1.Сүт өнімдерін таңдау кезінде
ярославльдер мен облыс
тұрғындарының қалауын
анықтау
Зерттеуді жүргізу үшін автор тікелей тұтынушылардың қарым-
2. Сүт өнімдерін таңдаудың
негізгі себептерін анықтау қатынасын анықтау үшін жоспар жасады.
3. Сүт өнімдерінің ең танымал
брендтерін анықтау "ВКТ" ЖШҚ өнімдеріне қатынасын маркетингтік зерттеу
4. Күнделікті сүт өнімдерін
сатып алатын орташа сатып жоспары
алушыны анықтау
5. Сатып алушылардың
Ярославль облысында өндірілген
Сауалнамаларды өңдеу нәтижесінде кесте түрінде ұсынылған
сүт өнімдеріне қатынасын
анықтау келесі мәліметтер алынды.
6. Сатып алушылардың
"ВКТ"ЖШҚ-ға қатынасын
анықтау
3 Зерттеудің жұмыс 1. Күн сайын сатып алу кезінде
гипотезаларын басты артықшылық
тұжырымдау "үйде"форматындағы дүкендерде
қалау
2.Алдыңғы сатып алу тәжірибесі
сүт өнімдерін таңдауда үлкен
әсер ету
3. Дүкенді таңдаудағы негізгі
критерий-өнімнің сапасы
4. Көбінесе сатып алуды
үйленген әйелдер үйдің жанында
жасауы
Бірінші сұраққа рецензенттердің жауаптары келесідей бөлінді.

№ Респонденттің Жауап Барлығы
жынысы нұсқалары
Ер адам Күн сайын 32
Аптасына 2-3 17 Осы кестенің деректеріне сүйене отырып, күнделікті
рет
24 сүт өнімдерін негізінен әйелдер сатып алады деп айтуға
Аптасына 1 рет болады (43%. Еркектерге қарағанда сәл аз (32%). Кейбір
ер респонденттер (15%) дүкендерге бармайды, бірақ бұл
Айына 1 рет
15 сүт өнімдерін сатып алуды қаламаудың орнына басқа
Сатып алмайды себептер болуы мүмкін.

Барлығы 100
Әйел адам Күн сайын 43
Келесі қорытынды жасауға болады: орташа ресейлік
Күн сайын 28 отбасында сүт өнімдерін сатып алуға әйел жауапты,
Аптасына 2-3 15 сондықтан маркетингтік акциялар жүргізген кезде сіз
рет осы сегментке назар аударуыңыз керек.
Аптасына 1 рет
Айына 1 рет
Сатып алмайды
Барлығы 100
3."ВКТ" ЖШҚ ДҮКЕНДЕР ЖЕЛІСІ ҮШІН БРЕНД ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ ОНЫ НАРЫҚТА ЖЫЛЖЫТУ
3.1"ВКТ" ЖШҚ үшін брендті әзірлеу

Жүргізілген зерттеуде 2.2- орташа сатып алушы (әйел де, ер адам
да) және оның өнімге қойылатын бірінші кезектегі талаптары
анықталды.
№ Саны Полноценная Черно-белая
Табысты жылжыту үшін сүт өнімдерінің, бірінші қажеттіліктің,
жоғары сапаның және қолайлы баға санатының жеке тізімін
печать печать
әзірлеу қажет, өйткені бұл брендті "есте сақтауға" ықпал етеді.
1 До 5 000 0,25 тг 0,125 тг
Бірақ басқалардың тәжірибесін пайдалану керек сауда белгілері. единиц

2 От 5 000 до 20 0,235 тг 0,117 тг
Ол үшін фирмалық затбелгі жасау керек.
000 единиц

Өздігінен жабысатын жапсырмаларды басып шығару құны 3 От 20 000 0,22 тг 0,11 тг
единиц
Өнімнің 1 бірлігін мөлдір үлдірге орау құны

Кестелердің деректерін қарастыра отырып және "ВТК" орташа баға сегментімен өнім
шығаратынын ескере отырып, Ал фирмалық қаптамаға орау өнімнің қымбаттауына әкеледі.

№ Количество Полноценная
печать
Әрі қарай, сіз өзіңіздің жеке брендіңізді жылжыту үшін пайдалануға болатын өнімдер тізімін
қарастыруыңыз керек. Бөлшек сауда нарығының өзі дамыған сайын Ресейде және дамушы
1 До 5 000 единиц 0,70 тг экономикасы бар басқа елдерде жеке маркалы тауарларды білу және қабылдау деңгейі артады.

2 От 5 000 до 20 0,65 тг
000 единиц
Қазіргі уақытта бөлшек сауда желісіне арналған жапсырмалар әзірленуде .
3 От 20 000 единиц 0,60 тг

Ол үшін өнімнің атауы мен сипаттамалары бар фирмалық қаптамалар қолданылады.
3.2 Брендті жылжыту процесінде Интернет-технологияларды қолдану

Жүргізілген сауалнама деректерінен қазіргі уақытта теледидар мен баспасөздегі жарнама тиімсіз деген қорытынды
жасауға болатындықтан, Интернет желісіндегі жарнаманың негізгі түрлерін, сондай-ақ жарнамалық науқан процесінде
қолданылатын құралдарды қарастыру керек. Сонымен, бұл:
Басқа
коммерция
лық
Іздеу серверлерд
машина е тегін Ақылы Баннерлер-
ларынд сілтемелер жарнамала веб-
а жеке ді рды беттердегі
серверді орналасты орналасты жарнаман
тіркеу ру ру ың" бірлігі"

Web- Тақырыптық Телеконференцияла Тікелей
каталогтарда секіру р және тарату жарнама
(бұдан әрі-СС)өз станциясынд тізімдері
серверін тіркеу а тіркелу
Бұқаралық ақпарат құралдарының түріне қарамастан, CPM, яғни мың адамға жарнамалық
хабарламаны жеткізу құны әдетте бірнеше ондаған долларды құрайды.

Среда Вид рекламного объекта Цена Размер аудитории
1 ТВ 30-секундный ролик в прайм-тайм $120,000 10 миллионов семей
2 Печать Полноцветная полоса в Cosmopolitan $86,155 2.5 миллиона читателей

Біз жарнамалық бағыттардың бірін - қаржы серверін талдаймыз. Басты беттегі мың әсердің құны мыңға 10 долларды
құрады. Беттің басынан шамамен 600 пиксель төмен орналасқан 468x60 пиксельді баннер қолданылды (ол "сервер
жаңалықтары"бөліміне біріктірілген).
Баннерде оператордың логотипі, Интернет-дүкеннің жаңа бөлімінің ашылуы және желіде тапсырыс берудің
артықшылықтары туралы жаңалықтар болды. 100000 әсерді 1000 долларға сатып алды. Көрсетілімдер 7 күнде
жүзеге асырылды. Журналдарды өңдеу кезінде веб-баспагер жарнама берушіге бір апта ішінде серверге 33000-ға жуық
бірегей пайдаланушылар келгенін, баннерді басу саны 1200-ді құрады, сәйкесінше баннердің CTR 1,2%.
3.3 Жеке каталогты әзірлеу және тарату
Брендті халықтың ауқатты бөлігі арасында жылжыту үшін тиісті стильде безендірілетін жеке каталогты пайдалану
керек.
Онда дүкеннің де, қызмет көрсету асханасының да ұсынылатын өнімдерінің тізімін ішінара көрсету қажет. Түрлі-түсті,
логотипі бар, " рахаттану үшін тамақ!", Байланыс ақпараты: мекенжай, телефон, телефон-факс, E-mail, интернеттегі
мекенжай. Сондай - ақ, соңғы бетте бөлшек сауда желісінің жұмысын жақсарту үшін клиенттердің жеке - сауалнамалық
тілектерін бөліп көрсету керек.

Бұл бағыттағы жұмысты журналды әзірлеуден бастау керек, бұл көп уақытты қажет
етпейді. Журнал-каталогты әзірлеу үшін Сіз кәсіби мамандармен байланысуыңыз керек, ол үшін
сіз осы қызмет түріне мамандандырылған жарнама агенттіктерін тарта аласыз немесе
ұйымның құрылымына макетті әзірлеуден бастап көшіруге дейін толық жауап беретін
дизайнер лауазымын енгізе аласыз.
Каталогты тарату айына бір реттен жиі емес жүргізілуі керек.
ҚОРЫТЫНДЫ

Зерттеу жүргізу зерттеудің негізгі мақсатын жүзеге асыруға мүмкіндік берді - "ВТК" ЖШҚ брендінің нарықтағы
ережелерін анықтау және брендті жылжыту бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Зерттеудің негізгі әдісі ретінде сауалнама таңдалды.

Зерттеу көрсеткендей, сүт сатып алатын орташа ер адам - күн сайын дүкенге баратын, "Премиум" класындағы сүт
өнімдерін сатып алатын, сапасы жақсы, табысы 10-15 мың рубльден асатын отбасы адамы.

Әйелдер арасында келесі көрсеткіштер бар: әйел күн сайын дүкенге "үйде" форматында барады, өз тәжірибесіне сүйене
отырып, орташа баға санатындағы сүт өнімдерін сатып алады, бағасы мен сапасына назар аударады, кірісі 10-нан 15
мың тг дейін.

Барлық ең сындарлы ұсыныстар брендті ілгерілету үшін жарнамалық компанияны одан әрі жетілдіру үшін
қарастырылады және қабылданады, өйткені бәсекелестіктен аман қалу әрбір сатып алушының мәселелерін тұтастай да,
жеке де шешуге назар аударуды талап етеді.

Атқарылған жұмыстың соңында жұмыста қойылған барлық міндеттердің толық орындалғанына сүйене отырып,
зерттеудің басты мақсаты - "ВТК" брендін құру және ілгерілету қол жеткізілді деген қорытынды жасауға болады.

Ұқсас жұмыстар
ЖАҺАНДЫҚ БРЕНД - МЕНЕДЖМЕНТ СҰРАҚТАРЫ
Бұқтырылған жылқы еті
Basecamp жобаларды басқару қызметі
Қазақтелеком
Экономика аталары кімдер
Франчайзинг трансфер технологиясы ретінде
Нейминг және брендинг
Рахат акционерлік қоғам
Компания тарихы
Ауқымды интернет желісі
Пәндер