Тәсіл - оқыту әдісінің элементі
Презентация қосу
Оқытудың әдіс
тәсілдері
* Әдіс
Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған
міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен
оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін
қолданатын тәсілдері.
* Тәсіл
*Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды
хабарлау, оқушылардың зейінін сабаққа
аудару, оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-
қимылдарды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары
тәсілге жатады. Тәсіл оқу материалын
түсінуге үлес қосады.
*Оқыту тәсілдерінің
түрлері:
*• ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды
жақсарту тәсілдері;
• мәселелі жағдаят тудыруға
көмектесетін тәсілдер;
• оқушылардың сезімдеріне әсер ететін
тәсілдер;
• жеке оқушылар арасындағы қарым-
қатынасты басқару
тәсілдері.
*Оқыту әдістерінің басты қызметі -
оқыту, ынталандыру, дамыту,
тәрбиелеу, ұйымдастыру.
Оқыту құралдары - білім алу, іскерлікті
жасау көзі. Олар: көрнекі құралдар,
оқулықтар, дидактикалық
материалдар, техникалық оқыту
құралдары, станоктар, оқу кабинеттері,
зертханалар, ЭЕМ және ТВ, нақты
объектілер, өндіріс, құрылыс.
*
Қызметі
* Әңгімелесу -
дидактикалық әдістің
ескі түрі, оны Сократ
шебер түрде
қолданған, сондықтан
әңгімелесу әдісін
Сократ әдісі деп
атайды.
*Түсіндіру – оқыту әдісі
ретінде әр жастағы балалар
тобымен жұмыста кең
қолданылады.
*• сұрақтарды дәл және аңық
тұжырымдау;
• себеп-салдар байланысын
ашып, дәлелдер келтіру;
• салыстыру, қатар қою,
ұқсату, жарқын мысалдар
қолдану;
• жүйелілік.
* Түсіндіру әдісіне
қойылатын
талаптар:
*
Кітаппен және
оқулықтармен жұмыс
Конспектіле Жоспар
тезистеу
у жасау
рецензиял
цитаталау аннотация
ау
Справка
сызба тезаурус
жазу
*• ес пен тілді дамытуы;
• оқушылардың оқу-танымдық қызметін
белсенді етуі;
• оқушылардың білімінің белгілі болуы;
• жақсы диагностикалық құрап;
• үлкен тәрбиелік күші бар.
Әңгімелесу әдісінің кемшілігі:
• уақыттың көп кетуі;
• қауіп элементі бар (оқушы дұрыс жауап
бермеуі мүмкін, оны басқа оқушылар естіп,
есінде сақтап қалады
* Әңгімелесу әдісінің
артықшылықтары
*• көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі;
• көрнекілікті сабаөтың керек сәтінде қолдану;
• демонстрацияланған затты барлық
оқушылардың көруі;
• иллюстрацияның ең бастысын, мәндісін нақты
бөлу;
• құбылыстарды демонстрациялау кезінде
берілетін түсініктерді мұқият ойластыру;
• демонстрацияланатын көрнекіліктің оқу
материалы мазмұнымен сәйкес келуі;
• көрнекі құрал мен демонстрациялық
қондырғылардан керекті мәліметтерді табуға
оқушыларды ңатыстыру
* Оқытудың көрнекілік
әдісінің шарттарды
*Қызығушылықтың үш түрі:
• іс-әрекетке деген оң
көзқарастың болуы;
• танымның баланы жақсы
сезімге бөлеуі;
• іс-әрекеттің баланы
ынталандыруы
*Ынталандыру
әдісі
*Оқыту мақсатында қолданылатын
ойындардың түрлері көп. Ойын -
қанағат алу үшін жасалатын іс-
әрекет. Ол мектеп жасына дейінгі
балалардың іс-әрекетінің негізгі
түрі, ал оқушылар мен ересектер
ойынды сабақтан және жұмыстан
қолы бос кездерінде ойнайды
*Ойын оқыту әдісі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz