Тәсіл - оқыту әдісінің элементі




Презентация қосу
Оқытудың әдіс
тәсілдері
* Әдіс
Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған
міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен
оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін
қолданатын тәсілдері.
* Тәсіл
*Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды
хабарлау, оқушылардың зейінін сабаққа
аудару, оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-
қимылдарды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары
тәсілге жатады. Тәсіл оқу материалын
түсінуге үлес қосады.
*Оқыту тәсілдерінің
түрлері:
*• ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды
жақсарту тәсілдері;
• мәселелі жағдаят тудыруға
көмектесетін тәсілдер;
• оқушылардың сезімдеріне әсер ететін
тәсілдер;
• жеке оқушылар арасындағы қарым-
қатынасты басқару
тәсілдері.
*Оқыту әдістерінің басты қызметі -
оқыту, ынталандыру, дамыту,
тәрбиелеу, ұйымдастыру.
Оқыту құралдары - білім алу, іскерлікті
жасау көзі. Олар: көрнекі құралдар,
оқулықтар, дидактикалық
материалдар, техникалық оқыту
құралдары, станоктар, оқу кабинеттері,
зертханалар, ЭЕМ және ТВ, нақты
объектілер, өндіріс, құрылыс.

*
Қызметі
* Әңгімелесу -
дидактикалық әдістің
ескі түрі, оны Сократ
шебер түрде
қолданған, сондықтан
әңгімелесу әдісін
Сократ әдісі деп
атайды.

*Түсіндіру – оқыту әдісі
ретінде әр жастағы балалар
тобымен жұмыста кең
қолданылады.
*• сұрақтарды дәл және аңық
тұжырымдау;
• себеп-салдар байланысын
ашып, дәлелдер келтіру;
• салыстыру, қатар қою,
ұқсату, жарқын мысалдар
қолдану;
• жүйелілік.

* Түсіндіру әдісіне
қойылатын
талаптар:
*
Кітаппен және
оқулықтармен жұмыс

Конспектіле Жоспар
тезистеу
у жасау

рецензиял
цитаталау аннотация
ау

Справка
сызба тезаурус
жазу
*• ес пен тілді дамытуы;
• оқушылардың оқу-танымдық қызметін
белсенді етуі;
• оқушылардың білімінің белгілі болуы;
• жақсы диагностикалық құрап;
• үлкен тәрбиелік күші бар.
Әңгімелесу әдісінің кемшілігі:
• уақыттың көп кетуі;
• қауіп элементі бар (оқушы дұрыс жауап
бермеуі мүмкін, оны басқа оқушылар естіп,
есінде сақтап қалады

* Әңгімелесу әдісінің
артықшылықтары
*• көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі;
• көрнекілікті сабаөтың керек сәтінде қолдану;
• демонстрацияланған затты барлық
оқушылардың көруі;
• иллюстрацияның ең бастысын, мәндісін нақты
бөлу;
• құбылыстарды демонстрациялау кезінде
берілетін түсініктерді мұқият ойластыру;
• демонстрацияланатын көрнекіліктің оқу
материалы мазмұнымен сәйкес келуі;
• көрнекі құрал мен демонстрациялық
қондырғылардан керекті мәліметтерді табуға
оқушыларды ңатыстыру

* Оқытудың көрнекілік
әдісінің шарттарды
*Қызығушылықтың үш түрі:
• іс-әрекетке деген оң
көзқарастың болуы;
• танымның баланы жақсы
сезімге бөлеуі;
• іс-әрекеттің баланы
ынталандыруы

*Ынталандыру
әдісі
*Оқыту мақсатында қолданылатын
ойындардың түрлері көп. Ойын -
қанағат алу үшін жасалатын іс-
әрекет. Ол мектеп жасына дейінгі
балалардың іс-әрекетінің негізгі
түрі, ал оқушылар мен ересектер
ойынды сабақтан және жұмыстан
қолы бос кездерінде ойнайды

*Ойын оқыту әдісі

Ұқсас жұмыстар
Оқытудың әдіс тәсілдері
Педагогика ғылымының әдіснамасы
«Оқыту әдісі»
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Әдіс дегеніміз не
Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру
Оқыту әдістері
Оқу әдістері және құрал­жабдықтары
Оқыту әдісі туралы ақпарат
Пәндер